انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 22 از 338:  « پیشین  1  ...  21  22  23  ...  337  338  پسین »

پناهندگی


مرد

 
1️⃣ اگر مرز استرالیا بازه، میشه با پیدا کردن جاب آفر اقدام کرد؟

2️⃣ خسته نباشید، ببخشید من کل اموالم ۸ تا ۹ میلیارد تومان میشه؛ میخوام تو یک کشور اروپایی سرمایه گذاری یا زندگی کنم آیا امکانش هست؟ به جز ترکیه که به نظرم اروپایی نیست، حتی ارمنستان هم یه مدت بودم مردم بسیار خوبی داشت، پرتغال هم که حداقل شده ۵۰۰ هزار دلار.
میشه با همین ۸ میلیارد تومن وام گرفت تا این ۵۰۰ هزار دلار تکمیل بشه؟ به جز پرتغال چه کشورایی میشه سرمایه گذاری کرد؟اروپای غربی منظورم هست. ایتالیا ، اسپانیا ، فرانسه،....
     
  
مرد

 
❌❌❌دولت بایدن قصد دارد دیوار مرزی ترامپ را ادامه دهد

🔹همزمان با بحران پناهجویان در مرزهای جنوبی آمریکا، روزنامه «واشنگتن‌تایمز» نوشته وزیر امنیت داخلی این کشور به کارکنانش گفته احتمالاً چراغ سبز بایدن برای تکمیل «فواصل» موجود در دیوار مرزی آمریکا-مکزیک را دریافت خواهد کرد.
     
  
مرد

 
‍ ‍ ❌❌❌دور زدن ممنوعیت تورهای #ترکیه توسط آژانس‌ها

📌📌تصمیم ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر لغو تورهای ترکیه، کاملا بی‌تاثیر شده است چرا که آژانس‌های مسافرتی با یک شیطنت خطرناک اقدام به دور زدن ممنوعیت برگزاری تورهای ترکیه کرده‌اند!

📌اکثر رفت و آمد مسافران به ترکیه در قالب تور اتفاق نمیفتد و آژانس‌های مسافرتی، پکیج رزرو هواپیما، هتل و ترانسفر را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و نامش را تور نمی‌گذارند!

📌همچنان بلیت ها به مقصد ترکیه به فروش می رسد!

💢رفیعی، رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت جهانگردی و هوایی:

📌ما تا امروز هیچ گونه ابلاغیه ای برای لغو سفرها یا تورها ترکیه دریافت نکرده‌ایم و همچنان بلیت و تورها به مقصد این کشور را می‌فروشیم. به نظرم همه خبرها مبنی بر لغو تورهای گردشگری ترکیه، سیاه نمایی است.
     
  
مرد

 
‍ ‍ ❌❌❌پلیس مرزی #کرواسی به آزار جنسی به یک مهاجر زن افغان متهم شد

📌📌در جریان بازرسی گروهی از مهاجران که از بوسنی روانه کرواسی شده بودند، یک زن افغان مورد سوء استفاده جنسی یکی از نیروهای پلیس مرزی کرواسی قرار گرفته است.

📌بنا بر گزارش شورای پناهندگان دانمارک، پلیس مرزی این زن را با چاقو تهدید و مجبور به برهنه شدن کرده است.

📌در واکنش به این گزارش، کمیسیون اروپا این رفتار را «یک اقدام جدی جنایتکارانه» توصیف کرد و از مقامات کرواسی خواست تا «به طور کامل همه ادعاهای مطرح شده درباره این موضوع را بررسی کنند و اقدامات لازم را برای پیگیری این حادثه انجام دهند».

💢خبر این آزار جنسی، از سوی وبسایت خبری گاردین پس از مشاهده اسناد مربوطه در شورای پناهندگان دانمارک (DRC) منتشر شد.
بر اساس اسناد شورای پناهندگان دانمارک، این حادثه در شب ۱۵ فوریه سال جاری میلادی در خاک کرواسی و در چند کیلومتری شهر بوسنیایی «ولیکا کلادوشا» داده است.

📌زن افغان در تلاش بوده با چهار نفر دیگر که دو تن از آنها کودک بودند، از مرز عبور کند و وارد کرواسی شود. اما پلیس مرزی کرواسی این گروه کوچک مهاجر را با تفنگ نشانه می‌گیرد و متوقف می کند. آنها درخواست پناهندگی می‌کنند اما به گفته شاهدان یکی از نیروهای پلیس کرواسی مدارک را پاره می‌کند و به آنها می‌خندد.

📌این مامور پلیس به بقیه اعضای گروه از جمله کودکان سیلی می‌زند و به همه آنها می‌گوید که جیب‌هایشان را خالی کنند و بارشان را به آنها نشان دهند.

📌سپس زن افغان را از دیگران جدا کرده و شروع به بازرسی او می‌کند. زن به او می‌گوید که نباید او را لمس کنند و پلیس کروات علت آن را می‌پرسد. زن افغان به او جواب می‌دهد: «زیرا من یک زن مسلمان هستم و لمس بدن من حرام است.»

💢پلیس کروات به زن سیلی می‌زند و می‌گوید: «اگر مسلمان هستی چرا به کرواسی آمدی؟ چرا با مسلمان‌ها در بوسنی نماندی؟»
     
  
مرد

 
(0232) 421 51 54
شماره اسام ازمیر
     
  
مرد

 
❌❌❌در زمان ورود به #ترکیه برای ثبت نام در اداره مهاجرت به کدام شهر مراجعه کنیم؟

در ترکیه ، نزدیک به 62 شهر برای پناهجویان به عنوان شهرهای اقماری بحساب می آید که پناهجویان در آن شهرها میتوانند زندگی کنند.

اما در این بین تعداد از شهرهای ترکیه هستند که پناهجویان اجازه اقامت در آنها را ندارند جز در موارد استثنا که ممکن است در این شهرهای ممنوعه ، تعدادی پناهجویان زندگی کنند ولی آنها در شرایطی هستند که یا مریض اند و یا در کنار اقوام دیگرشان که قبلا در آن شهرها اقامت داشته اند اسکان داده شده باشند.

اگر پناهجویی در اداره مهاجرت یکی از این مراجعه و ثبت نام نمایید ، آنها را به شهرهای دیگر راهنمایی خواهند کرد.

استانبول ، آنکارا ، ازمیر ، دیاربکر ، آنتالیا ، بورسا ، آیدین ، موغلا ، تکیرداغ ، بارتین و........تعدادی دیگر که در نقشه بصورت رنگ بندی مشخص شده است.

البته طبق نقشه جامع جمعیتی ترکیه ممکن است بین شهرهای سبز نیز برخی پذیرش نداشته باشند
     
  
مرد

 
بیشترین مهاجر و پناهنده ایرانی در شهر دنیزلی زندگی میکنند
     
  
مرد

 
❌❌❌اگر در #انگلستان به کمکهای مالی احتیاج دارید با این سازمان خیریه تماس بگیرید.

📌در وبسایت این سازمان میتونید اطلاعات مفیدی در این خصوص پیدا کنید.

https://www.turn2us.org.uk/

     
  
مرد

 
❌❌❌ متاسفانه کشور کانادا به دلیل محدودیتهای کرونا امر پردازش پرونده های اسپانسری و حتی انتقال پناهجویانی که کمیساریا ارجاع داده است را متوقف کرده است و این امر باعث سردرگمی و ناراحتی افراد شده است

📌از تاریخ مدیکال شخص بیش از یکسال است که میگذرد ولی هنوز اقدامی نشده است
     
  
مرد

 
❌❌❌موافقت روحانی با درخواست وزیر کشور برای باز ماندن مرز هوایی #ترکیه

پس از دریافت این نامه، محمود واعظی، رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در نامه ای به رحمانی فضلی نوشته است که نامه شما (نامه رحمانی فضلی به رئیس جمهور) و ضمیمه آن با موضوع درخواست وزیر بهداشت مبنی بر توقف ایاب و ذهاب از طریق مرزهای هوایی و زمینی با ترکیه و پیشنهادات مطرح شده به استحضار رئیس جمهور رسید، پی نوشت فرمودند: «با پیشنهاد موافقم».

در واقع رئیس جمهور با رد درخواست وزیر بهداشت بابت بسته شدن مرزهای هوایی ترکیه، با پیشنهاد وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر باز ماندن مرزهای هوایی و زمینی با ترکیه و متوقف نشدن پروازهای ترکیه موافقت کرده است.

بنابراین گزارش شیوع ویروس کرونا این روزها در ترکیه به شدت در حال افزایش است و اغلب استان های این کشور به رنگ قرمز درآمده است.
     
  
صفحه  صفحه 22 از 338:  « پیشین  1  ...  21  22  23  ...  337  338  پسین » 
سیاست

پناهندگی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA