انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
پرسش های وابسته به انجمن
  
صفحه  صفحه 44 از 110:  « پیشین  1  ...  43  44  45  ...  109  110  پسین »

ارتباط با مدیران (نظرات، انتقادات، پیشنهادات)



Streetwalker
 
rezaakarim
shahriarzp

درود
اول عرض ادب و احترام خدمت شما کاربران متعهد و دلسوز.
rezaakarim:
هر ادمینی بسته به سلیقه خودش تصمیم میگیره و برخورد میکنه.

عرضم به حضور شما آقایان محترم که برای مدیریت هر چیزی معمولا یک چهار چوب و اصول و قوانینی تعریف میشه.مثلا دستورالعملهای کاری یا روشهای اجرایی. اما نیمه دیگر کار مدیریت بر میگرده به پرستیژ و شخصیت مدیر.
در واقع مدیریت واقعا یک امر سلیقه ای هست.یک مدیر با مدیر دیگه فرق میکنه و هرکس به شیوه و روش خودش و طبق سلیقه و نظر خودش امور رو مدیریت و کنترل میکنه.
shahriarzp:
دو سه روز پیش Benjager20 یکی از کاربرای فعال ، خوش اخلاق و خوب انجمن توی تاپیک عکس سکسی مخلوط طبق معمول که مجموعه های متنوع و جدید رو آپلود میکرد ، یک مجوعه ی تقریبا ۵۰ الی ۶۰ فایلی رو آپلود کرد که بلافاصله بعد از نیم ساعت الی یک ساعت معاون مدیر به اسم Sexyboy اومد اخطار داد و ۱۰ تا ۱۵ عکس رو از اون مجموعه پاک کرد و دلیلش هم این بود که اون عکس ها سکسی نبوده !!!

تشکر از جناب Benjager20 بابت زحماتشون.
جناب sexyboy از قدیمی ترین کاربران,معاون سایت و یک مدیر واقعی,قاطع و جدی هستند.
خوبه بدونید شخصا چند بار توسط ایشان بخاطر جنجالهایی که بپا کرده بودم به لیست پیشگیری منتقل شدم اما بینهایت برای ایشان احترام قائلم و به نظرم قضاوت کردن امثال من و شما درباره ایشون اشتباه و همگی باید بابت تلاشها و زحمتهای ایشان که سایت را به اینجا رسونده سپاسگزار باشیم.
همانطور که خودتون فرمودید نام تایپک عکس سکسی هست بنابراین حذف عکس غیر سکسی کار نامتعارف و غیر قانونی نبوده.شاید بهتر بود جناب Benjager20 عکسهای غیر سکسی رو در تایپک عکسهای زن و دختر ایرانی یا عکسهای مخفی بارگیری میکردند.
از طرفی هم معنی و معیار سکسی بودن چیست؟ ممکنه عکس بنده با مقنعه و روپوش برای یکی سکسی باشه و ممکنه عکس یکی با شورت و سوتین برای کسی سکسی به نظر نرسه,
shahriarzp:
این درسته که یدفعه اینجوری بیاد زحمت بکشه عکس بزاره وقت بزاره واسه آپلودش بعدش معاون بیاد پاک کنه به دلیل غیرسکسی و غیرمرتبط بودن در جایی که همچین چیزی نبوده ؟!!!

مدیریت تالارهای عکس و فیلم بینهایت دشوار و حساسه.شخصا چند تا از تالارهای عکس و فیلم غیر ایرانی و مخفی ایرانی رو مدیریت میکنم.گاهی روی یک عکس یا فیلم چندین
گزارش هست که باید بررسی و تعیین تکلیف بشه.
بکی گزارش میده عکس تکراریه!
یکی معترضه که ایرانی نیست!
یکی شاکی هست که عکس خانم منه!
بعد از گذاشتن عکس دهها نظر اسپم میاد که مدیر باید همگی رو حذف کنه تا تایپک بی جهت ورق نخوره و عکسها و فیلمها میان نظرات اسپم گم نشن.نظراتی مثل اینها:
گاییدن زنم!
اون وسطیه عجب گوشتیه!
من الان دارم جلق میزنم!
عجب ک....ی داره!
حال در نظر بگیرید که روزانه دهها عکس و فیلم و صدها نظر اسپم دریافت میشه|
خلاصه این که مدیران تایپکهای عکس و فیلم به شدت زیر فشار هستند و متاسفانه کاربران هم اغلب همکاری نمیکنند و ممکنه این وسط دلخوری یا اشتباهی هم پیش بیاد.
ختم کلام اینکه بهتره بحث نکنیم و از علاقه مندیمون در لوتی لذت ببریم.
ببخشید که طولانی شد
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   
مرد

 
سلام و وقت بخیر
ممنون از همه دوستان که در مورد این موضوع نظر دادن، مخصوصا Prince عزیز و Streetwalker که توضیحات خوبی رو ارائه دادن.
بعد از آپلود هر مجموعه معمولا پیامهای خصوصی‌ای میاد که یا رنگ و بوی تهدید داره و یا فشار برای حذف عکسها و خب متاسفانه توی یه همچین شرایطی یک برخورد اونجوری میتونه شخص رو آزرده کنه.
من همیشه تابع قوانین انجمن بودم و هستم و اعتراضم نسبت به این موضوع فقط برای روشن شدن شرایط تایپیک و اطلاع از قوانین اون به خصوص برای شخص خودم بود که در آینده کمتر شاهد این مسائل باشیم.
اگر در این بین شرایطی پیش اومد که باعث ناراحتی عزیزی شده معذرت میخوام ازتون
از پیگیری، توضیحات و نظرات همه مدیران و دوستان سپاسگذارم
ولی همه چی سرجاشه ;)
     
  
مرد

SexyBoy
 
Benjager20
چرا میخوای حرفتو به کرسی بشونی به دروغ متوصل میشی؟
اولن در تالار سکسی عکس غیر سکسی ممنوعه و من طبق اون قانون که هنوزم هست و تو خوندی عکسارو پاک کردم.
دومن من حتا یه دونه عکس نیمه سکسی هم پاک نکردم چه برسه به تموم سکسی که اگه اینطور بود صد در صد تموم پستای تو و چند نفر دیگرم پاک میکردم و موجود بودن عکسای حتا نیمه سکسیت صحت حرفای منو و دروغ تورو میرسونه.
سومن خودت داری میگی عکس سکسی که مربوط به یه شخصه تو اومدی عکسای خانوادگی طرفو گذاشتی آیا اونایی هم که بودن عکس سکسی داشتند؟ تو به چه حقی به خودت اجازه میدی عکس خانوادگی کسیو پخش کنی؟
چهارمن تو بعضی عکسات اومده بودی عکس غیر سکسی یه شخصو گذاشته بودی بغلشم یه عکس سکسی بدون صورت گذاشتی و مربوطش میدی به اون شخص از کجا معلوم عکس اون شخص بوده؟ که باز هم من در این موارد پستو ویرایش کردم و عکس غیر سکسیو پاک کردم نه کل پستو
پنجمن همونطور که پرنس گفت بعد اینکه فهمیدم جیمز بهت اجازه داده دیگه به فعالیتت کاری نداشتم وگنه شک نکن بعد اون اخطارم وقتی دوباره عکس آپلود کردی حتما میرفتی تو لیست پیشگیری چون من در اینمورد با کسی شوخی ندارم
ششمن برای فعالیتت هم منتی سر کسی نداری
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  

 
با درود به مدیر محترم انجمن

بنده خواستم بپرسم قوانین انجمن قابلیت اجرا دارد یا خیر؟ خصوصا تالار داستانهای سکسی که جدا از بحث نویسنده خوب یا بد قریب به شاید 80% داستانها رها شده که نه تنها تذکر جدی داده نمی شود که حتی اطلاع رسانی دقیقی به خوانندگان داده نمی شود امیدوارم بیشتر از اینها به مخاطبین خود توجه کنید حیف است سایتی به این پر محتوایی مخاطبینش را از دست بدهد. با تشکر
چنان دل کندم از دنیاکه شکلم شکل تنهاییست
ببین مرگ مرا در خویش که مرگ من تماشاییست
     
  
مرد

Prince
 
sexfull:
با درود به مدیر محترم انجمن

بنده خواستم بپرسم قوانین انجمن قابلیت اجرا دارد یا خیر؟ خصوصا تالار داستانهای سکسی که جدا از بحث نویسنده خوب یا بد قریب به شاید 80% داستانها رها شده که نه تنها تذکر جدی داده نمی شود که حتی اطلاع رسانی دقیقی به خوانندگان داده نمی شود امیدوارم بیشتر از اینها به مخاطبین خود توجه کنید حیف است سایتی به این پر محتوایی مخاطبینش را از دست بدهد. با تشکر

درود

بله قوانین انجمن ۱۰۰٪ در همه موارد اجرا میشه

در رابطه با داستان های سکسی متاسفانه نوسینده ها یه سری از داستان هارو نیمه کاره ول کردن و رفتن و خبری ازشون نیست و ما هم بهشون دسترسی نداریم و تنها کاری که میتونیم بکنیم که براشون ایمیل بفرستیم که اگه امکان برگشتنشون هست بیان و داستان هارو تکمیل کنند. ولی فعلا در دسترس نیستند و امیدوارم که هر جا هستن سالم باشند چون شاید اتفاقی براشون افتاده یا گرفتاری و مشکلات دیگری داشته باشند.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

 
Prince:
بله قوانین انجمن ۱۰۰٪ در همه موارد اجرا میشه

درود

اگه قوانین اجرا میشه لطفا پاسخ شکایت بنده رو هم در تاپیک شکایت از ادمین ها بدید لطفا.

مدتها گذشته و پاسخی که دریافت نکردم هیچ ، بیشتر از 5 پست دیگه رو هم که برای پیگیری ارسال کردم ادمینها اجازه انتشار ندادند متاسفانه.
     
  
مرد

Prince
 
rezaakarim
دوست عزیز جواب شمارو پلیس انجمن در این قسمت داده، نمیدومن چرا دوست دارید یه بحثی رو انقدر کش بدید و طولانی کنید.

اینجا دنیای مجازی هست کسی کسیو نمیشناسه و مدیران با کاربران مخصوصا کاربر تازه وارد که هیچ شناختی ازش نداره مشکلی ندارند.. اینهمه کاربر در انجمن هستند فقط با شما فکر می کنید مشکل دارند؟ وقتی کسی خلاف قوانین عمل می کنه وارد لیست میشه و اگه تونست تو این مدت به قوانین انجمن احترام بذاره و رعایت کنه از لیست خارج میشه.

چرا فکر می کنی بی دلیل وارد لیست شدی؟
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  ویرایش شده توسط: Prince   
مرد

 
اگه امکانش هست تعدادی شکلک سکسی هم اضاف کنید؟...
     
  
مرد

 
من نميتونم جواب پيامهام بدم بلد نيستم بايد چيكار كنم راهنمايى ميكنيد مرسى
A
     
  
زن

andishmand
 
Far123had:
من نميتونم جواب پيامهام بدم بلد نيستم بايد چيكار كنم راهنمايى ميكنيد مرسى

شما در لیست پیشگیری از اسپم قرار داشته و دسترسی به پیام های خصوصی را ندارید . بعد از ارسال 51 پست مفید و دریافت اولین ستاره
از لیست خارج و می توانید از سرویس پیام خصوصی استفاده کنید .
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
صفحه  صفحه 44 از 110:  « پیشین  1  ...  43  44  45  ...  109  110  پسین » 
پرسش های وابسته به انجمن

ارتباط با مدیران (نظرات، انتقادات، پیشنهادات)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA