انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 38 از 50:  « پیشین  1  ...  37  38  39  ...  49  50  پسین »

آیا تو محل کار سکس داشتید؟


مرد

 
دوتا از همکارای خانوم تو محل کارمو کردم
اولیش یه زن مطلقه بود
دومیش دختر بودکه دختره بیشتر حال میداد از سوراخ کونم میخورد تا کیرم خیلی حشر بود
ولش میکردم میومد سراغمو کیرمو درمیاورد و میخوردش
just enjoy your lifetime.
     
  
مرد

 
یه خانوم تو محل کارم نخ داد. خیلی استرس داشت
     
  
مرد

 
یه خانوم تو محل کارم نخ داد. خیلی استرس داشت
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
FatemehTK: خودم همچین تجربه ای نداشتم. اما یک زمانی که تو یک شرکت کار می کردم، رئیس شرکت مچ دو نفر از کارمندای خدماتی، یعنی آبدارچی با یکی از نظافتچی های زن، رو موقع سکس تو آبدار خونه گرفته بود. ظاهرا اون دو نفر، که هر دو متاهل هم بودن، تقریبا برنامه هر روزشون بود که صبح زود میرفتن شرکت و قبل از اینکه کارمندا بیان سکس می کردن. غافل از اینکه اون روز رئیس شرکت که مسافرت رفته بود، صبح زود از فرودگاه مستقیم میره شرکت و تو دفترش بوده. اما اون ها خبر نداشتن، مثل هر روز میرن تو آبدارخونه مشغول میشن، رئیس سر و صدا میشنوه، و باقی قضایا.
سکس توی شرکت برای متاهلها زیاد شده.. خصوصا خانمای متاهل بیشتر از اینکه تو خونه با شوهرشون سکس کنند، تو شرکت با همکارشون سکس میکنند..
     
  
مرد

 
نه. تا حالا نشده
     
  
مرد

 
من خودم تو چند تا شرکت کار کردم و با چند تا از همکارای خانم سکس داشتم یادمه که با یکشیون خیلی سخت بود که برم جلو چون شوهرش هم تو همون شرکت تو یه ساختمان دیگه کار میکرد ولی خودش انقدر نخ میداد و مشتاق بود دیگه رفتم جلو و اولین بار قرار گذاشتیم رفتیم که صحبت کنیم گفت با ماشین برو یه جای خلوت دیگه صحبت کردیم و دیدم خیلی حشری هستش گفتم همیشه همینجوری هستی گفت آره شاید باورتون نشه ولی اصلا بهش نمی خورد در این حد باشه و همون روز برام ساک زد تو ماشین و بهم گفت حدس میزدم کیرت کلفت باشه گفت هر موقع تو اتاق می یومدی سایز کیرت رو فکر میکردم و خیلی حال داد با همون مقعنه و لباس فرم کار کیر من تو دهنش بود انتقدر حشری بود که گفت دفعه بد جایی ردیف کن بریم که راحت باشیم حسابی چند دفعه کردمش و یک بارش هم تو خود شرکت تو یه اتاق حسابی کردمش بعدا یه موضوعی پیش آمد دیگه با هم نبودیم که من از اونجا آمدم بیرون . تو یه شرکن دیگه کار میکردم تو قسمت مالی 2 تا خانم کار میکردن که اینا خیلی با هم دوست بودن هر دوشون هم متاهل بودن یکشون خیلی نخ میداد که اونم چند باری با هم سکس کردیم و چند باری که همکارش مرخصی بود تنها بود تو اتاق درو قفل کرد برام ساک میزد خیلی دوست داشت ساک زدن رو حتی آبمو می خورد بدنش خیللی سفید بود اصلا بهش نمی خورد همیچین بدنی داشته باشه آخه خوشگل نبود و جالب اینجا بود که می گفت خودش با اون دوست همکارش خانمه راجب سایز کیر بعضی همکارا صحبت میکردن
     
  
مرد

 
زن داداش زن دوستم که خیلیم خوشگله باهام دوسته تو مغازه برام ساک زده
البته دوستمم خیلی تو کفشه نمیدونه که
     
  
زن

 
سکس که نمیشه گفت. ولی چند باری در حدمالش بله داشتم
     
  
مرد

 
noooooooooo
     
  
مرد

 
Neda35n: نه
سلام میشه با شما آشنا بشم
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavvvvvvvvvvv
     
  
صفحه  صفحه 38 از 50:  « پیشین  1  ...  37  38  39  ...  49  50  پسین » 
گفتگوی آزاد سکسی

آیا تو محل کار سکس داشتید؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA