انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 51 از 51:  « پیشین  1  2  3  ...  49  50  51

حقایق تلخ ( بررسی دروغ ، افشاگری )


زن

 


عبدالکریم سروش به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب گفت: "در تاریخ ما آقای خمینی واقعا یک نمونه‌ بی‌نظیر بود در مقام حکومتداری. خمینی مرد شجاعی بود. خمینی باسوادترین رهبر این کشور بوده تا کنون؛ از ایام اولیه حکومت هخامنشیان تا روزگار حاضر هیچکس به لحاظ علمی به پای او نمی‌رسید.

چرا؟ برای اینکه اولاً فقیه درجه اولی بود، عرفان هم خوانده بود، فلسفه هم خوانده بود. شاه قبل از آقای خمینی که بود؟ یک جوان 20 ساله که از سوئیس بلند شد آمد ایران پادشاه شد. بعد از پادشاهی اش که درس و مکتب و مدرسه‌ای نبود؛ قبلش هم حداکثر یک دیپلم، اگر آن دیپلم را هم داشت، من خبر ندارم."


به مناسبت فرمایشات دکتر!!!! سروش گزیده ای از سخنان حضرت امام همراه با منبع مستند نقل هر یک تقدیم می گردد!:

آمریکا دوهزار سال است که ما را استعمار کرده است !!!
(دیدار با دانشجویان خط امام پس از تسخیر سفارت)

این صدام که می گوید مسلمان است ، از همانهایی است که با سید الشهدا حرکت کردند و آنها را به تفنگ(!) بستند !!!
(کتاب کوثر/ دفتر حفظ و نشر آثار)

اسلام حداقل مجازات راهزنان هوایی را اعدام قرار داده !!!!
(کتاب کوثر/ دفتر حفظ و نشر آثار)

اگر مردی با زنی جماع(سکس) کند به این گمان که وی همسرش است !!!!! احتیاط واجب آن است که کفاره بدهد !!!!
(توضیح المسائل خمینی)

بر کسی که خود را کشته کفاره واجب نیست !!!!!!
(توضیح المسائل خمینی)

معامله و خرید و فروش موسیقی حرام است مگر آهنگی که اخیرا به مناسبت شهادت آقای مطهری ساخته اند
(سخنرانی جماران / کتاب کوثر)

ملت عزیز عراق ما برای نجات شما آمده ایم. برادران خود را کمک کنید که فردا خیلی دیر است
(خطاب به مردم عراق / 22 رمضان 1402)

مهمترین چیزی که مغز جوانها را خراب می کند و به فساد و هرزگی می کشاند ، موسیقی است. موسیقی خیانت به مملکت است !!!
(کتاب کوثر/ دفتر حفظ و نشر آثار)

می گویند مغزها فرار می کنند . به جهنم که فرار میکنند. چه بهتر که این مغزهای پوسیده فرار کنند. ما علم و دانش غربی نمی خواهیم. اگر شما هم فکر میکنید که اینجا جایتان نیست فرار کنید. راه باز است
(کتاب کوثر/ دفتر حفظ و نشر آثار)

همه ی گرفتاری های ما از دانشگاههاست. هر چه می کشیم از طبقه ای است که ادعا می کند روشنفکریم حقوق دانیم دانشگاهی هستیم
(کتاب کوثر/ دفتر حفظ و نشر آثار)

ما اساتید دانشگاهی میخواهیم که رو به شرق و غرب نداشته باشند. آتاتورک نباشد ، تقی زاده هم نباشد !
(کتاب کوثر/ دفتر حفظ و نشر آثار)

دانشگاه باید دانشگاه باشد، دانشگاهی که دانشگاه نباشد دانشگاه نیست!

http://delneweshteha.wordpress.com/2012/06/02/khomeini/
     
  ویرایش شده توسط: RONIN   
زن

 
بهناز شرقی نمین




صبح ۲۷ اسفندماه ۱۳۶۱، بهناز شرقی نمین سوپروایزر بخش مامایی بیمارستان‌های «حمایت‌ از مادران» در خیابان مولوی و «عیوض زاده» در خیابان چرچیل و ‌ مادر دو کودک خردسال پیش از آن که برای تعطیلات سال نو به سفر برود برای ملاقات با برادرش شهنام، همراه با دختر ۵ ساله‌اش نیما به زندان قزلحصار مراجعه می‌کند. چند روز قبل حاج‌داوود رحمانی رئیس زندان قزلحصار به او قول داده بود که بمناسبت فرارسیدن عید نوروز اجازه دهد برادرش را ببیند.

بهناز در مقابل در اصلی زندان قزلحصار با مخالفت پاسدار محمدرضا جبلی، فرزند اسد، متولد ۱۳۴۰، دارای شناسنامه شماره ۷۸ صادره از شهریار، عضو بسیج، ساکن شهریار، مأمور به خدمت در زندان قزلحصار مواجه می‌شود.

درخواست بهناز برای ملاقات با برادرش با مخالفت و توهین پاسداران زندان مواجه می‌شود و پس از اصرار وی، کار به مشاجره کشیده می‌شود.

پاسدار محمدرضا جبلی وی را تهدید می‌کند «چنانچه محوطه را ترک نکنی خُردت می‌کنم». بهناز که چنین توقعی نداشت و تصور نمی‌کرد پافشاری برای دیدار با برادر آن‌هم در شب عید و از سوی خواهری که از راه دور آمده، چنین بهایی داشته باشد، موضوع را جدی نمی‌گیرد‌ و هم‌چنان روی ملاقات با برادرش پافشاری می‌کند. پاسداران او را مجبور می‌کنند که از محوطه بیرون رود. او در حالی که میان در ایستاده بود، همچنان برای ملاقات با برادرش اصرار می‌کند اما ناگهان پاسدار جبلی تهدید خود را عملی کرده و با بستن درب برقی زندان سر وی را در مقابل چشمان دختر خردسالش لای درب آهنی زندان می‌گذارد و باعث مرگ فجیع او می‌شود. در صورت جلسه‌ی دادگاهی که بعدها برای رفع و رجوع جنایتی که مرتکب شده بودند، ترتیب داده شد، آمده است که سر بهناز «بین درب و میله آهنی و قسمتی از جدار چهارچوب قرار گرفته و له شده است». در همین گزارش تأکید شده که او «در اثر فشار و له شدن صورت و ضربه به سر فوت کرده است». (۱)



پس از قتل فجیع بهناز، حاج داوود رحمانی دو نفر از زندانیان را که برای بیگاری به محوطه‌ی زندان برده شده بودند، مجبور به انتقال پیکر درهم‌ شکسته‌ی بهناز به بهداری زندان می‌کند و برانکاردی را که با آن جنازه را حمل کرده بودند، به آتش می‌کشند. چرا که مدعی بودند «نجس» شده است.

پیکر بهناز بدون اطلاع خانواده توسط نیروهای امنیتی در بهشت زهرا به خاک سپرده می‌شود و خانواده‌ی داغدار او امکان برگزاری مراسم یادبود را پیدا نمی‌کنند.



جنایتکاران که نمی‌‌توانستند قتل بیرحمانه‌ی بهناز را در حالی که سر و صورتش له شده بود، ایست قلبی جلوه دهند کوشیدند بخشی از مسئولیت را به گردن مقتول بیاندازند.

در حکم «شعبه ۱۴۱ دادگاه کیفری یک پاسداران مرکز» که به منظور رفع و رجوع این جنایت فجیع برپا شده بود، بهناز نیز مقصر جلوه داده شده و آمده است:‌



«در مجموع خانم مراجعه کننده هم در این رابطه ظاهراً بی تقصیر نبوده است زیرا اولاً آن درب اصلاً محل مراجعه افراد عادی نبوده و می‌بایست از درب دیگری مراجعه می‌کرده و ثانیاً با تحقیقی که به عمل آمده درب برقی به هنگام بسته شدن دارای صدای نسبتاً زیادی است که در اثر اصطکاک بر روی ریل به وجود می‌آید و به صورت آهسته بسته می‌شود و بطوری سرعت ندارد که فرصت انجام عمل را با سرعت زیاد خودش سلب نماید... با لحاظ این تخلفات از ناحیه خانم مراجعه کننده ...»

http://pezhvakeiran.com/maghaleh-33163.html
     
  
مرد

 



عبدالرضا داوری؛ مشاور رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد: دكتر نجفي فردي با مكنت و نفوذ است و ميتوانست با مبلغي محدود، حذف فيزيكي ميترا استاد را برونسپاري كرده، ردپایی هم از خود باقي نگذارد؛ اما اينكه دكتر نجفی شخصا سلاح به دست ميگیرد و راسا به همسرش شليك ميكند، نشانه اي از فشار محيط پیرامون و بحران روحي شهردار اسبق تهران است


دکتر الان نرخ حذف فیزیکی به صورت برونسپاری چنده؟

اینكه نجفی خودش زده‌ زنش را كشته‌ و قاتل برایش اجیر نكرده‌، اگر دستاورد اصلاح طلبی نیست، پس چیست؟


اومد فرضیه سیاسی بودن قتل میترا استاد رو رد کنه،چه اعترافهایی کرد.

۱.عمال جمهوری اسلامی افرادی با مکنت و نفوذ هستند.
۲.اگر بخواهند افراد را حذف فیزیکی میکنند.
۳.هزینه برونسپاری حذف فیزیکی برایشان ناچیز است.
۴.دچار مشکلات روحی و روانی هستند ولی ۴۰ سال است پستهای کلیدی را گرفته اند.
     
  
صفحه  صفحه 51 از 51:  « پیشین  1  2  3  ...  49  50  51 
سیاست

حقایق تلخ ( بررسی دروغ ، افشاگری )

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA