انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 20 از 21:  « پیشین  1  ...  18  19  20  21  پسین »

تو ایران پرده داشتن دخترا توقع زیادیه یا نه؟ (صفحه ی اول خوانده شود)


زن

 
بنظرم هر دو طرف، هم دختر و هم پسر، حق دارند هر ملاک و معیاری که مایلند برای شریک زندگی آینده خود در نظر بگیرند و بر اساس آن نسبت به انتخاب فرد مورد نظرشان اقدام کنند. این موضوع هیچ ربطی به شرایط و وضعیت خودشان در همان زمان ندارد. طرف مقابل هم به همان نسبت آزاد است که به درخواست چنین فردی جواب مثبت یا منفی بدهد. دو طرف تا قبل از ازدواج هیچ تعهدی نسبت به هم ندارند و نباید درباره آنچه در گذشته اتفاق افتاده است پاسخگو باشند.

از طرف دیگر در زمان حاضر دیدگاه جامعه نسبت به یکسری موضوعات، مانند ضرورت باکره بودن دختر قبل از ازدواج، عملا تغییر کرده است. البته منظورم دیدگاه اکثریت جامعه است. حال هر پسری حق دارد که برای گزینه مورد نظر خود چنین معیاری تعیین کند. بدیهی است که در این صورت زمینه را برای دورویی و دروغگویی فراهم می کند که آثار آن به مراتب بدتر است. باکره نبودن یک دختر بهیچوجه به معنی بد بودن وی نیست و چنین خواسته ای یک انتظار بیجا است، حتی اگر آن پسر خودش قبلا رابطه ای نداشته باشد.
خیلى زیباست
کسى رو پیدا کنى که
باعث بشه مشکلاتت
رو فراموش کنى
     
  
مرد

 
FatemehTK
[b]FatemehTK[/b
موافقم باهات
     
  

Streetwalker
 
بعضی ها میگن چطور پسر باید مهریه و نمیدونم شیربها و فلان و بیسار بده و با قانون 2000 سال قبل عربستان ازدواج کنه ولی دختر با قانون 2021 اروپا؟
بعضی ها میگن نه اصلا مهم نیست و اصلا به پسر چه ربطی داره...
میبینید که همه اینها نظرات شخصیه.پس تو هر زمینه از مهریه تا باکرگی خودتون دوتایی نظراتتون رو کامل و بی پرده بگید و نظرات طرف رو هم کامل و بدون تهدید و خط و نشون کشیدن بشنوید.صادقانه صحبت کنید و به نتیجه برسید. که ادامه بدید و یا ندید و چه کار کنید یا نکنید.
مهمترین جیز صحبت کردنه.با هم حرف بزنید.آدمهایی که با هم حرف نمیزنند تا آخر زندگی سر هم داد میزنند.
همه حرفهاتون رو کامل و بی پرده و صریح و بی پرده بگید.الان ناراحت بشه یا بشی بهتره تا اینکه تا آخر عمرت حس گول خوردن و بازنده بودن داشته باشی و دائم تصور کنی کلاه سرت رفته.
و مهمتر اینکه خودتون دو تا با هم حرف بزنید نه اینکه حرف زدن رو بزارید بر عهده احمق ترین و خرفت ترین و عقده ای ترین و مرتجع و عقب مونده ترین آدمهای دور و ورتون که یک مشت پیرمرد و پیرزن احمق هستند.
در پایان بدون و آگاه باش اگه کسی بخاطر صداقتت و نظراتت ترکت کنه یک گوسفنده و اگر تو میترسی بخاطر نظراتت و صداقتت ترکت کنن تو یک گوسفندی!
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   
↓ Advertisement ↓
مرد

 
Streetwalker
قطعا دو نفر ک آمادگی ازدواج پیدا کردن باید خودشون حرفاشون رو بزنن و تصمیم بگیرن ک اگ بخوان ب قول تو یه مشت پیرمرد پیرزن با افکار کهنه براشون تصمیم بگیرن ک نشون میده آمادگی ازدواج رو ندارن و بهتره مجرد بمونن
     
  
مرد

 
alinumber7: پسرایی كه خودشونو نگه داشتن و تا زمان ازدواج رابطه ی جنسی برقرار نكردن، حق دارن توقع داشته باشن كه دختری رو بخوان كه پرده داره؟
کلا ربط زیادی بهم نداره
عقاید و سلیقه ها متفاوته
واسه من که پرده مهم نیست
زندگی مثل ابرها می گذرد
     
  
مرد

 
برای من واقعا مهم نبود
هنوزم اگر برگردم به اون روزها نظرم همینه
دلایل خودم رو دارم
     
  
مرد

 
کاملا مهم چون من دیدم طرف که نداشت و پذیرفته شده بود به شوهرش با همون فرد خیانت کرده و تازه که دستش رو شده رفته مهریشم اجرا گذاشته و طرف داره اش نخورده و دهن سوخته.... اصلا خیلی از کسایی که براشون مهم نیست این بکارت فکر خیلی چیزا رو نکردن یا این اتفاقات بعدی رو ندیدن که بر سر کسی افتاده باشه الان هم من خودم شخصا با مرده در ارتباطم و میگه اگر من توی دوران قبل از ازدواج با اون کاری کرده باشم و اون مثلا بخشیده منو دیگه سمت اون کارا نرفتم حالا بر فرض این که رفته باشم هم نتونستم اون بدبخت کنم ولی ایشون با کارشون منو بدبخت کردن چون قانونا زن مهریه رو میبره و خیلی چیزا حالا خلاف کرده منه بدبختم گبیر انداخته تو دادگاه الکی الکی خوب راست میگه منطقی زن فرق داره با مرد یا باید حداقل کسی که می خواد اینجور زنا رو بپذیره پشتش محکم باشه با قانون اسلام داری ازدواج میکنی و یا اینکه حداقل مهریش طوری باشه که اگر رها شدید نخواید چندین سال عذاب دادن مهریه زنی که متعلق به دو کوچه اونورتر بوده رو بکشید... واقعا دوستان بعضی مسائل پوسیده و اشتباه نیستند و در ضمن به عقیده بنده هم حتما باید هر مرد یکبار سر الت تناسلیش خونی بشه چون این از حقوق یه مرد که خدا هم بهش داده حال هر کس دوس داره این حقو از خودش صلب کنه میل خودش
     
  
مرد

 
برای من که مهم نبود و اصلا بهش فکر نمی کردم
ولی در دوران نامزدی خانمم با مادرش رفته بود نامه سلامت گرفته بود

و آورد داد بمن گفتم مامانم گفته اینو بدم بشما که من خیلی ناراحت شدم نخونده جلو چشمش پارش کردم و گفتم آخه این چه کاریه مگه معامله کالا ب کالاست
من قراره با تو یک عمر زندگی کنم از الان بخوام بذر بی اعتمادی و شک تو دل خودم بکارم چطور میتونم ادامه ای زندگی موفق باشم
اونم ازم تشکر کرد و همون جا سوگند خوردیم که هیچ وقت از اعتماد هم سو استفاده نکنیم
که افسوس و صد افسوس....
ولی من هیچ وقت برام مهم نبوده بکارتم ۱۰۰ بار دیگه هم ازدواج کنم برام مهم نیست
     
  
مرد

 
Streetwalker
تو کشور ما متاسفانه خانواده ها دخالت میکنن و خراب میکنن. اما نظر شخصی من این هست که باکره بودن دختر مهم نیست چون کشورهای اروپایی رو ببینید چقدر جلوتر از ما هستن اونا دختر یا پسر 18 ساله ک میشن دیگه مستقل زندگی میکنن و سکس هم براشون عادی هست چ دختر چ پسر تو کشورهای اسلامی این قضییه خیلی از اهمیت یالایی برخوردار هست و گرنه در کشورهای غربی و اروپایی اصلاً مهم نیست حنی بیشتر ازدواج های ؟انها ازدواج سفید هست و من شدیداً با این موضوع موافقم ازدواج سفید خوبیش تو اینه ک دو طرف با اخلاق و خصوصیات سکسی و اخلاقی و همه چیز هم آنایی پیدا میکنن حتی در خارج بچه دار هم میشن بعد تصمیمی میگیرن ک ازدواج بکنن یا نکنن.
نتیجتاً اینکه باکره بودن دختر اهمین نداره به نظره من چیزی ک مهم هست انسان بودن و دوست داتشن طرف هست.
     
  
مرد

 
هرکسی زندگی مجردیش و قبل از رابطه جدیدش بخودش مربوطه زندگی فقط سکس و اون یه تیکه گوشت نیست
     
  
صفحه  صفحه 20 از 21:  « پیشین  1  ...  18  19  20  21  پسین » 
گفتگوی آزاد سکسی

تو ایران پرده داشتن دخترا توقع زیادیه یا نه؟ (صفحه ی اول خوانده شود)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA