انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 22 از 27:  « پیشین  1  ...  21  22  23  ...  27  پسین »

Sigar | سیگار


مرد

 
متنفرم ازش
     
  
زن

 
من سیگار دوست دارم
یه چند سالیه می کشم
گاهی با خودم میگم ترک کنم ضرر داره
ولی یه ساعت بعد می گم ولش کن. اخرش مردنه دیگه
     
  
مرد

 
baharetanha
دقیقا
یارت خوب باشه دنیات بکامه
     
  
مرد

 
حال نمیکنم ولی متاسفانه میکشم
     
  
مرد

 
رو بسته های سیگار ، عکس دل و جیگر سوخته میزارن که مردم ببین و سیگار نکشن..... بابا مشتـــــــی ما اگه خودمون جیگرمون نسوختــــــه بود که سیــــــگار نمیکشــــیدیم..... والا
👈👊👉
     
  
مرد

 
من با خوندن کتاب روشن اسان ترک سیگار الن کار بعد ۸ سال ترکش کردم
دوستانی ک سیگار میکشین فقط کافیه یک ماه از سیگار نکشیدنتون بگذره هر روزش حس بهتری دارین
کتاب روش ترک اسان سیگار رو فیدیبو داره هم صوتی اش هم متنش
     
  

Streetwalker
 
اگه گوش شیطون کر,چشم شیطون کور,مصیبت جدیدی به سرم نازل نشه حتما بعد عید سیگار رو ترک میکنم.
این خط__________________
اینم نشون------->*
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  
مرد

 
Streetwalker:
اگه گوش شیطون کر,چشم شیطون کور,مصیبت جدیدی به سرم نازل نشه حتما بعد عید سیگار رو ترک میکنم.
این خط__________________
اینم نشون------->*

تصمیم درستیه
     
  

 
Streetwalker:
حتما بعد عید سیگار رو ترک میکنم

عمراً ، کدوم شنبش؟
     
  
مرد

 
بهترین راه ها ترک سیگار در کمترین زمان
راه های ترک سیگار سریع برای جوانان
اعتیاد به سیگار جزو یکی از عادات رایج در مصرف مخدر‌هاست که سن و سال نمی‌شناسد. مطالعات نشان می‌دهند که زندگی با یک فرد سیگاری به طور متوسط، به منزله مصرف مستقیم سالانه ۸۰ نخ سیگار است و شانس ابتلا به سرطان ریه را ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش می‌دهد.

امروز می‌خواهیم راجع به راه‌های ترک سیگار در جوانان‌‌، بهترین روش‌های ترک سیگار و سبک زندگی بعد از ترک سیگار صحبت کنیم. اگر شما یا عزیزانتان دچار اعتیاد به سیگار کشیدن هستید، پبشنهاد می‌کنیم تا در ادامه این مقاله همراه کلینیک پیام تندرستی باشید.

سیگار کشیدن را در ۴ مرحله ترک کن!
ترک اعتیاد هر ماده مخدر یا رفتار ناهنجاری نیاز به طی کردن مراحل اصولی و صحیح خود دارد. همیشه اولین قدم صحیح برای ترک اعتیاد سیگار یا دیگر مخدرها، مشورت با روانشناس ترک اعتیاد است. بعد از آن وارد روش‌های اصلی می‌شویم که در ادامه با هم ۴ تا از بهترین راه‌های ترک سیگار سریع را بررسی می‌کنیم.

راه های ترک سیگار در خانه
۱- تصمیم به ترک سیگار و عملی کردن آن
ابتدا باید خودتان به این باور برسید که می‌خواهید سیگار را ترک کنید. حالا آمادگی این را دارید که نزدیک‌ترین روز را برای شروع ترک انتخاب کنید. اما پیش از آن یادتان باشد که مشاوره روانشناسی ترک سیگار را فراموش نکنید تا انگیزه‌تان برای ادامه مسیر کاهش نیابد.

۲- در شروع ترک سیگار از NRT کمک بگیرید
شما مدت‌هاست که با نیکوتین خودتان را آرام کرده‌اید، پس توقع نداشته باشید در یک روز سیگار کشیدن را برای همیشه کنار بگذارید. روش‌های درمان جایگزین نیکوتین NRT می‌توانند ولع و میل شدید شما به مصرف سیگار را کاهش دهند. پس سعی کنید ابتدا با کمک گرفتن از داروهای ترک سیگار شروع کنید. داشتن یک برنامه غذایی درست می‌تواند شما را در این مرحله یاری کند. نوشیدن آب زیاد و آبمیوه‌های طبیعی، خوردن انواع سبزیجات و استفاده از مواد پروتئینی بهترین گزینه‌ها هستند.

۳- تعهد و حمایت رفتاری بهترین راه ترک سیگار در جوانان
حمایت خانواده و عزیزان از فردی که تصمیم به ترک سیگار دارد، خصوصاً در جوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اما در این میان بحث تعهد نقش مهم‌تری در انگیزه فرد ایفا می‌کند. احساس وابستگی فرد به دریافت نیکوتین می‌تواند او را در مقابل ترک سیگار سست کند. این وابستگی می‌تواند با یک تعهد به روان درمانگر، خانواده یا حتی گروه‌های ترک اعتیاد جایگزین شود. زمانی که فرد خود را در مقابل یک تعهد نسبت به عزیزان یا فرد پشتیبانش می‌بیند، روند ترک سیگار آسان‌تر شده و احتمال بازگشت او به سیگار کشیدن کمتر می‌شود.

راه های ترک سیگار طبیعی
۴- روش‌های کمک درمانی برای ترک سیگار
برخی از روش‌های جایگزین برای جلوگیری از سیگار کشیدن هستند که علاوه بر کمک به فرآیند ترک سیگار باعث عادت به سبک زندگی سالم می‌شوند. این روش‌ها عبارتند از:

طب سوزنی
درمان مغناطیسی
یوگا
ورزش‌های هوازی یا سنگین، مانند بدنسازی
لیزر سرد
سریع‌ترین راه‌های ترک سیگار در خانه
همیشه روش‌های خانگی جزو پرطرفدار‌ترین گزینه‌هایی هستند که انتخاب می‌کنیم. برای ترک سیگار در منزل هم روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای ترک سریع این عادت غلط بهره بگیرید.

تغییر سبک زندگی یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند در ترک سیگار کشیدن موثر واقع شود. باید سعی کنید خودتان را از شرایطی که شما را به سیگار کشیدن ترغیب می‌کند دور نگه دارید. به عنوان مثال ورزش کردن یکی از بهترین راه‌ها برای ترک سیگار است. یک برنامه منظم ورزشی برای خود بچینید و همراه با یک دوست، انگیزه رفتن به باشگاه ورزشی را در خودتان افزایش دهید.

عوارض ترک سیگار ناگهانی
روش بعدی استفاده از فرآورده‌های نیکوتین یا مواد جایگزین نیکوتین است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید به مرور زمان میزان نیاز کاذب بدنتان به دریافت نیکوتین را کاهش بدهید. برچسب پوستی نیکوتین‌ دار، انواع آدامس و قرص‌های مکیدنی، اسپری‌های استنشاقی و همچنین سیگارهای الکترونیکی از جمله این موارد هستند که می‌توانید آن‌ها را جایگزین سیگار کشیدن کنید.

برای ترک سیگار چه بخوریم؟
تحقیقات نشان داده که داشتن یک رژیم غذایی صحیح می‌تواند از جنبه‌های مختلفی روی ترک اعتیاد به سیگار کشیدن موثر باشد. برخی مواد غذایی هستند که می‌توانند اثرات منفی سیگار را کاهش دهند و به روند سم زدایی بدن کمک کنند. گروه دیگری از مواد غذایی با رساندن ویتامین‌ها و مواد لازم باعث ترشح هورمون‌های مغزی می‌شوند، که با ایجاد احساس خوب در فرد نیاز او را به مصرف سیگار کاهش می‌دهند. برخی از بهترین مواد غذایی موثر در ترک سیگار شامل موارد زیر می‌شوند:

ویتامین‌های لازم برای ترک سیگار
ویتامین‌هایی نظیر ویتامین E می‌توانند در پیشگیری از بیماری‌های قلبی و گرفتگی رگ‌های خونی تاثیر‌گذار باشند. ویتامین‌های C هم با جلوگیری از فعالیت رادیکال‌های آزاد می‌توانند در تسریع فرآیند سم زدایی مفید باشند. قرار دادن انواع سبزیجات با برگ‌های سبز در برنامه غذایی افرادی که اقدام به ترک سیگار می‌کنند، بسیار مفید است.

راه های ترک سیگار کشیدن
با این نوشیدنی‌ها سیگار را ترک کنید
افرادی که اقدام به ترک سیگار می‌کنند با خوردن یکی سری نوشیدنی‌ها از جمله دمنوش گزنه، چای سبز و سیاه می‌توانند علاوه بر پیشگیری از سرطان ریه، به آرامشی برسند که نیاز آن‌ها به مصرف سیگار را کاهش می‌دهد.

خوراکی‌های مفید در ترک سیگار
خوراکی‌های حاوی ویتامین C، میل به سیگار کشیدن را کاهش می‌دهند. مصرف مرکبات، انار، خانواده کلم‌ها و کیوی جزو بهترین غذاهایی هستند که افراد مبتلا به سوء مصرف سیگار باید در دوره ترک و پس از ترک سیگار مصرف کنند. خوردن انواع آجیل‌ها، موز و شیر طبیعی باعث آزاد شدن انرژی در بدن می‌شوند که نتیجه آن کاهش میل به سیگار کشیدن است. این دسته از خوراکی‌های انرژی زا در ترک اعتیاد به داروهای مخدر مانند ترک مورفین هم بسیار موثرند.
     
  
صفحه  صفحه 22 از 27:  « پیشین  1  ...  21  22  23  ...  27  پسین » 
گفتگوی آزاد

Sigar | سیگار

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA