انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
پرسش های وابسته به انجمن
  
صفحه  صفحه 84 از 106:  « پیشین  1  ...  83  84  85  ...  105  106  پسین »

شکایت از کاربران



 
SexyBoy: گه میتونی حتمن یه اسکرین شات بگیر تا ما حتمن رسیدگی کنیم
اسکرین شات گرفتم ولی نمیدونم عکس کجا آپلود کنم! راهنمایی کنید لطفا
     
  
مرد

SexyBoy
 
azadmaneshian: اغای مدیر
اغا خودتی
azadmaneshian: سلام توهین های این به اصطلاح ادم..kiyanoshدر چت رومه و هتاکی و توهین هاش واقعا غیر قابل تحمله ..من که اصلا باهاشون چت نمی کنم ...همه دشنام هاش یه طرف و دشنام به پدر و مادر که اصلا برام غیر قابل تحمله....اغای مدیر ..این دیگه لازم به ارائه مدرک نیس من که خدای نکرده دروغ نمیگم و بیکار هم نیستم که هم وقت خودمو بگیرم و هم اوقات گران بهای شما رو .....پس لطفا ...اقدام بفرمائید ..باور کنید شایسته این سایت خوب شما نیس که از این رفتا ها درش باشه......مرسی و ممنون و تشکر
متاسفانه من نمیتونم الکی کسیو بن کنم
boromand6150: سلام
لطفا این کاربر رو بن کنید اسکرین پیامهاش رو گذاشتم
دیدم اما نگرفتم چرا باس بنش کنم؟
amir_s2030: سلام
بی زحمت این kasra8585 رو بلاکش کنید....توی روم برا هیچکی آروم و قرار نذاشته...
یک ریز میاد صد تا عکس از آلتش میذاره همه رو عاصی میکنه
ممنون
چت رومه دیگه
lovetit: اسکرین شات گرفتم ولی نمیدونم عکس کجا آپلود کنم! راهنمایی کنید لطفا

اینجا
https://pixhost.to
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
زن

 
سلام مدیرمحترم ..نمی دونم منظور ازاغا خودتی چیه ..یعنی چه ...من که در حرفام اسمی از اغا نبردم که بهتون بر بخوره ...متاسفم که شما از ادم هایی که خیلی راحت به پدر و مادر های هر شخصی توهین می کنن پشتیبانی و ازشون حمایت می کنین ....باشه اشکالی نداره ...شما میگین الکی کسیو بن نمی کنم ..یعنی انگار من دروغ میگم ...فقط فرضا خدای نکرده این توهین ها به شخص شما میخورد واقعاچه واکنشی نشون میدادین ....یعنی به خودتم می گفتی الکی کسیو بن نمی کنم .....کاش اینو می فهمیدم....متاسفم ازشماها انتظار بهتر از این رو داشتم .....انگاری من باید از این سایت برم و امثال کیانوش ها که کارشون توهین و حرفای زشت به این و اونه اینجا بمونن و شما هابهشون افتخار کنین؟؟؟؟؟؟؟
     
  

 
SexyBoy: اینجا
لینک عکس های آپلود شده رو میگه اسپم و اجازه ارسال پیام نمیده!
     
  ویرایش شده توسط: lovetit   
زن

 
lovetit: لینک عکس های آپلود شده رو میگه اسپم و اجازه ارسال پیام نمیده!
به دلیل اینکه شما یک کاربر بدون ستاره هستید. نمی تونید لینک رو کامل قرار بدید. تنها راه ارسال لینک به این صورت هست که بین حروف یک خط فاصله اضافه کنید. اگر کمی در انجمن فعالیت داشته باشید و پست مفید ارسال کنید، پس از دریافت ۱ ستاره، خیلی از محدودیت هاتون برداشته خواهد شد. مانند قرار دادن لینک عکس، یا فعال شدن گزینه گزارش که در زیر هر پست وجود داره، برای گزارش دادن پست هایی که خلاف قوانین انجمن هستند.
SH.M
     
  
زن

 
azadmaneshian: نمی دونم منظور ازاغا خودتی چیه
شما حرفی زدید و همون حرف به خودتون برگردونده شد. دقیقن کدوم قسمت مفهوم نیست که براتون سوال شده؟ منظور همونی هست که خودتون خوب متوجه شدید، در غیر این صورت از این واژه برای خطاب کردن شخص مقابل استفاده نمی کردید. چطور ممکن هست چیزی گفته باشید و معنای اون رو ندونید؟
azadmaneshian: من که در حرفام اسمی از اغا نبردم که بهتون بر بخوره
بهتر هست یک نگاه به پست پیشین خودتون بندازید تا ببینید در حرف هاتون از این واژه استفاده کردید یا خیر و به این راحتی حرف خودتون و چیزی که خیلی واضح بیان کردید رو انکار نکنید. در ضمن هر کس زمانی که حرفی رو بازگو می کنه بی شک متوجه معنای اون هست.
azadmaneshian: متاسفم که شما از ادم هایی که خیلی راحت به پدر و مادر های هر شخصی توهین می کنن پشتیبانی و ازشون حمایت می کنین
برای خودتون باید متاسف باشید که این اجازه رو به خودتون می دید که با اشخاصی هم صحبت بشید که به شما و خانوادتون توهین می کنند. در ضمن هیچ پشتیبانی از فردی نشده. اگر خونده باشید گفته شد لینک اون پست و یا اسکرین شات رو قرار بدید تا حتمن رسیدگی کنیم. فقط بنا به گفته شما نمی تونیم هیچ کاربری رو بن کنیم.
azadmaneshian: یعنی انگار من دروغ میگم
در رابطه با کاربری که گزارش دادید چیزی که حرفاتون رو ثابت کنه ارسال نکردید پس در این مورد نظری نداریم. اما اینکه کسی مانند شما حرفی بزنه و بعد انکار کنه با توجه به اینکه هنوز پست باقی هست بنابراین حق داریم بدون اسکرین شات یا لینک گزارش شده به درخواست ها رسیدگی نکنیم. فقط از روی گفته ها نمیشه تصمیم گرفت. ممکن هست در انجمن یک کاربر از کاربر دیگه ای حالا به هر دلیل خوشش نیاد و بی جهت شکایت کنند و یا در گزارشات ادعا کنند یک پست از اون کاربر خلاف قوانین انجمن است. برای همین تا زمانی که مدیران براشون روشن نشه و اون مورد گزارش شده رو مشاهده نکنند نمی تونند به درخواست رسیدگی کنند. فکر می کنم در این مورد واضح توضیح دادم. بنابراین برای رسیدگی به گزارشات اگر در تاپیک ها و انجمن بوده قرار دادن لینک پست یا استفاده از گزینه گزارش در زیر پست و اگر در پیام خصوصی بوده باز هم استفاده از گزینه گزارش که در پیام خصوصی وجود داره و اگر در چت روم بوده قرار دادن اسکرین شات لازم و ضروری است.
azadmaneshian: انگاری من باید از این سایت برم
در این مورد تصمیم با خودتون هست.
SH.M
     
  
زن

 
سلام هنوز برای من مشخص نشده ..مدیران محترم این سایت اولا چند نفرن و یا اغاهستن ویا خانم ...وثانیا.من که نمی دونستم و در نتیجه عنوان اغای مدیر رو گفتم ناشی از این مورد بود ......حالا که به مدیران محترم این سایت برخورده که من اغای مدیر گفتم ..مجبورم ازتون عذر خواهی کنم تا خیالتون راحت بشه////خوب شد...برای من مشکلی نیس ...صد بار هم عذر خواهی می کنم ...ولی یه جمله کوتاه و کم اهمیت ...اغای مدیر ......رو شما خیلی خیلی بزرگ کردین ....اغای مدیر خودتی این جوابی بود که شماها به من دادین ..در صورتیکه من اغا نیستم ...یه زنم .....مهم نیس من بی خیال این موضوع میشم ......فکر کنم اصلا جوابمو نمی دادین بهتر میشد ...بهرحال لازم میدونم از حسن ادب و جواب محترمانه ناظم انجمن تشکر و قدر دانی خودمو اعلام کنم ...متشکر و سپاس .....مرسی
     
  

 
shaya1368: به دلیل اینکه شما یک کاربر بدون ستاره هستید.
خانوم ناظم تا من ستاره بگیرم طول میکشه! الان کاربر zoro_hat مدام توی چت روم عمومی و خصوصی عکس آلت زشت و بیرختش میفرسته صفحه چت من فقط شده عکس آلت این کثافت! شما هم منتظری تا ما ستاره دار بشیم بعد بهتون اثبات بشه! لطفا رسیدگی کنید هروقت میرم چت میخوام بالا بیارم عکس هم نمیتونم بفرستم چون محدودم شما هم کاری نمیکنید
     
  
زن

 
lovetit: شما هم منتظری تا ما ستاره دار بشیم بعد بهتون اثبات بشه!
شما چیزی که گفته شد رو درست خوندید؟ میشه بگید کجا گفتم تا ستاره نگیرید به درخواست شما رسیدگی نمی کنیم؟ من فقط راه این که چطور محدودیت براتون برداشته بشه و راه قرار دادن لینک رو توضیح دادم تا با دیدن اسکرین شات شما که گزارش دادید یک کاربر به نام Esmes گفتند لوتی دست ایشون است، این گزارش رو رسیدگی کنیم و راه قرار دادن لینک هم گذاشتن یک خط فاصله در بین لینک است تا بتونید لینک رو در انجمن ارسال کنید که مدیران بتونند اسکرین شات رو ببینند. همچنین شما گزارشتون در مورد کاربر Esmes بود. در مورد کاربر zoro_hot تازه گزارش دادید. مورد قبلی اگر رسیدگی نشد کوتاهی از خودتون بود نه از مدیران. اسکرین شات خواسته شد که شما ارسال نکردید. راه قرار دادن لینک هم گفته شد که چطور باید این کار رو انجام بدید.
lovetit: الان کاربر zoro_hat مدام توی چت روم عمومی و خصوصی
بخش چت روم فضاش به همین شکل است و می تونند عکس ارسال کنند. فقط عکس هایی که خلاف قوانین انجمن است و در قسمت قوانین بهش اشاره شده که چه نوع عکس هایی هستند فرستادن آن ها ممنوع است. اگر هر کاربری چه در چت روم و چه در تاپیک ها این عکس ها رو ارسال کنند اخطار می گیرند و پس از اون اگر تکرار کنند وارد لیست خواهند شد. اگر در قسمت خصوصی چت روم برای شما ایجاد مزاحمت می کنند اگر گزینه بلاک داره می تونید کاربر رو بلاک کنید و اگر این گزینه وجود نداره می تونید اطلاع بدید همراه با گذاشتن اسکرین شات تا تذکر دریافت کنند. اما در قسمت عمومی چت روم به همین شکل است و نمیشه به هیچ کاربری تذکر یا اخطار داد.
SH.M
     
  
زن

 
azadmaneshian: من که نمی دونستم و در نتیجه عنوان اغای مدیر رو گفتم ناشی از این مورد بود
این که نمی دونستید چند نفر هستیم جای خود دارد اما این مورد رو به خوبی می دونستید به کار بردن واژه آغا به جای آقا فقط از لحاظ و جنبه تمسخر برای مخاطب استفاده می شود و بس. اگر منظورتون غیر از توهین و تمسخر چیز دیگه ای نبود سعی می کردید این واژه رو به شکل صحیح و رایج تایپ کنید. بهتر هست خودتون رو به اون کوچه معروف نزنید.
azadmaneshian: یه جمله کوتاه و کم اهمیت ...اغای مدیر ......رو شما خیلی خیلی بزرگ کردین
توهین و تمسخر از نظر شما کم اهمیت است اما نظر بقیه این چنین نیست.
azadmaneshian: در صورتیکه من اغا نیستم ...یه زنم
خیلی از کاربران چندین نام کاربری دارند و تنها با تغییر دادن آیکون جنسیت مرد و زن به دو شکل متفاوت ظاهر می شوند. از این دسته موارد در انجمن زیاد دیده شد و کم نیستند این چنین افراد. فکر می کنم باید متوجه منظورم شده باشید اما در اون لحظه بنا به همان نام کاربری و جنسیت انتخاب شده اکتفا باید کرد. در حال حاضر مسئله این نیست. مسئله در اینجا توهین و تمسخر شماست و انکار از جانب شما که به اصطلاح ادعا دارید نمی دونید مشکل کار از کجاست. شما به خوبی اطلاع دارید که این طرز بیان و تغییر شکل نوشتاری آغا برای تمسخر کردن است و از چه زمان شروع و برای چه کسانی به کار برده شد. البته نه فقط شما بلکه همه مطلع هستند.
SH.M
     
  
صفحه  صفحه 84 از 106:  « پیشین  1  ...  83  84  85  ...  105  106  پسین » 
پرسش های وابسته به انجمن

شکایت از کاربران

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA