انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 6 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین »

روسپی‌گری، تن‌فروشی یا فحشا


زن

 
یک شغله و بیزینس . من برنامه نویس کامپیوترم و به دلیل بی عدالتی و تبعیض در جامعه بعد از این که کار قبلیم را به دلیل پرونده سازی از دست دادم برای اینکه زندگیم را از نابودی کامل نجات بدم دنبالش بودم . به یکی از خانه هایی که برای ارایه این سرویس هست مراجعه کردم و اونها هم اول از من بدشون نیومد . ولی وقتی با جزعیات بیشتر محدودیت و مشکلاتم را در رابطه براشون توضیح دادم به نوعی من را از سر خودشون باز کردند . اول گفتند برو مدیکال سرتیکفیت بگیر و وقتی گرفتم گفتن که دیگه جا نداریم و به یک جای دیگه مراجعه کنم . خوشبختانه الان دارم یه کار دیگه تو زمینه کاری خودم پیدا میکنم و دیگه نیازی به این کار ندارم . ولی شاید جالب باشه که بدونید که نظر کسایی که یه عنوان سکس ورکر مشغول به کار هستند در مورد رابطه با مردها چیه . اول اینکه مهارت اصلی این شغل فقط بازیگری و مهارت در راضی کردن مشتری های محتلف با سلیقه های گوناگون هست . یک سکس ورکر هیچ جسی به کسی که با اون رابطه برقرار میکنه نداره و فقط برای کار با اون فرد میخوابه و دو هدف را در به طور موازی در رابطه با مشتری دنبال میکنه . یکی اینکه مشتری در حد امکان راضی باشه و دیگه اینکه اون فرد را کنترل کنه و جلوی اینکه کار خطرناک و یا سواستفاده کنه را بگیره . خیلی ها از جمله خودم به عنوان شغل فقط به اینکار نگاه میکنیم . شاید بسیاری از خواهران سکس ورکر مثل من لزبین باشند و کوچکترین گرایشی به مردها نداشته باشند ولی به تجربه یاد گرفتند که چطور مشتری خود را راضی نگه دارند . به شخصه با توجه به مصیبت های وارده در زندگیم کوچکترین احساس گناهی از انجام اینکار نداشتم و هرگز هم اون را غیر اخلاقی یا یک کار سطح پایین در جامعه نمیدانستم . بلکه روشی میدانستم برای گذران زندگی و شاید داشتن یک تجریه متفاوت .
پروانه ها میمیرند
     
  
مرد

 
باید ممنوع بشه. کسانی که دست به خرید سکس میزنن باید جریمه و مجازات بشن و فروشندگان سکس باید به عنوان قربانی باشون رفتار بشه. و مورد حمایت قرار بگیرن.
     
  
مرد

 
Hossein27
دقیقا
     
  
↓ Advertisement ↓
زن

 
انقداوضاع. اقتصادی بهم ریخته که یک زن حاضربه همچین کاری میشه وگرنه فک نمیکنم هیچ کس حاضرباشه تن عزیزش رو دراختیار کسی که هیچ حسی بهش نداره بذاره مطمعنا اوناخودشونم اصلالذت نمیبرن. مثل بازیگرای فیلم های پورن
     
  
زن

 
Hossein27:
من که از مخالفای سر سخت تن فروشی هستم . سکس باید همراه لذت برای دو طرف باشه و نباید در قبال پول یا برای در آمد باشه . چون به نظرم لذتش کم می شه

کاملا موافقم
تو ایران متاسفانه میبینیم که طرفین صرفا بخاطر یه سری خواسته ها تن به رابطه میدن که گاهی از فقر فرهنگی گاهی هم فقر اقتصادیه و این یه فاجعه فرهنگیه بنظر من
این دنیا ارزش هیچ چیزی رئ نداره پس همیشه عاشق باش و سکسی .........
     
  
زن

 
بنظرم نمیشه در مورد همه کسانی که بخاطر پول به سکس تن می‌دهند یکسان قضاوت کرد. اگر اینطور باشد همه زنهایی که بخاطر ثروت یک مرد و بدون وجود هر گونه علاقه قلبی با او ازدواج می‌کنند را هم باید جنده خطاب کنیم. خیلی ها در این تاپیک تاکید کرده‌اند که سکس باید با رضایت و خواسته هر دو طرف باشد. این را قبول دارم، امّا خودتان را جای آن زن یا دختر بی نوایی قرار بدید که به هر دلیل راه دیگری برای گذران زندگی ندارد. حال یا به عقد و صیغه کسی در می آید که اصلا دوستش ندارد، یا خود را برای یک ساعت یا یک شب در اختیار یک نفر می گذارد تا خرج زندگی اش را درآورد. از این نظر، من فکر می کنم بجای آنکه بیاییم در مورد آن کسی که تن خود را می فروشد (و خیلی راحت به او لقب جنده می دهیم) قضاوت کنیم، ببینیم چه توجیهی برای کار آن مردی وجود دارد که بخاطر تنوع طلبی و هیجان طلبی شهوانی خد پول می‌دهد تا تن یک زن را به تصرف درآورد. اگر جندگی خوب نیست، مشکل از جنده نیست، بلکه از آن مردان شهوت طلبی است که این زنان بی نوا را به چنین مسیری می کشانند.
     
  
مرد

 
Streetwalker:
غلب از سر نیاز مادی هست.
متاسفانه ملتی که روی گنج خوابیده باید تن فروشی و کلیه فروشی کنه.
ای تو روح خمینی گجستک و ایل و تبارش.

شمافکرمی کنید روسپی گری فقط تو ایرانه .فکراشتباهی می کنی روسپی گریها توهمه کشورها حتی کشورهای پیشرفته هم وجود داره ولی تواون کشورها یه مکانی وجود داره برای تجمع این جورادمها مگه رژیم سابق روسپی نداشتیم .کسی که بخوادپاک زندگی کنه حتی باکلفتی هم میتونه پاک زندگی کنه ولی کسی که بلندپروازه ومیخوادیه ساله به همه ارزوهاش برسه دیگه تقصیر خمینی نیست .همه می نالن که مابدبخت وبیچاره شدیم وپول نداریم تا ماشین گرون میشه نمیدونم ازکجا200 میلیون می ارن ثبت نام می کنن ویا زنه می ناله پول یه مرغ نداریم بخریم ولی تاگرون می شه همون خانم ده تامرغ خریده اونهم باصف اگه خودت جای دولت بودی چه کارمی کردی جیب مردموخالی نمیکردی برویه نگاهی توخونه مردم بنداز ببین انبار مولوی توخونه این اقاست یارو پول یه صابونونداشت تاگرون شده دنبال کارتنی میکرده مقصر خودمونیم که این شده حال وروزمون
     
  
مرد

 
Streetwalker:
اغلب از سر نیاز مادی هست.
متاسفانه ملتی که روی گنج خوابیده باید تن فروشی و کلیه فروشی کنه.
ای تو روح خمینی گجستک و ایل و تبارش.

حق با شماست. یکی از تبعات شرایط وخیم اقتصادی در هر جامعه ای آن است که تن فروشی رو به افزایش می گذارد. زنان ضعیفترین قشر جامعه اند و در فقدان یک نظام کامل حمایت اجتماعی، بسیاری از زنان هستند که ممکن است چاره ای جز تن فروشی نداشته باشند.
ببین چــه آسون زدی قلبمو شکستی
     
  

Streetwalker
 
حالا این صحبت پیش میاد که تن فروشی باید قانونی باشه یا غیر قانونی؟
حقیقت اینه که تجارت سکس بعد از تجارت اسلحه و مواد مخدر از پر رونق ترین تجارتهای جهان است.
پس چرا این تجارت عظیم و قدیمی قانونمند نباشه؟
آیا قانونمند شدن اون باعث نمیشه کارکران سکس از حق و حقوق بهتر و بیشتری برخوردار بشوند و از تضعیع حقوق اونها جلوگیری بشه؟
و اصلا اینکه آیا پول گرفتن برای سکس کار بدیه؟
چرا فکر میکنید پول گرفتن برای هر کاری خوبه ولی برای سکس بده؟
آیا تن فروش باید برای رضای خدا با شما رایگان رابطه برقرار کنه؟
آیا تن فروش خرج و زندگی نداره؟

شخصا تو روابطی که داشتم هرگز برای سکس پول نگرفتم.حتی هدیه هم نگرفتم.
شاید چون خیلی نیاز نداشتم و از طرفی هم خیلی متکبر و مغرور بودم.
ولی اگر شرایط جور دیگری بود شاید من هم جور دیگه ای رفتار میکردم.
تنها یکبار پول گرفتم که اونهم سکسی بود اما سکس نبود چون حتی دست کسی هم بم نخورد و طرفها هم یک گروه توریست ژاپنی بودند.پول خیلی خیلی خوبی هم بابت خدماتم گرفتم.
خلاصه از اون ماجراهای نپرس و نگو بود که دیگه تکرار هم نشد...
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   
زن

 
فاحشه را خدا فاحشه نیافریده بلکه خلق او را فاحشه کردن.
در زمانه ای زندگی میکنیم که خانما مجبورا گاهی اوقات تن به تن فروشی بدن برای مثال خانمی که برای نون شبش محتاجه و بهش کار نمیدن مجبوره بره تن فروشی کنه و این ادعای کاذب و بیهوده رو بزارید کنار که خانم بره زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد با اون حقوقای چسکی نون خالی هم نمیشه و اما بی غیرت ترین آدما مردهایی هستند که از هر حیونی نجس تر هستند و هنگامی که این خانم ها رو میبینن جای اینکه کمکشون کنن ازشون بهره کشی میکنن .
موارد زیادی هم خانم های وابسته به مواد مخدر هستند که خانواده ها طردشون کردن و مجبورا برای موادشون تن فروشی کنن.
تعدادی از اونا دختران کم و سن سال هستند و محصل که بخاطره یه سری هدیه ها و لباس و کافی شاپ تن فروشی میکنند که پیش دوستانشون کم نیارن.
و در صد کمی هم مریض جنسی هستند که عادت کردن به این نوع زندگی کردن.
تمامی این موارد رو هم به چشم دیدم چا بسا فرار از چیزی که فکرشو بکنید.
فقط کاش ما آدما جای قضاوت و سرزنش این افراد سکوت کنیم اگه نمیتونیم کمکشون کنیم.
"آموخته ام.....
زندگی همیشه عالی و کامل نیست

اما همیشه همانی است که تو میسازی......

پس آن را به یادماندنی بساز

و هرگز اجازه نده کسی خوشبختی تو را از تو بگیرد.

‎‌‌
     
  ویرایش شده توسط: girl_moon   
صفحه  صفحه 6 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین » 
گفتگوی آزاد سکسی

روسپی‌گری، تن‌فروشی یا فحشا

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA