انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سکس ضربدری و محارم
  
صفحه  صفحه 86 از 106:  « پیشین  1  ...  85  86  87  ...  105  106  پسین »

چرا بعضی از خانومایی كه شوهر دارن به طرفه سكس با دوس پسر یا فامیلشو یا.. میرن؟


مرد

 
hamidhashari: ده باشیم که شاید نسبت به کاری که نهی می کنیم در ناخودآگاه وجودمون بهش گرایش داشته باشیم و یا اینکه حتی اونو تجربه هم کرده باشیم ولی برای هماهنگی با آموزش ها و گرایش های محیطی و اجتماع
شما تجربه داشتی؟
شوهرشونم خبر داره؟
     
  

Streetwalker
 
hamidhashari: جماعتی که عقده هاشون تبدیل به عقیده هاشون شده..
اگه میشد این حرفت رو رو گردنبند یا پشت حلقمه ام مینوشتم.
hamidhashari: ما هنوز یاد نگرفتیم سرمون تو لاک خودمون باشه، چه برسه به اینکه بخوایم به اون درک برسیم که کسی را قضاوت نکنیم

ما هنوز یاد نگرفتیم و یاد هم نخواهیم گرفت که دماغمون رو از زندگی دیگران بیرون بکشیم و از قالب پیر خردمند نصیحت گو خارج شویم.جالبه که معمولا احمق ترین و بی صلاحیت ترین و فاسدترین افراد جامعه در قالب این پیر خردمند نصیحت گو فرو میروند.
hamidhashari: ما هنوز نمیدونیم هرکس در هر شرایطی قرار بگیره، ممکنه همون کاری را کنه که روزی تقبیحش میکرد

اخلاقیاتی که ریشه در عرف یا مذهب داشته باشی یک متغیر و کاملا نسبی است.کاش بجای شرع و عرف انسانیت قرار داشت.
hamidhashari: عظمت و شکوهِ سکس با زنِ شوهردار برسه
و همینطور مرد متاهل برای خانمها.وقتی خصوصی ترین حالات رو با مرد متاهل تجربه میکنم علاوه بر عشق و لذت سکس حس موفقیت و پیروزی یا یک حس برتری و بهتر بودن و خواستنی بودن رو تجربه میکنم.نمیدونم و نمیتونم اون حس رو با کلمات بیان کنم.حس برتری رو.حس نهایت خواستنی بودن رو.حس ستایش شدن و تسلیم طرف مقابل رو.
حس برتر بودن از اون زن رو.
هرگز وارد رابطه با پسر مجرد نشدم چون یک طعم حماقت و خامی یا چاشنی پدرسوختگی شدید توش حس کردم.
حس خوردن یک میوه کال و نارس یا حتی سمی.
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   
مرد

 
Streetwalker: اگه میشد این حرفت رو رو گردنبند یا پشت حلقمه ام مینوشتم.
مرسی عزیزم.. این حقیقتِ محضِ زندگی تو جامعه ای است که در حال گذار از سنت به مدرنیته است.. همیشه عده ای هستند که بین پارادوکسِ زندگی در مدرنیته با باورهای سنتی اذیت شون میکنه.. برای همین دوست دارن عقده هاشون را تعمیم بدهند به دیگران، بی آنکه به این فکر کنند که دیگران عقیده ها و باورها و مسلک شون مشخصه..

Streetwalker: ما هنوز یاد نگرفتیم و یاد هم نخواهیم گرفت که دماغمون رو از زندگی دیگران بیرون بکشیم و از قالب پیر خردمند نصیحت گو خارج شویم.جالبه که معمولا احمق ترین و بی صلاحیت ترین و فاسدترین افراد جامعه در قالب این پیر خردمند نصیحت گو فرو میروند.
بیشترین آزار را همین ها به جامعه می رسونند.. کسی که با زن شوهردار میخوابه، به هیچ کس آزار نمیرسونه.. چون اون زن قبلا به احتمال زیاد با شوهرش به طلاق عاطفی رسیده که حالا از آغوشِ مرد نامحرم بعنوان مُسکن استفاده میکنه.. اما کسانی که پیر خردمند میشن، دقیقا کورِ خود و بینای مردم هستند.. خودشان هر غلطی میکنند اما چهارتا پند یاد گرفتند که ورد زبانشان شده.. . نیش زبان شان از هر فاصله ای که باشد آدم را میگزد..

هیچ وقت به این فکر نمیکنند که اون آرامشی که زنِ شوهردار از مرد غریبه میگیره، را توی چندسال زندگی مشترک با شوهرش تجربه نکرده.. و این آرامش چقدر میتونه مقدس باشه، ولو اینکه بر خلاف باورهای دینی اون عده حرام باشه

Streetwalker: اخلاقیاتی که ریشه در عرف یا مذهب داشته باشی یک متغیر و کاملا نسبی است.کاش بجای شرع و عرف انسانیت قرار داشت.
اخلاقیات همیشه نسبی بوده.. شرابی که برای مسلمانان حرام بوده، برای مسیحیان در مراسم عشای ربانی سرو میشه آن هم در کلیسا.. سکس با زنِ شوهردار هم همینطور..
ما وقتی اخلاقیات مان را مبتنی بر آزادی بگذاریم، و به آزادی بعنوان یک اصل اخلاقی اعتقاد داشته باشیم، دیگه سایر اخلاقیات ذیل همین تعریف میشه
آزادی یعنی اصل اخلاقی که به تو میگه آزادی هرکاری بکنی تا جایی که به کسی آزار نرسانی.. و لذت بردن از یک آغوش چه آزاری میتونه برسونه؟ جز آرامشی که ما خیلی طلب داریم..

Streetwalker: و همینطور مرد متاهل برای خانمها.وقتی خصوصی ترین حالات رو با مرد متاهل تجربه میکنم علاوه بر عشق و لذت سکس حس موفقیت و پیروزی یا یک حس برتری و بهتر بودن و خواستنی بودن رو تجربه میکنم.نمیدونم و نمیتونم اون حس رو با کلمات بیان کنم.حس برتری رو.حس نهایت خواستنی بودن رو.حس ستایش شدن و تسلیم طرف مقابل رو.
حس برتر بودن از اون زن رو.
این عظمت و شکوه دقیقا در همین حس برتری خلاصه میشه.. چه برای مردی که با زنِ شوهردار میخوابه، چه برای زنی که با مرد زن دار معاشقه داره
حس اینکه زنِ یک مردِ دیگری را در بی حیا ترین حالت ممکن در آغوش بگیری و باهاش عشق و خاطره بسازی و معمارِ جسم و لذتش بشی و بهش لذتی را ببخشی که هیچ وقت با شوهرش تجربه نکرده، یعنی شکوه و عظمت..

حتی احساس گناهش هم شکوهمنده.. احساس ممنوعه ای که همه عالم و آدم میگن ممنوعه اما منِ انسان در انسانی ترین حالت اونو تجربه میکنم تا «اختیار» انسانی من زیر سوال نره..

قرن 21، قرنِ اخلاقیات دگماتیسمی نیست.. قرن آزادی هایی است که در آن تعهد به خودمان داریم، نه به دیگری بعنوان همسر..
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
hamidhashari
این مسائل چندان ارتباطی به سنت و مدرنیته نداره
رفتار هر انسانی ازنیازهاش سرچشمه می گیره و ارتباطی به اینجا و اونجا نداره ویک نیازشخصیه
از نظر تو ربودن قلب وجسم یک زن ازهمسرش، آسیب زدن به اون زن، مردش ویک خانواده نیست؟!
اگه مادرباشه آسیب زدن به فرزندش نیست؟
دسترسی من به سایت غیرممکن شده..
وجود من خیلی چیزها به لوتی اضافه کرده بود وبدین ترتیب لوتی خودش رو از یک نعمت گرانبها و ارزشمند محروم کرد، حیف شد.
     
  ویرایش شده توسط: Steratulanch   
مرد

 
Steratulanch: از نظر تو ربودن قلب وجسم یک زن ازهمسرش، آسیب زدن به اون زن، مردش ویک خانواده نیست؟!
اگه مادرباشه آسیب زدن به فرزندش نیست؟
اون زن قبل از اینکه از طرفِ منِ نوعی بهش اسیب وارد بشه، از طرف شوهرش بهش اسیب وارد شده.. زنی که شوهر عاشق داشته باشه، هیچ وقت وارد رابطه با شخص دیگری نمیشه..
مطمئن باش همه زنهایی که وارد رابطه اینچنینی میشن، قبلا در زندگی با شوهرشون به بن بست رسیدن.. حالا شاید بگی اون زن چرا طلاق نمیگیره.. باید بهت بگم که طلاق گرفتن تو زمانه فعلی خیلی اسان نیست برای همه و همه امکانش را ندارن.. حالا دلایل مختلف داره

پس اون کار از نظر من اسمش اسیب رساندن نیست، بلکه به نوعی مرهم شدن برای کسیه که زندگیش جهنمه و راه فراری نداره .. ولو اینکه مرهم موقتی و مُسکنِ چند ساعته باشه..
     
  
مرد

 
منم با دوستمون موافقم چون اگه یک زن از طرف شوهرش حتی سر سوزنی محبت ببینه عمرا بهش خیانت کنه.
     
  
زن

 
دلیل من اعتیاد شوهر سابقم بود ولی هر کسی میتونه دلیل خودش رو داشته باشه
     
  
مرد

 
به نظرمن هیچ عیبی نداره که خانوم نیاز جنسی شو کس دیگه برآورده کنه چون‌این یک نیاز هست مثل پوشاک یاهرچیز دیگه ای
_
     
  
مرد

 
خوب اینم یه نیاز هست و خواسته
     
  

 
دوستان گله من...نژادپرست هستیدبعضیاتون یاالکی غیرتی هستید...چطورمامرداباصدنفربخابیم وبکونیم خیانت نیستش وهمه جاسینمونومیدیم جلوومیگیم ماصدنفروکردیم...ولی یه زنه متاهل که بخاطرخیلی چیزهانه سکس میره سمته کسه دیگه خراب میگن بهش...من خودم کسی هستم که باچندتازن شوهرداردوست بودم وهمشونم بخاطرکمبودمحبت وزودانزالیمرداشون اومده بودن سمتم...پس به نظرم کاملاکاره درستی هستش که اگرمردت بهت نمیرسه چه ازنظرجنسی وچه احساسی بری دنبال کسه دیگه...وبرعکس حتی مرداهم اگرزنشون کم میزاره بایدبرن دنبال یه نفردیگه....دوستان لطفامنطقی جواب بدیدنه قومی وملیتی ونژادپرستی...من ده سال توانگلستان بودم وکشورهای مختلف این همه جایدنیااتفاق میوفته فقط زنای متاهل باپسرهادوست میشن ومردهای متاهل بادخترها...توکشوره ماولی برعکسه زنه متاهل بامردای متاهل میپره ومردهای متاهل بازنای متاهل...توکشورهای دیگه این کاربایداتفاق بیوفته تابهشون اموزش داده بشه زندگی واحساس ورابطرو...من خودم مجردم و۳۱سالمه بچه پایین شهرم وغیرتیم هستم ولی این اسم غیرت نیستش خودخواهی هستش پس کاملاموافقم که حتی من متاهل شدم وبه زنم کمبودگذاشتم بره دنبال کسه دیگه....آی دی تلم همین اسمم هستش زنه متاهل هستش ازتهران واطرافش که یه پسره جذاب ومنطقی وسکسی بخادپیام بده...

عقدهاتون روتبدیل به عقیدهاتون نکنید...اگرمیخایدکسیروقضاوت کنیداول لباسهاش روبپوشید..مثلش حرف بزنیدمثلش زندگی کنیدمثلش بشید....چراقضاوت میکنید...سکس بازنه شوهرداریعنی بهترین سکس چه ازنظرجنسی چه احساسی چه خیلی چیزای دیگه....کسانی که عقلشون توکمرشونه میان ومیگن این کارخیانته گناهه وفران...یکم عقدهاتون روباعقیدهاتون سواکنید
     
  ویرایش شده توسط: Mehrdadpk   
صفحه  صفحه 86 از 106:  « پیشین  1  ...  85  86  87  ...  105  106  پسین » 
سکس ضربدری و محارم

چرا بعضی از خانومایی كه شوهر دارن به طرفه سكس با دوس پسر یا فامیلشو یا.. میرن؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA