انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 13 از 20:  « پیشین  1  ...  12  13  14  ...  19  20  پسین »

نظر شما در مورد ختنه چیه ؟


مرد

 
در کل خوبه
من ندانم با که گویم شرح درد / قصه رنگ پریده خون سرد
     
  
زن

 
ی عمل زیباییه .... خوشگل میشه با ختنه
دین افساری است که به گردنتان میاندازند تا خوب سواری دهید و هرگز پیاده نمیشوند, باشد که رستگار شوید
     
  
مرد

 
فکر می کنم اگه ختنه نشده باشه در کل امکان رشد طبیعی تری داره. ولی ختنه شده زیباتره. مخصوصا اگه صاف و تمیزه ختنه بشه. مسایل بهداشتی امروز چندان مطرح نیست. همینطور در یک مصاحبه با یک پورن استار زن دیدم که می گفت کون دادن به کیر ختنه نشده راحت تره چون در اصل موقع تلمبه زدن کیر درون پوسته خودش حرکت میکنه و حرکتش درون کون انجام نمیشه. نمیدونم تا چه حد درسه. ولی من فکر می کنم در کل کیر ختنه نشده برای سکس خوش دست تره. باید از مصری ها برای پیش کشیدن این ایده در پنج هزار سال پیش تشکر کرد
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
Streetwalker: اولا ختنه یک سنت جهودیه و مثل خیلی سنتهای دیگه از یهودیت وارد اسلام شده...دوما علت اصلی زودانزالی اغلب آقایون ایرانی همین ختنه هست چون پوست روی آلت مثل یک کاندوم تاخیری بسیار بسیار کلفت عمل میکنه و جلو تماس مستقیم عصبهای حساس کلاهک آلت با بیرون رو میگیره.در واقع آلت ختنه نشده مثل دندان سالم و آلت ختنه شده مثل دندانی است که پوشش مینای آن از بین رفته و به عصب رسیده است میباشد.بگذریم از اینکه ملاها برای توجیه ناقص کردن نصف جمعیت جامعه چه سفسطه ها و آسمان و ریسمان بافیها که نمیکنند که البته عاقلان دانند..
البته کاری هست که ابراهیم از مصری ها یاد گرفت و ترویجش کرد در بین قومش. اونم شاید به دلایل بهداشتی. ولی در کل به نظرم حرف شما هم به نظر درست میاد. یعنی اینکه مثل کاندم عمل میکنه. ولی فکر می کنم در کل ختنه شده زیباتر باشه.
     
  

Streetwalker
 
Imabottom
سلام
من تا جایی که اطلاع دارم این یک سنت یهودی هست.البته با توجه به کش و قوسی که بنی اسراعیل و مصری ها در طول تاریخ با هم داشتند هیچ بعید نیست از مصری ها اقتباس کرده باشند.ولی در کل سنت اقوام سامی هست.
در کل به نظرم ختنه یک انتخاب شخصی هست.ولی اینجا این سوال مطرح میشه که آیا پدر و مادر حق دارند درباره بدن فرزندشان آنهم در نوزادی یا کودکی تصمیم بگیرند یا خیر؟
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  
زن

 
به نظر من با ختنه قشنگتره
     
  
مرد

 
ختنه در بزرگسالی جالبه . وقتی دوس دخترام با گل و شیرینی میان دیدنم و همشون دوس دارن شومبولمو ببینن و بخندن.
     
  
مرد

 
من کاری به باور های مذهبی ندارم اما با ختنه قشنگ تر میشه انصافا
     
  
مرد

 
کاش میذاشتن خود بدبختمون تصمیم بگیریم، کاش میشد اول بدون ختنه ش رو تجربه کنیم بعد اگه دیدیم نمیتونیم باش کنار بیایم بریم خودمون ترتیبش رو بدیم ، الان که هزار و شونصد سال پیش نیس که، بی حسی هست دکتر هست تیغ و آدم کار بلد هست، الانم باید بذارن به اختیار خود بچه ها
بدبختی اینه که تو این خرابشده واسه همه چیه آدم از قبل تصمیم میگیرن، آخه این نشد زندگی که
     
  
مرد

 
یه زن عمو دارم، خیلی سکسیه ... به طرز عجیبی دلم میخواس اون منو ختنه میکرد ... همون موقه ها هم این حسو داشتم ...
     
  
صفحه  صفحه 13 از 20:  « پیشین  1  ...  12  13  14  ...  19  20  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

نظر شما در مورد ختنه چیه ؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA