انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 44 از 45:  « پیشین  1  ...  42  43  44  45  پسین »

Interesting News | اخبار جالب


مرد

 
تماشای فوتبال آلمان - مکزیک در جام جهانی روسیه توسط فضانورد آلمانی


Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
نماز در ورزشگاه آزادی


اولا: هیچ مشکلی پیش نیامد از این اندازه نزدیک بودن دو جنس مخالف به یکدیگر
ثانیا: چرا جای ابرومندانه تری مهیا نشده است؟


Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 


کار زیبا در یکی از جنگل های آمل
اینو تو ورودی میدن و ۵ تومن هزینه ورودی ماشین دریافت میکنن و یه نایلون میدن... بعد موقع برگشت اگه زبالت رو بیاری ۳ تومنشو بر میگردونن
     
  
زن

 




یک زن نابینای بلغاری که حملات یازده سپتامبر و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را پیش‌گویی کرده بود، پیش از مرگش برای سال 2018 نیز دو پیش‌گویی مهم انجام داده است.

به گزارش اسپوتنیک،به نقل از دیلی‌میل، زن نابینای بلغاریایی" که گفته می‌شود حملات یازده سپتامبر و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را به درستی پیش‌بینی کرده بود،‌ از قرار معلوم دو پیش‌گویی مهم نیز برای سال 2018 انجام داده است!
ظاهرا این زن بلغاری که «بابا وانگا» نام دارد و در سال 1996 در سن 85 سالگی درگذشت، توانایی‌های فوق‌طبیعی شگفت‌انگیزی داشته است که به او اجازه می‌داده بلایای طبیعی و سایر رویدادهای جهانی بزرگ را پیش‌بینی کند.
برخی مدعی‌اند که بابا وانگا پیش از مرگش آینده جهان را تا قرن 51 میلادی که به اعتقاد او پایان عمر کره زمین بود، پیش‌بینی کرده است.
این پیرزن نابینا که به خاطر پیش‌گویی‌های خارق‌العاده‌اش لقب «نوستراداموس منطقه بالکان» را از آن خود کرده بود، ظاهرا درباره سال 2018 نیز دو پیش‌گویی مهم داشته است.
طبق برخی گزارش‌ها، او پیش از مرگش پیش‌بینی کرده بود که در سال 2018، چین با غلبه بر آمریکا به اولین ابرقدرت جهان تبدیل خواهد شد.
بابا وانگا همچنین پیش‌بینی کرده است که در سال 2018 نوع جدیدی از انرژی در سیاره زهره (ونوس) کشف خواهد شد.
افرادی که به پیش‌گویی‌های این پیرزن نابینا ایمان دارند مدعی‌اند با وجود اینکه او این پیش‌گویی‌ها را بیش از 20 سال پیش انجام داده است، اکنون در آنها رگه‌هایی از حقیقت وجود دارد.
در زمانی که بابا وانگا تبدیل شدن چین به ابرقدرت شماره یک جهان را پیش‌بینی کرد، سهم این کشور از اقتصاد جهان تنها 4.1 بود اما پیش‌بینی‌هایی که اقتصاددانان جهان اخیرا از افزایش رشد اقتصادی این کشور در آینده انجام داده‌اند، در تطابق کامل با پیش‌گویی بابا وانگا است.
اما در مورد پیش‌گویی دوم او باید گفت در حال حاضر طرحی برای انجام کاوش‌های فضایی در سیاره زهره وجود ندارد و این بدان معناست که پیش‌بینی کشف نوع جدیدی از انرژی در این سیاره در سال آینده میلادی چندان واقع‌بینانه نیست.
افرادی که به پیش‌گویی‌های بابا وانگا اعتقاد دارند مدعی‌اند او سالها قبل از حملات یازده سپتامبر 2001 پیش‌گویی کرده بود که دو پرنده آهنین به آمریکا حمله خواهند کرد. او حتی پیش‌بینی کرده بود که پس از این حادثه خون افراد بیگناه زیادی به زمین ریخته خواهد شد.
او همچنین درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا پیش‌بینی کرده بود که تا پایان سال 2016 (سالی که همه‌پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در آن انجام شد)، اروپا دیگر به این شکلی که اکنون وجود دارد وجود نخواهد داشت.
بابا وانگا حتی ظهور یک "ارتش افراط‌گرا" و حمله آن به اروپا را پیش‌گویی کرده بود که اکنون برخی معتقدند داعش را می‌توان مصداق این پیش‌بینی او در نظر گرفت.
از همه جالبتر اینکه برخی مدعی‌اند این پیرزن نابینای بلغاریایی در زمان حیات خود پیش‌بینی کرده است که شخصی با مشخصات باراک اوباما آخرین رئیس‌جمهور آمریکا خواهد بود و این پیش‌گویی برخی را به این باور رسانده است که دونالد ترامپ ممکن است هرگز ریاست‌جمهوری خود را به پایان نبرد.
بابا وانگا علاوه بر این پیش‌گویی‌ها، پیش از مرگ خود از پایان گرسنگی در جهان تا سال 2028 خبر داده است. او همچنین گفته است که کره زمین تا سال 2341 غیرقابل سکونت خواهد شد.




البته این مطلب قدیمیه ولی الان یادم افتاد بزارم.جالبه که تو روسیه خیلی طرفدار داره
     
  ویرایش شده توسط: Priestess   
مرد

 


مطرح شدن طرح خدمت سربازی دختران در کمیسیون حقوقی مجلس
     
  
مرد

 


اتحادیه بین‌المللی انجمن‌های ریاضی جهان با پیشنهاد کمیته بانوان انجمن ریاضی ایران، روز تولد مریم میرزاخانی، سوم ماه می (۱۳ اردیبهشت) را روز جهانی زن در ریاضیات نامگذاری کرد.
     
  
مرد

 
دوچرخه‌های نارنجی رنگ در تهران که با اپلیکیشن می‌توان آنها را پیدا کرد




از فردا این دوچرخه‌های نارنجی‌رنگ مهمان تهران خواهند بود. دوچرخه‌هایی که با اپلیکیشن می‌توان آنها را پیدا کرد، تا مقصد رکاب زد و بدون نیاز به تحویل به کسی یا جایی، قفل می‌شوند تا راکب و رکاب بعدی. یک حلقه از زنجیره تلاش‌هایی که شروع شده تا زمین و هوای تهران قابل‌تحمل‌تر شود.
     
  
مرد

 
کشف بزرگترین آپادانای هخامنشی بیرون از مرزهای ایران




یک شهر هخامنشی در مرکز ترکیه از دل خاک بیرون آمده




روزنامه حریت ترکیه خبر داده باستان‌شناسان در تپه اولوز در استان آماسیا در مرکز ترکیه آثار یک شهر تاریخی ۲۵۰۰ساله ایرانی متعلق به دوره هخامنشی را کشف کرده‌اند.

حریت نوشته: «در این کاوش‌ها، یک شهر تاریخی که یک تالار تخت‌گاه و یک تالار ستون‌دار و یک مجموعه کاخ پارسی ۲۵۰۰ساله را دربردارد از زیر خاک بیرون آمده.

شوکت دونمز، سرپرست کاوش‌گران، گفته: «اشیای تاریخی کشف‌شده نشان می‌دهند این محوطه باستانی به دوره هخامنشیان و ایرانی با قدمت ۴۵۰سال پیش‌از میلاد مسیح تعلق دارد. تاکنون یک خیابان، یک ساختمان بزرگ و یک آتشکده در این شهر تاریخی شناسایی شده.

این محوطه تاریخی نخستین آپادانای یافته‌شده تمدن ایرانی هخامنشی در بیرون از مرزهای ایران کنونی و از این دیدگاه، بی‌سابقه است.»

این باستان‌شناس افزوده در جریان کاوش این محوطه یک پیکره گاو متعلق از دوره تاریخی «هیتی‌ها» هم کشف شده که نشان می‌دهد زیر این شهر ایرانی، یک شهر بسیار بزرگ از تمدن هیتی‌ها قرار داشته/ ایرنا

  • تپه اولوز در ۲۵ کیلومتری جنوب غربی مرکز شهر آماسیا در مرکز ترکیه واقع شده است.
  • آپادانا، گونه‌ای تالار ستون‌دار در ایران باستان است که دو نمونه از آن در محوطه تخت‌جمشید و در شوش واقع است.
  • هیتی‌ها، هم مردمانی باستانی در آناتولی بودند که در این منطقه صاحب یک پادشاهی بودند.

     
  
مرد

 
بازداشت یک پژوهشگر ایرانی به اتهام کلاهبرداری ۲.۸ میلیون پوندی از منابع دولتی انگلستان




کیهان لندن- «احسان عبدی جالبی» پژوهشگر دانشگاه کمبریج متهم به کلاهبرداری ۲.۸ میلیون پوندی از منابع دولتی انگلستان جهت تحقیقات بر روی انرژی‎های تجدیدپذیر شده است.

در این گزارش آمده دکتر عبدی هنگام دستگیری در فرودگاه قصد داشته ۱۰۰ هزار پوند پول نقد را از کشور خارج کند. او این پول‎ها را در جعبه شکلات جاسازی کرده و عازم تهران بود. البته وبسایت دیلی میل نوشته او ۹۰۰ هزار پوند با جاسازی کرده بود.

احسان عبدی ۳۷ ساله متخصص در زمینه توربین و ژنراتورهای بادی و مدیرعامل شرکت تحقیقاتی Wind Technologies Ltd است. این شرکت سال ۲۰۰۶ تاسیس شد. دیلی میل تاکید کرده ثروت او در ایران ۹۰۰ هزار پوند است و مازراتی سوار می‎شود.

او با فاکتورسازی و جعل سند بودجه‌ای به ارزش ۲٫۵ میلیون پوند برای سرمایه‎گذاری در یک پروژه دریافت کرده است.
     
  
مرد

 
این اسفند، به لحاظ تقویمی، در زندگی شما تکرار نخواهد شد



جالبه بدونید، اسفند امسال چهارتا شنبه ، چهارتا یکشنبه ، چهارتا دوشنبه ،
چهارتا سه شنبه ، چهارتا چهارشنبه، چهارتا پنجشنبه و چهارتا جمعه داره
که این اتفاق یک اتفاق نادر است.

احتمالا از منظر سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هم،‌ شاهد اتقافات نادری خواهیم بود

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
صفحه  صفحه 44 از 45:  « پیشین  1  ...  42  43  44  45  پسین » 
گفتگوی آزاد

Interesting News | اخبار جالب

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA