انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 89 از 93:  « پیشین  1  ...  88  89  90  91  92  93  پسین »

Moharram | محرم........نظرت راجع به محرم و عزاداری حسین چیه؟؟؟؟


مرد

 
خلاصه عاشورا جدا از مزخرفات و داستان سرایی هایی آخوند های دوزاری روضه خون...یزید و حسین بن علی سر یک زن باهم جنگ کردند...یکی از حاکمان محلی یک زن زیبا داشت که یزید عاشق این زن میشه و به شوهرش میگه به ازای پول زیاد و مقام بالاتر زنشُ طلاق بده و اون فرد هم زنشُ طلاق میده...اما اینجا جناب حسین بن علی زود دست به کار میشه اون زن را به عقد خودش درمیاره و یزید هم از این قضیه شاکی میشه...در ضمن جناب حسین بن علی قصد فرار از یزید را داشته و دنبال جنگ با یزید نبود.

دختری هم به نام رقیه بنت حسین وجود تاریخی نداشته که اخوند های دوزاری واسه اون روضه میگیرن.

همچنین شاهدخت ایرانی شهربانو دختر یزدگرد هیچوقت با حسین بن علی ازدواج نکرده که ثمره اش علی بن حسین (امام سجاد) باشد.این صحبت ها همه توسط آخوند های دوزاری ایجاد شده تا مردم ایران را با خودشون همراه کنند و اینطوری یکجوری مثلا بگن آره امامان از طرف مادری به ایرانیان متصل هستند.این رمان هم یکی از همون راه ها بوده در ادامه کار ملاها.

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
اگر هم قرار باشد که طرفداران شیعه و علی بن ابی طالب واسه کسی عزاداری کنن زیدیانی هستند که از سال 147 تا 151 هجری قمری توسط عباسیان سلاخی شدند.تعداد کشته های زیدیان در این 4 سال بالای 60 هزار نفر گفتند.چرا آخوند های شیعه در مورد این واقعه صحبتی نمی کنند؟ چون واسش نون و آب نمیشه اما از امامزاده هایی که اکثرا از فرزندان زید بن علی هستند واسه خودشون مرکز ثروت اندوزی درست کردند.

تاریخچه امامزاده ها در ایران هم جالب هستش...اکثر این امامزاده ها که دروغ هستند و ملاها اومدند در زمان صفویه و به خصوص شاه تهماسب که کل امور داده بود دست آخوند ها ایجاد شد.حالا یک عده هم از این امام زاده ها هم که واقعی هستند از نوادگان زید بن علی هستند.علت این قضیه هم برای این هستش که زیدیان بر این باور بودند که باید با امویان و عباسیان جنگ مسلحانه انجام داد و حال اینکه فرزندان امام چهارم شیعیان دوازده امامی هیچوقت با خلفای اموی و عباسی نجنگیدند(حالا ملاهای دوزاری واسه اینکه این قضیه رو ماستمالی کنند فرمایش می فرمایند که امامان بعد از امام سجاد جنگ فرهنگی میکردند!سید علی گدا رهخر عظما و تمام آخوند های دوزاری و ساندیسی ها فدای جنگ فرهنگی امامان شیعه بشوند.آمین!).اینکه تعداد امامزاده ها در این و به خصوص شمال زیاد هستش به این خاطر هستش که این افراد از دست ماموران دولتی فرار می کردند و به ایران (به خصوص شمال ایران) پناه می آوردند و بعد از مرگ یا کشته شدنشون در ایران دفن میشدند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
تا زمانی که خیلی از مردم ایران عاشورا را سینه زنی و نوحه خو انی, تطیلات را در آنتالیا رقص در کنار دریا و دموکراسی را در رای دادن به آخوند میدانند, سرنوشت کشور بهتر از این نمیشود.
روانشناس
     
  
مرد

 
واقعا من محرم خیلی دوست دارم
اعتقاد خیلی مهمه
انشاله اقا امام حسین پشت و پناه همه دوستدارنش باشه
148036
     
  
مرد

 
محرم چیزی جز یه دعوای خانوادگی بر سر تقسیم غنایم نبوده!
     
  
زن

 
عزاداری خوبه
     
  

Streetwalker
 
به نظرم مبتذل ترین و بی حاصل ترین و آزار دهنده ترین فستیوال مذهبی دنیاست.
هیچ زیبایی و جذابیت و حقیقتی درش ندیدم.
یادمه یک بار فیض اجباری قسمتم شد و بردنمون تعزیه! اونجا یک یاروری بود که لباس شیر (از اینا که برای جذب بچه ها در فروشگاه ها میپوشند) پوشیده بود و اون وسط راه میرفت! کلی خندیدم!
واقعا ممکنه این جماعت ایرانی از شر جنگ و دعوا های عموزاده های قریشی بنی هاشم و بنی امیه و بنی عباس سر اسب و زن و پول راحت بشند؟
برام عجیبه حسین و دار و دسته 72 نفر بودند و هزار ساله براشون عزاداری میکنیم. امروز تو ایران روزی 2000 نفر از کرونا میمیرند و کسی یادش هم نیست...
البته این نظر شخصی منه. اگر کسی هم عشق اوسین اوسین کردن و سینه و قمه زدن و نوشتن چرت و پرت پشت شیشه ماشین و دختر بازی و پسر بازی به اسم عزاداری داره به خودش مربوطه...
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   
مرد

 
از ریشه و بن با ده روز مراسم عذاداری مخاافم !!! چرا ده روز فیستیوال و جشن انچنانی که همه باهم متحدانه ی جشن بگیرن نداریم ! اگه بگید عید که سیزده روزه میشه گفت فقط ی روزش همه یک دستن و میرن سیزده بدر دل طبیعت بقیه روزا هر کی سی خودشه . همین روزای محرم رو برعکس هر شب پارتی کنین عشق و صفاااا باشه
     
  
مرد

 
امروز روز عاشوراست

یادآور فداکاری‌های سیدالشهدا(ع) ، اهل بیتش(ع) و اصحاب

باوفایش...
     
  
مرد

 
Petershado:
امروز روز عاشوراست

یادآور فداکاری‌های سیدالشهدا(ع) ، اهل بیتش(ع) و اصحاب

باوفایش...


اولا ****** تو سید الشهدات، دوما میشه یکی از به اصطلاح فداکاری هاش رو نام ببری که با هدف سود و ثمر رسوندن به خودش و خونواده اش و فک و فامیلش انجام نشده باشه؟

سوما، *** اهل بیتش.

یارو سر قدرت با پسر عموش در افتاده زدن ***** اونم ۱۴ قرن پیش بعد یه مشت مشنگ تو ایران خودشونو براش جر میدن.

به دلیل بکار بردن کلمات رکیک ویرایش شد .
---------------------------------------------------
میشه مودبانه تر نظر داد . اندیشمند
     
  
صفحه  صفحه 89 از 93:  « پیشین  1  ...  88  89  90  91  92  93  پسین » 
مذهب
مذهب

Moharram | محرم........نظرت راجع به محرم و عزاداری حسین چیه؟؟؟؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA