انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 23 از 338:  « پیشین  1  ...  22  23  24  ...  337  338  پسین »

پناهندگی


مرد

 
‍ ‍ ❌❌❌دور زدن ممنوعیت تورهای #ترکیه توسط آژانس‌ها

📌📌تصمیم ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر لغو تورهای ترکیه، کاملا بی‌تاثیر شده است چرا که آژانس‌های مسافرتی با یک شیطنت خطرناک اقدام به دور زدن ممنوعیت برگزاری تورهای ترکیه کرده‌اند!

📌اکثر رفت و آمد مسافران به ترکیه در قالب تور اتفاق نمیفتد و آژانس‌های مسافرتی، پکیج رزرو هواپیما، هتل و ترانسفر را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و نامش را تور نمی‌گذارند!

📌همچنان بلیت ها به مقصد ترکیه به فروش می رسد!

💢رفیعی، رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت جهانگردی و هوایی:

📌ما تا امروز هیچ گونه ابلاغیه ای برای لغو سفرها یا تورها ترکیه دریافت نکرده‌ایم و همچنان بلیت و تورها به مقصد این کشور را می‌فروشیم. به نظرم همه خبرها مبنی بر لغو تورهای گردشگری ترکیه، سیاه نمایی است.

     
  
مرد

 
‍ ‍ ‍ ‍ ❌❌❌ #ویزای_بشردوستانه #استرالیا

📌دریافت این نوع ویزا به شخص متقاضی امکان خواهد داد که بطور قانونی و بصورت دائم در استرالیا زندگی کند.
افراد دارای اقامت دائم در استرالیا از مزایای زیر بهره مند هستند :
1️⃣امکان زندگی و کار در استرالیا بصورت دائم.
2️⃣امکان تحصیل در مدارس و دانشگاههای استرالیا.
3️⃣امکان دریافت سوبسید ( یارانه ) خدمات درمانی و بهداشتی. از طریق MEDICARE و PBS.
4️⃣امکان اقدام برای اخذ شهروندی ( CITIZENSHIP ) استرالیا بشرط دارا بودن برخی معیارها.
5️⃣امکان اسپانسری سایر افراد متقاضی اقامت دائم در استرالیا.

✅ویزای بشر دوستانه داخل کشور ( زیر طبقه 201 ) :
متقاضیان دریافت این نوع ویزا باید دارای کلیه شرایط مشترک با افراد زیر طبقه 200 ( ویزای پناهندگان ) باشند . با این تفاوت که این دسته از افراد بر خلاف پناهندگان هنوز ساکن کشوری هستند که ادعا می کنند در آن در معرض آزار و اذیت غیر قابل اجتناب قرار دارند.
ضمنا" این دسته از افراد نمی توانند نزد نهاد UNHCR ثبت نام شده باشند ( زیرا شعبات UNHCR از ثبت نام افرادی که در کشور متبوع خود ساکن باشند معذور است . ) داشتن اسپانسر در استرالیا برای این دسته از افراد نیز الزامی نیست.
📌توجه داشته باشید که فقط تعداد بسیار کمی با قرار داشتن در شرایط بسیار حاد حائز شرایط برای دریافت این نوع ویزا هستند .( این به این معنی است که هموطنان ایرانی تصور نکنند صرفا" با مراجعه به سفارت استرالیا در تهران جزو پذیرفته شدگان این دسته قرار خواهند گرفت. )

✅ویزای بشر دوستانه جهانی ( زیر طبقه 202 )
متقاضیان این نوع ویزا باید حایز شرایط مشترک با زیر طبقه 200 باشند . با این تفاوت که حتی در صورت کسب نتیجه ردی از سوی UNHCR می توانند متقاضی دریافت این نوع ویزا باشند. ضمنا" بر خلاف سایر زیر طبقه ها معرفی اسپانسری که فرم اسپانسری 681 را برای ایشان پر و ارسال کند الزامی است. این افراد در کشور متبوع خود باید تحت " تبعیض بسیار شدید " قرار داشته باشند و به همین دلیل کشور متبوع خود را ترک کرده باشند

📌برخی مصادیق تبعیض بسیار شدید عبارت است از :
- مداخله خودسرانه در زندگی خصوصی شما یا خانواده شما ( که با شما زندگی می کنند ) یا مکاتبات شما-محرومیت از کلیه وسایل امرار معاش و عدم امکان اشتغال که بواسطه یک قوه قهری باشد ( یعنی بیکاری شما ناشی از یک عامل جبری خارجی باشد. مثلا" بسبب اعتقادات مذهبی خاص اشتغال شما امکان پذیر نباشد )
-اجبار به زندگی در مساکن زیر استانداردهای قابل قبول-ممانعت از تحصیل -اجبار به چشم پوشی از فعالیتهای مدنی یا اجتماعی- دائما" تحت نطر بودن یا تحت فشار قرار داشتن ( مثلا" برای اینکه خبرچین شوید . ) -نقض حقوق شهروندی. -محرومیت از داشتن گذرنامه.
📌توجه داشته باشید که تمایل به مهاجرت برای دسترسی به شرایط بهتر اقتصادی مساله ای ذیربط در این زیر گروه محسوب نمی شود.

✅ویزای نجات اضطراری ( زیر طبقه 203 )
شخص متقاضی باید همه شرایط مشترک با متقاضیان دریافت ویزای پناهندگی ( زیر طبقه 200 ) را دارا باشد. ضمنا" باید شرایط او بسیار خاص و حاد باشد ( برای نمونه افرادی که در معرض خطر دستگیری و دیپورت قریب الوقوع هستند )این افراد باید ساکن خارج از استرالیا باشند و " دلایل ناگزیر " ارائه دهند که باید به استرالیا سفر کنند زیرا نحت تعقیب یا آزار و اذیت هستند.

📌مصادیق تعقیب و آزار عبارتند از :
- تهدید جانی یا امنیتی یا تهدید آزادی شخص.
-مزاحمت یا بازداشت یا دستگیری های مستمر یا ادواری. -تبعید اجباری یا انتقال ناخواسته به مناطق دور افتاده. -دستگیری یا بازداشت خودسرانه. -شکنجه یا رفتار غیر انسانی یا بیرحمانه. -بردگی. -مصادره اموال-شرکت اجباری در کلاسهای بازآموزی ( شستشوی مغزی ).

✅ویزای زنان در معرض خطر ( زیر طبقه 204 )
مخصوص زنانی است که در خارج از کشور خود تحت تعقیب یا آزار و اذیت باشند ودر معرض تعدی مزاحمت یا سوء استفاده جدی بخاطر جنسیت خود هستند .

📌علاوه بر نیاز به دارا بودن خصوصیات مشترک با افراد زیر طبقه 200 ( پناهندگان ) باید بصورت غیر قابل اجتناب متحمل یکی از مسایل زیر باشند:
خشونت _سوء استفاده جنسی _اخاذی ( دریافت حق السکوت با تهدید )_استثمار ( بهره کشی ) _تبعیض یا بازداشت غیر قانونی .
📌توجه داشته باشید این وضعیت باید بدلیل جنسیت ایجاد شده باشد
     
  
مرد

 
‍ ❌❌❌ویزای بشردوستانه #استرالیا

📌در تمامی انواع درخواست ویزای زیر طبقه XB یعنی ویزای زیرطبقات 200 یا 201 یا 202 یا 203 یا 204 شما می توانید افراد زیر را به تقاضای درخواست کننده اصلی ضمیمه کرده باشید :

1️⃣همسر قانونی یا شریک جنسی دوفاکتو: ( شریک دو فاکتو شخصی است که با متقاضی اصلی بصورت رسمی یا شرعی ازدواج نکرده است ولی در عمل با او زندگی می کند . بعبارت دیگر از دید جامعه عملا" در جایگاه همسر او قرار دارد. این تعریف شامل شریک جنسی همجنس برای همجنس گراها هم می باشد)
📌 توجه داشته باشید که دوست دختر یا دوست پسر معمولی خود را که با شما زندگی نمی کنند نمی توانید شریک دوفاکتو بحساب آورید حتی اگر در ملاقاتهای گهگاه خود با او رابطه جنسی هم داشته باشید.

2️⃣فرزندان وابسته ( غیر مستقل ) خود یا همسر خود یا شریک دوفاکتوی خود:
مشروط بر اینکه ازدواج نکرده باشند یا نامزدی که بقصد ازدواج با او نامزد شده اند دارا نباشند همچنین چنانچه زیر 18 سال بوده یا اگر بالای 18 سال هستند به دلیل ناتوانی های جسمی یا روحی یا نیازهای مالی به درخواست کننده یا همسر یا شریک دوفاکتوی او وابسته باشند.

3️⃣برخی ازخویشاوندانی که بطور معمول با شما زندگی می کنند و از لحاظ فیزیکی یا روحی یا مالی به پشتیبانی مرتب شما برای ادامه حیات نیازمندند:
این افراد میتوانند در فرم های مربوطه همراه با شما ضمیمه شوند مشروط بر آنکه دارای همسر یا شریک جنسی دوفاکتو نباشند.( یعنی اگر هر دو نفر والدین شما زنده هستند حتی اگر با شما زندگی می کنند نمی توانند در فرم شما درج شوند بلکه در صورت تمایل باید برای آنها فرم جداگانه ای پر و تحویل مقامات مربوطه شود . )

✅✅✅
     
  
مرد

 
‍ ❌❌❌شرایط لازم برای قبول پیشنهاد دهنده #ویزای_بشردوستانه #استرالیا :

پیشنهاد دهنده در حالت کلی باید حداقل 18 سال داشته و حایز یکی از شرایط زیر باشد:

1⃣شهروند استرالیا باشد :
( یعنی تابعیت استرالیا را داشته باشد که مهمترین معیار تشخیص آن داشتن گذرنامه استرالیایی است.)

2⃣اقامت دائم استرالیا را داشته باشد

3⃣شهروند حائز شرایط نیوزیلند باشد:
( نیوزیلند کشور کوچکی در همسایگی استرالیا است که با این کشور مرز آبی مشترک دارد ). شهروند نیوزیلندی واجد شرایط فردی است که چنانچه بعد از فوریه 2001 با یک ویزای مخصوص وارد استرالیا شده است دارای اقامت دائم باشد
( شهروندان نیوزیلند می توانند برای ورود به استرالیا یک ویزای مخصوص کسب کنند که به ایشان حق اقامت و کار در استرالیا را بصورت نامحدود می دهد ولی بصورت اتوماتیک مقیم دائم محسوب نخواهند شد . ایشان حق در خواست شهروندی استرالیا را نیز ندارند )

4⃣سازمانی در استرالیا باشد که گردش عملیاتی آن در خاک استرالیا است:
( یعنی یک شرکت در استرالیا هم بعنوان یک شخص حقوقی می تواند پیشنهاد دهنده باشد )

✅✅✅
     
  
مرد

 
‍ ❌❌❌حالات استثنا در #ویزای_بشردوستانه #استرالیا:

📌افرادی که ویزای بشردوستانه ( ویزای نوع 202 ) را تقاضا می کنند در یک حالت استثنایی می توانند بدون داشتن کیس خطر در مورد نقض شدید حقوق انسانی خود هم تقاضا دهند و آن زمانی است که درخواست ویزا بر اساس یک عنوان موسوم "یکپارچه کردن خانواده از هم گسیخته "بررسی شود در این حالت یکی از افراد زیر در استرالیا پیشنهاد دهنده خواهد بود :

1⃣همسر یا شریک جنسی دو فاکتو

2⃣هر یک از والدین( اعم از آنکه متقاضی فرزند خونی شخص پیشنهاد دهنده یا فرزند خوانده وی باشد . )

3⃣هر یک از فرزندان زیر 18 سال:
در این مورد فرزند ساکن استرالیا حتما" باید کمتر از 18 سال داشته باشد و پیشنهاد دهنده شود ولی اگر طی بررسی تقاضا سن فرزند به 18 سال برسد مثلا" موقعی که تقاضا برای یکپارچه شدن خانواده از هم گسیخته توسط یک فرزند17 سال و نیمه پیشنهاد ( اسپانسری ) میشود ولی قبل از اعلام نتیجه بررسی تقاضا سن وی به 18 سال می رسد تقاضای مذکور دیگر قابل بررسی تحت عنوان یکپارچه کردن خانواده از هم گسیخته نیست ولی بصورت اتوماتیک هم رد نمیشود بلکه به متقاضی اطلاع داده میشود تا تقاضای خود را با عنوان کردن دلایل لازم در جهت نقض شدید حقوق انسانی خود (مانند دیگر متقاضیان دریافت ویزای 202 بشردوستانه ) به جریان بیاندازد.
     
  
مرد

 
❌❌❌اعلام وضعیت اضطراری در استان انتاریو

از مردم در استان انتاریو خواسته شده «در خانه بمانند»

داگ فورد، نخست‌وزیر استان انتاریو در یک نشست خبری فوق‌العاده از بحرانی بودن وضعیت همه‌گیری در استان انتاریو خبر داد و اعلام کرد که برای جلوگیری از به زانو در آمدن سیستم درمانی استان، مجبور است انتاریو را مجدداً قرنطینه کند و دستور «ماندن در خانه» صادر کرد.

در حال حاضر وضعیت پذیرش بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه در استان انتاریو حتی از بدترین وضعیت پیش‌بینی شده هم فراتر رفته است و بیمارستان‌ها دیگر ظرفیت پذیرش ندارند.

از اهالی انتاریو خواسته شده از نیمه‌شب امشب در خانه بمانند و فقط جهت انجام کارهای ضروری مانند خرید غذا، انجام امور پزشکی و تزریق واکسن، مشاغلی که نتوان از خانه کار را انجام داد و ورزش در اطراف محل زندگی، از خانه خود خارج شوند.

مراکز خرید و فروشگاه‌های غیرضروری بسته خواهند ماند و به جز بخش مواد غذایی فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ، بقیه باید به شکل خرید آنلاین یا تحویل دم درب فروشگاه کار کنند.
     
  
مرد

 
❌❌❌#آمریکا اعلام کرده است که کمک های بشردوستانه، مالی و امنیتی به فلسطینیان که دولت دونالد ترامپ آن را قطع کرده بود، از سر گرفته می شود. آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، طی بیانیه ای گفت که این کمک ها حدود ۲۵۰ میلیون دلار خواهد بود.

این بسته شامل ۷۵ میلیون دلار کمک اقتصادی در کرانه غربی رود اردن و نوار غزه و ۱۰ میلیون دلار برای برنامه های ترویج صلح است.

همچنین ۱۵۰ میلیون دلار برای برنامه های حمایت از پناهجویان فلسطینی اختصاص داده شده است که «آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک» - وابسته به سازمان ملل متحد - آن را در اختیار فلسطینی‌ها قرار می دهد.

تصمیم تازه دولت جو بایدن چرخشی در رویکرد آمریکاست که در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۸ میلادی حدود ۳۰۰ میلیون دلار کمک‌ به فلسطینیان از طریق سازمان ملل متحد را متوقف کرد. دولت دونالد ترامپ همچنین کمک‌های ۲۰۰ میلیون دلاری خود به تشکیلات خودگردان فلسطینی را متوقف کرد.
     
  
مرد

 
❌❌❌عقب نشینی دانشگاه UQAM در رابطه با تصویر نیمه برهنه دختر دانشجو

در حالی که از چند روز پیش انتقادات و فشارها به دانشگاه کبک #مونترال UQAM در رابطه با ماجرای انتشار عکس‌های نیمه لخت یک دانشجوی دختر این دانشگاه تشدید شده است، مسئولان این دانشگاه بالاخره سکوت خود را شکسته و تاکید کردند که به‌هیچ‌وجه به دنبال محدود کردن آزادی بیان نیستند.
در بیانیه‌ای که UQAM در این‌باره منتشر کرد، آمده است: «ما به‌هیچ‌وجه قصد محدود کردن یا مخدوش کردن آزادی بیان را که برای دانشگاه ارزش والایی محسوب می‌شود، نداریم. همچنین دانشگاه هرگز قصد ندارد درباره آن‌هایی که در عرصه جنسی کار می‌کنند، پیشداوری کند. بار دیگر تاکید می‌کنیم که هدف از روندهای قضایی مربوط به الن بودرو Hélène Boudreau به‌هیچ‌وجه این نیست که این دانشجو را از منتشر کردن عکس‌های مربوط به خودش در شبکه‌های اجتماعی یا جای دیگری منع کنیم.»
روندهای قضایی که دانشگاه کبک مونترال بر ضد این دختر دانشجوی سال آخر خود آغاز کرده بود، ۳۱ مارس به تاریخ نامعلومی به تعویق افتاد تا دو طرف این مناقشه بتوانند برای رسیدن یه یک تفاهم خارج از چارچوب قضایی مذاکره کنند.
     
  
مرد

 
❌❌❌ مسیر تحصیل تا شهروندی #کانادا

📌📌تحصیل در کانادا علاوه بر اینکه فرصت آموزش در یکی از کشورهای برتر دنیا را برای شما فراهم می کند، مسیر رسیدن به شهروندی کانادا را پس از اتمام تحصیل هموار می کند.

🔹در ابتدا شما با امکان کار تا 20 ساعت در هفتـه بعنوان دانشجوی بین المللی فرصت تجربه درمحیط انگلیسی زبان را کسب می کنید.بعد از اتمام دوره تحصیـل با دارا بودن مجوز کار پس از تحصیل می توانید تا 3 سال در کانادا بمانید. مجوز کار پس از تحصیل امکان کار بصورت فول تایم یا پارت تایـم را بدون نیز به مجـوز LMIA فراهـم می کنـد.

🔹برای اخذ اقامت دائـم پس از فارغ التحصیلی مسیرهای مختلفی وجود دارد، از جمله برنامه های استانی و روش اکسپرس انتری.برای دانشجـوی خارجـی در کانـادا روش اکسپـرس انتــری بهتریــن و سریعتریــن روش رسیــدن به اقامــت دائــم و شهروندی کاناداست، زیرا امتیاز فاکتورهای مهمی مانند سابقه تحصیل کانادایی، سابقه کار کانادایی و دانش زبان انگلیسی یا فرانسه را کسب می نمایند.
     
  
مرد

 
‍ ❌❌❌رسیدگی ویژه درخواست پناهندگی
#ترکیه

📌گاهی اوقات افرادی که اقامت موقت(مثلا توریستی) ترکیه را دارند بعد از اتمام مهلت اقامت، درخواست پناهندگی ارائه میکنند با توجه به اینکه در اکثر موارد این کار فقط به این دلیل است که طبق قانون جدید اشخاص نمیتوانند اقامت خود را تمدید کنند فلذا اداره مهاجرت به شدت سختگیری میکند

📌در خصوص افرادی که بعد از سپری شدن مدت اقامت درخواست پناهندگی میدهند کارمندان اداره مهاجرت ترکیه ادعای شخص مبنی بر خطر را در همان زمان ارائه درخواست بررسی میکنند و یک مصاحبه کوتاه انجام میدهند مهمترین تردید نسبت به ادعای این افراد این است که اگر جانتان در خطر بود چرا ابتدااقامت گرفتید ؟چرا الان که متوجه شدید اقامتتان تمدید نمیشود درخواست پناهندگی میدهید ؟بنابراین متوجه میشوید که بدون داشتن دلایل موجه و قابل قبول درخواست شخص به هیچ عنوان پذیرفته نمیشود به هرروی اگر شخص در این مصاحبه بتواند کیس خطر خود را به آنها ثابت نماید از او ثبت نام بعمل می‌آید و طبق روال باقی پناهجویان گردشکار برای آنها انجام می‌شود . اگر شخص متقاضی نتواند خطر ادعایی را برای اداره مهاجرت اثبات کند درخواست پناهندگی او از طرف اداره مهاجرت ترکیه رد میشود و او میتواند به دادگاه اعتراض کند تا درباره درخواست پناهندگی این شخص تصمیم بگیرد .

📌اگر پرونده درخواست پناهندگی به دادگاه برود طبق تجربه سیستم دادگاهی ترکیه مدت زمان نسبتاً زیادی برای بررسی زمان می‌برد . پس بهتر است در چنین مواردی اگر در شهری درخواست پناهندگی دادند و مورد قبول اداره مهاجرت آن شهر واقع نشدو ثبت نام نشدند به شهر دیگری برای ثبت نام مراجعه کند

     
  
صفحه  صفحه 23 از 338:  « پیشین  1  ...  22  23  24  ...  337  338  پسین » 
سیاست

پناهندگی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA