انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 35 از 72:  « پیشین  1  ...  34  35  36  ...  71  72  پسین »

Medical Content | مطالب پزشکی


مرد

 
افزایش قدرت عضلانی بیماران قلبی با مصرف آب چغندر



طبق یک مطالعه جدید، آب چغندر حاوی غلظت بالایی از نیترات است و می‌تواند به افزایش قدرت عضلات بیماران قلبی کمک کند.

به گزارش مهر، نیترات ها طی فرآیندی در بدن به اکسید نیتریت تبدیل می‌شوند که در کمک به شل شدن دیواره رگ های خونی و بهبود سوخت و ساز بدن نقش مهمی دارند. تحقیقات نشان داده است که نیترات موجود در چغندر و سبزیجات برگ‌دار مانند اسفناج، عملکرد عضلانی افراد به ویژه ورزشکاران و دوچرخه‌سواران را افزایش می‌دهد.

به منظور این مطالعه، محققان مزایای نیترات را در رژیم غذایی ۹ نفر از افرادی که نارسایی قلبی داشتند، مورد آزمایش قرار دادند. نارسایی قلبی بیماری است که در آن قلب به تدریج قدرت پمپاژ خود را از دست می‌دهد.

در این آزمایش به این بیماران آب چغندر داده شد و پس از دو ساعت مشخص شد که یک افزایش ۱۳ درصدی در قدرت ماهیچه‌هایی که سبب منبسط شدن و حرکت کردن زانوی این افراد می‌شد به وجود آمده است. پژوهشگران همچنین دریافتند که بیشترین مزایای آب چغندر هنگام حرکات سریع و قدرتی ماهیچه‌ها حاصل می‌شود.

به منظور دست یافتن به مبنایی برای قدرت عضلات هر فرد، به مدت یک تا دو هفته قبل و بعد از مصرف مکمل نیترات، به همان ۹ بیمار آب چغندر فاقد نیترات داده شد.

بر اساس نتایج به دست آمده، تغییرات شگرفی در قدرت عضلات و ماهیچه‌های این بیماران ظرف دو ساعت پس از مصرف آب چغندر مشاهده شد که نشان‌دهنده تاثیر عمده آن بر فعالیت های روزمره آنها از جمله بلند شدن از صندلی، حمل بار، بالا رفتن از پله‌ها و نظایر آن بود.

قدرت بدنی شاخص مهمی برای نوع عملکرد افراد است؛ خواه نارسایی قلبی یا سرطان داشته باشند یا هر بیماری دیگری. به طور کلی هر چه فرد از لحاظ جسمی قدرتمندتر باشد زندگی طولانی‌تری خواهد داشت.

به گفته محققان، از سن خاصی به بعد، به ازای هر یک سال، یک درصد از قدرت عملکرد ماهیچه و عضلات بدن کاسته می‌شود. امید است یافته‌های این مطالعه بتواند در به تعویق انداختن ضعف و سستی ماهیچه‌ها ناشی از کهولت سن موثر باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مطالب مفیدی درباره آنفلوانزا

Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
بیماری تب کریمه کنگو ( CCHF ) را بهتر بشناسیم و از خود مراقبت کنیم.


     
  
مرد

 


داروی «والسارتان» (فشار خون) از مواد درجه سه چینی ساخته شده و سرطان‌زاست
وزارت بهداشت طی بخشنامه‌ای اعلام کرد این دارو از بازار جمع‌آوری شود. خانواده‌ها مراقب باشند
     
  
زن

 
تداخل دارو با مواد آشاميدني‎



داروها با مواد آشاميدني مثل آب و آبميوه ها چه تداخل و ضديتي دارند؟ اين مبحث را بررسي مي کنيم. بهترين آشناميدني ها را براي جذب بهتر داروهاي پر مصرف معرفي کرده و تداخل هريک از اين داروها با يکديگر را بيان مي کنيم. آب بهترين آشاميدني است که ميتوان همراه دارو استفاده نمود. البته در رابطه با ترکيبات آهن استثناء وجود دارد.



بهترين آشاميدني براي افزايش جذب قرص آهن ,آب پرتقال ميباشد. آشاميدني هاي حاوي ويتامين سي مثل عصاره ي مرکبات گوجه فرنگي و آب گريپ فروت باعث افزايش جذب آهن ميگردند.


الکل:

  • -الکل محلول خوبي براي مصرف با دارو نميباشد. اين ماده باعث افزايش فعل و انفعالات در رابطه با داروها شده و اثر آنها را چندين برابر ميکند.
  • کاهش جذب دارو: الکل باعث کمبود روي و منيزيوم در بدن ميشود و جذب ويتامين ب6 آهن را مختل ميکند.
  • اثر بر متابوليسم کبدي: تغييرات آنزيمي شامل فعال شدن آنزيم هاي کبدي و خروج سريع دارو از بدن صورت ميگيرد.
  • افزايش حلاليت: الکل باعث حل شدن پوشش داروهاي آهسته رهش يا کپسول ميشود.

آب گريپ فروت: گريپ فروت حاوي ترکيباتي است که هم تشکيل پلاک هاي اترواسکروز را کاهش ميدهد و هم تکثير سلول هاي سرطاني را مهار ميکند. با اين وجود بر خلاف ساير مرکبات با بسياري از داروها تداخل دارد. اين تداخل از طريق مهار يکي از انواع سيستم هاي انزيمي در کبدي (نوعي انزيم سيتوکروم ) و ديواره ي روده اعمال ميشود. اين سيستم در کبد 30 درصد و در سلول هاي الپيتليال روده 70 درصد از کل سيستم آنزيمي موجود دران قسمت را تشکيل ميدهدند. قابل توجه است که افراد مختلف به نسبت غلظتي از سيستمp-4503a4 که در روده س آنها باشد نسبت به اثر مهاري بر متابوليسم دارو واکنش هاي متفاوتي نشان ميدهند.
آب گريپ فروت يا خود ميوه بر جذب و متابوليسم داروها موثر بوده و باعث افزايش غلظت سرمي دارو و ايجاد عوارض جانبي ميشود.



لذا به بيماران توصيه ميشود. از مصرف همزمان داروهاي خاص (داروهاي ضد اضطراب,بوسپيرون- کاهش دهنده هاي فشار خون- داروهاي ضد اريتمي و ضد انژين- انتاگونيست هاي کلسيم- لوزارتان- ديگوکسين-کارمازپين-داروهاي انتي سايکوز- سيزاپرايد- کاهش دهنده ها ي چربي- ترفنادين- ايمونوساپرسيوها- کورتيکوستروئيد- و قرص هاي کنتراسپتيو) با آب گريپ فورت خود داري نمايند. کلسيم بلوکرها نيز (فلودپين-نيفديپين) با آب گريپ فروت نبايد مصرف شوند.
     
  ویرایش شده توسط: Priestess   
زن

 
موج جدیدی از تب کنگو در راهه. هوشیار باشید.


این یک بیماری ویروسی است که نوعی کنه ی سخت، مخزن و ناقل آن است و جزو بیماری های مشترک انسان و دام محسوب می شود. این ویروس می‌ تواند بسیاری از حیوانات اهلی و وحشی را مبتلا کند.

ویروس تب خونریزی‌دهنده کریمه-کنگو اصولاً در طبیعت به وسیله کنه‌های سخت گونه هیالوما منتقل می‌شود؛ ولی به وسیله گونه‌های دیگر نیز منتقل می‌شود.

مهم‌ترین راه آلودگی کنه هیالوما، خونخواری کنه هیالومای نابالغ از مهره‌داران کوچک است. تنها یک بار آلودگی موجب می‌شود که کنه هیالوما در تمام طول مراحل رشد خود آلوده باقی بماند و کنه بالغ ممکن است عفونت را به مهره‌داران بزرگ، مانند دام‌ها منتقل کند.

با توجه به خصوصیات این بیماری باید دامداران و افرادی که با نحوی با دام سروکار دارند دقت کنند که این بیماری در فصل‌های گرم سال بیشتر شیوع پیدا می‌کند و در تابستان دامداران و خانواده های آنها باید مراقبت بیشتری کنند.

بیماری در حیوانات اهلی هیچ گونه علائم مشخصی ندارد و خطر انتقال بیماری در انسان در هنگام ذبح یا یک دوره کوتاه پس از ذبح حیوان آلوده به دنبال تماس با پوست یا لاشه حیوان وجود دارد.

به دلیل تماس فرد مبتلا با اعضای خانواده بقیه افراد جامعه بعد از آلودگی با خون یا ترشحات بیمار شاهد انتقال بیناری بوده و لذا توصیه می‌شود که بعد از مطلع شدن از فرد بینار و درمان او تمامی وسایل و لباس‌های فرد بیمار آتش زده یا نابود گردد.
علائم بیماری در انسان شامل سردرد، تب شدید، کمردرد، درد مفاصل و عضلات، دل درد، اسهال، استفراغ، قرمزی چشم و سرخی گونه، خونریزی زیرجلدی، خون دماغ، خلط خونی یا استفراغ خونی و حتی احساس افسردگی است.

به افرادی که در معرض خطر هستند توصیه می شود که منزل،وسایل و محل نگهداری دام ها را آفت کشی نموده و موارد بهداشتی را به شدت رعایت کنند.

توصیه می شود که از مواد گندزدا برای ضد عفونی توالت‌ها، محیط آلوده به خون و ترشحات فردی که به این بیماری مبتلا شده است استفاده شود و از استفاده گوشتهای تازه و گوشتهایی که مورد تائید اداره دانپزشکی نیست باید پرهیز کرد.

آنچه در مورد بیماری تب کریمه کنگو باید بدانید!

بیماری تب کریمه کنگو(CCHF) نخستین بار در سال ۱۹۴۴ در کریمه کشف شده و نام «تب خونریزی دهنده» به آن داده شد. چندین سال بعد مشخص گشت که پاتوژن ایجاد کننده تب خونریزی دهنده کریمه کنگو مشابه همان بیماری است که در سال ۱۹۵۶ در کنگو مشاهده شده بود. همین ارتباط باعث شد تا نام «تب خونریزی دهنده کریمه کنگو» را برای این بیماری انتخاب کنند که به اختصار CCHF (Crimean Congo Haemorrhagic Fever)نامیده می شود.

این بیماری اولین بار در سال ۱۹۴۴ در کریمه اوکراین دیده شد و نام تب خون‌ریزی دهنده برای آن اعلام شد. در سال ۱۹۶۹ معلوم شد بیماری‌زای ایجادکننده تب خون‌ریزی دهنده در کریمه مشابه همان بیماری است که در سال ۱۹۵۶ در جمهوری دموکراتیک کنگو مشاهده شده‌است. از این رو با توجه به مشابهت نشانه‌ها در هر دو مکان، به بیماری، نام کنونی داده شد. تب خونریزی‌دهنده کریمه-کنگو در انسان، بیماری شدیدی همراه با مرگ و میر حدود ۳۰ ٪ ایجاد می‌کند و شیوع بیمارستانی آن نیز بسیار بالا است.

عامل بیماری تب خونریزی‌دهنده کریمه-کنگو، ویروسی از خانواده بونیاویریده، جنس نایروویروس است که تحت عنوان ویروس‌های بَندپابُرد(آربوویروس)Arthropod-Borne Virus شناخته می‌شود و شایع‌ترین ناقل آن کنه ای به نام(هیالوما) Hyalomma است.

این بیماری بیشتر در مناطق صحرایی آفریقا، اروپای شرقی، خاورمیانه(عراق، افغانستان، پاکستان، ایران)هند و غرب چین مشاهده می‌شود. شیوع بالایی از بیماری در بین پرسنل نظامی، کارکنان بیمارستان‌ها، کشاورزان و اشخاصی که با دام سر و کار دارند مشاهده می‌شود.

راه‌های انتقال بیماری

عامل اصلی بیماری تگ کریمه کنگو،نوعی ویروس است.این ویروس می‌ تواند بسیاری از حیوانات اهلی و وحشی را مبتلا کند. انسان هم در صورت تماس با حیوان مبتلا یا کنه آلوده به ویروس ممکن است، دچار آن گردد. البته از طریق انسان به انسان نیز قابل انتقال است.مخزن و ناقل ویروس در طبیعت، اصولاً کنه‌ها هستند و گاو، گوسفند، بز، خرگوش، خرگوش صحرایی و جوجه‌تیغی و حتی جوندگان مثل موش نیز به عنوان ناقل شناخته می‌شوند. اما انواع پرندگان به جز شتر مرغ در برابر این بیماری مقاوم هستند. این ویروس از طریق تماس مستقیم با خون یا ترشحات بیمار، لاشه حیوان آلوده (انتقال به قصاب یا پوست‌کن) سبب ایجاد همه‌گیری‌های ناگهانی می‌شود.همچنین تماس با خون و بافت بیماران به‌خصوص در مرحله خون‌ریزی یا انجام هرگونه عملی که منجر به تماس انسان با خون، بزاق، ادرار، مدفوع و استفراغ آن‌ها شود باعث انتقال بیماری می‌شود.

مرگ بیمار، در صورت دسترسی نداشتن به مراکز پزشکی مجهز و نیز شوک، کم خونی، خونریزی شدید ریوی، عفونت و اختلال انعقادی داخل عروقی اتفاق می‌افتد.علائم خونریزی از روز چهارم شروع می‌شود که بیشتر در مخاط دهان و پوست، لثه‌ها، بینی، معده، روده و رحم و زیر پوست ناحیه ساق پا و دست‌ها ظاهر می‌شود.علائم بیماری یک تا سه روز پس از نیش کنه آلوده یا پنج تا شش روز بعد از تماس با حیوان آلوده ایجاد می‌ شود.بعد از چند روز، بیماری وارد مرحله خونریزی می‌ شود. خونریزی خطر اصلی برای بیمار است و موارد منجر به مرگ اکثرا به دلیلی خونریزی‌ های شدید داخلی صورت می پذیرند.

چه کسانی در معرض ابتلا به تب کریمه کنگو قرار دارند؟

چوپانان، قصاب‌ها، دامداران، کارگران کشتارگاه‌های دامی، کشتار کننده‌های غیرمجاز دام، افرادی که دام‌های اهلی را در مجاورت منزل خود نگهداری می‌کنند و پرستاران و کادرهای درمانی بیمارستانی جزو افرادی هستند که بیشتر درمعرض ابتلا به بیماری قرار دارند. لازم است افرادی که در کشتارگاه‌ها کار می‌کنند، بدانند که ضروری است هنگام انجام عمل ذبح و انتقال لاشه به سرخانه از دستکش، چکمه و روپوش استفاده کنند، درواقع رعایت بهداشت فردی تنها راه پیشگیری از ابتلا به بیماری است. کادر بهداشتی و درمانی هم که با بیماران سروکار دارند باید بهداشت و حفاظت فردی را طبق دستورالعمل رعایت کنند.

اساس درمان این بیماری، حمایتی است و شامل تنظیم آب و الکترولیت و درمان انعقاد درون‌رگی منتشر به همراه داروی ضد ویروس ریباویرین است. توجه شود که درمان‌های اختصاصی توسط پزشک متخصص و ترجیحاً متخصص عفونی انجام می‌شود. پژوهش‌ها نشان می‌دهند که تزریق استروئیدها بخصوص متیل پردنیزولون در دوز بالا، میزان پلاکت خون را افزایش و نیاز بیمار را به فراورده‌های خونی کاهش می‌دهد و بر تب بیمار نیز تأثیر دارد.هیچ نوع واکسن معتبری برای پیشگیری در انسان و دام وجود ندارد. اما چنانچه فرد، به موقع جهت درمان اقدام کند می‌توان بیماری را درمان کرد.


خلاصه:
     
  

Streetwalker
 
saeedmrz: Streetwalker
عالی بود مرسی

فعال ماندن کروناویروس ها بر روی سطوح بیجان و غیرفعال سازی آنها توسط عوامل گندزدا
زبان انگلیسی

لینک
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   

Streetwalker
 
جزوه راهنمای دانشکده علوم پزشکی اصفهان برای مبارزه با کرونا.
فارسی

22صفحه

لینک
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   
زن

 
هرگز به شکم و پهلوی راست نخوابید

خواب بخش زیادی از زندگی ما را به خود اختصاص داده یا دست کم باید اینطور باشد، به همین دلیل است که باید عادت های خواب تان تجدید نظر کنید. در ادامه به دلایلی خواهیم پرداخت که نشان می دهند چرا هرگز نباید به شکم با پهلوی راست خود بخوابیم.

1- باعث سوزش معده می شود
وقتی صاف و بدون هیچ شیبی به پهلوی راست یا پشت خود می خوابید، این کار می تواند باعث بروز مشکلی به نام رفلاکس اسید معده (بازگشت اسید به مری) شود. اگر هم شخص از قبل درگیر این مشکل باشد، خوابیدن در این حالت ها می تواند آن را تشدید کند. رفلاکس اسید معده زمانی رخ می دهد که اسید و محتویات معده بالا می آیند و به مری می رسند. وقتی به پهلوی راست یا پشت می خوابید، دریچه ی مری که در مواقع عادی جلوی بازگشت اسید از معده به مری را می گیرد، به خاطر فشاری که در این حالت ها از سمت نیروی جاذبه وارد می شود، دیگر قادر به کنترل رفلاکس نیست، در نتیجه محتویات معده به پایین مری می رسد و این مسأله باعث سوزش معده، احساس ناراحتی، مزه ی اسید در دهان، بدبویی دهان و حتی گاهی احساس درد در قفسه سینه می شود.

روش درست
به پهلوی چپ بخوابید و به بالاتنه ی خود شیب دهید. تحقیقات ثابت کرده این کار سوزش معده را کم می کند و به این ترتیب، این مشکل را در کسانی هم که دچار رفلاکس اسید معده هستند تسکین می دهد. این حالت، معده را در وضعیت مناسبی قرار می دهد که مواد غذایی را وادار می کند در معده باقی بمانند و از بالای معده، به بیرون دریچه ی مری نشت نکنند.

2- برای ستون فقرات و پشت تان مضر است
به گفته ی کارشناسان، میان به شکم خوابیدن و پشت درد مزمن ارتباط وجود دارد. در این حالت طی شب فشار بسیار زیادی به پشت و ستون فقرات وارد می شود چون بیشتر وزن بدن روی این قسمت ها می افتد. در این حالت، ستون فقرات هم وضعیت طبیعی خودش را ندارد و به همین دلیل است که احتمالاً وقت هایی که در خواب تغییر حالت می دهید، حس لمس شدن دارید یا احساس می کنید باید خودتان را کش دهید.

روش درست
اگر در هیچ حالت دیگری جز به شکم خواب تان نمی برد، می توانید حالت خوابیدن تان را به گونه ای تنظیم کنید که انحنای ستون فقرات در وضعیتی طبیعی قرار گیرد. برای این کار از دو عدد بالش استفاده کنید؛ یکی را زیر لگن تان بگذارید و دیگری را زیر سرتان. با این حال، بهترین کار برای کاهش کمر درد این است که به پشت بخوابید و از دو بالش استفاده کنید، یا اینکه به پهلو بخوابید و یک بالش را زیر سر خود و دیگری را بین پاهایتان قرار دهید.

3- باعث مشکلات مزمن گردنی می شود
وقتی به شکم می خوابید تنها در صورتی می توانید درست نفس بکشید که سر خود را به یک طرف بچرخانید. این حالت خوابیدن ممکن است باعث بروز مشکلات مزمن گردنی، مثل بیرون زدن دیسک ها شود، چون سر و ستون فقرات در یک راستا قرار نمی گیرند و گردن مجبور به چرخیدن می شود. مجموعه استخوان هایی که درون ستون فقرات قرار دارند توسط دیسک ها محافظت می شود. اگر دائماً بد بخوابید این مسأله می تواند به بخش هاس ژلاتینی دیسک ها صدمه وارد کند و منجر به یک درد مزمن شود.

روش درست
طبیعی ترین حالت برای کل بدن، خوابیدن به پشت است. پزشکان این حالت خوابیدن را به کسانی توصیه می کنند که در اثر آرتروز (ورم مفاصل) دچار درد مزمن ستون فقرات شده اند. بهتر است با استفاده از یک بالش فومی، مختصر شیبی زیر گردن تان ایجاد کنید. علاوه بر این می توانید یک بالش هم زیر هر دو بازوی قرار دهید تا دردی که به خاطر وزن بدن و فشار وارده، در گردن خود احساس می کنید، کاملاً برطرف شود.

4- می تواند فشار بیش از اندازه ای به جنین وارد کند
اگر یک فرزند تو راهی دارید و قرار است به زودی مادر شوید، باید بیشتر مراقب عادت های خواب تان باشید، نه فقط به خاطر فرزند آینده تان، بلکه به خاطر سلامت و راحتی خودتان. مهم ترین نباید دوران بارداری، خوابیدن به شکم است، چون وزن اضافه ای که در این حالت روی میان تنه می افتد، فشار بیش از اندازه ای به ستون فقرات وارد می کند. به علاوه، در این حالت، فرزند تو راهی شما از فضایی که برای حرکت آزادانه نیاز دارد محروم می شود چون در این وضعیت بین رختخواب و ستون فقرات شما گیر می افتد.

4- می تواند فشار بیش از اندازه ای به جنین وارد کند
پزشکان به همه ی زنان باردار توصیه می کنند به پهلوی چپ بخوابند، چون در این حالت جریان خون افزایش پیدا می کند و بیشترین اکسیژن ممکن برای مادر و فرزند فراهم می شود.

5- باعث چروک شدن پوست صورت می شود
وقتی به شکم یا پهلو می خوابید، امکان ندارد که یک طرف صورت تان روی بالش قرار نگیرد. تحقیقات نشان داده این بدترین کاری است که می توانید با پوست خود انجام دهید چون فشاری که در این حالت به صورت وارد می شود می تواند به مرور باعث چروک شدن پوست صورت شود.

روش درست
بهترین راه برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک، خوابیدن به پشت است. در این حالت دیگر صورت شما به بالش فشرده نمی شود، منافذ پوست قادر به تنفس هستند و در هر حال جلوی دیگر فشار وارد نمی شود.

6- فشار بیش از اندازه ای به پستان ها وارد می کند و می تواند باعث مشکلاتی شود
خانم ها حتماً باید بدانند که برای داشتن پستان هایی سالم بهتر است از کدام حالت خوابیدن خودداری کنند. به گفته ی کارشناسان، وقتی به شکم می خوابید، فشار بیش از اندازه ای به قفسه سینه ی خود وارد می کنید که در مواردی ممکن است باعث درد شود. از طرفی دیگر، خوابیدن به پهلو می تواند به مرور باعث افتادگی پستان ها شود، چون نیروی جاذبه به طور طبیعی آن ها را به سمت پایین می کشاند.

روش درست
به پشت بخوابید. این کار کمک می کند پستان هایتان در حالت راحتی قرار بگیرند و هیچ فشار اضافه ای به قفسه سینه ی شما وارد نشود.

با خوابیدن به پهلوی چپ سلامت قلب خود را افزایش دهید
خوابیدن به پهلوی چپ برای عملکرد قلب بهتر است. در این حالت قلب مؤثرتر و با آرامش بیشتری فعالیت می کند، چون بار سنگین جاذبه از روی آن برداشته می شود. این مسأله باعث می شود خون روان تر در بدن به گردش درآید.
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
زن

 
علائم اولیه کووید ۱۹ را بشناسید

مهم‌ترین اخبار منتشرشده در حوزه بهداشت، درمان و تغذیه در سطح جهان به شرح زیر بوده اند:

تلفیق رژیم غذایی ناشتا و ویتامین C در درمان سرطان مؤثر است

محققان دریافتند رژیم غذایی به تقلید از حالت ناشتا (FMD) همراه با مصرف ویتامین C می‌تواند در درمان برخی انواع سرطان‌ها مؤثر باشد.

حس بویایی روز سوم ابتلاء به کووید ۱۹ از بین می‌رود

مطالعه جدید نشان می‌دهد حس بویایی اکثر اوقات تا روز سوم ابتلاء به کروناویروس جدید از بین می‌رود و همزمان بسیاری از بیماران، حس چشایی را هم از دست می‌دهند.

ارتباط قهوه با خواص ضدچاقی در زنان

نتایج تحقیق جدید نشان می‌دهد زنانی که روزانه دو یا سه فنجان قهوه می‌نوشند در مقایسه با افرادی که کمتر قهوه می‌نوشند، چربی تحتانی و شکمی کمتری دارند.

بیماری کووید ۱۹ با نشانه سکته مغزی ظاهر می‌شود

شواهد نشان می‌دهد نوع شدید و حاد بیماری کووید ۱۹ ممکن است از طریق سکته ظاهر شود.

منبع: مهر
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
صفحه  صفحه 35 از 72:  « پیشین  1  ...  34  35  36  ...  71  72  پسین » 
علم و دانش

Medical Content | مطالب پزشکی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA