انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سکس ضربدری و محارم
  
صفحه  صفحه 39 از 45:  « پیشین  1  ...  38  39  40  ...  44  45  پسین »

نظرتون در مورد رابطه میسترس و اسلیو چیه؟؟؟ كیا این حس و دارن؟؟؟


مرد

 
من خیلی دوس دارم برده خانوم بشم
     
  
مرد

 
قبلا حس داشتم. ولی نمی دونم چچی شد کم کم از بین رفت...
     
  

 
من دوست دارم میخام این رابطه رو تجربه کنم
میستریس هر کاری که دوست داشت با من بکنه
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
والابنده نظرخاصی ندارم وبااینکه هیچکدومشونو نمیشناسم بااینحال بهردوشون خسته نباشید میگم وبراشون آرزوی موفقیت دارم مؤیدومنصور باشید.
پرویز
     
  
مرد

 
عاشق بوسیدن و لیسیدن پاها و جوراب خانمها هستم
     
  
مرد

 
سلام واقعیت اینه من مستر هستم و متاهلم تو اینستا هم هشت ساله پیج دارم اکثرا نمیشه گفت ولی میشناسن.
نمیخام پیچیده کنم جواب رو و ساده عرض میکنم. این رابطه دوطرفه که هم برده دارای احترام هست هم ارباب و جایگاهشون مشخصه قبل از اینکه رابطه ای شروع بشه هر دو طرف علایق و چیزهایی که دوست دارن و چیزهاییکه دوست ندارن رو میگن مثلا یکی از فحش بدش میاد مستر یا میس نباید تو رابطه فحش بدن چون توافق کردن.و در زمان حضوری هم وقتی برده یا پارتنر میاد پیش مستر یا میسش همون اول قلاده نباید انداخت یا فحش یا هرچی خیلی محترمانه برخورد کنین اولش صحبت کنین که آرامش و حس امنیت به وجود بیاد استرسش از بین بره بعد آماده شین برای رابطه طبق توافق قبلی البته تو اروپا باید مدرک داشته باشین آموزش دیده باشین ولی متاسفانه اینجا هرکی فحش میده فکر میکنه مستر یا میس هست اصلا لزومی بر فحش نیست تا شروع رابطه واینکه تنبیه کردن هم خیلی مهمه که آسیب نبینه پارتنر حتما لوازم کمک های اولیه داشته باشین اگه بار اول تجربه میکنین از ابزار استفاده نکنین تنبیه با دست باشه مراقب قدرت ضربه باشین کنترل شده باید بزنین و خیلی چیزهای دیگه که نمیشه گفت چون مفسله.درکل اون ذهنیتی که تا اسم ارباب و برده میاد نیست دنیایی از صمیمیت و ترس و شجاعت و امنیت و درد هست
     
  
مرد

 
هنوزم نمیدونم اینا با این کار میخوان به کجا برسن
گرچه زندگی آدما به هم مربوط نیست
ولی واسه من قابل درک نیست
من میگفتم شب عشق، نداره ترسی برام وقتی تو ماهی
تو میگفتی اره من ماهم ولی تو اومدی آسمونت رو اشتباهی
     
  
زن

 
از هر دوتاش بدم میاد
     
  
مرد

 
به نظر من مزخرفه
حالا هرکی هرچی میخواد بگه بگه
من میگفتم شب عشق، نداره ترسی برام وقتی تو ماهی
تو میگفتی اره من ماهم ولی تو اومدی آسمونت رو اشتباهی
     
  
مرد

 
خب تقریبا همه ی نظرها رو الان خوندم و جز 10 -12 تا نظر درست حسابی ،چیز دیگه ای درباره ی اس ام گفته نشد متاسفانه . گروهی از دوستان که طی این سال ها (2011 تا آلان) هنوز نفهمیدن که این گرایشه نه یک فانتزی در حد یکبار و دوبار یا اختلال و بیماری و یا کمبود و یا چه و چه.
گروه دیگه که فکر میکنن اس ام پوزیشنه که دوست دارند امتخانش کنند . درحالی اس ام زندگیه . هرچقدر که همجنس گرایی گرایشه اس ام هم گرایشه و خیلی تاکید میشه دوستانی که اس امی نیستن برای تفریح و تنوع رابطه ای رو با اس امی ها شروع نکنند ولی تو همین جا دیده شده کسی که طی یک سال از هیچی (به کسی برنخوره منظور در دنیای اس ام هستش چون اس امی ها اصولا خیلی قبل تر از اینکه این گرایشو کشف کنند رولشون معلوم شده و کسی تبدیل به چیز دیگه ای نمیشه) خودشو تبدیل کرده به یک میسترس نما . و یک سری حول هم بانو بانو کنان ایشونو همراهی می کنند و شکل نادرستی از اس ام و میسترس رو جا می اندازند درحالی ک ایشون سطحی ترین مسئله یک رابطه ی بی دی اس امو نمیدونه . به گفته ی خودشون لیمیت پارتنرشون رو رعایت نکردند درحالی که شعار بی دی اس ام سلامتی و امنیت ، رفتار عاقلانه و امینت دوطرفه هستش . اون شخص هم به نظر من اشتباه کرده که یک غیر اس امی رو به این روابط مجبور کرده و سوق داده .
یک دام چه مرد چه زن قبل از هر چیزی باید عاشقانه ساب خودشو دوست داشته باشه . همون طور که ساب باید تک تک رفتارهاش حین سشن از روی عشق به دام خودش باشه وگرنه فحش ناموسی و ادرار دیگرانو خوردن که کاری نداره . کافیه یک سر به پارک شهرشون بزنه .
باعث تاسفه که اینجا اس ام شده پالیسی و واق واق کردن و فحش به خانواده در حالی که خیلی از دوستان باتجربه (که من به شخصه چندین ساله مطالبشونو در رابطه با اس ام دنبال می کنم) به شدت به توهین به اعضای خانواده مخصوصا مادرها بخاطر جایگاهشون مخالفن .
اینا که همش شد شکایت که XD.
فقط دوستان لطفا از روی کنجکاوی دیگرانو با این گرایش آشنا نکنید چون ماشالله چیزی که این روزا زیاد شده آدم سوء استفاده گره هم زن هم مرد . فیک خیلی زیاد شده و پارتنریابیو با خطر و ریسک همراه کرده . چه مردهایی که با فکر تجاوز و خالی کردن عقده هاشون خودشونو مستر و اسلیو جا می زنن . چه خانم هایی که بخاطر مسائل مالی و حتی نفرت حودشونو میسترس معرفی می کنند .
جدا از همه ی این ها ... یک مسئله ای چند وقتیه ذهنمو درگیر کرده دوستان اس امی جواب بدن .
نظرتون درباره ی <<فقط>> مشخص کردن هارد لیمیت ها چیه ؟ یعنی بجز غیر قابل تحمل ترین ها که ذکر می شه به عنوان لیمیت درباره ی بقیه ی تنبیهات و میزانشون حرفی زده نشه و به دام سپرده .
به طور مثال شاید اسلیو زیاد از اسپنک خوشش نیاد ولی ویپ ارضاش کنه . اون موقع اگه علایق ویپ ذکر بشه به نظرتون تنبیه با ویپ دام اون دلهره آور بودن خودشو از دست نمیده ؟ یا اصلا میشه اسم اونو تنبیه گزاشت ؟ آیا آه و ناله و التماسی که از ساب بیاد برای دام واقعی جلوه می کنه ؟
حالا اگه چیزی مشخص نباشه دام نمی دونه که طرف واقعا داره لذت می بره یا درد میکشه و خب حس واقعی بودن قضیه بیشتر حفظ میشه . و پیرو حرف های بالام سابی که دامشو مجبور کنه فلان کارو انجام بده براش (به طور مثال اسپنکش کنه و الکتریکال پلی نداشته باشه) ماهیت ساب بودن خودشو نبرده زیر سوال ؟ اصلا به این شکل طرف سابه یا دام ؟ نظر شما چیه ؟ تا چه مقدار باید حد و حدود رو مشخص کرد ؟
     
  
صفحه  صفحه 39 از 45:  « پیشین  1  ...  38  39  40  ...  44  45  پسین » 
سکس ضربدری و محارم

نظرتون در مورد رابطه میسترس و اسلیو چیه؟؟؟ كیا این حس و دارن؟؟؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA