انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 7 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

قانون جذب


مرد

 
قسم میخورم موفق بشید!





دانلود | Download

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
چی درسته چی غلط؟





دانلود | Download

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
نظم





دانلود | Download

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  

 
کوین ترودو یکی از برجسته ترین اساتید قانون جذب هست که به صورت تضمینی قانون جذب رو اموزش میده این مقاله درباره چهاره مرحله یادگیری کوین ترودو هست که فوقالعاده عالی هست
چهار مرحله یادگیری کوین ترودو مراحلی است که او در دوره آرزوی تو دستور توست بیان کرده است. در ادامه قصد داریم این مراحل را برای شما بازتر کنیم و آن را توضیح دهیم. کوین ترودو متولد 2 فوریه 1963 در لین واقع در ماساچوست آمریکا است. او صاحب صدها شغل و شرکت است که داشتن 4 شبکه تلویزیونی یکی از آن مشاغل است. کوین ترودو در چند سال اخیر با برگزاری دوره هایش توانسته زندگی افراد زیادی را متحول کند. او بارها به زندان انداخته شده و جرایم زیادی را بابت این دوره ها پرداخت کرده است. کوین ترودو یک مولتی میلیارد خود ساخته است.
چهار مرحله یادگیری کوین ترودو به چه معناست؟

کوین ترودو یکی از معدود سخنرانانی است که بر روی یادگیری توجه خاصی دارد. به اعتقاد او هر چه یادگیری فرد بیش تر باشد علاوه بر یادگیری بیشتر، به دنبال مطلب جدیدتری هم میرود عبارت دیگر این افراد تشنه یادگیری هستند و آموزش به آنها راحت است و آنها زودتر متوجه درس خواهند شد. چهار مرحله یادگیری کوین ترودو بدون اینکه متوجه باشیم در زندگی ما مرحله به مرحله اتفاق می افتد. اولین بار زمانی که کوین ترودو این مراحل را در دوره آرزوی تو دستور توست به طور کامل توضیح داد تمامی مردمی که این توضیحات را شنیدند شوکه شدند؛ زیرا آنها از این مراحل یادگیری در زندگی خود در مواجه با آموختن مطالب جدید استفاده میکردند بدون آنکه بدانند.

پس از انتشار دوره آرزوی تو دستور توست با فرمت صوتی؛ مردمان زیادی از سرتاسر دنیا داوطلب شدند و برای خرید این دوره اقدام کردند. این دوره به صدها زبان ترجمه شد و مردم شروع به دانلود دوره آرزوی تو دستور توست کردند؛ زیرا اگر به این دوره گوش کنید نتایج فوق العاده ای را برای شما میسازد.
آموزش چهار مرحله یادگیری کوین ترودو

مراحل یادگیری کوین ترودو به چهار دسته زیر تقسیم میشوند:

1. مرحله ی اول نا آگاهی و ناشایستگی به این معناست که شما اطلاع ندارید که چه چیزهای رو نمی دونید به همین دلیل هم سزاوار استفاده از اون نیستید.
این واضح است که یک فرد نمی تواند همه چیز را بداند. اما جالب است که بدانید ما نمی دانیم چه موضوعاتی را نمی دانیم.
برای مثال شما نمی دانید که نمی دانستید بستن بند کفش به چه شکل است.

2. مرحله ی دوم آگاهی و ناشایستگی به این معناست که شما اطلاع دارید که از چه چیزی مطلع نیستید ولی هنوز سزاوار استفاده نیستید.
این دقیقا همون مرحله ای است که شما متوجه خواهید شد که از چه موضوعاتی بی خبر هستید.
برای مثال: شما میدانید که نام تمامی کشور های دنیا رابستن بندهای کفش را بلد نیستید.

3. مرحله ی سوم آگاهی و شایستگی به این معناست که شما در حال آنجام دادن آن هستید و سعیتون بر این هست که کامل و دقیق و بدون اشتباه باشید.
این مرحله موقعی شروع میشود که شما در حال آموزش دیدن هستید و به همین دلیل شما در فهم آن مطلب کمی مبتدی هستید و حواس خود را باید متمرکز بر آنکار بگذارید تا بتوانید ان را انجام دهید.
به طور مثال شما بستن بند کفش را تازه یاد گرفته اید و باید تمام حواس خود را بر روی این بگذارید تا بتوانید بند خود را ببیند شاید اگر کسی در این حین شما را صدا بزند جوابش را ندهید.

4. مرحله ی چهارم نآگاهی و شایستگی که این مرحله به تمرین زیادی نیاز دارد و به این معناست که شما بدون اینکه اطلاع داشته باشید د ر حال آنجام به طور صحیح و درست هستید .
بیشتر افراد که به این مرحله می رسند فراموش میکنند که دیگر این کار را چگونه انجام میدهند حتما برای شما هم پیش آمده که کاری را انجام میدهید و وقتی کسی از شما تقاذا میکند تا به او یاد بدهید نمی توانید به او آموزش بدهید با اینحال که شما آن کار را بلد هستید.
به طور مثال شما در حین صحبت با دوستان و خانواده بنده کفشتون رو میبندید بدون اینکه حواستون رو بر روی آن متمرکز کنید در واقعا این کار در ناخودآگاه ما ذخیره شده است.
هدف از این مراحل یادگیری کوین ترودو چیست؟

همانطور که گفته شد هدف از بالا بردن یادگیری این است که شما بتوانید پیشرفت بیشتری در زندگی داشته باشید. شما هر آنچه مطالب مفید و درست بیشتری را یادبگیرید موفق تر خواهید بود. در دوره آرزوی تو دستور توست بعد از آموزش این مراحل به شما معیار هایی داده میشود تا بتوانید میزان یادگیری خود را بررسی کنید سپس به شما آموزش داده میشود که چطور میزان یادگیری خود را افزایش دهید.

میزان تقاذا برای دانلود سمینار آرزوی تو دستور توست در ایران نیز افزایش یافت همین امر موجب شد بسیاری از سایت ها این دوره را ترجمه کنند و با قیمت های بالایی این دوره ها را به فروش برسانند. قیمت مشخصی برای خرید این دوره وجود ندارد و هر سایت قیمت متفاوتی را با سایت دیگری میدهد اما اگر قصد خرید سمینار های کوین ترودو را دارید پیشنهاد میکنم از سایت جادوی باور که بزرگترین سایت در زمینه آموزش قانون جذب و موفقیت است با قیمتی بسیار پایین و یا تقریبا رایگان تهیه کنید.
منبع:سایت جادوی باور
روانشناسی موفقیت قانون جذب
     
  
مرد

 
با اینکه دو سال پیش خودم این تاپیک زدم ولی الان مخالف اون قسمت هایی هستم که از نظر علمی دروغ هستش!چون داخلش نقاظ ضعفی داره.

papitin200:
کوین ترودو یکی از برجسته ترین اساتید قانون جذب هست که به صورت تضمینی قانون جذب رو اموزش میده این مقاله درباره چهاره مرحله یادگیری کوین ترودو هست که فوقالعاده عالی هست

خیلی ها با تکیه به گفته های کوین نرودو داخل ایران مردم فریب دادند.نمونه بارزش علیرضا آزمندیان.

کلا کتاب هایی که روی جلدشون کلمه Secret نوشته شدند داخل دسته کتاب های زرد مربوط به روانشناسی قرار می گیزه.مخصوصا کتاب های استر هیکس

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
sepanta_7:
sepanta_7

با کمال معذرت اولا خیلی زیاد هست و خود خواندن مطالبش ، من را جذب نکرد چه برسد به فهمیدن قانون جذب
جملۀ « نگران نباش ، درست‌اش می‌کنیم . » ، از مقدس‌ترین عباراتِ دنیاست .

فکر می‌کنم کسانی که روزی این جمله را از کسی می‌شنوند ، جزء آدم‌های خوش‌شانس دنیا به حساب می‌آیند . « نگران نباش ، درست‌اش می‌کنیم . »
     
  
مرد

 
svarzess:
با کمال معذرت اولا خیلی زیاد هست و خود خواندن مطالبش ، من را جذب نکرد چه برسد به فهمیدن قانون جذب

دوست عزیز نخست اینکه قرار نیست همه از هر مطلبی که من قرار میدم خوششون بیاد و این مطالب بیشتر برای علاقه خودم به قانون جذب بود.دومن سعی کردم به جای ناقص گذاشتن مطالب در حد توانم مطالب نسبتن کاملی در مورد قانون جذب در این تاپیک قرار بدم.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  

 
قانون جذب دروغ و توهمی بیش نیست
     
  
مرد

 
victor85:
قانون جذب دروغ و توهمی بیش نیست

ولا من نتایج زیادی از این قانون گرفتم
زندگی مثل ابرها می گذرد
     
  
مرد

 
victor85:
قانون جذب دروغ و توهمی بیش نیست

اگه دروغ و توهمه روزی سه بار بگو من خانوادمو تو تصادف از دست میدم تا ۶ ماه بعد نتیجشو میبینی
     
  
صفحه  صفحه 7 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
علم و دانش

قانون جذب

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA