انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ایران
  
صفحه  صفحه 46 از 51:  « پیشین  1  ...  45  46  47  ...  51  پسین »

آیا به ایرانی بودنتان مفتخرید یا ...


مرد

 
یکی از بدبختیهای کشور ما اینه که مردم ما همچنان به دستاوردهای چندهزارساله پیش افتخار می کنند
درصورتی که مردمان اون زمان وافتخاراتشون متعلق به خودشون هست نه به ما.مطمئنا اگه حال ما وضعیت مطلوبی داشت اینقدر گریز به گذشته نمی زدیم
فرهنگ غالب کشور ما مسئولیت گریزی رو به جای مسئولیت پذیری گسترش میده وما با کوچکترین مسئله ای تقصیرهارو گردن دولت ها می ندازیم درحالی که مسئولیت پذیری از من شروع میشه نه تو، او یا دیگران..
دسترسی من به سایت غیرممکن شده..
وجود من خیلی چیزها به لوتی اضافه کرده بود وبدین ترتیب لوتی خودش رو از یک نعمت گرانبها و ارزشمند محروم کرد، حیف شد.
     
  ویرایش شده توسط: Steratulanch   
مرد

 
از ایران متنفر شدم.
     
  
مرد

 
SinaTehrani
تاحالا برای کشورت چیکار کردی؟
دسترسی من به سایت غیرممکن شده..
وجود من خیلی چیزها به لوتی اضافه کرده بود وبدین ترتیب لوتی خودش رو از یک نعمت گرانبها و ارزشمند محروم کرد، حیف شد.
     
  
مرد

 
اگر اجازه بدید این بنده ی حقیر و نادان چند نکته رو از دید خودم بگم ک ممکن هم هست غلط باشه .

۱:وقتی ما مردوم به خودمون رحم نمیکنیم ،مواد غذایی ،ارز ،اجناس رو انبار میکنیم .بنگاه ها سر مردوم کلاه میزارن ،کارمندای دولت فاسدن.وقتی ما به خودمون رحم نمیکنیم دولت چرا باید به ما رحم کنه؟(مثل ماجرای حضرت موسی و قحطی)

۲:گناه کسی که زیر ظلم سکوت میکنه دقیقا اندازه ی کسیه که ظلم میکنه ،بیشتر نباشه کمترم نیست .اصلا مگه اقا همین حسین که میگید مگر نه که شعارش زیر ظلم نرفتنو این حرفا بود؟

۳:ما باید ادم شیم ،تا وقتی منا خر باشیم اونا هم سوارمون میشن ،سعی کنید فرزندانتون رو نه مثل خودتون بلکه اهل مطالعه ،اهل فرهنگ اهل رشد اهل پیشرفت بار بیارید .بهشون یاد بدید غرور داشته باشن تا زیر ظلم نرن و بهشون هدف دار بودن رو یاد بدید و یاد بدید که نترسن از ارزو کردن و رویا پردازی زیرا که به قول مولانا هر طالب به مطلوبی سزاست .فرزندان شمان ک باید به ظلم پایان بدن

ببخشید زیاد حرف زدم
دوسدار شما ،اُوس علی
زندگی یه شهوته
     
  ویرایش شده توسط: Oosali   
مرد

 
نه حقیقتش چون هر کس میگی ایرانی هستم میزنه بلاکت میکنه
البته شاید برا من اینجور باشه برای دوستان فرق کنه
ولی چیزهای ایران قدیم دوست دارم اینم بگم
     
  

 
در کل اره و کشورمو دوس دارم و تا به حال نشده ارزو کنم جای دیگه ای متولد میشدم یا زندگی میکردم ولی خوب بعضی مشکلات ازار دهندن
     
  
مرد

 
بله افتخار میکنم ، علیرغم تمامی مشکلات ، متاسفانه ابرقدرت ترین کشور دنیا (آمریکا) با بکارگیری تمامی امکانات و تجهیزات و رسانه های نظامی و فرهنگی و اقتصادی و هم پیمانان جهانیش تمام وزن شوم و ناجوانمردانه اش را روی کشور عزیزمون انداخته و من به ایرانی بودنم افتخار میکنم چون جهان با ایرانی بودن و موجودیت ایران مشکل داره و متاسفانه یا خوشبختانه این ربط چندانی به تاریخ چهل سال گذشته نداره موضوع موجودیت ایران و ایرانی ست که کشورکهای عربی منطقه و قدرتهای جهانی غربی باهاش مشکل دارند.
پاینده ایران و ایرانی
     
  
مرد

 
تا یه زمانی آره افتخار میکردم و فکر میکردم اگه جنگی هم پیش بیاد با همه تضادی که با آخوند و اسلام و جمهوری اسلامی دارم تا پای جونم از ایران دفاع میکنم ولی الان اگه کوچکترین روزنه‌ای برای فرار از اینجا پیدا کنم میرم و پشت سرم رو هم نگاه نمیکنم و فراموش هم میکنم کجا به دنیا اومدم. مثل سیاهچاله‌ها که یک افق رویداد دارند که با گذشتن از اون دیگه راه برگشتی نداره و هیچ چاره‌ای جز سقوط به داخلش نداره ایران هم اون افق رویداد رو رد کرده و داره یکراست به سمت نابودی میره.
یه زمانی فقط مسئولین و دولتمردان رو احمق و مرتجع فرض میکردم اما حالا در بین مردم و اطرافیانم هم تفکرات احمقانه زیاد میبینم .
خروجی دانشگاهها آدمهای فرهیخته و کاربلد نیست فقط کافیه یه نگاه به لیست دروسی که پاس کردند بندازید ببینید چند تا درس تخصصی داشتند و چقدر واحدهای بیربط و بدردنخور مثل اخلاق و معارف و وصایای امام و ...
بودجه مملکت خرج بقای نظام میشه نه عمران و بهداشت و آموزش و ...
محیط زیست کشور رو هم که کاملا نابود کردند از ایران فقط یه اسم مونده تو نقشه جغرافیا
     
  
مرد

 
نه
حق هر بشر اینه که توی ایران بدنیا نیاد
     
  

Streetwalker
 
همیشه با خودم فکر میکنم چپ های ایران چرا اینقدر وطن فروش و خائن هستند؟
واقعا وطن فروش تر و خائن تر از چپولک های ضد ایرانی وجود داره؟
اگر فکر میکنید همه چپ های دنیا اینطور هستند سخت در اشتباه هستید.
چپ ها در کشورهایی دیگر سمبل وطن پرستی و ملی گرایی و افتخار آفرینی برای کشور و ملتشان هستید.
اگر یک چپ روس رو ببینید حیرت میکنید از میزان ملی گرایی و وطن پرستی و احساس مسئولیتش نسبت به روسیه.یک چپ روس جنگ جهانی دوم رو جنگ ملی میهنی مینامد در حالی که شوروی یک کشور جعلی و آن جنگ هم جنگ ایدئولوژیک بود.
اگر یک چپ چینی رو ببینید حیرت میکنید از میزان تعهد و مسئولیت پذیری نسبت به چین.یک چپ چینی در هر گوشه دنیا ماموریتی جز تامین منافع کشورش اونم به هر قیمتی نداره.
اگر یک چپ کوبایی رو ببینید از میزان وطن پرستی و پایبندیش نسبت به کشور و ملتش حیرت میکنید.چپ کوبایی در جوار مرزهای آمریکا سخت ترین فشارها رو به جون میخره تا کشور و ملتشان سربلند و با افتخار زندگی کنند.
اگر یک چپ ویتنامی رو ببینید یک انسان مسئول و متعهد و وطن پرست در حد کمال رو خواهید دید که هر لحظه آماده فداکاری برای کشورش هست.چپ ویتنامی در جنگ ویتنام که بنام جنگ ملی میهنی مینامد مرزهای وطن پرستی و ملی گرایی رو در جهان جا بجا کرد.جالبه که اون جنگ هم جنگ ایدئولوژیک بود نه ملی و وطنی!
اگر...
اگر یک چپ ایرانی رو ببینید هم یک موجود وطن فروش و خائن ضد ایران و ایرانی میبینید که دايم در حال انکار ملت و کشورش و مسخره کردن ارزش ها و افتخارات ملی و لجن پراکنی به تاریخ پر افتخار کشورش است
چپولک ایرانی کشورش رو انکار میکنه.ملتش رو انکار میکنه.تاریخش رو مسخره میکنه.فرهنگ و تمدن رو به لجن میکشه و آرزوی جز نابودی کشور و ملت ایران نداره.
بی تردید یک چپ ایرانی جز به نابودی و ویرانی کشورش فکر نمیکنه.بی جهت نیست که تمام احزاب و دار و دسته های تجزیه طلب چپولک هستند...
چپولک های ایران در تاریخ ایران جز خیانت و وطن فروشی و نوکری اجنبی کاری نکرده اند.
در زمان رضا شاه زمانی که کشور به سرعت رو به پیشرفت بود دار و دسته 53 نفر خائن رو درست کردند.در زمان شاه فقید حزب کثیف توده را راه انداختند.زمان اشغال ایران توسط روسها در جهت تجزیه ایران حرکت میگردند.زمان ملی شدن صنعت نفت چوب ارباب روسشان را برای نفت شمال به سینه میزنند و نهایتا پشت مصدق را خالی کردند.
افکار پلید روح الله خمینی مثل دشمنی با اسرائیل و آمریکا آموزشهایی بود که از چپولک های خائن گرفته بود.جالبتر اینکه خلخالی آدمخوار نماینده حزب توده در ابتدای انقلاب بود!
و تاریخ باز هم تکرار شد! در روزهای،که همه بخاطر فروش ایران به چین کمونیست فریاد اعتراضشان بلند است مطلقا هیچ صدایی از چپولک خائن خارج نمیشود!
نگارنده این متن مطلقا هیچ پاسخی به عقل کل ها و خود عاقل بینها و دیگر احمق بینهای چپول که با سلاح مسخره کردن دیگران به میدان می آیند ندارد.
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   
صفحه  صفحه 46 از 51:  « پیشین  1  ...  45  46  47  ...  51  پسین » 
ایران

آیا به ایرانی بودنتان مفتخرید یا ...

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA