انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 42 از 53:  « پیشین  1  ...  41  42  43  ...  52  53  پسین »

Sex With An Older | سكس با بزرگتر


مرد

 
سن بالا هارو باید اعتمادشونو جلب کرد فقط
     
  
↓ Advertisement ↓
↓ Advertisement ↓
↓ Advertisement ↓
مرد

 
ALONE4ever: سكس با بزرگتر
تجربه خوبیه
خوب تجربه دارن و درک میکنند
زندگی مثل ابرها می گذرد
     
  
مرد

 
لذتي داره هاااا
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
هیچ چیز جذاب تر از سکس با یک بزرگتر نیست، خانم هایی که سنشون بالاتره کاملاً با جون و دل سکس میکنن و مرد رو کاملا تحت سلطه خودشون میگیرن. فوق العادست.
     
  
مرد

 
جالب و جذابه
     
  
مرد

 
من تجربه خوبی از سکس با زنی داشتم که 13 سال از خودم بزرگتر بود. اون موقع جوون بودم و به تازگی تو یه شرکت استخدام شده بودم. روزها که میرفتم سر کار با این خانم تو اتوبوس هم مسیر بودم. بعد از چند هفته که تقریبا هر روز صبحها و عصرها هم مسیر بودیم، متوجه شدم که محل کارش نزدیک شرکتی بود که من کار می کردم. محل زندگی اش هم دو تا کوچه پایین تر از خونه اجاره ای من بود. اوایل که هر روز می دیدمش سعی می کردم نگاهم رو بدزدم تا یک وقت از خیره شدنم ناراحت نشه. راستش می ترسیدم فکر بد کنه در موردم. بعد متوجه شدم که خودش هم به من نگاه می کنه. کم کم هر وقت من رو میدید لبخند میزد و با تکون دادن سر سلام می کرد. یک بار که تو صف اتوبوس کنار هم وایساده بودیم سلام کردم بهش. باخوشرویی جواب داد. از اون ببعد شروع به حرف زدن کردیم. راجع به کارمون و شرکتمون و اینجور چیزا حرف میزدیم. شوهر داشت و متوجه شدم که از زندگیش راضی نیست. همین باعث شد به هم جذب بشیم. این اولین تجربه ام تو سکس نبود اما با زن شوهردار و زنی با این سن تا اون موقع هیچ رابطه ای نداشتم. در هر صورت وقتی حس کردم که زمینه مناسبه بهش پیشنهاد رابطه دادم. اول تردید داشت، اما بعد قبول کرد. تقریبا 6 ماه رابطه مون بخوبی ادامه پیدا کرد. هفته ای یکبار بصورت مرتب با هم سکس داشتیم. با اینکه از قبلش بی تجربه نبودم، خیلی از نکات مهم در مورد سکس و چیزهایی که زنها از پارتنرشون انتظار دارند رو از اون یاد گرفتم. قطع رابطه مون خیلی دوستانه بود. یک دفعه خودش تصمیم گرفت که دیگه با هم نباشیم و گفت که توبه کرده و دیگه نمیخواد به شوهرش خیانت کنه. بعد از اون هم تا تقریبا یک سال دیگه ای که من تو اون شرکت بودم تو خیابون می دیدم و مثل قبل از دوستیمون، با هم سلام و علیک می کردیم. اما دیگه هیچ صحبتی از سکس و اینجور چیزها نکردیم.
ببین چــه آسون زدی قلبمو شکستی
     
  
مرد

 
Navid6969:
سن بالا هارو باید اعتمادشونو جلب کرد فقط

تایید
فقط راهش همینه
     
  
مرد

 
منم یکی از فانتزیام هست بابزرگتر از خودم هر چقدر بزرگتر هم بهتر اگرکسی هم باشه اینجا از خدامه که باهاش باشم
     
  

 
من هم با یه مرد ۴۲..۳ ساله دوست شدم خیلی خوبه و خوب هم خرج میکنه
     
  
مرد

 
من با زن همسایمون سکس دارم . خودم ۳۱ سالمه اون ۴۵ سالشه. فوق العادست. اندام خیلی خوبی داره و کار بلد . همیشه تو سکس حشریه و کاری میکنه منم حشری میشم. مخصوصا وقتی داگی میکنمش لرزش کون بزرگش دیوونم میکنه. همیشه ام دوس داره آبمو بخوره
sex
     
  
صفحه  صفحه 42 از 53:  « پیشین  1  ...  41  42  43  ...  52  53  پسین » 
گفتگوی آزاد سکسی

Sex With An Older | سكس با بزرگتر

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA