انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
پرسش های وابسته به انجمن
  
صفحه  صفحه 22 از 31:  « پیشین  1  ...  21  22  23  ...  30  31  پسین »

شکایت از مدیران


مرد

SexyBoy
 
mahdi75: سگخور
در ضمن سگ خور درسه نه سگخور
شرمنده تمامی سگهای عالم میدونم بتون بی احترامی شد
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

 
پرنسس!
الان این آدم به اعتبار حمایتهای شماست که این قدر راحت توهین میکند و سگخور میگوید؟





SexyBoy: فعلن دادم تو بخوری داشدی برا خوردنش سینه جر میدادی

بیخود شلوغبازی درنیار پسرجون! حنات رنگی نداره!
کلمه سگخور را نوشتی! معنیشو میدونی؟ ادبت واضح بود. واضحتر هم شد!!
ظاهرا خیلی دوست داری بقیه هم مثل خودت حرف بزنن!


فعلا صحیح است. به میزان تحصیلاتت نمیرسه ؟ یا دوس ناری؟
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
زن

 
Princess

پرنسس با اطلاع به این موضوع که شکایت رو شما رسیدگی می کنید اما این پست رو به درخواست سکسی بوی ارسال می کنم. خودش حضور نداره بنا به یک سری دلایل. از من خواست تا این پست رو برای برطرف شدن مغلطه و بالا رفتن سطح یادگیری کاربر ارسال کنم. چیزی که از من خواستند رو اینجا قرار میدم با علم بر این که طرف شکایت اشخاص دیگری هستند.
SexyBoy: در ضمن سگ خور درسه نه سگخور
سکسی بوی اینجا اشاره کرد که سگ خور درست هست. بنابراین:



سگ خور یا جهنم:
به معنای به اجبار چیزی را به یک شخص دادن در مواقع موافقت اجباری گویند.
mahdi75: کلمه سگخور را نوشتی! معنیشو میدونی؟
با ادعای این سطح از سواد و آگاهی، بی اطلاعیتون از معنای یک واژه ساده و طرز نگارش آن هم به شکل نادرست کمی عجیب و به دور از انتظار است. نکته اول اینکه سگ خور درست هست نه سگخور همانطور که چند مرتبه بهش اشاره شد. دوم اینکه معنی سگخور رو کسایی که باهاش سر و کار دارند بهتر می دونند و درک می کنند، پس بار معنایی در اون جمله نداشت. نکته دوم اینکه ایشون معنی سگ خور رو می دونند. اما واضح هست شما هم باید پس از این یاد گرفته باشید.
mahdi75: ادبت واضح بود. واضحتر هم شد!!
در اینجا باید گفت سطح سوادت واضح بود، واضح تر شد. این جمله بیشتر صدق می کنه و هیچ ارتباطی به ادب نداره، دقیقن به سواد مرتبط هست و سطح آگاهی از معنای یک واژه بسیار ساده. اما چون شما عادت به درک نادرست از معانی کلمات و مفهوم یک جمله و اکثر چیزها دارید، بنابراین، اگر غیر از این رو بیان می کردید عجیب بود. نمی تونید متوجه ربط مسائل به شکل درست بشید.
mahdi75: ظاهرا خیلی دوست داری بقیه هم مثل خودت حرف بزنن!
بقیه که نمی تونند، چون این هنری نیست که هر کسی بتونه اعمال کنه.
mahdi75: فعلا صحیح است. به میزان تحصیلاتت نمیرسه ؟
از میزان تحصیلات در حال حاضر صحبت نشه بهتر است. البته برای من نه، برای شما. یک نمونه بارز و یک چشمه از میزان تحصیلاتتون چند دقیقه پیش نمایان شد. دست کم به اون چیزی که پر و بال می دهید احترام بذارید که اینطور زیر سوال قرار نگیرید. همیشه سعی کنید در مورد چیزی صحبت کنید که دارید، اینجا سایت آرزوها نیست و ادمین انجمن هم غول چراغ جادو نیستند که آرزوهاتون رو برآورده کنند. پس جایی برای گفتن آرزو و نداشته هاتون نیست.
mahdi75: یا دوس ناری؟
دوس نارم. حرفیه؟
هرجور که دلم بخواد و باهاش حال کنم تایپ می کنم تا جایی که معنی کلمه تغییر نکنه، یا حداقل معنی درست رو برسونم. نه اینکه بیام سگ خور رو سگخور تایپ کنم و گند بزنم به دهخدا و فرهنگ‌نامه معین، اون هم در یک جمله کاملن واضح و مشخص. کسی نتونست معنی جمله یا کلماتم رو درک کنه و براش مفهوم نبود، از بی سوادی خودش هست نه از مدل تایپ کردن.
SH.M
     
  
مرد

 
خطاب من در این پست با سکسی بوی است


قبلا مفصل درباره علت سرهم نویسی برای سه حالت زیر توضیح داده ام. مشابه همان حالت "می" فعل مضارع است
سگ‌خور
سگ خور
سگخور

هر کلمه در تایپ، با یک اسپیس از کلمه ماقبل و با یک اسپیس از کلمه مابعد مجزا میشود
باید از نیم‌فاصله استفاده شود که در اینجا مقدور نیست. البته متاسفانه در بسیاری از صفحات و سایتهای معتبر اینترنتی هم رعایت نمیشود.

شما هم نمیشود هم از سوراخ سوزن رد بشوی هم از در دروازه رد نشوی و هرجا که باب طبعت نبود بگی: دوس نارم! (بحث تنوین منظورم است)




احتمالا هم معنی کلمه سگ را میدانی هم کلمه خوردن را
ربطش به سواد را گفتم ربطش به ادب را هم بشنو!
این ترکیب در تمام اشکال استفاده‌اش توهین‌آمیز است.... بعضی جاها بیشتر
من این کلمه را از زبان اطرافیانم نمیشنوم. حالا اگر تو حسب جایگاه و درک خودت، از این کلمه استفاده میکنی به خودت مربوط است. سگخور! (با همان معنای عکسی که شایا گذاشته)


من دیگربحثی در این تاپیک ندارم و تمرکزم روی آن تاپیک شکایت خواهد بود.
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
زن

 
Princess

با توجه به توضیحاتی که بار پیش دادم در رابطه با حضور نداشتن سکسی بوی و کمبود وقت برای آنلاین شدن در این ساعات پیش آمده، این پست رو که به طور کل یک جمع بندی کوتاه از صحبت های سکسی بوی در ارتباط با این مسئله و در پاسخ به پست پیشین کاربر مربوطه است، به من گفته و درخواست شد در اینجا قرار بدم، به شکل نگارش درآورده و ارسال می کنم. همچنین این توضیحات و پست برای یادگیری و رفع ابهامات فکر می کنم تا جای ممکن از هر لحاظ مفصل و کامل است. برداشت بر عهده خود خواننده است. همچنین سکسی بوی تاکید بر این موضوع داشت که در پست های بعدی برای این مسئله به این شکل با کاربر (که هیچ علاقه ای به درک صحیح ندارد) مدارا نمی شود و دیگر هیچ پستی در این رابطه (بالا بردن سطح اطلاعات کاربر در مورد یک واژه بسیار ساده) نخواهد داد و به گونه ای که لایق آن است پاسخگو خواهد بود.
mahdi75: قبلا مفصل درباره علت سرهم نویسی برای سه حالت زیر توضیح داده ام.
در آن بحث علمی! من هیچ توضیح که کاربران و کسانی که حضور داشتند و بی اطلاع باشند و ندانند از آن ندیدم. همه اطلاع دارند در مورد نیم فاصله، بنابراین میشه گفت از شما توضیح قابل قبول خیر، اما توجیه برای نپذیرفتن اشتباه بله دیده شد. در هر صورت هر کس خواننده اون بحث ها بوده و عاقل باشد، درست یا نادرست بودن ماجرا رو بی شک خواهد دانست. خلاصه این صحبت هایی بین شما و شایا بوده است و به موضوع پیش آمده مرتبط نمی شود به دلیل توضیحات بعدی در پاسخ به شما.
mahdi75: باید از نیم‌فاصله استفاده شود که در اینجا مقدور نیست.
اشتباه است. این واژه هیچ نیازی به نیم فاصله ندارد و شکل صحیح کلمه قرار داده شده است. آن کلمه اگر به صورت سرهم و با نیم فاصله نوشته شود معنای بسیار ناپسندی خواهد داشت، یعنی حرام‌خوار و کسی که از راه حرام رزق و روزی خود را به دست می آورد و همچنین معناهای ناپسند دیگری که با توجه به نوع جمله مشخص خواهد شد. بنابراین شکل صحیح کلمه دقیق همان سگ خور است. بهتر است شما در نوع تایپ کردن دیگران هیچ دخالتی نکنید و نظری ندهید و فقط برای تایپ خودتون تصمیم بگیرید که این چنین معنای هر چیزی تغییر نکند. همانطور که گفته شد سگخور یا سگ‌خور در آن جمله هیچ بار معنایی ندارد اما سگ خور شکل صحیح کلمه است و کامل منظور را رساند. همچنین در عکسی که قرار دادید گفته شد معنای سگ خور شدن که این باز هم با سگ خور متفاوت است. اضافه کردن مصدر شدن به شکل کامل معنا را تغییر می دهد. مثال: خر و خر شدن، خر به تنهایی نام یک حیوان است اما خر شدن کنایه از حماقت فرد یا فریب خوردن است. در آن جمله گفته شد سگ خور، یعنی جهنم یا دَرَک، کنایه از بی اهمیت بودن است. گاهی در مسائلی می گویند فلان وسیله (بطور مثال پارچه ای که توسط خیاط یا شخص ناشی بد برش داده شود) را سگ خور کردی یا فلان وسیله سگ خور شد، کنایه از هدر دادن و حیف شدن یا بی مصرف شدن آن وسیله یا جنس است به شکلی که دیگر اهمیت، ارزش و کیفیت خود را از دست داده و به هیچ دردی نخواهد خورد. عامیانه اش می شود اون جنس به درد سگ می خورد، چون معمولا چیز ارزشمندی را مقابل سگ نمی اندازند. وگرنه همه می دانند سگ هیچگاه پارچه نخواهد خورد و فقط در اینجا به عنوان کنایه است. اون عکس قرار شده توسط شما که به سگ خور شدن اشاره کردید، چیز دیگری است که در جملاتی مشخص، گاهی به معنای مال حرام خوردن است. باز هم تاکید می کنم که در جملات مشخص، چون در جملاتی هم کنایه از هدر دادن و حیف و میل کردن است.
mahdi75: احتمالا هم معنی کلمه سگ را میدانی هم کلمه خوردن را
این حرف شما به طور کامل یک توجیه است. مثال: واژه درخور..شما هم معنی در را می دونید و هم خوردن را. در اینجا آیا به شخصی گویند این درخور شما است، یعنی شما فردی هستید که در را می خوردید؟ یا شما به در خوردید؟ یا معنای آن به صورت صحیح این است که این کار شایسته و یا برازنده شماست؟ درخور یک کلمه مستقل است. آن واژه هم کامل پیداست که یعنی، بنا به نداشتن میل شخصی و با اجبار موافقت شد که پست به شما واگذار شود. به این شکل نیست شما کلمه را تجزیه کنید. سگ خور به تنهایی یک واژه مستقل و کامل است. اگر هم بخواهید تجزیه و تحلیل کنید، واژه سگ در اینجا به شکل بی اهمیت بودن و بی ارزش بودن آن موضوع و یا چیزی که به شخص واگذار شده است، تلقی می شود و کنایه است. اینکه شما چقدر درک می کنید با خودتون است. راه همچنان برای حاشا کردن ندانستن معنا برای شما باز است. در اینجا باز هم برداشت رو به عهده خواننده و شعور خودش می گذاریم.
mahdi75: حالا اگر تو حسب جایگاه و درک خودت، از این کلمه استفاده میکنی به خودت مربوط است.
بر حسب جایگاه و درک خودم خیر، اما بر حسب جایگاه، ارزش و درک شخص مقابل صد در صد لازم شد استفاده شود.
SH.M
     
  
مرد

SexyBoy
 
mahdi75: اگر تو حسب جایگاه و درک خودت
میگن آب که سر بالا بره غورباغه ابوعطا میخونه اینه آخه بچه دهاتی تو دیگه در مورد جایگاه هیچی نگو که جایگاهت کاملن مشخصه معلوم نی ا کجا هی کردنت
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
زن

 
میشه تشخیص داد که افرادی با نامهای مختلف در اینجا حضور دارند یعنی یک نفر با چند نام و حتی با جنسیت مختلف . برای همین آدم نمیدونه باید چه کسی رو مورد خطاب قرار بده و شکایت از یک مدیر رو نزد چه کسی ببره .
به هر حال به نظر میرسه که بعضی مدیران هستن که در واقع اونها باید به لیست پیگیری و چه و چه .....منتقل بشن . اونها باید بن بشن . این طبیعیه که برخی از کاربران خلاف ادب یا خلاف مقررات رفتار کنند و البته که باید بازخواست بشن و بهشون تذکر داده بشه و درصورت تکرار باهاشون برخورد بشه اما در مورد مدیران چطور ؟ بی نزاکتی و بی اخلاقی از طرف مدیران بسیار ناپسندتره تا از طرف کاربران . برخی مدیران از جایگاهشون سوء استفاده میکنن .
کاش تمام مدیزان انجمن ، رفتار متشخصانه ی اندیشمند عزیز رو الگوی خودشون قرار میدادن . کاش
نه بسته ام به کس دل نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من
     
  ویرایش شده توسط: مدیر   
مرد

 
SexyBoy: دهاتی
دوس عزیز این حرفت خیلی زشت بود هرکسی با هر جایگاهی حق زندگی داره دهات و شهر فقط ی مکان برای سکونته لطف کن با کلماتی که بکار میبری شعور بیشتری خرج کنی
ممنون
ما که رسوای جهانیم غم عالم پشمس!!!
     
  ویرایش شده توسط: مدیر   
زن

Princess
 
nnasrin: میشه تشخیص داد که افرادی با نامهای مختلف در اینجا حضور دارند یعنی یک نفر با چند نام و حتی با جنسیت مختلف . برای همین آدم نمیدونه باید چه کسی رو مورد خطاب قرار بده و شکایت از یک مدیر رو نزد چه کسی ببره
نسرین جان شما ۲۴ ساعت وقت دارید در این مورد توضیح بدید و بگید که منظورتون چی هست.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
mamareza9876543
شما به دلیل دخالت بی جا در موضوعی که به شما مربوط نیست به مدت ۶ ماه در لیست خواهید بود.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
صفحه  صفحه 22 از 31:  « پیشین  1  ...  21  22  23  ...  30  31  پسین » 
پرسش های وابسته به انجمن

شکایت از مدیران

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA