انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 11 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11

جدیدترین اختراعات


زن

 
باتريهايي كه از هوا براي توليد انرژي استفاده مي‌كنند

از ديگر پيش‌بيني‌هاي اين شرکت ماشين‌آلات بين‌المللي کسب و کار، ارتقاي ترانزيستورها و فناوري باتري بوده كه دستگاه‌ها را تا 10 برابر بيشتر روشن نگه داشته و يا حتي در دستگاه‌هاي كوچك ديگر نيازي به وجود باتري نخواهد بود.

دانشمندان به جاي باتري‌هاي سنگين ليتيوم يوني امروزي در حال كار بر روي باتري‌هايي هستند كه مانند انسان از هوا براي واكنش با فلز پر انرژي استفاده كرده و يك مهاركننده كليدي را در باتريهايي با طول عمر بيشتر از بين خواهد برد. در صورت موفقيت،‌ نتيجه يك باتري سبك، پرقدرت و قابل شارژ مجدد خواهد بود كه قادر به انرژي بخشيدن به هر چيز از خودرهاي برقي گرفته تا دستگاه‌هاي مصرفي است.

همچنين آي‌بي‌ام تصميم دارد در صورت امكان، باتري را از ميان برداشته و ميزان انرژي هر ترانزيستور را تا كمتر از 0.5 ولت كاهش دهد. در اين صورت دستگاه‌هايي مانند تلفن همراه و كتابهاي الكترونيكي نيازي به باتري نخواهند داشت.
(W)

...! (برداشت آزاد)
     
  
زن

 
دستيابي به مجموعه عظيم اطلاعات با شكل‌گيري گروه جديد شهروندان دانشمند

در پنج سال آينده، حسگرهاي موجود در گوشي، خودرو، كيف پول و حتي نوشته‌هاي درون سايت توئيتر به جمع‌آوري اطلاعاتي پرداخته كه به دانشمندان يك تصوير كلي و فوري از محيط فرد ارائه خواهد داد. مي‌توان از اين داده‌ها براي مبارزه با گرم شدن جهان، نجات گونه‌هاي در معرض خطر و رديابي گياهان يا حيواناتي كه اكوسيستم اطراف جهان را به خطر مي‌اندازند، استفاده كرد.

در پنج سال آينده، طبق پيش‌بيني سالانه «پنج در پنج»، يك گروه جديد از شهروندان دانشمند ايجاد خواهد شد كه با استفاده از حسگرهايي كه اكنون موجوديت دارند، به ايجاد مجموعه‌هاي عظيم اطلاعاتي براي تحقيقات خواهند پرداخت.

آي‌بي‌ام اخيرا به ثبت شيوه‌اي پرداخته كه يك سيستم را قادر به انجام تجزيه و تحليل دقيق پس از واقعه از رويدادهاي لرزه‌اي مانند زمين‌لرزه كرده و همچنين هشدارهاي اوليه را براي رويدادهايي مانند سونامي كه ممكن است در پي زلزله رخ دهند، ارائه مي‌دهد. از ديگر قابليت‌هاي اين اختراع، توانايي اندازه‌گيري سريع و تحليل منطقه خسارت‌ديده از يك زلزله براي كمك به اولويت‌بندي واکنش‌هاي اضطراري مورد نياز پس از بلاياي طبيعي است.
(W)

...! (برداشت آزاد)
     
  
زن

 
حمل‌ونقل شخصي و پاياني بر گزارشات ترافيكي سنتي

در سالهاي آينده، فناوري‌هاي تحليل پيشرفته به افراد در يافتن مسيرهاي كم ترافيك و سريع براي دستيابي به مقصد خود از طريق توصيه‌هاي شخصي كمك خواهند كرد.

سيستم‌هاي ترافيک قابل تطبيق به طور مستقيم به يادگيري الگوها و رفتار مسافر براي ارائه ايمني مسافرتي و اطلاعات مسير پوياتر نسبت به مسافران امروزي خواهند پرداخت.

دانشمندان آي‌بي‌ا‌م در حال ساخت الگوهاي جديد براي پيش‌بيني نتايج تغيير مسيرهاي حمل‌ونقل براي ارائه اطلاعاتي هستند كه گزارشات ترافيكي سنتي را پشت سر خواهد گذاشت. محققان با استفاده از مدلهاي رياضياتي جديد و فناوريهاي تحليل پيش‌بيني‌كننده به تحليل و تركيب چندين سناريوي محتمل مؤثر بر انتخاب مسير مناسب از جمله عواملي مانند حوادث ترافيكي، محل جاي‌گيري فرد، ساخت‌وسازهاي كنوني در حال برنامه‌ريزي جاده‌اي، روزهاي شلوغ هفته، ساعت كاري، رويدادهاي محلي و آب‌وهوا خواهند پرداخت.
(W)

...! (برداشت آزاد)
     
  
زن

 
تامين انرژي شهري با استفاده از رايانه‌ها

نوآوري‌هاي انجام شده در رايانه‌ها و مراكز داده، منجر به ايجاد فناوري‌هايي شده كه از گرما و انرژي اضافي اين دستگاه‌ها براي گرمايش ساختمانها در زمستان و تامين انرژي تهويه مطبوع در تابستان استفاده مي‌كنند. فناوري‌هاي جديد اين شركت مانند سيستمهاي آب‌سرد‌كن روي تراشه مي‌توانند به بازيافت انرژي حرارتي پردازشگرهاي رايانه‌اي براي ارائه آب داغ در ساختمانها بپردازند.

يك پروژه آزمايشي در سوئيس، با استفاده از سيستم رايانه در كنار اين فناوري قرار است تا 30 تن از انتشارات دي‌اكسيد كربن در سال بكاهد.

يك شبكه مويرگ‌هاي ميکروسيالي در كاهش گرما با سطح هر تراشه در خوشه رايانه متصل بوده كه آب را تا حدود ميكرونها فلز نيمه‌رسانا پمپاژ مي‌كند. با اين ميزان نزديكي جريان آب به هر تراشه، مي‌توان گرما را بطور كارآمدتري حذف كرده و همچنين آب داغ در اختيار داشت.
(W)

...! (برداشت آزاد)
     
  
زن

 
کفش اسکیتی موتور دار



برای کسانی که در امید و آرزوی تولید ماشین های پرنده و جت پک هستند، این محصول جدید که در CES امسال معرفی شده می تواند یک گام بزرگ به سمت جابجایی و قابلیت انتقال شخصی باشد: اسکیت های موتور داری که به شما اجازه می دهند با سرعت ۱۶ کیلومتر در ساعت به گشت و گذار بپردازید.

SpnKiX تولید Action Inc. هر کفشی ورزشی معمولی را تبدیل به یک اسکیت راحت می کند‫.‬ این اسکیت موتوردار که با باتری کار می کند، مستقیما به زیر کفش شما بسته شده و با یک ریموت که در دست تان قرار دارد، کنترل می شود‫.‬ این دستگاه کنترل از راه دور امکان ارسال فرمان به هر دو کفش به صورت همزمان و یا تنها به یک کفش را دارد‫.‬ از این ریموت همچنین برای کنترل سرعت اسکیت هم استفاده می شود‫.‬

این اسکیت جذاب همراه با یک جفت چرخ تمرینی ارائه می شود تا مبتدیان در شروع کار زمین نخورند. برای استفاده از SpnKiX باید حداکثر ۸۰ کیلوگرم وزن داشته باشید. این گجت برای افراد بالای ۱۶ سال طراحی شده است. هرچند که احتمالا به زودی این اسکیت به ابزاری همه گیر برای رفت و آمدهای کوتاه مدت شهری بدل شود، اما ایراد اصلی آن عمر کم باتری های لیتیومی آن است که تنها ۳ تا ۵ کیلومتر شما را همراهی خواهند کرد و شارژ کامل دوباره آنها ۳ ساعت طول می کشد.

این کفش ها قرار است از ماه مارس برای فروش با قیمت ۶۴۹ دلار به بازار عرضه شوند. اما از هم اکنون می توانید با قیمت ۳۷۵ دلار یک جفت از آنها را پیش خرید کرده و منتظر دریافت آن بمانید.
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
زن

andishmand
 
ایده خلاقانه : لامپ های شگفت انگیز به شکل نان


یوکیکو موریتا طراح خلاق لامپ های جالبی را که Pampshades نام دارند به شکل انواع نان ها طراحی کرده است.





این لامپ ها از جنس رزین بوده و پر از LED هستند. موریتا هشت سال پیش در یک نانوایی در کیوتو کار می کرد، او فارغ التحصیلی دانشگاه هنر کیوتو می باشد. قیمت این لامپ ها 39 تا 83 دلار برآورد شده است.
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
زن

 
ساخت صابون‌های دوست‌دار محیط زیست و با قدرت پاک‌کنندگی بیشتر

محققان امریکایی موفق به ساخت صابونی شده اند که نه تنها دوست دار محیط زیست است بلکه از قدرت پاک کنندگی بیشتری نیز نسبت به صابون های فعلی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، پاک کننده هایی که به شکل صابون، شامپو، مایع های ظرفشویی یا پودر لباس شویی اما بیشتر به شکل صابون استفاده می شوند حاوی عامل های پاک کننده ای از نفت خام هستند. استفاده از عامل های نفتی در ساخت صابون نه تنها دوست دار محیط زیست نبوده و تهدیدی برای طبیعت به شمار می رود بلکه می تواند منبعی از آلودگی نیز باشد.



در حالی که صابون های فاقد عامل های نفتی نیز وجود دارند اما از قدرت پاک کنندگی مناسبی برخوردار نیستند. اما اکنون محققان موفق به ساخت صابونی شده اند که نه تنها نسبت به صابون های فعلی از کارایی بیشتری برخوردار است بلکه دوست دار محیط زیست نیز بوده و تهدیدی برای طبیعت شمرده نمی شود.



این صابون توسط محققان امریکایی دانشگاه مینه سوتا ابداع شده است. این صابون دوست دار محیط زیست بوده و از مواد تجزیه پذیری مانند اسیدهای چرب سویا یا نارگیل در کنار قند غلات تشکیل شده تا مولکولی با نامoleo-furan-surfactant و مخففOFS شکل گیرد.



بنا به گزارشات منتشر شده از سوی محققان، در هنگام استفاده از این صابون و به دلیل برخورداری از غلظت های نسبتا پایین OFS می توان از میزان کمتری برای پاک کنندگی بهره برد. از دیگر مزایای این صابون می توان به عدم چسبندگی در آب سرد به دلیل وجود OFS اشاره کرد که شستشو با آن سخت نخواهد بود.
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
زن

 
تولید یک جوهر جادویی برای ترمیم قطعات الکترونیکی

به گزارش ایسنا به نقل از گیزمگ، مهندسان از دانشگاه کالیفرنیا از فناوری‌های نوظهور برای ساخت دستگاه‌های الکترونیکی ارزان با عمر طولانی‌مدت استفاده کردند.



این تیم یک جوهر مغناطیسی ایجاد کردند که می‌تواند انواع قطعات خودترمیم‌شونده را چاپ کند.



این جوهر با نانوذرات ارزان قیمت نئودیمیوم ترکیب شده که به صورت مغناطیسی به جهتی می‌رود که مواد از هم گسسته شده‌اند.



با استفاده از این جوهر هر سمت از این پارگی‌ها به سمت دیگری جذب می‌شود.



این کار به قطعات اجازه می‌دهد تا با استفاده از جوهر خود را به اندازه 3 میلی‌متر ترمیم کنند که به ادعای محققان یک رکورد جدید است.



پیشتر نیز خواص مشابه این جوهر در نانوصفحات نیترید بور دیده‌ شده است که حتی بعد از دو نیم شدن می‌توانند خود را ترمیم کنند؛ اما این مواد رسانای الکتریسیته نبودند.



این جوهر مغناطیسی تولیدشده دارای خواص آشکار قابل چاپ بوده و قادر به ترمیم خود تقریبا بلافاصله بعد از گسستگی است که این امر آن را برای استفاده در اهداف مختلف مناسب می‌کند.



محققان برای آزمایش این جوهر چندین جای مختلف از یک دستگاه را بارها و بارها دچار آسیب و شکستگی کردند و مشاهده کردند که هربار بدون کمترین اتلافی در هدایت الکتریسیته این قطعات مجددا به هم وصل شدند.



یکی از آزمایشات بر روی یک مدار در آستین یک پیراهن انجام شد که یک باتری کوچک را به نور LED متصل می‌کرد. مدار و پارچه در یک محل دچار پارگی شده و قطع شده بودند، اما با استفاده از این جوهر مشاهده شد که در عرض چند ثانیه این مواد خود را به هم رسانده و جریان الکتریسیته را مجددا هدایت کردند.



محققان می‌گویند از این جوهر می‌توان در انواع برنامه‌های کاربردی در جهت ایجاد قطعات مختلف از جمله باتری خودترمیم شونده، حسگرهای الکتروشیمیایی و قطعات الکترونیک پوشیدنی استفاده کرد.



جوهرهای آینده همچنین با مواد مختلفی ترکیب و مهندسی خواهند شد تا دامنه وسیع‌تری از برنامه‌های کاربردی ایجاد شود.



مقاله این پژوهش در مجله Science Advances به چاپ رسیده است.
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
زن

 
گجت پوشیدنی برای گرم‌تر شدن بدن

گروهی از محققین دانشگاه سن‌دیگوی کالیفرنیا، گجتی پوشیدنی طراحی کرده و ساخته‌اند که می‌تواند گرمایش و سرمایش را به مدت طولانی و با بازدهی انرژی بالا برای پوست انسان فراهم کند. این سیستم طی مقاله‌ای در مجله‌ی Science Advances شرح داده شده است.

دکتر «رنکون چن» و همکارانش این دستگاه را طوری طراحی کرده‌اند که بتوان به‌راحتی آن‌را پوشید. این دستگاه انعطاف‌پذیر، سبک و دارای قابلیت یکپارچه‌سازی با لباس است. دکتر چن می‌گوید: «فرق نمی‌کند در حال مسافرت در یک روز گرم باشید یا در محل کار احساس سرما کنید، این دستگاه‌ می‌تواند راحتی شما از نظر وضعیت گرمایی را بهبود بخشد. اگر پوشیدن این دستگاه باعث احساس راحتی شما در بازه‌ی وسیع‌تری از دماها شود، لازم نیست ترموستات را در زمستان و تابستان بالا و پایین کنید.»

دانشمندان این دستگاه را با استفاده از میله‌های کوچکی از مواد ترموالکتریک که آلیاژ بیسموت است، ساخته‌اند. این میله‌ها به الکترودهای مسی لحیم شده‌اند و سپس بین لایه‌هایی از دو الاستومر قرار داده شده‌اند. این لایه‌ها به نحوی مهندسی شده‌اند تا در زمان صاف و کشسان بودن بتواند گرما را هدایت کنند. این لایه‌ها با ترکیب یک ماده‌ی لاستیکی به‌نام «اکوفلکس» با پودر نیترید آلومینیوم ساخته شده‌اند. در این دستگاه از جریان الکتریکی برای حرکت گرما از یک لایه‌ی الاستومر به لایه‌ی دیگر استفاده می‌شود. همچنان که جریان از میله‌های بیسموتی می‌گذرد، باعث تحریک حرکت گرما درون آن می‌شود و باعث می‌شود یک سمت دستگاه گرم و سمت دیگر آن سرد شود.

چن می‌گوید: «برای سرد کردن، ما جریان را به نحوی عوض می‌کنیم که گرما از لایه‌ی نزدیک به پوست به طرف لایه‌ی دیگر برود. برای گرم کردن فقط لازم است که جهت جریان عوض شود.» این دستگاه مربعی شکل است و هر ضلع آن ۵ سانتی‌متر طول دارد و ۰.۲ وات برق مصرف می‌کند. نمونه‌ی آزمایشگاهی این دستگاه در یک محیط با دمای کنترل شده روی دست یک مرد مورد آزمایش قرار گرفته است. اگرچه دمای محیط بین ۲۲ تا ۳۶ درجه متغیر بود، ولی دستگاه توانست در عرض دو دقیقه دمای پوست مرد را در ۳۲ درجه نگه دارد.

می‌توان دستگاه را بر روی اندامی قرار داد که بیشتر در معرض گرمایش و سرمایش قرار دارد. محققین تخمین می‌زنند که ۱۴۴ نمونه از این دستگاه می‌تواند کل بدن را در دمای دلخواه نگه دارد. برای عملیاتی شدن این کار به ۲۶ وات انرژی نیاز است.

نوشته: SciNews
ترجمه: امید محمدی
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
صفحه  صفحه 11 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 
علم و دانش

جدیدترین اختراعات

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA