انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
شوخی و سرگرمی
  
صفحه  صفحه 8 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8

به نظر شما بعد از حمله احتمالی امریکا به ایران، اوضاع ایران چگونه خواهد شد؟


مرد

 
Monimonik94: اینا همش بازی کثیف سیاست هست
شک نکن .... تمیز ترین بازی سیاست اینه که کمترین کثافتو داشته باشه ...فعلا در میان این کثافتا ..اونی که ازارش خیلی کمتر به ملت رسیده و حداقل به خاطر منافع ملتش مجبوره هوای ملت ایرانو داشته باشه ترامپه
Monimonik94: برای تغییر فقط مردم باید با هم متحد باشن
واقعیت اینه که مردم ایران هیچوقت با هم متحد نبودند حتی سال ۵۷ ... بیشتر شهرهای ایران یه درصد کوچیکی می ریختن بیرون ..ولی خواست قلبی اونا و حتی اونایی که توی خونه هاشون خفته بودند بیشتر این بود که شاه بره خمینی بیاد ..و تهران به اون عظمتش دوسه بار جمعیت زیادی به خودش دید ... اونم مردم از سر سیری و این که جریان سیل به ناگهان زیاد شد تحت تاثیر احساسات میومدن بیرون .... انقلاب مثل یک مجلس عروسی شده بود که وقتی جند ساعت می رقصن کمی خسته میشن ... امریکا و انگلیس اومدن وبا هماهنگی ارتش و ساواکی ها گفتن شما پیروزید بفرمائید خونه .... مردم هم که از تفریح و گردش خسته شدند کیف کرده و با غرور و لذت برگشتن خونه هاشون و چند نفری هم که عشق اختلاس داشتن از همون روز تا به حال دارن می خورن و می چاپن و زاد و ولد هم کردن .. یه انگشت شماری ساده دل هم شهید شدن .. قصه انقلاب همین بود ... مثل یک رمانی به نام هیاهوی بسیار برای هیچ ... ..منتظر اتحاد شصت هفتاد میلیونی که بریزیم به خیابون نباید بود ..
Monimonik94: اخوند نجس و کثیف رو از خاک ایران بیرون کنن.
آخوند کثیف فقط نیمی از یک روی سکه هست ... هفتادو پنج ۷۵ درصد دیگه چی ؟ سپاه پاسداران .. مافیای سرمایه داری .. زیگولوها ..کراواتی ها ..منتها این آخوند ها با همه سیاستی که دارن چرندیاتی می بافن که حسابی دستشونو رو می کنه .یه سری هم میرن سمت خرافات که با جامعه امروز نمی خونه .. این روز ها اون ۷۵ درصد بقیه از خداشونه که ما همه کاسه کوزه ها رو فقط سر آخوندا بشکنیم .. تا با سؤاستفاده از این قضیه یا خودشونو جایگزین خامنه ای و دولت فعلی کنند یا در رژیم بعدی چاپلوسانه اعلام همبستگی کرده و بازم از از ریشه تیشه به ملت بزنن که باید اونا رو هم شناسایی کرد چون لباس آخوندی ندارند و ممکنه در هر لباسی باشن
در رفتن جان ازبدن , گویندهرنوعی سخن
من خود به چشم خویشتن , دیدم که جانم می رود
     
  
مرد

 
مثه لیبی همه میزنیم تو سر هم
     
  

 
ناموسا فکر میکنیت تا زمانی که این دیوسا هستن.امریکا برای چی حمله کنه.اینران فعلا شده لولو سر خرمن و امریکا با این واسطه داره اسلحه اش را میفروشه.کسخله به ایران حمله کنه.
     
  

 
جراتش رو نداره
     
  
مرد

 
آمریکا حمله کنه ؟؟
این ماییم که تا آمریکا رو نگیریم، آروم نمی گیگیریم
😋😋😋
     
  
زن

 
نه آمریکا حمله میکنه ، نه ایران اوضاش عوض میشه .
تو که میفهمی معنی ایهامو
     
  
مرد

 
بر فرض نسبتا محال؛
شرایط بدتر از امروز نخواهد بود!
ﺍﮔﺮ ﺧﺪﺍﯾﯽ هم ﺑﺎﺷﺪ، ﻻﯾﻖ ﻣﺤﺎﮐﻤﻪ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺖ، ﻧﻪ ﻣﺤﺎﮐﻤﻪ ﮐﺮﺩﻥ!
     
  

Streetwalker
 
آمریکا هیچ وقت حمله نمیکنه. حتی اسرائيل هم هیچ وقت حمله عمده ای نخواهد کرد.
اینها مهره آمریکا و مزدور اسرائيل و نوکر روسیه و چین هستند.
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  
مرد

 
با فرض حمله‌ی احتمالی، وضعیت بهتر از زمانی خواهد بود که ج.ا بر سر کار هست.
البته باز هم بستگی داره چه طور حمله‌ای باشه. فقط حمله هوایی برای از بین بردن توان هسته‌ای؟ یا اشغال ایران، مثل مورد مشابه در مورد عراق؟

در هر صورت و در هر سنارویی وضعیت بدون ج.ا بهتر از با ج.ا هست.

شخصا معتقدم با یک حمله‌ی هوایی هم نظام ج.ا ساقط خواهد شد.

با وجود دموکرات‌های *حرام‌زاده چنین حمله‌ای بسیار بعیده. اما به امید خدا، پس از روی کار آمدن عمویم، ترامپ یا دسانتیس چنین حمله‌ای دور از انتظار نخواهد بود.

اینکه بعد از ساقط شدن ج.ا وضعیت به چه سمتی بره هم به من و شما مرتبط هست. اینکه آیا صحنه را برای چپ‌های *بی‌پدر خالی میکنیم یا خیابانها را تا زمان روی کار آمدن یک حکومت ملی تخلیه نمیکنیم. همه چیز به ما بستگی داره.

* از مدیر محترم بابت بکار بردن این الفاظ معذرت میخوام، اما من نمیتونم خودمو در مواجهه با چپهای زندگی‌ویران‌کن کنترل کنم.
به زَن سَخت نگیرید؛
مگر به هِنگامِ دَر آغوش کشیدنش...
     
  
مرد

 
بعد از حمله آمریکا دیگه کشور درشرایط جنگی قرار می گیره وبهانه ای بدستشون میده تا هر جور دوست دارن مردم رو محدود وگرفتار کنند
شاید امروز نه

اما سرانجام همه چیز درست خواهد شد
     
  
صفحه  صفحه 8 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8 
شوخی و سرگرمی

به نظر شما بعد از حمله احتمالی امریکا به ایران، اوضاع ایران چگونه خواهد شد؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA