انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
موسیقی ایرانی
  
صفحه  صفحه 18 از 19:  « پیشین  1  ...  16  17  18  19  پسین »

Singer Biography | بیوگرافی


مرد

 
بیوگرافی Candice King



"کاندیس اکولا"یک بازیگر و خواننده جوان امریکایی مباشد.

او متولد 13 می 1987 میلادی در کشور امریکا و در ایالت تکزاس میباشد.

او در نقش کارولاین در سریال خاطرات یک خوناشام بازی میکند.
اکولا در شهر کوچکی در ایالت تکزاس به نام اجوود رشد کرد.
پدرش ،کوین یک جراح قلب و مادرش ،کارولین یک مهندس محیط زیست میباشند.

پدر و مادرش یکی از اعضای فعال در حذب جمهوری خواه سیاسی محلی امریکا میباشند.
اکولا دارای بک برادر کوچکتر همچنین است.او در وسط های سال دوران سوم دبیرستان خود به لس انجلس نقل و مکان کرد.

او دبیرستان را بوسیله روش مکاتبه ای به پایان رساند.و در سال 2005 فارغ التحصیل شد.
اکولا در اولین فیلم خود به نام Pirate Camp در سال 2007 ظاهر شد.
همچنین به عنوان نقش مهمان در سریال های معروفی نظیر اشنایی با مادر و سوپر نچورال بازی کرده است.
او در رشته اصلیه خود خوانندگی بسیار پیشرفت کرده است و در حال حاضر نوازندگی هم میکند.
به طوری که در فیلم هانا و مونتانا او هم نواخت و هم خواند.

او دارای یک خالکوبی بر وری مچ دست و مچ پای خود میباشد.
به دلیل رفتار اشوب گرانه در زیر یک پل که به همراه مک کوئین(جرمی گیلبرت)
که در حال حاضر به عنوان دوست پسر باهم رابطه دارند دستگیر شدن
بـرخـیـز و مـخـور غـم جـهـان گــــذرا...
خــوش بـاش و بــه شـادمـانـی گـــــذرا...
     
  

 
ایمان غلامی خواننده پاپ پر طرفدار کشورمان در سال 1372 در مرداد ماه 20 در آمل از توابع استان مازنداران دیده به جهان گشود و در خانواده ای 3 نفره متولد شده و فرزند دوم خانه است و یک خواهر بزرگتر از خودش و یک برادر کوچیک دارد وی از اولین کسانی است که در سنین 16 سالی فعالیت و توانش را روی کاملتر کردن و هماهنگ کردن فول آلومش کرد و این افتخار بزرگیست.

ایمان غلامی خواننده پاپ پر طرفدار کشورمان

ایمان غلامی از ده سالگی متوجه شد که صدای خوبی داره و از پانزده سالگی همراه با تحصیل به موسیقی پرداخت.
تحصیلاتش را تا مهندسی معماری ادامه داد و اولین آلبومش را با نام نم نم بارون بیرون داد که تمامی کار این آلبوم رو خودش انجام داده بود با این آلبوم ایمان در بین جوانان و مردم محبوب شد.
ایمان غلامی در یکی از صحبت هایش گفته خیلی علاقه زیادی به فوتبال دارم و از دوران کودکی در مدارس نیز بازی میکردم و حتی بعضی اوقات در مسابقات بین مدرسه آقای گل میشدم و خوب بازی میکردم.
اسطوره مورد علاقه اش نیز دی جی علی گاتور است و گویا ترک هایش را نیز شبیه این شخص خوانده و یا تغییراتی میدهد.
و آهنگ مورد علاقه اش یاد تو از امید عامری می باشد.
و تنها کشوری که دوست دارد کشور پاریس است.
ناگفته نماند ایشان طرفدار تیم آبی رنگ است .
ایمان غلامی در حال حاضر مجرد است و با خانواده زندگی میکند و آروزیش روزی رسیدن به اوج موزیک پاپ است.
     
  

 
نام : حسین موسوی
ملقب : تهی
متولد :۱۳۶۵
دانشجوی مهندسی کامپیوتر
غذای مورد علاقه: قرمه سبزی
رنگ مورد علاقه: مشکی و سبز
زادگاه : تهران
محل اقامت :تهران
همکاری : تتلو " پیشرو "ابلیس " افشین یار ۲ "ارمین 2afm" رضا اتم " بابک تیغه " اشکان داگی "اشکان " شروین" امیر رضایا
غیره : جدیدا مدل شرکت گوچی شده
کلیپ : برو از پیش من " من و اون "راست میگن "
تهی از گذشته تا کنون
حسین تهی رپ رو از ۷ سال پیش شروع کرد
او در ابتدا فقط اهنگهای کل کل می خوند مانند اهنگهای بگو سلام "رپ خوندن
تهی بعد از گذشت مدتی از خوندن اهنگهای کل خسته شد و در اهنگهای کل بسه "تشکر سرخ پوستی " مشخصه تهی با این که از بکس ۰۲۱ بود با ابلیس از گروه ۰۵۱ کار میکرد که مورد انتقاد خیلی شد ولی او در اهنگ تشکر سرخ پوستی میگه کل بسه بیاین باشین با هم صلح برای همیشه و در کل تهی به فکر پیشرفت رپ فارسی هست
حسین تهی و ابلیس وامیرو تتلو با هم چند کار انجام میدن و تهی میره تو فاز پارتی اهنگهای الو سلام " هزار و یک شب حسین تهی و امیر تتلو گروه گروه t&t رو تشکیل میدن و کارهای زیبا و بسیاری رو با هم کار میکنن بعد از این اونها کار های بسیار زیبایی رو با امیر رضایا ارمین 2afm طعمه انجام میدن
حسین تهی اهنگ بسیار زیبا ی بغض رو برای ناتوان ها میسازه که واقعا کار بسیار زیبایی شد و اون کار و با بودجه خودش در اختیار مراکز بهزیستی قرار میده حسین اهنگ مذهبی هم خونده اهنگ اقا جون که برای عاشورا خونده شده بسیار کار زیبا و قشنگی شده
امسال هم به قول خودش سال سال تهی هست اهنگ " خانم خوشگله " گیر میدادی " که با افشین خواننده لس انجلسی " اهنگ و کلیپ راست میگن نمونه این ادعا هست به گفته خودش تا ۲ ماه دیگه البومش با مجوز بیرون میاد
تهی علاوه بر اهنگهای خودش نوشتن شعر و اهنگسازی کارهای دیگران رو هم انجام میده
به امید مجوز گرقتن این هنرمند.
     
  

 
سیدنی رویل سلبی دوم که بیشتر با نام هنری Desiigner شناخته میشه رپر، خواننده، نویسنده آهنگ، تهیه کننده ی ضبط و بازیگر ۲۰ ساله ی آمریکایی ست. او پس از انتشار آهنگ Panda در سال ۲۰۱۶ مشهور شد که این آهنگ به صدر لیست ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد در آمریکا رسید.



سیدنی متولد بروکلین نیویورک است. او نژادی باربارادوسی دارد. او خوانندگی را از کار کردن در گروه کر مدرسه و کلیسا آغاز کرد. در سن ۱۴ سالگی و بعد از مورد هدف گلوله قرار گرفتن فعالیت در موسیقی را آغاز کرد.



در ۸ سپتامبر ۲۰۱۶ سیدنی و سه نفر دیگر به دنبال تماس یک نفر با پلیس بازداشت شدند. فرد تماس گیرنده ادعا میکرد که سیدنی روی او اسلحه کشیده. بعد ها ماشین او در حالی که با ۴ نفر دیگر سوار آن بودند متوقف و اکسی کدون (مسکن قوی) و چند اسلحه در ماشین پیدا شد و هر ۵ نفر بخاطرشون جریمه و بازداشت شدن. در ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۶ سیدنی از جرم حمل سلاح تبرئه شد و اعلام شد قرص هایی که درون ماشین پیدا شده بود داروهای راننده اش بوده.
     
  

 
اصلیت: هلند

شروع فعالیت: 1985

سبک: تکنو , ترنس ,هارد ترنس, پراگرسیو ترنس, هاردکور

کمپانی: Black Hole Recordings



Tijs Verwest یا Tiësto متولد 17 ژانویه 1969 در بردای هلند(Breda,Netherlands) یکی از پیشتازان Trance DJ های جهان است.گرچه او در گذشته با نام های مستعار فراوانی فعالیت می کرده است,اما با نام دی جی تیستو(DJ Tiesto) شهرت و محبوبیت فراوانی دارد,هر چند در اخرین البوم خود,او کلمه DJ را نیز از نام خود انداخته است و خود را با نام ساده "Tiesto" شناسانده است.

شهرت Tiesto در اروپا بیشتر به خاطر ریمیکس معروف Silence(همراه با Sarah McLachlan) است.

Tijs همواره با نام مستعار Tiesto ظاهر می شود,که یک لقب ایتالیایی مربوط به دوران کودکی اوست و همین نام است که او را در میان DJ های جهان امروز شناسانده است.

Tijs فعالیت خود را به عنوان یک DJ حرفه ای در مهمانی های دوران مدرسه اغاز نمود,و بعد از ان در سال های1985 تا 1993 خود را به عنوان یک DJ در کلوپ های هلند مطرح کرد.در طی این سال ها او اهنگ هایی تحت نام های مستعار "Da Joker" و "DJ Limited" تولید کرد. در "The Spock",کلوپی کوچک در "بردا" بود که او توانست با کار مداوم از 10 شب تا 4 صبح اخر هفته ها در اتاقی جداگانه سبک کار خود را پیدا کند و ان را تلطیف کند.

در اواسط دهه 1990,او "Trance" کار می کرد و اهنگ هایی در این سبک منتشر می کرد,و در سال 1997, او و "Arny Bink" در کمپانی "Black Hole Recordings" همکاری را اغاز نمودند تا از کارهای بعدی Tiesto حمایت بیشتری شود.

کمپانی "Black Hole Recordings" و زیر مجموعه ان "Magik Muzik" به عرضه هوش و مهارت Tiesto در سبک ترنس ادامه داد,این کمپانی با DJ های دیگری نظیر "Cor Fijnemen","Ton TB"و "Mark Norman" را نیز همکاری کرده است.

از معروف ترین اهنگ های او "Flight 643″,"Lethal Industry","Suburban Train "و"Traffic" را می توان نام برد."Flight 643″ از سوی طرفداران ID&T,دومین اهنگ قدرتمند برای رقص انتخاب شد,"Lethal Industry" از زیباترین اهنگ های ترنس در جهان است,"Suburban Train" از مشهورترین و انرژیک ترین اهنگ های اوست,"Traffic" در چارت های هلند در مقام اول قرار گرفت و "Adagio for Strings" اهنگ اغازی او در کنسرت سال 2003 بود.

کاور"Another Day At The Office",سال 2003
البوم های Tiesto از لحاظ کیفیت,سبک و محبوبیت, همگی قابل تحسین اند.البوم هنرمندانه او "In My Memory" و "Just Be" با هم تمامی اهنگ های شاخص بالا را شامل می شوند,همچنین کارهای زیبای دیگری از بهترین و شناخته شده ترین اهنگ های Tiesto در این دو البوم هستند.

سری البوم های هفت گانه او با نام "Magik" که با "Magik One:First Flight" در سال 1997 اغاز شده و نهایتا با "Magik seven:Live In Los Angeles" در سال 2000 پایان می یابد, پرفروش ترین البوم های "Trance"در جهان می باشند.

البوم چهارم او به نام "In Search Of Sunrise" شامل تعدادی دیگر اهنگ هنرمندانه و با ارزش است که انچنان خوب توسط Tiesto میکس شده که شنونده را در فضایی ملایم و در عین حال انرژیک قرار می دهد.

Tiesto در اواخر دهه 1990 با اجرایی در یک پارتی داخلی ID&T معروف شد,همچنین به خاطر اجراهای 6 ساعته اش در اوایل 2000 که بدون همراهی هیچ DJ دیگری و بدون وقفه انجام می شد.

ایده اجرای تک نفره برای یک جمعیت فراوان زمانی به اوج خود رسید که Tiesto به شکل solo(انفرادی)کنسرتی در 10 می 2003 در استادیوم در حضور 25000 نفر برگزار کرد.

کنسرت "Tiesto In Concert" رویدادی بود که موفقیت عظیمی برای Tijs به همراه اورد.او سال بعد نیز این نوع کنسرت را در دو شب پیاپی در اواخر اکتبر 2004 تکرار کرد,علاوه بر این دو کنسرت که برای 25000 نفر از طرفداران او بود,در هفته بعد نیز کنسرتی برای 20000 در بلژیک برگزار کرد.بلیط این کنسرت های او طی چند ساعت به فروش میرفت,DVD هر دو کنسرت او(10 می 2003 و 30 اکتبر 2004) منتشر شده است.

در 20 اگوست 2005,او کنسرتی در "LA Arena"ی لس انجلس امریکا در حضور 10000نفر از هوادارنش اجرا کرد.با اینکه تور 4 شهره او در امریکا به خاطر اسیب های طوفان در "New Orleans" و "Miami" به تعویق افتاد,اما اجراهای او در این شهر های ایالات متحده,محبوبیت او را پیش عوام خیلی بیشتر از قبل کرد.

پاییز 2005,او تور بسیار موفقی در شرق و مرکز اروپا برگزار کرد,در هر کشور او تنها یک کنسرت برگزار می کرد و در هر کنسرت خیل عظیم طرفداران خود را که معمولا 10 تا 15 هزار نفر بودند شگفت زده می کرد,این تور شامل کشور های اسلوواکی,صربستان,مقدونیه,رمانی, مجارستان و چک,ترکیه,لهستان,لبنان و کرواسی بود.

Tijs اولین DJ در جهان است که برای سه سال پیاپی در 2003,2002 و 2004 به عنوان بهترین DJ در مجله "DJ`s Magazin" انتخاب شده است.

Tijs همچنین در افتتاحیه بازیهای المپیک تابستانی 2004 در "Athens Hellas" اجرایی داشت که حدود 2 تا 4 بیلیون بییننده در سرتاسر جهان شاهد ان بوده اند که این,خود رکوردی دیگر برای یک DJ در هر سبک و در هر زمانی می باشد.از دیگر افتخارات او اینست که به انتخاب مردم المان,او چهلمین سیتیزن بزرگ تاریخ المان است.

در سراسر جهان و به خصوص در هلند,تواضع و فروتنی و همچنین هوش و استعداد فراوان Tiesto در حرفه اش,او را یک شخص نامدار کرده است و جایگاهی اسطوره ای به او داده است.

شعار Tiesto اینست:من از جمعیتی که در برابرم هستند انرژی می گیرم و سعی می کنم این انرژی را به انان برگردانم تا یک یگانگی و پیوستگی خلق کنم.

نام های مستعار:Tom Ace, Tiesto , Stray Dog, Roze , Passenger , Paradise In Dubs , Hammock Brothers , Drumfire , DJ Limited , DJ Tiesto , Da Joker , Allure و Wild Bunch.

Tiesto با Cor Fijneman , Tony Montana , DJ N.Cribbs-DJ Fast X , DJ Mocca همکاری داشته است,همچنین با Benno De Goeij تحت نام "kamaya Painters" و Armin Van Buuren با نام مستعار "Major League And Alibi" همکاری داشته است.اخیرا نیز همکاری موفقی با "Ferry Corsten" تحت نام "Gouryella" داشته است(که در حال حاضر Ferry Corsten به تنهایی با این نام فعالیت می کند.)
Tijs Verwest یا Tiësto متولد 17 ژانویه 1969 در بردای هلند(Breda,Netherlands) یکی از پیشتازان Trance DJ های جهان است.گرچه او در گذشته با نام های مستعار فراوانی فعالیت می کرده است,اما با نام دی جی تیستو(DJ Tiesto) شهرت و محبوبیت فراوانی دارد,هر چند در اخرین البوم خود,او کلمه DJ را نیز از نام خود انداخته است و خود را با نام ساده "Tiesto" شناسانده است.

شهرت Tiesto در اروپا بیشتر به خاطر ریمیکس معروف Silence(همراه با Sarah McLachlan) است.

Tijs همواره با نام مستعار Tiesto ظاهر می شود,که یک لقب ایتالیایی مربوط به دوران کودکی اوست و همین نام است که او را در میان DJ های جهان امروز شناسانده است.

Tijs فعالیت خود را به عنوان یک DJ حرفه ای در مهمانی های دوران مدرسه اغاز نمود,و بعد از ان در سال های1985 تا 1993 خود را به عنوان یک DJ در کلوپ های هلند مطرح کرد.در طی این سال ها او اهنگ هایی تحت نام های مستعار "Da Joker" و "DJ Limited" تولید کرد. در "The Spock",کلوپی کوچک در "بردا" بود که او توانست با کار مداوم از 10 شب تا 4 صبح اخر هفته ها در اتاقی جداگانه سبک کار خود را پیدا کند و ان را تلطیف کند.

در اواسط دهه 1990,او "Trance" کار می کرد و اهنگ هایی در این سبک منتشر می کرد,و در سال 1997, او و "Arny Bink" در کمپانی "Black Hole Recordings" همکاری را اغاز نمودند تا از کارهای بعدی Tiesto حمایت بیشتری شود.

کمپانی "Black Hole Recordings" و زیر مجموعه ان "Magik Muzik" به عرضه هوش و مهارت Tiesto در سبک ترنس ادامه داد,این کمپانی با DJ های دیگری نظیر "Cor Fijnemen","Ton TB"و "Mark Norman" را نیز همکاری کرده است.

از معروف ترین اهنگ های او "Flight 643″,"Lethal Industry","Suburban Train "و"Traffic" را می توان نام برد."Flight 643″ از سوی طرفداران ID&T,دومین اهنگ قدرتمند برای رقص انتخاب شد,"Lethal Industry" از زیباترین اهنگ های ترنس در جهان است,"Suburban Train" از مشهورترین و انرژیک ترین اهنگ های اوست,"Traffic" در چارت های هلند در مقام اول قرار گرفت و "Adagio for Strings" اهنگ اغازی او در کنسرت سال 2003 بود.

کاور"Another Day At The Office",سال 2003
البوم های Tiesto از لحاظ کیفیت,سبک و محبوبیت, همگی قابل تحسین اند.البوم هنرمندانه او "In My Memory" و "Just Be" با هم تمامی اهنگ های شاخص بالا را شامل می شوند,همچنین کارهای زیبای دیگری از بهترین و شناخته شده ترین اهنگ های Tiesto در این دو البوم هستند.

سری البوم های هفت گانه او با نام "Magik" که با "Magik One:First Flight" در سال 1997 اغاز شده و نهایتا با "Magik seven:Live In Los Angeles" در سال 2000 پایان می یابد, پرفروش ترین البوم های "Trance"در جهان می باشند.

البوم چهارم او به نام "In Search Of Sunrise" شامل تعدادی دیگر اهنگ هنرمندانه و با ارزش است که انچنان خوب توسط Tiesto میکس شده که شنونده را در فضایی ملایم و در عین حال انرژیک قرار می دهد.

Tiesto در اواخر دهه 1990 با اجرایی در یک پارتی داخلی ID&T معروف شد,همچنین به خاطر اجراهای 6 ساعته اش در اوایل 2000 که بدون همراهی هیچ DJ دیگری و بدون وقفه انجام می شد.

ایده اجرای تک نفره برای یک جمعیت فراوان زمانی به اوج خود رسید که Tiesto به شکل solo(انفرادی)کنسرتی در 10 می 2003 در استادیوم در حضور 25000 نفر برگزار کرد.

کنسرت "Tiesto In Concert" رویدادی بود که موفقیت عظیمی برای Tijs به همراه اورد.او سال بعد نیز این نوع کنسرت را در دو شب پیاپی در اواخر اکتبر 2004 تکرار کرد,علاوه بر این دو کنسرت که برای 25000 نفر از طرفداران او بود,در هفته بعد نیز کنسرتی برای 20000 در بلژیک برگزار کرد.بلیط این کنسرت های او طی چند ساعت به فروش میرفت,DVD هر دو کنسرت او(10 می 2003 و 30 اکتبر 2004) منتشر شده است.

در 20 اگوست 2005,او کنسرتی در "LA Arena"ی لس انجلس امریکا در حضور 10000نفر از هوادارنش اجرا کرد.با اینکه تور 4 شهره او در امریکا به خاطر اسیب های طوفان در "New Orleans" و "Miami" به تعویق افتاد,اما اجراهای او در این شهر های ایالات متحده,محبوبیت او را پیش عوام خیلی بیشتر از قبل کرد.

پاییز 2005,او تور بسیار موفقی در شرق و مرکز اروپا برگزار کرد,در هر کشور او تنها یک کنسرت برگزار می کرد و در هر کنسرت خیل عظیم طرفداران خود را که معمولا 10 تا 15 هزار نفر بودند شگفت زده می کرد,این تور شامل کشور های اسلوواکی,صربستان,مقدونیه,رمانی, مجارستان و چک,ترکیه,لهستان,لبنان و کرواسی بود.

Tijs اولین DJ در جهان است که برای سه سال پیاپی در 2003,2002 و 2004 به عنوان بهترین DJ در مجله "DJ`s Magazin" انتخاب شده است.

Tijs همچنین در افتتاحیه بازیهای المپیک تابستانی 2004 در "Athens Hellas" اجرایی داشت که حدود 2 تا 4 بیلیون بییننده در سرتاسر جهان شاهد ان بوده اند که این,خود رکوردی دیگر برای یک DJ در هر سبک و در هر زمانی می باشد.از دیگر افتخارات او اینست که به انتخاب مردم المان,او چهلمین سیتیزن بزرگ تاریخ المان است.

در سراسر جهان و به خصوص در هلند,تواضع و فروتنی و همچنین هوش و استعداد فراوان Tiesto در حرفه اش,او را یک شخص نامدار کرده است و جایگاهی اسطوره ای به او داده است.

شعار Tiesto اینست:من از جمعیتی که در برابرم هستند انرژی می گیرم و سعی می کنم این انرژی را به انان برگردانم تا یک یگانگی و پیوستگی خلق کنم.

نام های مستعار:Tom Ace, Tiesto , Stray Dog, Roze , Passenger , Paradise In Dubs , Hammock Brothers , Drumfire , DJ Limited , DJ Tiesto , Da Joker , Allure و Wild Bunch.

Tiesto با Cor Fijneman , Tony Montana , DJ N.Cribbs-DJ Fast X , DJ Mocca همکاری داشته است,همچنین با Benno De Goeij تحت نام "kamaya Painters" و Armin Van Buuren با نام مستعار "Major League And Alibi" همکاری داشته است.اخیرا نیز همکاری موفقی با "Ferry Corsten" تحت نام "Gouryella" داشته است(که در حال حاضر Ferry Corsten به تنهایی با این نام فعالیت می کند.
     
  

 
بیوگرافی :ساسی مانکن sasy mankan ابداع كنننده ی سبك 6&9


اسمش ساسان هست...فامیلیش حیدری...لقبش رو هم که همه میدونن:ساسی مانکن...
بیوگرافی ساسی مانکن
الان دانشجوی رشته ی مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد هست...۲3 سالشه...
ساسی منكن توانست با تلاش زیاد خود كه در سال 88 بود سبك جدید و ضرب اهنگ جدیدی رو ابداع كننه كه 6&9 است و این سبكو با اهنگ تهرانو ال كن شروع كرده كه لینك دانلود اهنگ تهرانو ال كن در اخر این بیوگرافی است
رپ خوندن رو از ۱۷ سالگی شروع کرده و استارت کار حرفه ایش با آهنگ مغرور نیستم بوده...حتما آهنگ پارمیدا رو همتون شنیدین و کلیپش رو هم از شبکه های موزیک دیدین...به نظر ساسان کلیپ پارمیدا زیاد بد نشده...

خونه ی ساسان تو زعفرانیه هست!!!یه داداش داره...رنگ مورد علاقش آبی کمرنگ هست...

در بین رپرها از کار حسام استپس خوشش میاد و از آر اند بی خون خاصی خوشش نمیاد...

نکته ی جالب درمورد ساسان وقتی معلوم میشه که در مورد دوست اسم دوست دخترش ازش سوال میکنی!!!چون در جوابت میگه که اسم کدومشون رو بگم؟؟؟؟!!!!!!!!
بله...از زیر زبون این آقا سامان اسم سه چهار تا از این دخترا رو بیرون کشیدیم...اول از همه گفت پگاه...انگار این پگاه خانوم یه چیز دیگست...بعد کم کم میرسیم به هانا و سارا و آخر سر هم آیسان خانوم...
به چه علت ساسی مانكن از حسین مخته جدا شد ؟؟
ساسی مانكن و حسین مخته كه از اول كار خودشون رو شروع كردن و حدود 30 آهنگ با هم دادن بعد از آهنگ پاستوریزه كه با فرید شید خوندن و در زمانی كه میخواستن آهنگ گوشواره رو آماده كنند از هم جدا شدند . علت جدایی اونها رو میشه بر سر اشكان پاپ خون آهنگ جیگر طلا دانست . حسین مخته و ساسی مانكن در یك عروسی به همراه اشكان بودند كه اشكان گیتار میزنه و ساسی و حسین میخونن و بعد از اون عروسی اشكان كه از آشنایان نزدیك حسین مخته بوده به حسین پیشنهاد خوندن در آهنگ جدیدشون رو میده و حسین این موضوع رو به ساسی مانكن میگه ولی ساسی مانكن اصلا قبول نمیكنه و بین حسین مخته و ساسی مانكن یك اختلافی میوفته و در این حین علیشمس در این وسط موش میدونه و همینطور رابطه ساسی با حسین مخته بدتر میشه تا اینكه ساسی مانكن با امیر مسعود صالحی و حامد قدیری و پرهام بولت آشنا میشه و به استودیو امیر مسعود صالحی واقع در كرج خیابان مصباح دعوت میشه و به ساسی مانكن توسط مبین كه از دوستان امیر مسعود صالحی بوده پینهاد خوندن میشه به صورتی كه ساسی مانكن مباغ 2 میلیون از مبین دریافت كنه و آهنگ رو بسازه و مبین 2 میلیون دیگه هزینه كلیپ بده و كلیپ رو بسازه و ساسی مانكن قوبل میكنه و آهنگ و كلیپ نیناش ناش بیرون میاد و بعد از اون دیگه رابطه ساسی مانكن و حسین مخته كاملا قطع میشه و ویدئو كلیپ گوشواره از ساسی مانكن و امیر مسعود صالحی و علیشمس بیرون میاد و بعد از اون كلیپ حسین مخته و اشكان به نام گوشواره طلا بیرون میاد و لین چنین میشه كه رابطه حسین مخته و ساسی مانكن خراب می


Save Target As

Download
بیوگرافی تهی
ممکنه یک بیوگرافی از خودتون برای ما بگین

من حسین هستم متولد 1365 با لقب تهی شروع کردم وبا همین هم تموش میکنم

درحال حاضر ساکن تهران وشهرک غرب هستم.

ازکی به رپ علاقمند شدی؟

من ازسال 79 به رپ علاقه شدیدی پیداکردم چون ازسبک و طرزبیان جملات توی

آهنگایی که سبک رپ دارن خیلی خوشم میومد ودوست داشتم بشتربا این سبک

اشناشم.
ازکی شروع کردی به رپ خوندن؟

اواخر سال81بود که من شروع کردم به رپ کردن اما کارهامومن توخونه وفقط برای

خودم میخوندم.

واصلا قصدبیرون دادن وحتی گذاشتن آهنگا روی سایتو نداشتم مثلا ازآهنگای ریکوردشده

تو خونه تااونجایی یادمه میتونم :ادعای باحالی _ دیس فتال و...... میتونم اسم ببرم که فقط برای

خودم بود وهیچکدومشون هیچ جا پخش نشد

چه کسایی رو تورپ فارسی قبول داری؟

شایان_بکس زدبازی_رضاپیشرو_ابلیس_هیچکس و امزیپرو حمید دیو

خارجی ها کی؟


outlow,mobb-deep,lili bow wow,puff dady,b.i.g,2pac,snoop dogg,

۵۰cent,eminem,fat joe

خیلی هامیگن توبی تربیت هستی ناراحت نمیشی؟


نه چون هستم(می خنده) خوب بی تربیتی واقعیته وجزیی ازرپ منم پسر پیغمبر

نیستم عزیزم.

آیدیت چیه؟

من اصولا فقط سالی یکی دوبار آن میشم ولی اینم آیدیم:rap_tohi


حرف اخرت؟


ازتو ------ عزیزم ممنونم و ازهمه طرفدارام که بهم قوت قلب میدن

یه بوووووووووووس ازطرف من به همتووووون
بیوگرافی رضایا

اسم:امیر رضا فامیل:طاری ملقب:رضایا متولد:۱۳۶۴ دانشجوی:رشته موسقی

فکر کنم ماجرای دوستی امیر با نازنین و بدونین اما منم میگم واسه اونایی که نمی دونن.

یک روز امیر یک مهمونی دعوت بوده اونجا یاد نداشته کروات خودشو ببنده همون موقع این نازنین خانم میاد و کروات امیرو میبنده همین جای که امیر یک دل نه صد دل عاشقش میشه و شعر نازنین و کروات و برای همین نازنین خونده که تو شعرش میگه:

از اولین نگاه درست عین فیلما توی قلبم نشستی / خاطرخوام کردی و دلمو بردی وقتی کرواتمو بستی

البته الان از این نازنین خانم جدا شده
بیوگرافی تتلو


امیر تتلو طبق گفته خودش با هیچ جا مصاحبه معتبری نکرده . این مطالبی هم که تو وبلاگ های دیگس

در حد سوال و جواب بوده و بعضی هاشم دروغ محضه . حالا این آمار ریز رو از خودش داشته باشین :

نام : امیر حسین فامیل : مقصود لو لقب : تتلو تاریخ تولد : ۳۰/۶/۱۳۶۲

امیر یک ساله که رپو شروع کرده ، اولین آهنگش واقیعت و آخریش هم تا الان راز امیر که راز عشقشه و جریان گربه صفت . در حال حاضر هم دنبال کارهای کلیپ چشمام ندید با پیشرو و فلاکت و آهنگ راز امیر هست . به زودی رپ رو میزاره کنار ولی نمیگه کی . امیر 6 ماه تو دوبی زیر نظر شاهرخ سالار سولفژ کار کرده . آهنگساز و تنظیم کننده و استادش محسن صادقی هستش . تو استودیو اوج مهر ضبط میکنه . از رپرها کار پیشرو ، تیغه ، تهی ، زدبازی ، اردلان و فلاکت رو فقط دوست داره .
البته اردلان رپر خودشه یعنی خودش درستش کرده و به زودی هم میترکونه . معنی تتلو هم فقط به خودش ربط داره.
سپاس نشه فراموش
دَلقــَــک بـازیـــآت


دیــــــــوُوُنــَم کـــَـرد
     
  

 
بیوگرافی جسی جی (Jessie J)


جسیکا کرنیش، معروف به جسی J، مارس 27، 1988 در لندن، انگلستان متولد شد. . او اولین آهنگ خود را "بزرگ اتاق سفید،" در سن 17 سالگی نوشت. . این بود که در سن 11 سالگی در بیمارستان بستری شد و به اشتراک گذاشتن یک اتاق با یک پسر جوان که در نهایت فوت کرد.. وی امضا قرارداد با سوابق روده برچسب و سفر با تعدادی از پاپ شده، روح، و هیپ هاپ هنرمندان.. با این حال، سوابق روده درهای خود را قبل از انتشار هر یک موسیقی جسی J، بسته شده است.
Jessie J's Songwriting Success: جسی J موفقیت در نوشتن ترانه ها:

جسی J را امضا قرارداد چاپ و نشر ATV با سونی، و او مجموعه ای در مورد به دست آوردن موفقیت آهنگسازی.. او کار نوشتن موسیقی برای کریس براون و دیگران. . سپس این فرصت را به همکاری و نوشتن آهنگ "حزب در ایالات متحده آمریکا آمد . " مایلی سایرس آهنگ را ضبط و آن را # 2 در ایالات متحده ضربه دادن جسی J استراحت قابل توجهی در کسب و کار.


Awards and Hit Singles: جوایز تکآهنگها آمار

پس از موفقیت آهنگسازی جسی J قرارداد ضبط در سراسر جهان با گروه موسیقی یونیورسال امضا کرد. Her first single "Do او تنها "آیا آن را مانند یک شخص، یک آهنگ در اصل در نظر گرفته شده برای Rihanna به ، در نوامبر 2010 در انگلستان منتشر شد. It . بی درنگ # 2 نمودار پاپ تک آهنگ در انگلستان رسید. . در پایان سال جسی J صدر صدای بی بی سی در سال 2011 لیست، و پس از آن اعلام شد که او را دریافت جوایز بریت انتخاب منتقدان افتخار است. and . دوم تک "قیمت"، با رپ برجسته از باب و تولید شده توسط دکتر Luke , . لوقا ، به نظر می رسد در ژانویه 2011. It در جدول تک آهنگ پاپ بریتانیا عرضه و انتشار جسی J برای شکستن به بیلبورد هات 100 در ایالات متحده تبدیل شد. . اولین آلبوم خود را که فروشگاه ها در انگلستان در ماه آوریل در پایان ماه فوریه و در ایالات متحده رسید.
     
  

 
بیوگرافی آشر ریموند (Usher Raymond)


آشر ریموند به انگلیسی: Usher Raymond) متولد ۱۶ اکتبر ۱۹۷۸) که با نام آشر معروف است بازیگر و خواننده آمریکایی می باشد. آشر همچنین با لقب شاهزاده آر اند بی شناخته می شود. او شهرتش را در اوایل ۱۹۹۰ وبعد از آن با انتشار آلبوم‌های راه من (۱۹۹۷) و ۸۷۰۱ (۲۰۰۱) به دست آورد. او در ادامه موفق به انتشار آلبوم اعترافات (۲۰۰۴) کرد که بیش از ده میلیون نسخه از آلبوم در آمریکا فروش رفت که با فروشی بیش از 20 میلیون نسخه یکی از پر فروش ترین آلبومهای جهان شناخته شده است. تا به امروز ۴5 میلیون نسخه از آلبوم‌های او در سراسر جهان فروخته شده است و همچنین او برنده هفت جایزه گرمی نیز شده. در سال ۲۰۰۸ در لیست منتشر شده از طرف مجله بیلبورد در مورد ۱۰۰ هنرمند موفق نام او در رتبه ۲۱ قرار داشت.همچنین وی 11 آهنگ نامبر وان در سراسر جهان داردو تاکنون ۲3.۵ میلیون نسخه از آلبوم‌های او در آمریکا فروش رفته است که یکی از پر فروش ترین خواننده های امریکا محسوب میشود. در سال 2010 تک آهنگ OMG بیش از 7 میلیون نسخه به فروش رسید و یکی از موفق ترین تک آهنگ های سال 2010 محسوب میشود.

زندگی شخصی

آشر در ۱۴ اکتبر سال ۱۹۷۸ در دالاس تگزاس به دنیا آمد. پدر او در زمانی که آشر یک ساله بود او را ترک کرد. اودر کودکی به عنوان یکی از اعضای گروه کر کلیسا بود. همچنین آشر معادل هادی در زبان فارسی و عربی میباشد.

ترانه های مشهور وی

اینجا ایستاده‌ام (۲۰۰۸)

§ راه اعترافات (۲۰۰۴)

ریموند در برابر ریموند (۲۰۱۰)
     
  

 
بیوگرافی نیکول شرزینگر (Nicole Scherzinger)


نام اصلی نیکول پریسکویا الیکولانی ولیانته شرزینگر
نام مستعار نیکول
زادروز ۲۹ ژوئن ۱۹۷۸ ‏(۳۳ سال)
اهل کشور هونولولو، هاوائی، آمریکا
سبک‌ها پاپ، آراندبی، دنس-پاپ
کار(ها) خواننده، ترانه‌سرا، هنرپیشه، رقصنده
ساز(ها) آواز، پیانو
مدت کار ۱۹۹۹ - اکنون
     
  

 
بیوگرافی نیکی میناج (nicki minaj)


اونیکا تانیا ماراژ (به انگلیسی: Onika Tanya Maraj) (زاده ۸ دسامبر ۱۹۸۲) که با نام نیکی میناژ شناخته می‌شود، خواننده هیپ‌هاپ و آر اند بی و ترانه‌سرای ترینیدادی است. اولین آلبوم او با نام جمعه صورتی توانست در جدول بیلبورد ۲۰۰ شماره یک شود.
     
  
صفحه  صفحه 18 از 19:  « پیشین  1  ...  16  17  18  19  پسین » 
موسیقی ایرانی

Singer Biography | بیوگرافی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA