انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سکس ضربدری و محارم
  
صفحه  صفحه 34 از 69:  « پیشین  1  ...  33  34  35  ...  68  69  پسین »

Swinging | چرا سكس ضربدری؟


مرد

 
Streetwalker
زندگی ای که فقط یک بار تجربه ش میکنیم .توی یک قانون خلاصه میشه
هر انچه که دوست داری رو تجربه کن بدون مرز مادامی که به کسی اسیب نزنی.هیچکس بجای ما زندگی نمیکنه که ما بخاطر اونا از لذت هامون بگذریم. ما ناخواسته و بخاطر خودخواهی پدر مادر ها اومدیم. پس مهم نیست چی فکر میکنن در مورد ما. احترام و محبت کافی هست براشون. باقیش ربطی نداره بهشون بعد از بلوغ.مگر ازشون کمک بخوایم
چه بدنی داری سمیه.خخخ
     
  
مرد

 
سلام به همگی
من از حدود سیزده سال پیش دلم واردشدن تو سکس ضربدری رو می‌خواست ولی مشکل اصلی این بود که خانومم (سعیده) نه تنها با سکس ضربدری موافق نبود بلکه خودش هم تو سکس چندان گرم نبود و دلیلش هم داشتن دو تا بچه خردسال بود و کاملاً هم حق داشت.
بالاخره با گذر زمان خانومم هم تمایل پیدا کرد و تقریباً همیشه موقع سکس با خیال‌پردازی سکسی و به‌ اشتراک‌ گذاشتنش با هم از سکسمون لذت فوق‌العاده‌ای می‌بردیم.
حدود چهار سال پیش بالاخره با یه زوجی (رضا و راضیه) که دوستی قبلی داشتیم سر صحبت باز شد و این کار رو با شروع از چت سکسی انجام دادیم. بگم که، اسم‌ها همه مستعار هستن حتی اسم خودم که گذاشتمش محسن، چون من از سایه خودم هم می‌ترسم.
اولین‌بار خیلی پر استرس و لذتبخش بود ولی ضربدری حاشیه‌هایی هم داشت که تقریبا بعد از هفت هشت ماه که حدود چهار بار انجام دادیم دیگه قطعش کردیم.
اصلی‌ترین مشکل ما نابرابری در زیبایی و تناسب اندام بود. راضیه مثل سعیده خوش‌اندام نبود (تا حدی خوب بود) چون بچه دومش تازه از شیر گرفته شده بود و این باعث می‌شد وقتی رضا تو قربون و صدقه رفتن به سعیده (قاطی نکنیدا. سعیده زن منه) موقع سکس زیاده‌روی می‌کرد، راضیه (زنش) رفته‌رفته حساس شد و تمایلش به ضربدری کمتر شد.
من و رضا هر دو چون همسرانمون رو خیلی دوست داریم دنبال راه چاره بودیم و تصمیم گرفتیم تا وقتی دوباره راضیه کاملاً راضی نشده بی‌خیال ضربدری بشیم اگرچه من حاضر بودم که حالا که راضیه دوست نداره، ام آف ام پیش بریم ولی ترجیح دادم این تمایلم رو بروز ندم.
بعدتر رضا گفت کلید اصلی حل مشکل اینه که تو هم مثل من، تو ابراز علاقه به اندام راضیه مایه بذاری. ولی خب غیرمستقیم بهش حالی کردم آخه چیزایی که تو به زن من (سعیده) میگی من نمی‌تونم به راضیه بگم و معلوم میشه الکی میگم. ببینید دوستان به راضیه موقع سکس حرفای محبت‌آمیز می‌زدم و همون‌طور که واقعاً از سکس باهاش لذت می‌بردم بیان هم می‌کردم ولی زیاد قربون زیبایی اندامش رفتن، اون‌چطور که رضا برای سعیده می‌رفت، چندان توجیهی نداشت. من به دوستم پیشنهاد کردم بیا برعکس پیشنهاد تو عمل کنیم؛ لامصب تو کمتر قربون پستونا و باسن سعیده برو.

مخلوطی از پیشنهاد ما دوتا رو به کار بستیم و رابطه خیلی بهتر شد ولی مشکل دیگه‌ای پیش اومد که ربطی به سکسمون نداشت.
عجب داستانی شد! ببخشید پرحرفیم‌ رو.

ما یه بار تصادف بدی کردیم و تا مدتها درگیر حواشی تصادف بودیم و تو این فاصله یکی از بستگان راضیه مرد و ما چون درگیر بدبختی خودمون بودیم، یادمون رفت بهش تسلیت جانانه‌ای بگیم و اون هم به دل گرفت که آره، محسن فقط من‌ رو واسه کردن می‌خواست و دوستی کجا رفت و مهربانی کی سرآمد و شهریاران را چه شد و ...تمام.

اینا رو گفتم که خودتون ببینید جدا از لوازم ضروری برای شروع رابطه، لزوم مدیریتش هم هست و چیزای غیرقابل‌پیش‌بینی از احساسات هر چهار نفر پیش میاد. تازه! ما از خوباش بودیم.

حالا تا اینجا پرحرفی منو تحمل کردید، بذارید یه چیز دیگه هم از حواشی تعریف کنم.
دومین باری که سکس ضربدری داشتیم قرار شد علی‌رغم میل خود من تو دو اتاق جداگانه این کار رو کنیم و من چون از دیدن سکس زنم خیلی لذت می‌بردم خیلی بالا پایین پریدم که نه تو رو به جدتون قسم بی‌خیال شید. ولی وقتی دیدم زنم هم با اونا موافقه و تنها موندم، پذیرفتم و چه اشتباهی هم کردم.
قبلش شراب موفت کرده بودیم و نگو راضیه زیاده‌روی کرده و درنتیجه تمام وقتی که رضا و سعیده داشتن رو هم بالا پایین می‌رفتن، من بدشانس داشتم راضیه رو تر و خشک می‌کردم که گاه ببرمش دستشویی بالا بیاره و...

حالا سعیده و رضا فکر می‌کردن سر و صدای ما به خاطر سکس داغمونه و اونا هم داغ‌تر می‌شدن. کثافتا!
بعد که راضیه تازه داشت روبه‌راه می‌شد، رضا دیگه ارضا شده بود و از دیدن این که ناموسش زیر یکی دیگه باشه کلافه بود. منم درکش کردم.

هیچی دیگه، من اون شب سرم بی‌کلاه موند.
     
  
مرد

 
ادم با توجه به امیال خودش باید در اون لحظه تصمیم بگیره.همه چیز نسبی هست و نمیشه اصلا هیچ نسخه ای داد واسه هیچ ادمی چون همه‌ی ما اثر انگشت های متفاوت پیدایش هستیم.
چه بدنی داری سمیه.خخخ
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
amirmot600: ما چندین بار ضرب انجام دادیم
چه خوب.تبریک میگم.خوش بحالت
تمام رویاهای ما میتواند محقق شود
اگر شجاعت دنبال کردن آنها را داشته باشیم
     
  
مرد

 
خوشم میاد اینجاها یک مشت چرندیات دروغین نوشته میشه

یک مشت جقی که قدرت تخیلشون هم بالا ست

میان داستان تخیلی هاشون تعریف و تلاوت میکنن

یک داستان ندیدیم راست باشه


ایرانی مردش ا ۹۹ شاید یکی بی غیرت باشه از ۱۰۰ تا
     
  
مرد

 
ماسور حرفه ای هستم از تهران و مجرد لطفا زوجین واقعی در تلگرام پیام ارسال کنند
my id : x2x121
اتواع ماساژ
     
  
مرد

 
من عاشق سک ضربدری هستم
اما متاسفانه به هیچ وجه همسرم راضی نمیشه
خیلی تو سکس هم بهش میگم، اما بازم حرف، حذف خودشه
dani.1363
     
  
مرد

 
من عاشق سک ضربدری هستم
اما متاسفانه به هیچ وجه همسرم راضی نمیشه
خیلی تو سکس هم بهش میگم، اما بازم حرف، حذف خودشه
dani.1363
     
  

 
لذت خاصی داره ضربدری
     
  
زن

 
Enriqueiglesias
لایک دقیقا
     
  
صفحه  صفحه 34 از 69:  « پیشین  1  ...  33  34  35  ...  68  69  پسین » 
سکس ضربدری و محارم

Swinging | چرا سكس ضربدری؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA