انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 14 از 57:  « پیشین  1  ...  13  14  15  ...  56  57  پسین »

چرا آقایان متاهل به سمت سکس با زن های دیگر میروند؟



 
من خودم هفت ساله متاهلم و کلی مشکلات و داستانهای متفاوت تجربه کردم و وارد رابطه های کوتاه خواصی شدم اما فقط یکیشونو میخوام بگم
از ساله اولی که رفتیم سره خونه خودمون متوجه شدم خانومم اون دختره هاتی که تو دوران دوستیمون نشون میدهد نیست و تو رابطه سرده یکم و غیر فعال که دوسنداره موقع سکس حتی من حرف بزنم.
تو همون دوران یه دختری امد مغازه تا گوشیشو درس کنم و من کلا جذبش شدم از لحظه اول چون دیدم همش لبخند به لبه خوش صحبته و خونگرمو اجتماعیه برعکسه خانومم.
خلاصه باهم دوست شدیمو گفتگومون به حرفای سکسی کشی ولی تقریبا یه سالی کشید تا سکس کنیم به خاطر اینکه دوس نداشتم خیانت کنم.
بعد سکس باهاش متوجه شدم که تو سکس همونیه که میخوام فعال و یکمی بد دهن میشد خودش پوزیش میداد بهم میگفت یکم بد دهنی کنم تو سکس و حتی اینم بگم یبار گفت میخوام بهت کون بدم و واقعا تو سکس بعدیمون یهو گفت کونمو بکنم و من شنیدنه این حرف با گوشام اندازه دهتا سکس با خانومم برام لذت داشت.
رابطمون باعث شد دیگه باهاش بیرون قرار میذاشتم و بجای سرکار رفتن با اون میچرخیدم هفته ای یبارو
کم کم متوجه شدم که یه اخلاقایی داره که بدم میاد مثله راحت بودنه زیادی تو حرف زدن با بقیه یا تو صف بودیم برا سفارش غذا با مردای غریبه یهو سره یه اتفاقی شروع میکرد حرف زدن یا تو مسیر یکی میپیچید جلومون به جای من به یارو فحش میداد. از اون طرف دیدم خانومم با تمام کمبودای من باهام ساخت و کم کم کیفیت کمه رابطمون از چشم افتاد. و بعد سه ماه با۶اش بهم زدم جوری که ناراحت نشه.
الان بازم پیشم میاد کاراشو راه میندازم اما عین یه دوست و دو سالیه ازدواج کرده اما سره این اخلاقاش با شوهرشم میونش یکم شکرابه.
دو روز پیش بازم رفتم یه گوشیشو که کهدو داده بودمو خراب شده بود دادم بهش و بازم مثله همه این دوسال بازم گفت تو بخوای من دوسدارم باهات بخوابم اما چون اولا شوهرش نمیدونه و دوما دیگه رابطه پیچیده نمیخوام چراغ سبز نمیدم.
پس خیلی چیزا هست که زن یا مرد متاهل جذب یکی دیگه بشه و حتی سکس کنه باهاش مثله کاری که خانومم کرد.
     
  

 
در کل اصل ماجرا اینه که بعد یه مدت یه سری از معیارهایی که طرفت نداشت و ندید گرفتی تا بتونی باهاش باشی به چشمت خیلی بزرگ میاد مخصوصا تو سک که بنیانه اصلی لانه دوتا کبوتره، و تو همون زمان متوجه اشخاصی میشی که دورو برتن و اون معیارهارو دارن و دمه دستت هستن و چون معایب و همه خولقو خوی اونارو ندیدی جذبش میشی
ولی فقط برا یه دوره.
تو هر یه ملیون یه نفر شاید پیدا بشه که زنشو ول کنه یا شوهرشو ول کنه به خاطر کسه دیگه تا با اون ازدواج کنه.
فقط یکم سعی میکنه تنوع بده به خودش و بعد برگرده به اغوشه خونه ای که ساخته
     
  
مرد

 
خب دلایل مختلفی میتونه داشته باشه..
اما دلایل عمده حس بدی که از طرف همسرش گرفته و قدرت و احساسش رو تحریک کرده و اون رو در مقابل خودش قرار داده و دوم شیطنت ذاتی یک مرد ...هیجان و تنوع
     
  
↓ Advertisement ↓

 
Streetwalker: میخوام بدونم به نظرتون نقش بچه ها در این موضوع چیه؟
آیا بچه ها بیشتر نقش ویرانگر در زندگی مشترک دارند یا نقش مستحکم کننده؟
شخصا آقایون متاهلی که باشون بودم همگی یکی دوتا بچه داشتند.عجیب بود که با اینکه بچه هاشون رو دوست داستند ولی یه جور حس خشم یا حسادت نسبت به بچه هاشون داشتند.
به نظر من بچه ها رقیب پدر و مادرشون در زندگی مشترک هستند.برا همینه پسرها با مادرشون رابطه ویژه ای دارند‌.شاید علتش این باشه که پسرشون رو از لحاظ عاطفی جایگزین شوهرشون میکنند و دخترها با پدرشون رابطه صمیمی دارند.شاید به این علت پدرها از لحاظ عاطفی دخترشون رو جایگزین همسرشون میکنند.
علاوه بر این وجود بچه ها به رابطه جنسی پدر و مادر خانواده ضربه میزنه‌قطعا مرد و زن بچه دار نسبت به مرد و زن بدون بچه آزادی و وقت کمتری برای رابطه دارند و بچه ها به کیفیت و کمیت رابطشون ضربه سختی میزند.
قدیمی ها بچه رو حلال مشکلات زندگی مشترک و باعث و بانی خوشبختی و خوشحالی میدونستند.به نظر من این هم یکی از عقاید اشتباهی هست که تو کله ما کردند.
شاید بچه ها موریانه های کوچک و سمجی هستند بنیان زندگی مشترک رو آروم آروم میخورند...
سلام بانو
پی وی شما را میخواند
ایران پی وی در خدمت شماست
     
  
مرد

 
ذهن ما یک هدیه وموهبت باارزشه که نوع کارکردش هم در اختیار ماقراداده شده، پس خوبه که اون رو درجهتی هدایت کنیم که راه امکانپذیربودن هدف‌ها و رسیدن به اونها رو نشونمون بده
دسترسی من به سایت غیرممکن شده..
وجود من خیلی چیزها به لوتی اضافه کرده بود وبدین ترتیب لوتی خودش رو از یک نعمت گرانبها و ارزشمند محروم کرد، حیف شد.
     
  ویرایش شده توسط: Steratulanch   

Streetwalker
 
این دلایل هم توسط تعداد قابل توجهی از آقایون متاهل بهانه بر قراری روابط جدید عنوان میشوند:
1_ زشتی خانم
2_ چاقی خانم
3_ پیری خانم

این دلایل از نظر من قابل قبول نیست چون وضعیت جسمی و سن و سال و صورت خانم در دوران نامزدی و عقد به روئیت آقا رسیده و بعد از ازدواج اینچنین دلایلی قابل قبول و اخلاقی نیست.
هر چند چه قابل قبول و چه غیر قابل قبول بهانه دم دستی خوبی هست برای عاغایان هوسباز
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   

 
Streetwalker: این دلایل هم توسط تعداد قابل توجهی از آقایون متاهل بهانه بر قراری روابط جدید عنوان میشوند:
1_ زشتی خانم
2_ چاقی خانم
3_ پیری خانم

این دلایل از نظر من قابل قبول نیست چون وضعیت جسمی و سن و سال و صورت خانم در دوران نامزدی و عقد به روئیت آقا رسیده و بعد از ازدواج اینچنین دلایلی قابل قبول و اخلاقی نیست.
هر چند چه قابل قبول و چه غیر قابل قبول بهانه دم دستی خوبی هست برای عاغایان هوسباز
اتفاقا بانو تو دادگستری ها هم این طور دلایل برای طلاق نمی پذیرند
     
  

Streetwalker
 
آقایانی که تمایلات جنسی یا احساسی خاص دارند مثل همجنسگرایی،زنانه پوشی،مستر یا اسیلو بودن بیان و در مورد تاثیر این گرایشهای احساسی و جنسی روی روابط زناشویی و خانوادگی و روابط آزادشون صحبت کنند.
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  

 
Streetwalker: آقایانی که تمایلات جنسی یا احساسی خاص دارند مثل همجنسگرایی،زنانه پوشی،مستر یا اسیلو بودن بیان و در مورد تاثیر این گرایشهای احساسی و جنسی روی روابط زناشویی و خانوادگی و روابط آزادشون صحبت کنند.
من اگر همسری مثل شما داشتم که دیگه غمی نداشتم که. با خیال راحت بردتون میشدم
     
  
مرد

 
بنظرم پسرایی که توی دوران مجردی رابطه زیاد دارن توی دوران تاهل هم چشمشون هرز میچرخه . اغلب هم خیلی سریع تصویر سازی میکنن
gmshirzaad
     
  
صفحه  صفحه 14 از 57:  « پیشین  1  ...  13  14  15  ...  56  57  پسین » 
گفتگوی آزاد سکسی

چرا آقایان متاهل به سمت سکس با زن های دیگر میروند؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA