انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 61 از 62:  « پیشین  1  ...  59  60  61  62  پسین »

Political News | آخرين خبر .......... (خواندن پست اول الزامیست)


مرد

 
احتمالا کسانی که گمان می‌کردند جمهوری اسلامی در حادثه اهواز دست دارد، حق داشتند!





"حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمسیون امنیت ملی: فیلمی از حادثه تروریستی اهواز برای نمایندگان پخش شد که در فضای مجازی منتشر نشده است. این فیلم با دوربین وزارت اطلاعات و ارتش تهیه شده است ...

فلاحت پیشه افزود: در زمان حادثه، مشرف به جایگاه ویژه، ۸ یا ۹ تفنگ دوربین‌دار وجود داشت که به راحتی می‌توانستند در عرض ۳۰ ثانیه تروریست‌ها را به درک بفرستند. حتی با یک تفنگ قدیمی هم می‌توانستند این کار را انجام دهند.
...[ما در این فیلم دیدیم که] فیلمبردار به کسی که تفنگ [دوربین‌دار] دارد التماس می‌کند که [به ترویست‌ها]شلیک کند اما کسی که پشت تفنگ دوربین‌دار بود در ابتدا حمله تروریستی را باور نمی‌کند و می‌گوید گلوله‌ها مشقی است بعد که تیر خلاص را می‌بیند می‌گوید دستور شلیک ندارد. فردی که پیش اوست به فرمانده زنگ می‌زند حتی فرمانده به او [مامور مسلح به تفنگ دوربین‌دار] دستور تیراندازی را می‌دهد اما باز آن فرد شلیک نمی‌کند.
     
  
مرد

 
حمله تروریست‎ها به مرزبانان ایرانی در میرجاوه
ربوده‌شدن بیش از ۱۰ نیروی هنگ مرزی و بسیج





اعضای گروهک جیش العدل حدود ساعت چهار تا پنج بامداد بیست و چهارم مهر ماه در منطقه صفر مرزی لولکدان به پایگاه مرزی سپاه پاسداران حمله کرده و تعدادی از نیروهای این پایگاه در میرجاوه را ربودند



ربوده شدگان ۱۴ نفرند و بین ساعت چهار تا پنج صبح به وقت محلی در منطقه صفر مرزی لولکدان ربوده شدند. قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه مستقر در سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که نیروهای ایرانی "با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک های ضد انقلاب ربوده شدند".

"براساس گمانه زنی‌های اولیه این افراد براثر غذای آلوده مسموم شده و توسط گروهک جیش الظلم به داخل پاکستان منتقل شده‌اند".

قرارگاه قدس سپاه از مقام های پاکستانی خواسته به آزادی نیروهای ایرانی کمک کنند. محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران هم گفته "تماس‌های مختلفی با ارتش پاکستان گرفتیم و از آنها خواسته شد نسبت به تحویل اشرار و سلامتی ربوده شدگان تضمین دهند و بایستی مسئولیت پذیرتر باشند".

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران هم از احضار سفیر پاکستان در تهران خبر داده و گفته درخواست از پاکستان برای کمک به آزادی ربوده شدگان با او در میان گذاشته شده است.

گروه جیش العدل با انتشار اطلاعیه ای مسئولیت این اقدام را به عهده گرفته است. حکومت ایران این گروه را تروریستی و وابسته به سازمان های اطلاعاتی عربستان سعودی و آمریکا می‌داند و آن را "جیش الظلم" می‌خواند.

این گروه خود را مدافع حقوق سنی‌ها به ویژه در استان سیستان و بلوچستان ایران معرفی می‌کند.
     
  
مرد

 
دلهره جمهوری اسلامی از کنفرانس ورشو


سرانجام پس از یک ماه انتظار، امروز کنفرانس ورشو کار خود را آغاز می‌کند تا بیش از 60 کشور درباره شش محورِ مبارزه با تهدید امنیت سایبری، موشک‌های بالستیک، مبارزه با تروریسم، تأمین امنیت انرژی، امنیت خطوط کشتیرانی و حقوق بشر بحث و گفت‌وگو کنند.

حالا همه چشم‌ها به ورشو، پایتخت لهستان دوخته شده است؛ جایی که سیاست‌های مخرب جمهوری اسلامی به بحث گذاشته می‌شود تا نماینده‌های کشورها بتوانند راهکارهایی را برای مقابله با آن پیدا کنند.

اگرچه در محورهای این کنفرانس نامی از جمهوری اسلامی نیامده است، تقریباً همه موضوعات این کنفرانس با رژیم ایران در ارتباط مستقیم است. به همین خاطر سران جمهوری اسلامی نسبت به این رویداد بین‌المللی واکنش تندی نشان داده‌اند. محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران طی یک ماه گذشته بارها با کلمات پرخاشگرانه نسبت به برگزاری کنفرانس ورشو واکنش نشان داده است.

اغلب رسانه‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا نیز با مطالب و مقاله‌های خود این کنفرانس را با برچسب «ضد ایرانی» محکوم کردند.

جمهوری اسلامی که خود از کنفرانس «گوادِلوپ» متولد شده است، کاملاً آگاه است که دور هم نشستن و گفت‌وگو کردن چند کشور مطرح تا چه میزان اهمیت و اثرگذاری دارد؛ بنابراین، واکنش عصبی و دلهره سران رژیم ایران نسبت به نشست ورشو را باید از این منظر مورد تحلیل و ارزیابی قرار داد.

از سوی دیگر مخالفان جمهوری اسلامی رویداد ورشو را یک حرکت هوشمندانه از طرف ایالات‌متحده ارزیابی می‌کنند و بر این باورند که این وزن‌کشی سیاسی چه به لحاظ عملی و چه از نظر روانی فشار سنگینی را به رژیم ایران وارد خواهد کرد.


گروهی دیگر از اپوزیسیون، کنفراس ورشو را نقطه عطفی در سیاست‌های دولت دونالد ترامپ برای مقابله با جمهوری اسلامی می‌دانند و بر این باورند که ایجاد یک اجماع جهانی، قطعاً رژیم ایران را تحت‌فشار بیشتری خواهد گذاشت.

بااین‌حال، باید منتظر نتایج و بیانیه پایانی این کنفرانس دو روزه ماند. پس از برگزاری این رویداد امکان تغییر برخی سیاست‌ها و راهبردهای ایالات‌متحده آمریکا برای اِعمال فشار بیشتر به جمهوری اسلامی دور از انتظار نخواهد بود.


بیان


****************************


دیپلمات‌های ارشد کشورهای بزرگ اروپایی چون فرانسه گفته‌اند به ورشو نخواهند رفت. روسیه و چین هم به این کنفرانس اعتنایی نکرده‌اند و مسکو حتی از آن انتقاد کرده است.

جرمی هانت، وزیر خارجه بریتانیا گفته فقط برای حضور در جلسه ای که مربوط به یمن در این کنفرانس برگزار خواهد شد به ورشو می‌رود. هانت بیشتر مایل است به فاجعه انسانی ناشی از جنگ یمن اشاره کند.

شبکه دو تلویزیون آلمان "ZDF" با انتشار گزارشی نوشته است که هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان در این نشست شرکت نخواهد کرد. گفته می‌شود که نیلز آنن، معاون وزارت امور خارجه آلمان در این نشست حضور خواهد یافت.

فدریکا موگرینی هم از حضور در این کنفرانس عذر خواسته است.

بنیامین نتانیاهو اعلام کرده است که شخصا در کنفرانس ورشو شرکت می‌کند. او پیش از این اعلام کرده بود که موضوع اصلی کنفرانس ورشو، مقابله با نفوذ ایران در سوریه و دیگر نقاط منطقه است.

پیش بینی می‌شود که کشورهای عربی متحد آمریکا در منطقه، از جمله عربستان سعودی و امارات متحده عربی در سطوح بالا در کنفرانس ورشو شرکت کنند.


هدف اعلام شده این کنفرانس از سوی پمپئو، تلاش برای مقابله با نفوذ بی‌ثبات کننده جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه اعلام شده بود.

در طی دو هفته اخیر رسانه‌ها از مقام‌های مختلف آمریکایی نقل کرده‌اند که محور نشست ورشو مقابله با ایران نیست و هدف از این کنفرانس "بدنام کردن" جمهوری اسلامی نخواهد بود.

وزیر امور خارجه ایران روز یکشنبه ۲۱ بهمن نشست ورشو را "محکوم به شکست" دانست و گفت "آمریکا در تلاش است که به شکلی فضای شکل گرفته علیه خود را جبران کند، لذا به نظر می‌رسد این نشست به صورت مورد قبول و نظر آمریکایی‌ها برگزار نمی‌شود."
ظریف مدعی شده از آنجا که مسئولان آمریکا می‌دانند که "نمی‌توانند از این جلسه نتیجه‌ای بگیرند، به کشورها اعلام کردند که در این جلسه نمی‌خواهند روی متنی توافق کنند. گفتند شما حرف بزنید و ما خود جمع‌بندیمان را اعلام می‌کنیم.»
همین موضوع را که قرار نیست در جلسه بر روی سیاستی توافقی حاصل شود، ظریف نشانه شکست آمریکا در ایجاد اجماعی علیه ایران می‌داند.

محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نیز روز سه‌شنبه ۲۳ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسمی ایران "ایرنا"، کنفرانس ورشو را کنفرانسی بی ارزش و بی اهمیت خوانده است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفته است: «چه در نشست ورشو علیه ایران حرفی زده شود و چه حرفی زده نشود، تاثیری در اقدامات و قدرت جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت.»



بی بی سی، رادیو فردا، دویچه وله، اسپوتنیک

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  ویرایش شده توسط: LorenzoLotto   
مرد

 


سرلشکر باقری به روسیه سفر کرد

«سرلشکر باقری»، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به دعوت ارتشبد شایگو،
وزیر دفاع فدراسیون روسیه در راس یک هیئت عالی رتبه نظامی به روسیه سفر کرد

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
مرد

 
انفجار اتوبوس سپاه در سیستان و بلوچستان حدود ۳۰ کشته بر جای گذاشت




بر اثر یک انفجار انتحاری در سیستان و بلوچستان، دست‌کم ۲۷ نفر از پرسنل سپاه پاسداران کشته و۱۳ دیگر زخمی شدند.


چهارشنبه ۲۴ بهمن اتوبوس حامل پرسنل شیفت سپاه در محدوده چانعلی جاده خاش-زاهدان بود که در پی عملیات انتحاری منفجر شد.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد که گروه جیش العدل مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

اطلاعیه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه نیز می گوید که این حمله با یک خودروی مملو از مواد منفجره که در کنار اتوبوس سپاه بوده، صورت گرفته است. بر اساس این اطلاعیه، اتوبوس سپاه حامل پرسنلی بوده که از مناطق مرزی راهی شهرهای خود بودند.



پی نوشت:
نمیدونم چرا هروقت در جهان اجلاس و کنفرانسی علیه ایران میخواد تشکیل شه ، دقیقا روز قبلش یه حادثه تروریستی اتفاق میوفته!

حادثه عجیب تروریستی اهواز همزمان با برنامه حسن روحانی در نیویورک
قرار گرفتن نام سپاه در گروه های تروریستی ، حمله عجیب تر داعش به مجلس
اینم از اجلاس ورشو و کشته شدن افراد سپاه
     
  
مرد

 
جیره‌بندی آرد در اصفهان




نایب رییس انجمن علوم و فنون غلات اصفهان با بیان اینکه نانوایان آزادپز شهر اصفهان در حال حاضر برای تهیه آرد با مشکل جیره‌بندی مواجه شده‌اند، گفت: حدود ۱۵۰ آزادپز از یک‌هزار و ۵۰۰ نانوایی اصفهان در حال حاضر مجبور به تهیه و خرید آرد از قاچاق فروشان و دلالان هستند



محمدرضا خواجه نایب رییس انجمن علوم و فنون غلات اصفهان با بیان اینکه پس از دلالی گوشت نوبت به گندم رسیده است اظهار کرد: طی چند ماه گذشته به دلیل سهل انگاری اداره غله، شماری از دلالان گندم و آرد کشور را در مرزهای عراق و افغانستان با قیمت هر کیسه ۲۵۰ هزار تومان فروخته‌اند و این در حالی است که در برخی شهرستان‌ها سهمیه آرد برای نانوایان جیره‌بندی شده است.

وی با اشاره به اینکه آرد در ایران سه نرخ متفاوت دارد، افزود: هر کیسه آرد دولتی ۳۳ هزار تومان، هر کیسه آرد به نرخ آزاد ۴۶ هزار تومان و آرد بومی روستایی که تا مدتی پیش به نرخ ۶۰ هزار تومان به دست نانوایان می رسید در حال حاضر صد هزار تومان خریداری می شود.

نایب رییس انجمن علوم و فنون غلات اصفهان با بیان اینکه نانوایان آزادپز استان در حال حاضر برای تهیه آرد با مشکل جیره‌بندی مواجه شده‌اند، ادامه داد: حدود ۱۵۰ واحد از یک‌هزار و ۵۰۰ نانوایی در اصفهان در حال حاضر آرد ندارند و مجبور به تهیه و خرید آرد از قاچاق فروشان و دلالان هستند.

خواجه گفت: واحدهای نانوایی که سهمیه آرد دولتی داشتند، در حال حاضر هر کیسه آرد ۳۳ هزار تومانی را با قیمت ۶۰ هزار تومان خریداری می کنند و این درحالی است که سهمیه آرد آنها به یک سوم کاهش یافته است.


منبع

علی برکته الله
     
  
مرد

 
بیان دیدگاه مدیریت ریالی رییس جمهور به کسبه و مردم/روحانی همچنین تلویحا به حذف یارانه انرژی اشاره کرد

اقلام بعدی مقصد تورم با توجه نظریه ی حسن روحانی:

>>گازوییل از ۳۰۰ تومان به مقصد ۵ هزار تومان
>>بنزین از ۱۰۰۰ تومان به مقصد ۸ هزار تومان
>>گوشت، الله اعلم!


روحانی: دلیل قاچاق اجناس به خارج از کشور گرانی نیست، ارزانی است!!




پ ن : البته واضح است که ایران برای خارجی‌ها ارزان است نه مردم!




نشانه های آزادسازی قیمت سوخت و کاهش یارانه انرژی/استارت درامدهای جدید دولت از بخش صنعت/صنعت بدهکار و ورشکسته ایران برای بقا راهکاری بجز افزایش بهره وری ندارد

قیمت سوخت تحویلی به پتروشیمی‌ها دو برابر می‌شود.
نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای وزارت نفت را مجاز کردند قیمت سوخت تحویلی به پتروشیمی‌ها را به دو برابر افزایش دهد.
بین یک تا هفت درصد نرخ فروش محصولات پتروشیمی را بهای انرژی تشکیل می دهد.




ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
مرد

 

مردم کدام استان‌ها در سال۹۶ از همه شادتر بودند


پرچم اصفهانیا بالاس،‌ اصن با این وضع مملکت حال نمیکنن


به گزارش فارس، بر پایه گزارش پایش شاخص‌های ملی محیط کسب و کار در راستای سنجش و ارتقای بهره‌وری که مربوط به تحلیل شاخص سرمایه اجتماعی در سال 1396 بوده و توسط وزارت اقتصاد منتشر شده است، یکی از مولفه‌های سرمایه اجتماعی «احساس خوشی داشتن» بوده که در میان مردمان استان‌های مختلف پژوهش‌ شده است.

از شهروندان استان‌ها پرسیده شده «آیا طی هفته گذشته احساس خوشی زیادی داشتید؟» که آمارهای جالبی بدست آمده است.

احساس خوشی داشتن از جمله عوامل مثبت برای سرمایه اجتماعی است.

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
زن

andishmand
 
روزنامه قانون به دلیل «تیتری درباره سفر بشار اسد» توقیف شد

براساس گزارش‌ها روزنامه قانون روز سه شنبه هفتم اسفند و پس از به کار بردن عبارت «مهمان ناخوانده» درباره دیدار بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه، با رهبر جمهوری اسلامی توقیف شد.

بر اساس ابلاغ دادسرای فرهنگ و رسانه به روزنامه قانون، این نشریه از فردا اجازه انتشار ندارد.





به گزارش خبرگزاری ایسنا در بخشی از این ابلاغیه که از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه به مسؤولان روزنامه اعلام شده و در گفت‌وگویی با ایسنا هم به تأیید رسیده، اینگونه آمده است که «طبق ماده ۵۷۶ قانون مجازات اسلامی برای پیشگیری از وقوع جرم، توقیف موقت خواهد بود.»

روزنامه قانون در شماره روز سه شنبه درباره دیدار بشار اسد با رهبر جمهوری اسلامی تیتر «میهمان ناخوانده» را به کار برده بود.

بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه، با سفر به تهران روز دوشنبه ششم اسفند با علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی و حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، به طور جداگانه دیدار کرده بود.

سفر بشار اسد به ایران از زمان آغاز اعتراض‌ها در سال ۲۰۱۱ و در پی آن جنگ داخلی در سوریه سابقه نداشته است.


اینسفر برای جمهوری اسلامی اهمیت زیادی داشته و رسانه‌های نزدیک به سپاه پاسداران از آن به عنوان «پیروزی جبهه مقاومت» نام برده‌اند.

آیت الله خامنه‌ای نیز خطاب به بشار اسد گفته بود که او «به قهرمان جهان عرب تبدیل» شده و «مقاومت در منطقه به‌وسیله » او، « قدرت و آبروی بیشتری یافت».

مقامات جمهوری اسلامی از بشار اسد و گروه‌های مسلح فلسطینی و لبنانی با عنوان «جبهه مقاومت در برابر اسرائیل» نام می‌برند.

روزنامه قانون صبح سه شنبه شماره ۱۴۲۸ خود را منتشر کرد. این روزنامه پیش از این در سال‌های ۹۳ و ۹۵ توقیف شده توقیف شده بود.

براساس گزارش سازمان گزارشگران ایران در سال ۲۰۱۸، سال جاری میلادی در رتبه ۱۶۴ از ۱۸۰ کشور قرار دارد و هیچ پیشرفت خاصی در زمینه آزادی در مقایسه با سال گذشته نداشته است. در رتبه‌بندی سال گذشته ایران در رتبه ۱۶۵ قرار داشت.

گزارشگران بدون‌مرز سال‌هاست ایران را یکی از ۵ زندان بزرگ روزنامه‌نگاران نامیده. از دی‌ماه سال ۹۶ تاکنون بیش از ۲۰ روزنامه‌نگار و ۵۰ شهروندخبرنگار در ایران بازداشت شده‌اند.


منبع خبر رادیو فردا
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
مرد

 
طرح رفراندوم در ۴ موضوع تدوین شد

تسنیم نوشت: جمعی از نمایندگان اخیراً طرحی درباره برگزاری همه‌پرسی درباره ۴ موضوع تدوین کردند.

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اخیراً طرحی فوریتی برای برگزاری همه پرسی درباره ۴ موضوع تدوین کردند و قرار است پس از جمع‌آوری امضا برای این طرح، آن را تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس کنند.

این طرح در ۴ محور درباره fatf، هر ایرانی روزی یک لیتر بنزین، پرداخت یارانه نقدی ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان به جای دلار ۴۲۰۰ تومانی از بابت ۱۴ میلیارد دلار کالای اساسی و تعیین سقف ۷ میلیون تومان برای حقوق مدیران تدوین شده است.

منبع: تسنیم




تسنیم یکی از رسانه‌های منتسب به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  ویرایش شده توسط: LorenzoLotto   
صفحه  صفحه 61 از 62:  « پیشین  1  ...  59  60  61  62  پسین » 
سیاست

Political News | آخرين خبر .......... (خواندن پست اول الزامیست)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA