انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 15 از 23:  « پیشین  1  ...  14  15  16  ...  22  23  پسین »

رفع مشکلات آلت تناسلی مردانه (پرسش و پاسخ)



 
alii993:  
 
سلام برای رفع سرد مزاجی و ایجاد انگیزه سکس چکار باید کرد؟
سلام
دوستان ميشه وياگرا رو به صورت روزانه استفاده كرد؟
     
  

 
دوستان راهی هست که واقعا بتونه سایز آلت مرد را تغییر بده؟
     
  
مرد

 
سلام
براي رفع سرد مزاجي از لحاظ تغذيه بايد ميوه هايي كه طبع گرم دارن استفاده كنيد مثل خربزه,طالبي و نيز عسل طبيعي و همچنين پياز و سبزي خوردن بخصوص تره..
از لحاظ رواني بايد عكس و فيلمهاي پورن زياد نگاه كني و حين نگاه گردن ,روي آلتت هم دست بكشي تا تحريك بشي,يا اينكه يه پارتنر سكسي خوشگل و خوش اندام و خيلي حشري داشته باشي كه قبل سكس حسابي مستت كنه,
خوردن شراب هم برا حشري كردن موثره...

در جواب سوال دوستمون كه پرسيدن خوردن روزانه وياگرا ضرر داره يا نه؟!
بايد بگم كه هر داروي شيميايي عوارض خاص خودشو داره,بخصوص وياگرا,سيلدنافيل و همه قرص هاي خانواده سيلدنافيل,روي قلب تاثير بدي بجاي ميذاره كه اوايل ممكنه با تپش قلب علائمش ظاهر بشه و بعد به مرور زمان و مصرف طولاني مدت باعث افزايش فشار خون ميشه...


دوست عزيز ديگري سوال كردن كه چطور ميشه سايز آلت و بزرگتر نمود؟ه
ببينيد دوستان عزيز! هر عضوري از بدن كه تحت كشش قرار هبگيره اون عضو ابزرگتر كميشه.
در جواب شمام بايد بگم كه با آويز كردن وزنه به آلت ميشه سايز آلت رو بزرگتر كرذ
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
pesaretanha: دوستان راهی هست که واقعا بتونه سایز آلت مرد را تغییر بده؟
تنها راه افزایش طول آلت، جراحی است که بسیار پرخطر و با عوارض شدید و دوره نقاهت طولانی و نگهداری سخت می باشد. با لیپوساکشن چربی دور آلت و جراحی پلاستیک پرده آلت (در صورت وجود) نیز کمی از طول مخفی مانده ی آلت آزاد می شود. هیچ راه دیگه ای وجود نداره گول تبلیغات رو نخورید. استفاده از قرص هایی همچون تادالافیل نیز می تواند به نعوذ کامل آلت کمک نماید و طول واقعی آلت را نمایان تر نماید.
بهداد
     
  
مرد

 
maxy2280 در پاسخ به پست https://www.looti.net/13_1155_9.html#msg143643945
سلام دوست خوبم. مطمئنم که خیلی این موضوع ذهنت رو درگیر کرده که در موردش مطالعه کردی و زحمت ترجمه رو به خودت دادی و اینجا با ما به اشتراک میگذاری.
مساله ای که هست اینکه خوب مقاله چه خارجی باشه چه داخلی چه از فضا اومده باشه، باید اول صحت منبعش رو مورد بررسی قرارداد. چون من هم می تونم توی خونه ام بشینم و از روی شکمم یه سری توضیح المسایل بنویسم و بگردم یه سایتی که دنبال مقاله مفتی است برام منتشر کنه.
برای اینکه صحت علمی یک پژوهش تایید بشه مواردی هست که باید در نظر گرفته بشه:
۱- نویسنده این مقاله/پژوهشگر کیست؟ یعنی میزان تخصص پژوهشگر، سوگیری او و هدفش از انجام پژوهش مشخص باشه.
۲- جامعه آماری پژوهش انجام شده کدام است؟ یعنی این پژوهش قصد داشته ویژگی متغیر مورد نظر (در مورد خاص شما استمناء) در بین کدام دسته از افراد مورد مطالعه قرار گرفته؟ (آیا در بین بیماران جنسی این سوال مطرح شده، یا در بین همه افراد یک منطقه، شهر، کشور و ...)
۳- نمونه از جامعه آماری به چه صورتی انتخاب شده؟ یا روش نمونه گیری کدام بوده؟ یعنی چون مثلاْ نمی شود از تمامی افرادی که در منطقه ۵ تهران زندگی می کنند پرس و جو کرد، مثلاْ ۵۰ یا ۱۰۰ نفر باید انتخاب شوند. این انتخاب می تواند تصادفی باشد یا غیرتصادفی. قدرت تعمیم نتیجه پژوهش بر روی نمونه تصادفی وجود داره، ولی نمونه غیرتصادفی قدرت تعمیم بالایی به دست نمیده.
۴- روش جمع آوری اطلاعات چی بوده؟ آیا مصاحبه شده، پرسشنامه در حضور پژوهشگر پاسخ داده شده، پرسشنامه برده شده منزل و تکمیل شده، آزمایش های پزشکی روی اعضای نمونه انجام شده یا ...
۵- آیا گروه گواه یا مقایسه ای هم بوده؟ یعنی یک گروه که استمناء کرده اند، نتایجشون با گروهی که استمناء نکرده اند مقایسه شده، یا فقط از گروه استمناء کننده پرسیده شده. در صورتی که گروه مقایسه وجود نداشته باشه، نمی تونیم با اطمینان بگیم که پس دلیل مثلاْ خستگی و اضطراب لزوماْ استمناء بوده.
۶- آیا این پژوهش با نتایج پژوهش های پیشین در سایر جوامع همسو هست یا خیر؟
۷- اصلاْ این پژوهش داوری شده یا خیر و توسط چه نهادی؟ آیا نهاد داوری کننده سوگیری خاصی داشته؟ مثلاْ مقاله ای در مورد استمناء رو یک گروه از مراجع تقلید تایید می کنند که ممکنه علمای علم پزشکی یا روانشناسی تایید نکنند.

خلاصه مطلب اینکه اگر نسبت به موضوعی واقعاْ کنجکاوی، یا شک داری، دنبال دلایل منطقی باش و همه جوانبش رو مطالعه کن. اما اگر ایمان به مطلبی داری، دنبال دلیل تراشی براش نباش. با خیال راحت به ایمان خودت پایبند بمون. فقط نیا توی سایتی که زمینه سکسی داره و توش پر جلقیه با مطلبی که معلوم نیست از کدوم سایتی پیدا کردی ترویج عفت و خویشتنداری بدی.
اگر دوست نداری جلق بزنی کسی مجبورت نمی کنه، اگرم می زنی بزن و حالش رو ببر. تا وقتی هم جلق زدن کسی باعث ایجاد اختلال تو زندگی ات نشده، امر به معروفی که نسبت بهش علم صحیح نداری نکن.
خواستم شاعر چشمان تو باشم
باد حواسم را برد
     
  ویرایش شده توسط: CumSuckermale   
مرد

 
maxy2280
https://www.looti.net/13_1155_9.html#msg143643945
خیلی از مسایلی که میگی مربوط به افراط در استمناء میشه.
مورد ۸ و مورد ۲۱ که معرفی کردی به طور کلی ضد همدیگه هستند: چطور میشه که برای استمناء کردن هم ناگزیر از تفکر به جنس مخالف باشی و هم گرایش به جنس موافق پیدا کنی؟ به نظر خودت می گنجه؟
برخی از مواردی که میگی مربوط به اختلالات شخصیتی است. مثلاْ «میل نامحدود به انجام آن» یک ویژگی شخصیتیه که معمولاْ فردی که اون رو داره نسبت به هر کاری همین حالت بهش دست میده. حتی اگر از نماز خوندن آرامش بگیره، هر وقت نماز نخونه احساس عصبی بودن و خستگی و ... داره.
اینکه استمناء عامل اصلی زودانزالی است ... بهتره بدونی برای دیرانزالی هم همین عامل رو ذکر می کنند. پس بهتره به این نکته توجه کنیم که همبستگی دو اتفاق با هم دلیل وجود رابطه علیت بینشون نیست (مثلاْ هر وقت من ماشینم رو می شورم بارون میاد. آیا از این مطلب میشه نتیجه گرفت: ماشین شستن من علت بارش باران است؟)
لذت بردن از رابطه جنسی هم برای مدت کوتاهی است. حتی اصلاْ از افراد متاهل سوال کن لذت ازدواج برای چه مدت است، از ۱۵ فرد متاهل در عدم حضور زوجشون این سوال رو بپرس.
مورد ۲۰ که ذکر کردی اصلاْ معلوم نیست در حمایت از استمناء هست یا در نهی آن!

به هر حال ممنون که به اشتراک گذاشتی
خواستم شاعر چشمان تو باشم
باد حواسم را برد
     
  ویرایش شده توسط: CumSuckermale   
مرد

 
راه حلی برای نعوظ بیشتر میخواستم و اینکه آلتم وقتی سیخ میشه بیشتر در این حالت بمونه. .
     
  
مرد

 
مشکل بزرگ من اینه که بعد از کمی لذت و آمدن پیش آب نعوظم خود به خود کم میشه و از شهوتم کم میشه و بعد از اینکه دوباره نعوظ برگشت آبم زود میاد و نمیتونم رابطه رو طولانی تر ادامه بدم

ممنون اگه برای حل مشکل راهنماییم کنید.
عاشق ساق و رون خانوم ها
     
  
مرد

 
salivand: راه حلی برای نعوظ بیشتر میخواستم و اینکه آلتم وقتی سیخ میشه بیشتر در این حالت بمونه.
nima_padoost: مشکل بزرگ من اینه که بعد از کمی لذت و آمدن پیش آب نعوظم خود به خود کم میشه و از شهوتم کم میشه و بعد از اینکه دوباره نعوظ برگشت آبم زود میاد و نمیتونم رابطه رو طولانی تر ادامه بدم
برای شما هر دو عزیز احتمال خیلی قوی این هست که عضلات تحت لگنی که اسمشون عضلات پیوبوکوکسیگال Pubococcygal یا به اختصار پی سی (PC) هم گفته میشه، باید تقویت بشوند. علتش می تونه مسایل زیادی از قبیل نشستن زیاد به دلیل مشغله کاری، عدم تحرک، فرم بدن نا مناسب هنگام راه رفتن و نشستن و ... باشه. تمرینات کیگل برای این منظور طراحی شده اند که در صورتی که به صورت روزانه و با استمرار در طول مدت انجام بشوند می تونند اثر مطلوب داشته باشند. در این لینک می تونید مطالب مفیدی درباره این تمرینات بخونید.

ویدئوی زیر هم یک تمرین رو تقریباً به خوبی معرفی می کنه:


عضله پی سی تحت لگنی مسئول کنترل ادرار مدفوع هم هست. یک تمرین برای تقویتش اینه که روزی یک بار هنگام ادرار کردن، جریان ادرار خودتون رو قطع و وصل کنید. دقت کنید بیش از اندازه تمرین دادن این عضله هم می تونه مضر باشه چون مهم هست که عضله تحت لگنی هم بتونه به موقع منقبض و سفت بشه و هم به موقع ریلکس و رها بشه.
باز برای اینکه نتایج بهتر و موثرتری داشته باشید، پیشنهاد می کنم به یک پزشک متخصص اورولوژ مراجعه کنید. البته خودم تجربه متخصص نابخرد و بداخلاق داشته ام، سعی کنید دنبال یک پزشک دل سوز و خوش برخورد باشید که بتونید باهاش راحت باشید.

موفق باشید
خواستم شاعر چشمان تو باشم
باد حواسم را برد
     
  ویرایش شده توسط: CumSuckermale   

 
کسی میدونه زیگیل تناسلی چیه؟
عکسشو دیدم و اطلاعاتشو خوندم ، اما فرقش با جوش چیه؟
     
  
صفحه  صفحه 15 از 23:  « پیشین  1  ...  14  15  16  ...  22  23  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

رفع مشکلات آلت تناسلی مردانه (پرسش و پاسخ)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA