انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 11 از 12:  « پیشین  1  ...  9  10  11  12  پسین »

بهترین رئیس جمهور ایران تا به حال


مرد

 
مموتی. چون بهتر از همه ذات کثیف اینها رو نشون داد. نظرش هم به نظر آغا نزدیک تر بود!
     
  

 
بنظر من اقای خاتمی .در دوران ایشون ایران از شخصیت بالای برخوردار بود در خاورمیانه
     
  

Streetwalker
 
به نظرم بهترین رئیس جمهور ایران شخص شخیص شاه بوده!
والا آدم حسابی که تو دار و دسته این آخوندا نمیره!
جز یه مشت دزد آدمکش کسی تو دار و دسته اینها بوده و هست؟
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   
مرد

 
Streetwalker
واقعنا
واقعا چرا این آخوندزاده ها ک در اوایل انقلاب همه رفتنو بهترین دانشگاههای غرب تحصیل کردن ولی بازم مدیریت بلد نیستن و کشور رو اینجور به فنا میدن!!!
     
  
زن

 
بهتره بگی بازیگر اینا برچسبشون رییس جمهوره میخوان اسمشون تو تاریخ باشه تصمیم گیرنده کس دیگس
اینا ماس بندن فقط
در نتیجه همشون دوزاااار
     
  
مرد

 
بهترین رییس جمهور وجود نداره تا وقتی معیار ما از رای دادن این باشه که روحانی بخواد با سپاه در بیفته یا بخواد مردم رو با حقوق زنان و این جور حرفا سرکار بذاره اوضاع مملکت بهتر از این نمیشه. تویه مناظرها همش داشتن زیرآب و دزدیاشونو تو این چهل سال میزدن.هیشکی حرف از برنامه برای حل مشکلات مردم نداشت البته حقم داشتن چون مردم هم فقط به خاطر همین حرفا مناظره ها رو تماشا میکردن نه حل مشکلاتشون.
تو قشنگ ترین دختر دنیا رو به من نشون بده تا من مردی رو نشونت بدم که از کردنش خسته شده
     
  

 
به نظر من روحانی از لحاظ سیاست و بلدی کار بهترین بوده شما اون چهار سال اول ریاست جمهوریش رو اگر در نظر بگیرید که کلا کشور وشرکت ها و صنایع ایران که لبه پرتگاه بود و تونست نجات بده و با رفیق شفیقش رفسنجانی که نفوذ زیادی داشت کلی کارهای مفید سیاسی و اقتصادی انجام داد تا رسید دور بعدی انتخابات و صحبت هایی که خودش و رفسنجانی ضد خامنه ای میکردند و خواستار اصلاح همه جوره بودند که خیلی شیک و جذاب رفسنجانی رو کنار زدند و به نظرم از اون زمان به بعد روحانی دیگه فهمید همه کاره کیه و کشید کنار و اتفاقاتی که در انتخابات و ... افتاد .((کامنت های گذشته رو که می‌خوندم دیدم pesar_ Iran نوشته بود روحانی شل کرده به امید رهبری بعد خامنه ای میخواستم با توجه به منابعی که دارم اگر یک درصد خامنه ای چیزیش بشه# رییسی# شده رهبر ایران و چه از نظر عقلی و علمی امیدی به اصلاح کشور از باب تغییر تفکرات فعلا نیست .))
     
  

 
شما در نظر بگیرید به خاطر مستقل بودن سپاه وخودمختاریش که هر غلطی بدون جواب دادن به کسی جز خامنه ای میکنه الان کشور کلا رو هواست حالا اگر بهترین رییس جمهوری دنیا از نظر فهم اقتصاد که فرضا ترامپ رو بیاری حتی یک روز هم نمیتونه اداره کنه. فقط باید برای آینده خدا بخیر کنه چون رییس قوه مقننه که قالیباف میشه و رییس قوه مجریه لاریجانی و قوه قضاییه رییسی و کشور به بالاترین حد دیکتاتوریش میرسه.
     
  
مرد

 
بدون شک ابوالحسن بنی صدر
To Live Is To Die
     
  
زن

 
ﻫﻴﭽﻜﺪﻭﻡ
     
  
صفحه  صفحه 11 از 12:  « پیشین  1  ...  9  10  11  12  پسین » 
سیاست

بهترین رئیس جمهور ایران تا به حال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA