انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 43 از 45:  « پیشین  1  ...  42  43  44  45  پسین »

ترفند های كامپیوتری


مرد

 
ghazal_darya

سلام غزاله خانم

لطفاً مشکلتون رو با توضیح داخل تاپیک درخواست کمک از متخصصان کامپیوتر ( که توی همین انجمنه ؛ یعنی انجمن کامپیوتر ) بنویسید ، من یا بقیه دوستان اگر راه حلی داشتیم براتون ارائه می‌دیم ...
هیچ حیوانی به حیوانی نمی دارد روا ---- آنچه این نامردمان با جان انسان می کنند
     
  
زن

 
TheWalkingDead: لطفاً مشکلتون رو با توضیح داخل تاپیک درخواست کمک از متخصصان کامپیوتر ( که توی همین انجمنه ؛ یعنی انجمن کامپیوتر ) بنویسید ، من یا بقیه دوستان اگر راه حلی داشتیم براتون ارائه می‌دیم ...

سلام، من یک راهنماییی میخواستم، برای اضافه کردن افراد در کانال، کلی نرم افزار دانلود کردم، همگی ۲ سال پیش یا یک سال پیش کار میکردند، میدونم روش جدید هست که بشه حتی فقط افراد فیک اضافه کنم بازدید و وجود داره ممنون میشم کمکم کنید
     
  
مرد

 
ghazal_darya

سلام TGADMIN برای ساخت و استفاده از اکانت‌های تلگرامه

ولی می‌تونید از Telemember برای عضو شدن حدود ۵۰ هزار نفر استفاده کنید که البته راه‌هایی برای افزایش این مقدار هم داخل برنامه موجوده ( البته اگر اندروید دارید ؛ اگرنه بفرمائید که برای iOS یا Blackberry پیدا کنم )

فقط باید در نظر داشته باشید ، هر برنامه‌ای که پیدا کردید و واقعاً تمیز و سالم بود ( حتماً اسکنشون کنید ) باید مرتب به‌روزرسانی کنید . چون تلگرام ، اینستاگرام و بقیه شبکه‌های اجتماعی برنامه‌نویس‌ها و هکرهایی دارن که مرتب می‌گردن به دنبال رخنه‌پذیری‌هاشون و راه‌های تقلب و اونها رو مسدود می‌کنن ... حتی به هکرهایی که این راه‌ها رو پیدا کنن و بهشون گزارش بدن هم مبلغ بالایی رو می‌دن .... بنابراین شما همیشه باید به دنبال آخرین نرم‌افزارها و سایت‌ها برای کلاه گذاشتن سر شبکه‌ها باشید ... برنامه بالا رو از داخل Play Store نصب کنید که آخرین نسخه‌ش میشه .... ولی هر یک ماه یک بار لازمه که به‌روزرسانی بشه
هیچ حیوانی به حیوانی نمی دارد روا ---- آنچه این نامردمان با جان انسان می کنند
     
  

 
سلام

چطوری میشه بصورت افقی در اکسل فیلتر گرفت؟؟؟؟
     
  

 
سلام
توی یکی از درایوها کلی عکس و فیلم شخصی به اندازه تقریباً ۴۰ گیگ داشتم و هایدن کرده بودم
متأسفانه الان همشون پاک شدن و نمیدونم چطور باید همه رو کامل ریکاوری کنم
لطفاً کمکم کنید
ممنون میشم
FREEDOM
     
  
مرد

 
rezanano

سلام

از این برنامه ، نسخه استیلش استفاده کنید :

https://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk_Download


اگر هاردتون رو فرمت عمیق نکرده باشید یا نسوخته باشه ، ریکاوری می‌کنه .... اگر هم سوخته ، باید ببرید پاساژ رضا طبقه زیر زمین ( اگر در تهران هستید ) و به مغازه‌هایی که ریکاوری می‌کنن بسپارید تا براتون اطلاعات رو با دستگاه بخونن ......
هیچ حیوانی به حیوانی نمی دارد روا ---- آنچه این نامردمان با جان انسان می کنند
     
  
مرد

 
طبعا شما نیز تاکنون نام ویندوز 7 -ویندوز جدید مایکروسافت- را شنیده‏اید. ویندوز 7، که در حال حاضر در نسخه آزمایشی خود به سر می‏برد برای کلیه کاربران قابل دانلود است و کاربران زیادی نیز تاکنون آن را نصب نموده‏اند. اگر شما نیز این ویندوز را نصب کرده و استفاده کرده باشید حتمأ می‏دانید حساب کاربری Administrator یا مدیر، به دلایل امنیتی در آن به شکل پیش‏فرض، فعال نیست و امکان ورود با Administrator وجود ندارد. در این ترفند به معرفی نحوه فعال‏سازی اکانت Administrator در ویندوز 7 می‏پردازیم.

برای اینکار:

ابتدا بر روی دکمه Start کلیک کنید.
سپس عبارت cmd را وارد نمایید.
خواهید دید که یک نتیجه یافت می‏شود. بر روی Command Prompt راست کلیک کرده و Run as Administrator را انتخاب نمایید.
اکنون در پنجره Command Prompt دستور زیر را به دقت وارد کرده و Enter بزنید:

net User Administrator password /active:yes

دقت کنید در دستور فوق به جای password، رمز عبورد مورد نظر خود برای حساب کاربری Administrator را وارد نمایید.

پس از اینکار، یک بار ویندوز را Log Off کنید. مشاهده می‏کنید که اکانت Administrator فعال شده است و با رمز عبوری که تعیین کرده‏اید می‏توانید وارد آن شوید .

برای غیرفعال نمودن مجدد آن نیز میتوانید از دستور زیر در CMD بهره ببرید:
     
  
مرد

 
Princess
بسیار عالی
     
  

 
دلیل برق روی بدنه کیس کامپیوتر چیست؟
قطعاً تا حالا تجربه برق گرفتگی از بدنه کیس کامپیوتر یا پورت‌های USB آن را داشتید. این برق گرفتگی یا برق دار بودن بدنه کیس، زمانی که به بدنه فلزی یخچال، تلویزیون یا بقیه لوازم برقی منزل هم دست می زنید ممکنه برای شما اتفاق افتاده باشد.
دلیل برق داشتن بدنه کیس
می‌دانیم که تمام قطعات کامپیوتری استاندارد، دارای استاندارد CE یا استاندارد اروپا هستند. یکی از مفاد قوانین این استاندارد در خصوص تجهیزات رایانه‌ای این است که تمام قطعات داخل کیس باید رابط اتصال به زمین یا Earth مشترک و متصل به بدنه کیس را داشته باشند.

وظیفه خروج این جریان اضافه به عهده پاور است. در واقع پاور از طریق کابل برقی که به پشت کیس و سپس پریز متصل می‌شود جریان Earth را به چاه ارت منتقل می‌کند. اما اگر محل کار یا منزل فاقد چاه ارت باشد و یا از پریزها و دوشاخ غیراستاندارد استفاده کرده باشید، این جریان به صورت یک جریان برق اضافه و اذیت کننده در بدنه کیس باقی می‌ماند و با لمس بدنه، از طریق بدن شما به زمین منتقل خواهد شد. هر چند میزان این برق اضافه در حدی نیست که به انسان یا کامپیوتر آسیبی برساند اما لمس کیس آزار دهنده می‌شود.
در محلی که دستگاه‌های برقی دارای الکتروموتور مانند پمپ، هواکش، پنکه، کولر، سشوار و... استفاده می‌شود، باعث ایجاد تداخل مغناطیسی بر روی سیستم برق رسانی خواهد شد و این موضوع باعث جاری شذن برق اضافه بیشتری روی بدنه کیس می‌شود.
حل مشکل برق دار بودن کیس
حالا که متوجه شدیم چرا بدنه کیس برق دارد؟ اینجا راه حل آن ذکر می شود. اما راه حل این مشکل چیست؟ باید گفت بهترین راه حل، حفر چاه ارت است. چاه ارت به طور کامل این مشکل را رفع می‌کند، البته برای اتصال کامپیوتر به چاه ارت، نیازمند کابل استاندارد برق و پریز استاندارد هستید. اما اگر ساختمان محل کار یا منزل، فاقد چاه ارت است، می‌توانید از طریق یک کابل، بدنه کیس را به لوله گاز یا شوفاژ و یا پنجره متصل نمایید. برای اتصال دقیق‌تر و کارایی بالاتر، بهتر است کابل مسی را به قسمتی از کیس و لوله یا پنجره متصل کنید که فاقد رنگ باشد.

همچنین به عنوان یک راه حل ساده‌تر، می‌توانید از فرش و یا کفش مناسب به عنوان عایق زیر پا استفاده کنید. این راه حل‌ها در دسترس‌ هستند و بخش زیادی از جریان برق بدنه کیس را کاهش می‌دهند اما تنها راه رفع کامل آن، همان اتصال به چاه ارت خواهد بود.
     
  
مرد

 
aryankaqaz:
حل مشکل برق دار بودن کیس

سپاس دوست نازنین
متاسفانه در بیشتر ساختمانها (به ویژه مسکونی) چاه ارت وجود نداشته و علیرغم این ایراد بزرگ، مجوز ساخت و پایان کار با پرداخت مبلغی صادر میشود.
و سپاس برای ارائه راه حل مقرون به صرفه‌ای که فرمودید.
همین مشکل رو با نویز چراغ راهنما و فلشر پژو 2008 روی آمپلی فایر سیستم صوتی داشتم و به طرز خنده داری هم هر چه دور موتور بالاتر بود، نویز گوش خراش تر میشد! که از جک E (ارت) آمپلی یه سیم مسی معمولی به یکی از پیچ های نزدیکش که به زیر صندلی عقب وصل میشد، اتصال دادم و مشکل حل شد.
مشکل این بود که آمپلی فایر رو به صورت سنتی نصب کرده بودم. یعنی فقط برق منفی و برق مثبت به انضمام input ها و Output ها و بدون توجه به جک اتصال به بدنه!
ﺍﮔﺮ ﺧﺪﺍﯾﯽ هم ﺑﺎﺷﺪ، ﻻﯾﻖ ﻣﺤﺎﮐﻤﻪ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺖ، ﻧﻪ ﻣﺤﺎﮐﻤﻪ ﮐﺮﺩﻥ!
     
  
صفحه  صفحه 43 از 45:  « پیشین  1  ...  42  43  44  45  پسین » 
کامپیوتر

ترفند های كامپیوتری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA