انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 85 از 93:  « پیشین  1  ...  84  85  86  ...  92  93  پسین »

Moharram | محرم........نظرت راجع به محرم و عزاداری حسین چیه؟؟؟؟


مرد

 
عاشورا آنچنان که در تاریخ آمده وضعیت ویژه ای دارد. اگر ورای تعصب های خاص نگاه کنیم و خود واقعه را ببینیم، کمتر تراژدی در تاریخ تاب تحمل هماوردی با آن را دارد.
     
  
مرد

 
نمیشه کلی گفت! ولی من نظرم رو رابطه با محرم میگم :
من از وقتی ک خودم رو شناختم تو هیئت ها و عزاداری ها بودم ن فقط حسین بلکه وفات تمامه ائمه اطهار، من ک جونم و میذاشتم واسه حسین والباقی و میذارم الان حدودا 5 سالی هست ک محرم ها بیرون نمیرم، یجورایی روامام حسین و حضرت ابوالفضل غیرتی ایم ما همه ی ایرانیا، ولی دیگه رنگ و لعاب نداره محرمامون انقدر گناه و کصافط کاری دیدم ک بخاطره ندیدنش محرم بیرون نمیام، حالا نیازی ب نامبردنش نیس من حتی با دخترای بی حجاب ک میوفتادن دنباله دسته مون بحثم میشدش باهاشون، یا مالیدناشون ب مذکرها برا منم پیش اومده ولی جم وجور کردم خودمو، یا آرایش غلیظی ک میکنن انگار شبه عروسیشونه برا همین با همه ک نمیشه درگیر شد، یا آیت الکرسی میخوندم چشمم بهشون نیوفته طوری ک حتی ولنگ و بازترین و جذابترین زنو جلوم میذاشتن نگاش نمیکردم واقعا هم موثر بود، ولی خب با همه داستان های محرم اصلن حال و صفای قبل رو نداره
     
  
مرد

 
بنظرم بهترین نمونه آزادیخواهی و حق طلبی است
Gay
     
  

 
مسخره ترین کارنوال جهان که توش مردم جای شادی گریه میکنن بقیه فاکتور هاش مثل کارنوال های کشورهای دیگست.
     
  
مرد

 
nunki: مسخره ترین کارنوال جهان که توش مردم جای شادی گریه میکنن بقیه فاکتور هاش مثل کارنوال های کشورهای دیگست.
وقت بخیر
کارنوال ها پیام دارند،هرکارنوالی
اما متینگ یک دیداراست مردم می ایند میخورند،همدیگه رومیبین ومیرن،
واقعا پیام این واقعه چی هست،
چهل سال،مظلومیت ،اسارت،عقب افتادگی ،فقر،صادرات زنان ایرانی به ترکیه،اتن،دبی،
عباس غیرت داشت،اما ما ایرانی ها نداریم چون ازهویت خود بی خبریم
بابک خرمدین،مازیار،فیروز،کی هست،بچسب ،به علی،وحسین وعباس،
تن ندادن به خفت وحق خواهی مال حسین است،ما ایرانیان،خاک ومال وناموس دادیم برای حسین،حسین وعباس وعلی چکاری برای ما ایرانیان کردن
حقمان است،اسیر باورهای باشیم،که ازبندگی به بردگی برسیم
حقیقت ،خدا هست...واقعیت،خدای نبوده ونیست ونخواهد بود
     
  

Streetwalker
 
در یک کلام؛بیزارم از مردم آزاریهای محرم و صفر.
مسلمان عزیز و محترم،اعتقادات مال خودته،چرا مردم آزاری میکنی؟
بستن کوچه و خیابان و دربه در کردن ملت و دار و دسته راه انداختن و عربده و بلندگو و طبل و سنج و نعره آخوند برای تو دلنشینه.برا من نیست.
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   

 
Streetwalker: در یک کلام؛بیزارم از مردم آزاریهای محرم و صفر.
مسلمان عزیز و محترم،اعتقادات مال خودته،چرا مردم آزاری میکنی؟
بستن کوچه و خیابان و دربه در کردن ملت و دار و دسته راه انداختن و عربده و بلندگو و طبل و سنج و نعره آخوند برای تو دلنشینه.برا من نیست.
خودتونو ناراحت نکنید سرورم یه روز همه چی درست میشه
اعتقادات داره عوض میشه کم کم
     
  
مرد

 
یه ارزشگذاری مذهبی سیاسیِ تو کشور ما که هر سال برای حفظ اعتقاد مردم استفاده میشه.واقعا شرمه
     
  
مرد

 
قطعا به شخصه با هر عزاداری خویش فرموده و دستوری، خصوصا در ایام کرونا مخالفم
آن عزاداری که صرفا برای پرکردن جیب مداحان و وروضه خوانان باشد

مداح با مدیر برنامه و آپشن؛ سلبریتی‌های ولایی


شیوع ویروس کرونا در ایران بر فعالیت بسیاری از اصناف و گروه‌ها تأثیر قابل ملاحظه‌ای داشته است. با این حال، مداحان در ساختار سیاسی جمهوری اسلامی از چنان موقعیت و نفوذ سیاسی برخوردارند که کار و کاسبی آنها نه تعطیل می‌شود و نه کمرنگ؛ آنچنانکه «وزیر بهداشت» دولت حسن روحانی در اوائل مردادماه با «مداحان و ذاکرین» درباره نحوه برگزاری محرم «جلسه هم‌اندیشی» برگزار می‌کند. به تازگی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز از راه‌اندازی «سامانه درخواست مداح برای عزاداری در منزل» خبر داده است تا کسب و کار مداحان از رونق نیفتد. حالا در آغاز پنجمین دهه از عمر نظام جمهوری اسلامی، مداحان حکومتی را می‌توان «سلبریتی»های ولایت فقیه نامید. ماجرا آنقدر بالا گرفته که حتی به روایت رسانه‌های داخل کشور، شماری از مداحان معروف، «مدیر برنامه» دارند و دعوت از آنها برای مداحی تنها از طریق مدیر برنامه‌هایشان امکانپذیر است.

درآمدهای هنگفت بعضی از مداحان، بویژه مداحانی که از طریق رانت‌های حکومتی به شهرت رسیده‌اند، موضوع پنهان و تازه‌ای نیست. با این حال دستمزد آنها نه فقط به تعداد شب‌های مراسم بلکه به «آپشن»هایی بستگی دارد که در قرارداد ذکر می‌شوند. «آپشن»ها و عبارت‌هایی همچون «حق قدم»، «پاکت مداح»، «پامنبری‌ها» و «تیم همراه» تنها شماری از مواردی هستند که دستمزد مداحان را گاه تا چندصد میلیون تومان جا به جا می‌کند. حضور مداحان سرشناس تهرانی در شهرستان‌ها البته «آپشن»های ویژه‌ای همچون «ویلای محل اقامت» را نیز به همراه دارد و مهم‌تر از آن، برگزارکنندگان این مراسم اغلب مداحان تهرانی را برای عزاداری سوم و هفتم امام سوم شیعیان دعوت می‌کنند تا مداحان تهرانی بتوانند بعد از اجرای مراسم در پایتخت، خود را به شهرستان برسانند. «سلبریتی‌های ولایت فقیه» البته رفته رفته با راه‌های بیشتر کسب درآمد همچون دیگر «سلبریتی»‌ها آشنا شده‌اند آنچنانکه به گزارش رسانه‌های داخل کشور، برخی از آنها در جریان مداحی به گونه‌ای حرکت می‌کنند تا بِرَند لباس یا ساعت خود را نشان دهند و «هیئتی‌ها» را به خرید این مارک‌ها تشویق کنند.

آمارهای حکومتی در ایران حاکی از آن است که در حال حاضر هزاران نفر در سراسر کشور به دلایل مختلف (از جمله نیاز اقتصادی، اعتقادات دینی، پیشینه خانوادگی مداحی و غیره) به مداحی مشغول هستند. رئیس «سازمان بسیج مداحان» در شهریورماه سال گذشته اعلام کرد که طبق آمارهای غیررسمی دست کم ۳۰۰ هزار مداح در کشور فعالیت می‌کنند. با این حال، رسیدن به شهرت و ثروت و موقعیت ویژه تنها از طریق نزدیکی به نهادهای اصلی قدرت در جمهوری اسلامی بویژه بیت رهبری و سپاه پاسداران امکانپذیر است. منصور ارضی، محمود کریمی، برادران طاهری، عبدالرضا هلالی، مجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی و سعید حدادیان شماری از مداحان روی بورس و محبوب آقا و سپاه هستند آنچنانکه مثلاً سعید حدادیان علناً بی‌توجه به همه پروتکل‌های بهداشتی تهدید می‌کند که «با هر شرایطی دسته عزاداری بزرگی از میدان آزادی تا میدان انقلاب» به‌راه می‌اندازد: «حتی اگر قرار باشد کسی بمیرد کسانی هستند که بخواهند جانشان را برای این مراسم بدهند». مختصات مداحان در عرصه سیاسی نظام به گونه‌ای است که ارتباط نامشروع، هفت تیرکشی وسط اتوبان، استعمال مواد مخدر، توهین به مقام‌های دولتی و مطرح شدن در پرونده‌های فساد اقتصادی نیز خدشه‌ای بر جایگاه آنها وارد نکرده و تنها بعد از چندی گوشه‌نشینی و سکوت، بار دیگر حتی در «بیت» ذکر مصیبت کردند؛ روضه خواندند و گریه گرفتند.


شکل‌گیری طبقه مداحان حکومتی و نفوذ آنها در ساختار سیاسی جمهوری اسلامی از جمله مشخص‌ترین اقدام‌های علی خامنه‌ای در دوران رهبری اوست؛ مداحان از میانه دهه هشتاد همه ساله به دیدار علی خامنه‌ای می‌روند و «رهنمودهای آقا» را مستقیماً دریافت می‌کنند؛ آنچنانکه رهبر جمهوری اسلامی در بهمن ماه گذشته در دیدار با مداحان، آنها را «جامعه‌ای اثرگذار و تعیین‌کننده» توصیف کرد که باید در زمینه «مجهز شدن جوانان به سلاح جنگ نرم»، «فرهنگ‌سازی» و تبلیغ «سبک زندگی اسلامی» فعالیت کنند. میثم مطیعی از جمله مداحان جوان محبوب علی خامنه‌ای و دانش‌آموخته دانشگاه امام صادق تهران می‌گوید که سخنان علی خامنه‌ای «نقشه راه مداحان» است چرا که مداحان «سربازان» ولایت فقیه هستند: «هیئت سکولار دقیقاً کبریت بی‌خطر است... هیئت باید راجع به انقلاب اسلامی، زکزاکی مظلوم، انقلاب بحرین، فتنه ۸۸ و غیره موضع داشته باشد». نزدیکی او به بیت رهبری به حدی است که گاه حتی از مجتبی خامنه‌ای، فرزند پرنفوذ رهبر نیز خاطره‌ای نقل می‌کند. مطیعی همان مداحی است که در نماز عید فطر سال ۱۳۹۶ به حسن روحانی طعنه زد که «ای نشسته صف اول نکنی خود را گم». با این حال، علی خامنه‌ای در مهرماه همان سال شخصاً از مطیعی دلجویی کرد: «مطلقاً اعتنا نکنید... مسئولان رده بالای دولتی آمدند پیش من و گفتند توهین شده؛ من گفتم خیر، هیچ اهانتی نبوده». مداحان حکومتی و فرماندهان سپاه و بسیج از رابطه نزدیکی برخوردارند آنچنانکه رد پای شماری از مداحان در سرکوب اعتراض‌های مردمی نیز به وضوح دیده می‌شود. از جمله فرمانده «سپاه مرکزی رشت» در آذرماه سال گذشته ضمن تاکید بر ضرورت «استفاده حداکثری از ظرفیت مداحان» و «تأثیر انکارنشدنی تریبون‌ها در طول تاریخ» گفت که «تمام مساجد استان در این روزها مملو از نیروهای ارزشی بود».

سپاه پاسداران خود بخشی به نام «مداحان سپاه» را تأسیس کرده و طی سال‌های اخیر مراسمی موسوم به «همایش بزرگ مداحان سپاه سراسر کشور» را برگزار کرده است. مداحان سپاه به صورت استانی نیز فعال شده‌ و استان به استان، نهادی به نام «سازمان بسیج مداحان» را تأسیس کرده‌اند. طی سال‌های اخیر طرح‌ها، وبسایت‌ها و سامانه‌های مختلفی برای ثبت‌نام و عضویت مداحان طراحی شده است که از جمله آنها می‌توان به سایت «پایگاه اطلاع‌رسانی محافل مذهبی عقیق»، «بنیاد دعبل خزایی»، «کانون مداحان شهرستانی، استانی و کشوری» و «سامانه جامع اعزام مبلغ» (سجام) اشاره کرد. در حال حاضر نیز مداحان در «سامانه طوبی» وابسته به تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی متعلق به «سازمان تبلیغات اسلامی» ثبت‌نام می‌کنند و با تقسیم‌بندی در چهار سطح «پیرغلامان»، «ستایشگران»، «ذاکران» و «مداحان اهل بیت»، کارت شناسایی دریافت می‌کنند. هرکدام از این نهادها و طرح‌ها با صرف هزینه‌های هنگفت میلیاردی عمدتاً زیر نظر «سازمان تبلیغات اسلامی» تأسیس و اداره می‌شوند. این سازمان از جمله نهادهای زیر نظر شخص رهبر جمهوری اسلامی است و رئیس آن مستقیماً از طرف علی خامنه‌ای منصوب می‌شود.

مداحان سیاسی و حکومتی را می‌توان بلندگوهای تبلیغاتی نظام، رهبر و سپاه پاسداران دانست که فارغ از دست به دست شدن ظاهری قدرت میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان، بلندگوهای همیشگی نظام هستند؛ آنچنانکه با سوءاستفاده از باورهای دینی مردم ضمن همانندسازی وقایع تاریخی با تحولات روز، رهبر جمهوری اسلامی را «حسین زمان» و مخالفان و منتقدان داخلی و خارجی‌اش را شمر و یزید توصیف می‌کنند؛ نابودی اسرائیل را وعده می‌دهند؛ مرتب از واژگان محبوب علی خامنه‌ای همچون «بصیرت» و «دشمن‌شناسی» یاد می‌کنند؛ نگران شیعیان نیجریه و «انقلاب بحرین» هستند و همواره خود را «ولایتمدار» توصیف می‌کنند. اینها همه تصویری است از «دکانی» بزرگ و فراخ؛ دکان دین و دین‌فروشی با رانت‌های حکومتی و زیر سایه امن بیت و سپاه پاسداران؛ از این روست که حتی کرونا و احتمال ابتلا و مرگ عزاداران نیز این دکان را به تعطیلی نمی‌کشد. «سلبریتی‌های ولایت فقیه» در سایه امن نشسته‌اند.
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  

Streetwalker
 
امان از قصه های قوم بنی اسراعیل...
چندهزار ساله دنیا در آتیش قصه های قوم بنی اسراعیل و ادیان نژاد سامی میسوزه.
یک دوست یهودی داشتم که داستانهای این قوم رو برام تعریف میکرد.یادمه تو یک داستان خدا با موسی کشتی میگرفت و موسی خدا رو شکست میداد و پشتش رو به خاک میمالید و ....
خودشون هارهار میخندیدند ولی خوب کم نیستند کسایی که سر این داستانها آدم میکشند.
اونیم که اعتقاد داره مریم باکره بود و مسیح پسر خداست و خونش تبدیل به شراب شد و....داستانش کمتر خنده دار نیست.
اونیم که معتقده خدا تو غار با یکی حرف زده و یکی با خر به آسمان رفته یا با شمشیر ماه رو دو تا کرده یا بعد 1000 سال منتظر یکی هست یا نمیدونم الان داره تو سر و مغزش میزنه همین داستانه.
یکی از این جوکهای جهودی هم زندگی بعد از مرگه.زندگی در آسمان و سوختن در آتش و عذاب جاودان و قلمان و حورالعین و نهر عسل و شیر!
کلا مذاهب رابطه ای با عقل و منطق ندارند.ولی عجیبه که اهل علم مذهبی باشند...
این نظرشخصیه.ممکنه درست یا نادرست یا خوب یا بد باشه.
با کسی دعوا ندارم! شما درست میگی...
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   
صفحه  صفحه 85 از 93:  « پیشین  1  ...  84  85  86  ...  92  93  پسین » 
مذهب
مذهب

Moharram | محرم........نظرت راجع به محرم و عزاداری حسین چیه؟؟؟؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA