انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 10 از 38:  « پیشین  1  ...  9  10  11  ...  37  38  پسین »

دنیای اقتصاد


زن

 
ایران خودرو یک رکورد جدید زد

گروه صنعتی ایران خودرو در دومین ماه سال ۹۹ موفق شد با تولید ۵۱ هزار و ۴۵۵ دستگاه خودرو از عدد تولید اردیبهشت سال گذشته عبور کند.

خودروساز برتر کشور در اردیبهشت امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۸درصدی را به ثبت رسانده است. در اردیبهشت سال گذشته تعداد ۴۰ هزار و ۳۰۳ دستگاه خودرو تولید شده است.

با ثبت عدد تولید اردیبهشت۹۹، رکورد دیگری نیز در تولید ماهیانه ایران خودرو در دو سال اخیر محقق شده است، رکورد قبلی ماهیانه تولید مربوط به دی ماه ۹۸ با تولید ۵۰ هزار و ۴۴ دستگاه بوده است.

برمبنای آمار و اطلاعات تولید، گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال جهش تولید تا روز پایانی اردیبهشت نیز با افزایش ۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تعداد ۶۶ هزار و ۵۵۹ دستگاه انواع خودروی سواری و وانت به تولید رسانده است. اهداف و برنامه‌های تولید درحالی محقق شده که بحران کرونا سبب تاخیر در آغاز سال کاری ۹۹ و غیرفعال بودن خطوط تولید تا روز ۲۳ فروردین ماه شد.

از سویی دیگر گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال تعداد ۴۹ هزار و ۴۲۳ خودرو را تجاری‌سازی کرده است.

شتاب در آهنگ تولید خودروساز بزرگ کشور با عزم مجموعه کارکنان و همدلی زنجیره تامین نشان از ایجاد زمینه تحقق اهداف در سال جهش تولید دارد.

درحال‌حاضر تولید در ایران خودرو با رعایت کامل پروتکل بهداشتی، ایجاد محیط کار امن و پایش مستمر سلامت کارکنان ادامه دارد. پیش‌بینی می‌شود با ادامه روند فعلی، هدف تولید ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو پیش از اتمام امسال تحقق یابد.
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  ویرایش شده توسط: soniyahot   
زن

 
بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۰ چه می‌شود؟

قیمت بیت‌کوین هفته گذشته بار دیگر وارد کانال ۹ هزار دلاری شد و بسیاری از تحلیلگران معتقدند که پس از پدیده هَوینگ، روند این بازار صعودی خواهد بود.

کارگر آنلاین: پدیده هَوینگ (نصف شدن پاداش استخراج بیت‌کوین) برای سومین بار در تاریخ این ارز دیجیتال روز دوشنبه ۱۸ می (۲۹ اردیبهشت) رخ داد. پس از این هَوینگ، به‌ازای هر بلاکی که یک ماینر کشف می‌کند، ۶٫۲۵ بیت‌کوین دستمزد دریافت خواهد کرد.

پیش از رخ دادن این پدیده، گلکسی، یکی از تحلیلگران تکنیکال بیت‌کوین پیش‌بینی کرده بود که پس از هَوینگ قیمت این ارز رمزنگاری‌شده روند صعودی خواهد داشت.

چهارشنبه هفته گذشته، قیمت بیت‌کوین بار دیگر به کانال ۹ هزار دلار بازگشت. در حال حاضر، (در لحظه تنظیم گزارش) هر بیت‌کوین با قیمت ۹ هزار و ۷۸۵ دلار معامله می‌شود.

در ادامه به پیش‌بینی برخی تحلیلگران از قیمت بیت‌کوین طی پنج سال آینده پرداخته شده است.

تام لی
تام لی، مدیر ارشد بخش تحقیقات فاندستارت، معتقد است که پس از پدیده هَوینگ، انتظار می‌رود که بیت‌کوین بازدهی ۱۰۰ درصدی را تجربه کند. او به‌تازگی در مصاحبه‌ای با یاهو فایننس
گفته است، قیمت این ارز دیجیتال محبوب تا تابستان سال ۲۰۲۰ به ۲۷ هزار دلار خواهد رسید.

بابی لی
بابی لی، بنیانگذار صرافی BTCC، پیش‌تر اعلام کرده بود که طی ۲۰ سال آینده قیمت بیت‌کوین یک میلیون دلار خواهد شد. پیش‌بینی‌های او اما حالا تغییر کرده است.

او مدعی است که قیمت این ارز رمزنگاری‌شده در سال ۲۰۲۰ به قله ۳۳۳ هزار دلار خواهد رسید. پس از آن اما در سال ۲۰۲۳ به ۴۰ دلار کاهش می‌یابد.

او همچنین معتقد است که ارزش کل بازار بیت‌کوین از طلا سبقت خواهد گرفت.

جان مک‌آفی
این تحلیلگر و علاقمند به بیت‌کوین سال‌هاست که پیش‌بینی کرده، قیمت آن در سال ۲۰۲۰ به یک میلیون دلار خواهد رسید. برای سایر آلت‌کوین‌ها از جمله آپولو و MTC هم رشد ۱۰ برابری را پیش‌بینی کرده بود.

اخیرا او در حساب توییتری‌اش نوشته است: پیش‌بینی‌های او برای بیت‌کوین یک میلیون دلاری تنها یک حقه برای جذب کاربران جدید بوده است و او در نظر داشته، از این طریق چنین قیمتی ایجاد شود.

مک‌آفی در مصاحبه‌ای که جدیدا با کوین‌تلگراف داشته اعلام کرده، طی ۱۰ سال آینده هیچ ارز فیاتی وجود نخواهد داشت و همه مبادلات با ارزهای رمزنگاری‌شده انجام خواهند شد.

تیم دریپر
این تحلیلگر معتقد است، تا سال ۲۰۲۳، بیت‌کوین پنج درصد از سهم کل بازار جهان را به خود اختصاص خواهد داد و قیمت آن ۲۵۰ هزار دلار رشد می‌کند.


قیمت بیت‌کوین تا پایان سال چه می‌شود؟
به‌نوشته وب‌سایت کوین‌ویچ، این ارز رمزنگاری‌شده در هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است. به همین دلیل، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران در تلاشند تا بیشترین بهره را از این بازار نصیب خود کنند.

بنابراین هرچه معاملات بیشتری صورت بگیرد، قیمت بیت‌کوین هم افزایش خواهد یافت.

در عین حال، تنها امکان استخراج تعداد محدودی بیت‌کوین (۲۱ میلیون) وجود دارد که از این تعداد تاکنون ۱۷ میلیون استخراج شده و تنها چهار میلیون باقی مانده است.

این مساله خود به ارزش بیت‌کوین‌ می‌افزاید.

از سوی دیگر، برخی از کشورها از جمله ایالات متحده آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در تلاشند تا استفاده از بیت‌کوین و سایر ارزهای رمزنگاری‌شده را به سیستم مالی خود اضافه کنند.

از این رو پیش‌بینی می‌شود، قیمت بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۰ به ۲۳ هزار و ۴۹۹ دلار برسد.

این وب‌سایت همچنین قیمت ۳۲ هزار دلار را در سال ۲۰۲۲ و قیمت ۵۰ هزار دلار را در سال ۲۰۲۵ برای بیت‌کوین پیش‌بینی کرده است.
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
زن

 
ویروسی که اقتصاد جهان را ویروسی کرد

کشورهای بزرگ، آمار رشد اقتصادی سه ماهه را منتشر کرده‌اند. اعداد رشد، در تمام کشورها در بازه منفی قرار دارد و از ویرانگری‌های ویروس کرونا فقط در سه ماه، روایت می‌کند.

کشورهای بزرگ، آمار رشد اقتصادی سه ماهه را منتشر کرده‌اند. اعداد رشد، در تمام کشورها در بازه منفی قرار دارد و از ویرانگری‌های ویروس کرونا فقط در سه ماه، روایت می‌کند.

آثار ویروس کرونا بر اقتصاد کشورها در سراسر جهان، فاجعه‌بار بوده است. این واقعیت را آمارهای اقتصادی کشورها آشکار می‌کند. آمریکا، چین و ژاپن به عنوان سه اقتصاد بزرگ جهان، هر سه در رکود قرار گرفته‌اند. رکودی با اعداد وحشتناک که پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد تا پایان سال ۲۰۲۰، وحشتناک‌تر نیز خواهد شد.

ژاپن آخرین کشوری است که آمار رشد اقتصادی سه ماهه اول ۲۰۲۰ را این هفته منتشر کرد. رشد اقتصادی ژاپن، منفی ۳.۴ درصد بوده است. البته رشد اقتصادی ژاپن در این مدت بدون مقایسه با سال گذشته، منفی ۰.۹ درصد بوده است؛ عددی که نسبت به کشورهای چین، فرانسه، اسپانیا و ایتالیا کمتر

اقتصاد چین نیز بین ماه‌های ژانویه و مارس، ۶.۸ درصد کوچک شد. در بیانی دیگر، رشد اقتصادی این کشور در سه ماهه اول امسال بدون مقایسه با سال گذشته، منفی ۹.۸ درصد بوده است. بانک‌های مرکزی در فرانسه و اسپانیا نیز گزارش از زیان ۵ تا ۶ درصدی دادند. رشد اقتصادی غیر سالانه آمریکا نیز، منفی ۱.۲ درصد بوده است.

بر اساس گزارش پایگاه داده‌پردازی استاتیستا، ژاپن بهتر از کشورهای اروپایی و آمریکا اقتصاد خود را در سه ماه گذشته، در مدار حرکت نگه داشته است، در حالیکه توانسته شیوع ویروس کرونا را نیز کنترل کند. اما با افزایش تعداد مبتلایان در ماه آوریل، این کشور مجبور شد که محدودیت‌های رفت‌وآمد و قرنطینه را شدیدتر کند. بنابراین در سه ماهه دوم سال، رشد اقتصادی اوضاع بدتری خواهد داشت.

کره‌جنوبی نیز در اوضاع مشابهی قرار دارد، این کشور هم در پیش بردن اقتصاد خود موفق بود. کره‌جنوبی اعلام کرده است که تولید ناخالص داخلی آن در سه ماهه اول ۲۰۲۰، نسبت به فصل پیش از آن ۱.۴ درصد افت کرده است. بر خلاف ژاپن، کره‌جنوبی هنوز محدودیت‌های خود را تشدید نکرده است.

نمودار زیر که از پایگاه داده‌پردازی استاتیستا به فارسی برگردانده شده؛ وضعیت رشد اقتصادی کشورها را در فصل اول ۲۰۲۰ نشان می‌دهد:

مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
مرد

 
خیلی عالی بود
جملۀ « نگران نباش ، درست‌اش می‌کنیم . » ، از مقدس‌ترین عباراتِ دنیاست .

فکر می‌کنم کسانی که روزی این جمله را از کسی می‌شنوند ، جزء آدم‌های خوش‌شانس دنیا به حساب می‌آیند . « نگران نباش ، درست‌اش می‌کنیم . »
     
  
مرد

 
🎥 ما در کشور مرغ و گوسفند و گاو را مونتاژ می‌کنیم!

سیدیاسر جبرائیلی:

🔹برخلاف نظر بزرگواری که می‌گوید آبزی مصرف کنید، گوشت گوسفند برای بدن انسان مفیدتر است.

🔹با این حجم واردات غذای گاو و گوسفند، در کشور گوشت تولید نمی‌کنیم، مونتاژ می‌کنیم./فرهیختگان

💰📌در هفته‌ای که گذشت چه بر سر بورس تهران آمد؟/مهم‌ترین اخبار بورسی این هفته

🔹این هفته بازار سهام با سرخ‌پوش آغاز به کار کرد و با سبزپوشی به کار خود پایان داد.
🔸صنایع «خرده فروشی»، «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و «استخراج نفت و خدمات جانبی» بازدهی مثبت رقم زدند. همچنین متوسط ارزش معاملات نیز با رشد ۳۴درصدی رو به رو شد.
🔹در روزهای پایانی هفته از شدت خروج پول اشخاص حقیقی نیز کاسته شد اما هیچ روزی بازار شاهد ورود پول این افراد نبود.
🔸شاخص کل بورس تهران در ارتفاع یک میلیون و ۲۰۷هزار واحد درجا زد. همچنین شاخص کل هم وزن با افت ۰.۷ درصدی رو به رو شد. شاخص کل فرابورس نیز دو روز قرمز و سه روز سبز را تجربه کرد و در مجموع ۶۸واحد معادل ۰.۴درصد افت کرد.
🔹پربازده‌ترین نمادهای بورسی این هفته #وکار، #فنوال و #فملی بودند.

💰
     
  ویرایش شده توسط: Mohamad4267   
مرد

 
🔴ای نماینده های انقلابی‌ از آه کودکان کار بترسید!

بودجه مجلس برای کودکان کار،۱۴ میلیارد تومان
برای فعالان فضای مجازی صدا و سیما۱۵۰۰ میلیارد تومان

💰الیاس نادران: بودجه دستکاری نشده است

🔹️رئیس کمیسیون تلفیق مجلس: همه تغییرات اعمال شده بر بودجه، با هماهنگی شورای نگهبان انجام گرفته است.

🔹آنچه در فضای مجازی پخش شده کذب محض است اطمینان می دهم آن چه انجام می شود در چارچوب اختیارات قانونی بوده است./ صداوسیما

🎥مدیریت عجیب بازار مرغ/ مغازه‌داران مرغ فروش فقط روزی ۲۵۰کیلو مرغ با قیمت دولتی میتوانند دریافت کنند آن هم به این شکل در روزهای سیاه کرونایی!!

📌روایت ظریف از «نشانه‌های مثبت» در مذاکرات وین و منطقه‌ای

وزیر امور خارجه:
🔹همزمان با آنکه معاون وزیر امورخارجه، عباس عراقچی با شایستگی رهبری گفتگوها برای احیای برجام را برعهده دارد، من بازدیدم از کشورهای حاشیه خلیج فارس را با دیدار از کویت و ملاقات با نخست وزیر شیخ صباح الخالد و وزیر خارجه دکتر شیخ احمد ناصر پایان می‌دهم.
🔹تمرکز بر طرح صلح هرمز (امید) برای منطقه‌مان بود. نشانه‌های مثبت در هر دو مسیر (وین و منطقه) به چشم می‌خورد.

💰
     
  
مرد

 
کرونا برای چهارمین هفته متوالی بازار بزرگ تهران را تعطیل کرد

قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران:
🔹براساس مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغ استاندار تهران مبنی بر تمدید مجدد یک هفته ای محدودیت های کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی، گروه های شغلی ۲، سه و چهار همچون هفته های گذشته تعطیل است.

🔹صاحبان مشاغل گروه شغلی یک می توانند همچون گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

🔹اصناف گروه یک شامل تمامی عرضه کنندگان مواد غذایی و لوازم ضروری نظیر سوپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، خواربارفروشی ها، لوازم یدکی و خشکشوئی ها می شود.

🔹فعالیت اغذیه فروشی ها، رستوران ها و کافی شاپ ها فقط به صورت خدمات غیرحضوری و بیرون بر مجاز است./ایرنا

💰🔺هر مشمول سهام عدالت در هر استان چقدر دارایی دارد؟

🔹حدود ۳۰ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت که در فرایند آزادسازی آن، روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند، سهامدار شرکت های سرمایه گذاری استانی شدند که به گفته مسئولان میزان سرمایه این شرکتها جمعا حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان است. البته میزان دارایی هر استان با استان دیگر کشور متفاوت است.

💰🔺قم، ارزانترین استان کشور/ بالاترین نرخ تورم مربوط به کجاست؟

🔹نرخ تورم نقطه به نقطه در فروردین ۱۴۰۰ به ۴۹.۵ درصد و نرخ تورم میانگین ۱۲ ماهه به ۳۸.۹ درصد رسید.

🔹بالاترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان ایلام است که تورم ۵۸.۱ درصدی را تجربه کرده است.

🔹اما کمترین میزان نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان قم است که نرخ تورم آن ۴۲.۸ درصد است.

🔹استان قم کمترین میزان تورم میانگین سالانه را هم به نام خود ثبت کرده است. تورم میانگین این استان در فروردین ۱۴۰۰ به ۳۵.۸ درصد رسیده است.

🔹اما بالاترین نرخ تورم سالانه مربوط به استان کرمانشاه با تورم ۴۲.۹ درصد است.

💰
     
  
مرد

 
📌به هیچ وجه واکسن فروشی نداریم/ باید کسی که واکسن دزد را منصوب کرده، اخراج کرد

رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا :
🔹دزد، دزد است؛ می‌خواهد مدیر، مسئول یا شهردار باشد، فردی که واکسن خارج از نوبت تزریق کرده است، در هر جا مسئول باشد دزدی می‌کند یا رشوه می‌دهد و به نظر من باید آن کسی که این دزد را منصوب کرده است اخراج کرد.
🔹بخش خصوصی که واکسن را وارد می‌کند واکسن‌ها را به دولت و در واقع وزارت بهداشت می‌فروشد و اگر کسی می‌خواهد زودتر واکسن بزند می‌تواند به خارج از کشور برود و زودتر واکسن بزند.
🔹تاکید می‌کنم که واکسن پولی نخواهیم داشت و دولت واکسن‌های وارداتی را خریداری می‌کند و واکسن‌ها در ذیل سند ملی واکسیناسیون کرونا تزریق می‌شوند و تغییر اولویت با پول و واکسن فروشی نداریم.
🔹فقط اجازه واردات و تزریق واکسن به صنایع را می‌دهیم تا به عنوان مثال کارخانه تولید خودرو واکسن را به کارگران خود تزریق کند تا تولید با سرعت ادامه پیدا کند./ باشگاه خبرنگاران

💰جدیدترین قیمت مرغ و تخم مرغ

🔹براساس مشاهدات میدانی از برخی از خرده‌فروشی های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو مرغ گرم آماده طبخ ۲۴ هزار و۹۰۰ تومان و قیمت هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی غیر بسته‌بندی ۳۳ تا ۳۵ هزار تومان است.

💰بحران هند ترمز صعود نفت را کشید

🔹قیمت نفت پس از این که روز پنج شنبه به بالاترین رکورد شش هفته گذشته صعود کرد، در معاملات روز جمعه تحت تاثیر نگرانیها نسبت به قرنطینه های گسترده در هند و برزیل به منظور مهار شیوع کووید ۱۹، کاهش یافت.
🔹تحلیلگران انرژی اسپکتس در یادداشتی نوشتند: روند احیای تقاضا در دوران پساکووید ۱۹ همچنان نابرابر مانده و افزایش موارد ابتلا در هند یادآور به موقعی است که نشان می دهد صعود نفت برنت به ۷۰ دلار هنوز خیلی زود است. قیمت نفت برنت احتمالا در سه ماهه سوم امسال و زمانی که تقاضا به میزان قابل ملاحظه ای بهبود پیدا کرده و مازاد ذخایر برطرف شده باشد، به چنین سطحی صعود خواهد کرد.
🔹دومین کشور پرجمعیت جهان در بحران عمیقی غوطه ور شده و ظرفیت بیمارستانها پر شده و مرده سوزخانه ها به صورت ۲۴ ساعته کار می کنند
🔹گزارش جدیدی که از بخش خصوصی ژاپن منتشر شد نشان داد فعالیت کارخانه ای این کشور در آوریل با سریعترین روند از اوایل سال ۲۰۱۸ تاکنون توسعه پیدا کرده است با این حال محدودیتهای کرونایی بر دورنمای اقتصادی این کشور سایه افکنده است./ ایسنا
     
  
مرد

 
♦️شبکه آمریکایی: ۱+۴ می‎خواهد تا خرداد برجام احیا شود

🔹بلومبرگ: قدرت‌های جهانی در تلاشند تا توافق هسته‌ای را تا اول خرداد و قبل از موعد پایان توافق ایران و آژانس انرژی اتمی احیا کنند.

💰🔺موز ارزان شد/ حداکثر قیمت هر کیلو گوجه سبز ۸۰ هزار تومان

کارگر، رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران:
🔹قیمت کنونی هر کیلو موز در میدان مرکزی ۲۰ هزار تا ۲۳ هزار تومان است که پیش بینی می شود روند کاهش قیمت استمرار یابد.
🔹گوجه سبز برغان ۴۰ هزار تا ۸۰ هزار تومان و هندوانه ۴ هزار تا ۶ هزار تومان در میدان مرکزی و حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها عرضه می شود‌.
🔹پیش بینی می شود که امسال به سبب وضعیت مناسب تولید محصولات باغی کمبودی در عرضه نداشته باشیم./باشگاه‌خبرنگاران

💰♈️ از بورس، حمایت پولی نکنید، اشتباه است

🔺حسین درودیان، تحلیلگر مسائل اقتصادی: حمایت‌های پولی از بورس و استفاده از ابزارهای سیاستگذاری برای افزایش قیمت سهام اشتباه است. نوسان و ریسک ذات بازار سرمایه است و نباید کسی شرایط این بازار را دستکاری کند. لذا هر نوع حمایت پولی از بازار سرمایه امری غلط است.

🔺در این باره این حمایت‌ها از هر نوعی مانند از طریق پایه پولی، نقدینگی، وام‌دهی بانک‌ها و نیز با حمایت بانک مرکزی باشد، نادرست است؛ چراکه در اقتصاد، کمیت‌های پولی باید در خدمت تولید و بخش واقعی اقتصاد باشد و نباید از هرگونه بورس بازی، سفته بازی و خرید دارایی حمایت شود مگر آنکه، آن دارایی فیزیکی باشد و در نهایت از آن در تولید استفاده شود.
     
  
مرد

 
🔻 ارزان‌ترین خانه‌های تهران در کدام محله است؟

🔹️بر اساس داده‌های به دست آمده از سایت دیوار، ارزان‌ترین نرخ مسکن در تهران، برای شهر جدید اندیشه با متوسط قیمت متری ۱۲٫۷ میلیون تومانی است.

🔹️مناطق نواب، فلاح و جی ارزان‌ترین مسکن در بین محله‌های تهران را دارند.

🔹️متوسط قیمت خرید خانه در محله نواب متری ۱۶٫۳ میلیون تومان، محله فلاح ۱۶٫۷ میلیون تومان و جی ۱۸٫۶ میلیون تومان است.

🔹️گران‌ترین منطقه در بین ۸ منطقه ارزان تهران برای خرید مسکن، سلسبیل با نرخ متوسط ۲۲٫۹ میلیون تومان است.

💰🌐 نظرسنجی از ۹٠٠ فعال اقتصادی برای تدوین یک بسته برای تولید

🔸رزم حسینی، وزیر صمت: یک بسته پیشنهادی برای پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از بخش تولید آماده کرده ایم. این بسته‌ پیشنهادی با نظرات بخش خصوصی، فعالان اقتصادی و نمایندگان مجلس تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام خواهد شد. برای تدوین این بسته از نظرات ۹۰۰ فعال اقتصادی به صورت مجازی نظرسنجی شده است.

💰سال ۹۹ بیش از ۲۵۵میلیون دلار موز وارد شده
     
  
صفحه  صفحه 10 از 38:  « پیشین  1  ...  9  10  11  ...  37  38  پسین » 
علم و دانش

دنیای اقتصاد

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA