انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سکس ضربدری و محارم
  
صفحه  صفحه 15 از 20:  « پیشین  1  ...  14  15  16  ...  20  پسین »

راهنمایی كنید: از كجا میشه فهمید كه مردی نسبت به زنش غیرتی هست یا نه؟


مرد

 
Streetwalker: شوخی کردم آرمان جان
نیستی آرمان جان.دلم هواتو کرده بود.
چرا آقایان متاهل به سمت سکس با زن
قربونت همچنین
ای کاش که جای آرمیدن بودی
یا این ره دور را رسیدن بودی
     
  

 
نمیدونم فیلم از کرخه تا راین رو دیدید یا نه ، شخصا از موسیقیش خیلی خوشم میاد.
تو یکی از سکانسهاش هما روستا به برادرش میگه : "واژه ای نفرت برانگیزتر از جنگ هم داریم ؟" برادرش تو جواب میگه: "صلح"
هما روستا تعجب میکنه و برادرش توضیح میده" تا وقتی تعریف درستی از واژه ها نباشه، هر واژه ای میتونه خوب باشه یا بد"
شما وقتی مطمئنی یه نفر میخواد به زنت تجاوز بکنه و هردوتون روبکشه و نمیتونی در اون شرایط به قانون پناه ببری، باید باهاش مقابله کنی. صلح کردن در این شرایط حماقته.
اینکه بعضی دوستان میگن کاش واژه ی غیرت از دایره لغات حذف بشه و مثلا بهش بگیم پشتیبانی، به نظرم اشتباهه.
به جای این کار باید از واژه ی غیرت تعریف درستی ارائه داد وگرنه ممکنه پشت واژه ی پشتیبانی هم اقدامات جاهلانه صورت بگیره. وگرنه این مثل این می مونه که شما یه خونه ی کلنگی رو رنگ کنی و به اسم یه خونه ی نو به مردم بفروشی.
ببخشید پرحرفی کردم . موفق باشید.
fogotten
     
  
مرد

 
یکی از مسائلی که همیشه مطرح میشه اینه که اگه بفهمی کسی با خانمت رابطه داره یا کار به جاهای باریک کشیده شده باید چیکار کرد؟ وغیرت کجای این قضیه ست؟ وچطور بفهمیم چه کسی غیرت داره و چه اندازه از غیرت موثره؟
به نظر من از همون لحظه شروع رابطه وهمون ساعت اول، غیرت ، پشتیبانی یا احساس مسئولیت ما شروع میشه، یعنی ما به عنوان مرد باید مراقب روابط خودمون وهمسرمون باشیم البته نه اینکه دخالت یا مزاحمتی آزاردهنده یا شکاکانه ای داشته باشیم اما لازمه و کاملا حق ماست که بدونیم خانم با چه کسانی رابطه دارند وبه چه دلیل و چه نوعی از رابطه(به صورت کلی).البته این مستلزم یک رابطه خوب واعتمادسازی هست تا طرف مقابل احساس راحتی وصمیمیتی داشته باشه و مارو در جریان امور بذاره ومتقابلا ما هم خانم رو در جریان روابطمون با خانمهای دیگه و علت رابطه وکیفیت رابطه قرار بدیم،
همچنین ما باید کنترلی روی روابطمون با اشخاص دیگه داشته باشیم و همیشه سعی کنیم در روابط خانوادگی با آدمهای نامناسب ودردسر آفرین رابطه ای نداشته باشیم وجایی هم که دیدیم مردی حتی در جایگاه فامیل دوست وهمکار اون چهارچوبهای مورد نظر مارو در رابطه رعایت نمیکنه وصمیمیتی غیرعادی رو در رفتارش باهمسر ما نشون میده فورا فکری برای تجدید نظری در ادامه رابطه یا تصمیمات تندتر دیگه داشته باشیم حتی یک شوخی می‌تونه باعث بشه ما با اون فرد قطع رابطه داشته باشیم و کاملا هم کاردرستی هم هست نه اینکه ما دست روی دست بذاریم تافردی اونقدر گستاخ بشه که اجازه سوءاستفاده پیدا کنه وتحت عناوینی ازجمله روشنفکری وآزادی دادن به همسر خودمون روفریب بدیم و تبدیل به فردی خنثی بشیم و افراد بیمار مزاحمتی برای اون رابطه و زندگی ایجاد کنند.
دسترسی من به سایت غیرممکن شده..
وجود من خیلی چیزها به لوتی اضافه کرده بود وبدین ترتیب لوتی خودش رو از یک نعمت گرانبها و ارزشمند محروم کرد، حیف شد.
     
  ویرایش شده توسط: Steratulanch   
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
Steratulanch
     
  
مرد

 
Coupleir13
این میتونه حرف درستی باشه اما خوبه که زن ز یبایی هاش را واسه شوهرش نشون بده چون مردها خیلی دنبال زن خوشگل یا حتی معمولی هستند ممکنه چشمشون زنت را بگیره
از طرقی زن ها دوست دارن خودشونو و زیبایی شون را به همه نشون بدن و از این کار لذت میبرند این را هم بایستی تا حدی کنترل کرد و الا ممکنه درد سر ساز بشه.
     
  
مرد

 
وقتی کسی از زنش حمایت و پشتیبانی همه جانبه میکنه و زنش را دوست داره و بهش غشق میورزه و دوست داره زنش فقط به خودش دلبسته و وابسته باشه
و نمی خواد در رابطه جنسی شون کسی دیگری هم هوس کنه و طمع ذاشته باشه این ها میشه همون غیرت و نشونه و علامتش هم این هست که همیشه دوست داره بدونه زنش کجا میره و با چه کسانی ارتباط داره و یک جورایی زنش را کنترل میکنه در حد معمول نه سخت گیرانه.
     
  ویرایش شده توسط: kamel60   
زن

 
بنظر من خیلی کارا به اسم غیرت انجام میشه در واقع عقده هست نه غیرت
مثالشم همین مذهبی ها که چقد عقده جنسی دارن ولی بازم سر عقاید خرافیشون واستادن
من فکر میکنم غیرت به دوطرف ربط داره هم زن هم مرد
اینکه به هم احترام بزارن و بزارن زندگی همیشه بکامشون باشه
اینکه زندگی همو محدود نکنن سر عقاید بیخود
اینکه اگه جایی موقعی یکی نیاز به کمک داشت طرفش حمایتش کنه حالا میخواد تو شرایطی باشه که به طرفش توهین کرده باشن یا یکی هیزبازی در آورده باشه
مهم اینه که همیشه حواسشون به هم باشه
من اینجوری دوس دارم
این دنیا ارزش هیچ چیزی رئ نداره پس همیشه عاشق باش و سکسی .........
     
  
مرد

 
در کل به نظرم دنبال این قضیه نباشی بهتره. عکس العمل خیلی ها در حضور همسر با اون چیزی که به نظر میاد خیلی متفاوته. حتی آدم های به قول خودتون کم غیرت هم ممکنه تو خیلی از موارد بد پاسخی به ورود به حریم همسرشون بدن.
     
  
مرد

 
Nasim44
کاش خانوم منم میذاشت با یه پسر کمسن در حد چت باهم رابطه داشته باشند.
     
  
مرد

 
کلمه "غیرت" در یک رابطه, کلمه بیخود و توهین آمیزی در دنیای امروز و فقط در جوا مع عقب مانده از ان استفاده میشه و معنای اون هم در اصل احساس مالکیت هستش که سرچشمه در مذهب و جامعه مردسالاری داره.
مگه همسر شما (زن, مرد) ملک شماست که ما لک ان باشید و کنترل کنید؟
اگر مرد هستید باید بدونید که در دنیای امروز این زنان هستند که پارتنر/همسر خودشون رو برای یک "رابطه مداوم" انتخاب میکنند و نه بر عکس. یک زن باید با اراده خودش در یک رابطه بمونه و اگر غیر از این باشه هر کاری هم که بکنید به هر حال رابطه سرانجام خوبی نداره. دوران برده داری و مرد سالاری خیلی وقت که تمام شده.
روانشناس
     
  
صفحه  صفحه 15 از 20:  « پیشین  1  ...  14  15  16  ...  20  پسین » 
سکس ضربدری و محارم

راهنمایی كنید: از كجا میشه فهمید كه مردی نسبت به زنش غیرتی هست یا نه؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA