انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 40 از 338:  « پیشین  1  ...  39  40  41  ...  337  338  پسین »

پناهندگی


مرد

 
💢رئیس سازمان هواپیمایی ایران می‌گوید برخی شهروندان ایرانی در کشورهای مانند انگلستان و ترکیه در خیابان‌های لندن و استانبول می‌خوابند و پولی ندارند به ایران بازگردند که باید راه حل عملیاتی برای حل مشکلات این شهروندان اندیشید.
#ایرانیان_انگلیس_ترکیه

     
  
مرد

 
💢ارزیابی مدارک دانشگاهی پناهجویان

چگونه معادل مدرک تحصیلی اروپایی خود را دریافت کنید؟

طی برنامه EQPR چنانچه شما دارای مدرک دانشگاهی هستید می توانید برای دریافت معادل اروپایی آن که مدت ۵ سال اعتبار دارد اقدام کنید. پس از بررسی مدارک با شما مصاحبه انجام می شود و در صورت صلاحیت مدرک تایید شده اروپایی رشته تحصیلی خود را دریافت خواهید کرد.

این مدرک در کل اتحادیه اروپا معتبر می باشد.

جهت ثبت نام و ارسال مدارک از طریق وب سایت زیر اقدام نمایید:👇👇👇

https://coe.diplo-me.eu

#ارزیابی_مدارک_دانشگاهی
#پناهجویان_پناهندگان
     
  
مرد

 
💢پاسخ بخش ویزاهای مهاجرتی سفارت آمریکا در ابوظبی در رابطه با تایید تعلق کانال تلگرامی abudhabiiv@ به این سفارتخانه‌.

کاربران تلگرام می توانند از طریق این کانال از اطلاعات و اخبار مربوط به ویزاهای مهاجرتی در سفارت آمریکا در ابوظبی مطلع شوند:👇👇👇
#ویزا_آمریکا
     
  
مرد

 
💢شرط جدید برای اجازه اقامت در خوابگاه‌های ترکیه

شرایط دریافت اجازه اقامت در خوابگاه‌های ترکیه تغییر کرد.

بر اساس قوانین جدید دانشجویانی که قصد اقامت در خوابگاه‌های ترکیه را دارند، نباید به جرم «توهین به رئیس‌جمهور» محکوم شده باشند.

همچنین اگر دانشجویی در زمان اقامت در خوابگاه به رئیس‌جمهور توهین کرده باشد، از خوابگاه اخراج شده و تا پایان دوره تحصیل نمی‌تواند در هیچ کدام از خوابگاه‌های دانشجویی اقامت کند.

همچنین اگر دانشجویی به هر جرمی محکوم به حبس تا 6 ماه شده باشد، می‌تواند در خوابگاه اقامت داشته باشد.

از طرفی دانشجویانی که به دلیل حضور در تجمعات اعتراضی منتسب به گروهک‌های تروریستی تعلیق شده باشند، تا پایان دوره تعلیق خود نمی‌توانند از خدمات حضور در خوابگاه استفاده کنند
     
  
مرد

 
💢ازسرگیری پروازهای لندن از ۱۶ اردیبهشت

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران طی نامه‌ای به روسای شعب این شرکت از برقراری مجدد پروازهای لندن طی ۱۶ اردیبهشت خبر داد.
     
  
مرد

 
💢فرانسه: مسئولان ترکیه عمداً برای رئیس کمیسیون اروپا صندلی نگذاشته بودند

کلمان بون، وزیر مشاور در امور خارجه فرانسه درباره ماجرای موسوم به «سوفاگیت» گفت که رفتار ترکیه در برابر اورزولا فن در لاین، در واقع «عمدی» بوده و ترکیه مقامات اروپایی را در «تله» انداخته است.

بون روز یکشنبه ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) در یک برنامه چندرسانه‌ای، با رد فرضیه خطای پروتکلی نزد طرف اروپایی گفت: «این یک توهین از طرف ترکیه بوده است.»
این مقام فرانسوی اظهار داشت: «تشریفات و رسم و رسوم باید سر جای خودش باشد. مشکل در این ماجرا اروپا نیست، ترکیه است» و افزود: «ترکیه نوعی حالت تهاجمی کلی نسبت به اروپا دارد و در آن روز نیز رفتار بدی داشت.»

جزییات بیشتر:
https://bit.ly/3d7FhHm
     
  
مرد

 
💢 تمدید محدودیت تردد از مرزهای ایران و عراق

دبیر کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا:‌

محدودیت تردد مسافری از مرزهای مشترک با عراق تا 31 فروردین ماه سال جاری تمدید شد.
     
  
مرد

 
💢تصویب برنامه پرداخت یارانه به کانادایی‌ها، در مجمع حزب لیبرال

دیروز و در جریان تصویب سیاست‌های آینده لیبرال‌ها در مجمع سالیانه‌ی این حزب، طرح پرداخت یارانه عمومی با عنوان «حداقل درآمد کانادایی» تصویب شد. این طرح صرفاً سیاست‌های آینده‌ی حزب لیبرال کانادا را نشان می‌دهد و برای دولت‌های لیبرال تعهدی مبنی بر اجرایی کردن آن ایجاد نمی‌کند. به این ترتیب حزب لیبرال یک قدم بزرگ دیگر به سمت چپ طیف سیاسی کشور برداشت تا برای کانادا آینده‌ای سوسیالیسم‌تر را ترسیم نماید.

طبق این طرح هشت ساله، از دولت‌های لیبرالی که پس از این بر سر کار بیایند خواسته شده تا برای اجرایی شدن طرح پرداخت حداقل درآمد به همه‌ی کانادایی‌ها، با دولت‌های استانی و شوراهای بومیان، مذاکره کند و راه‌کارهای مشترکی بیابد.

از سویی دیگر حزب محافظه‌کار کانادا بلافاصله عکس‌العمل نشان داد و با اشاره به ارزیابی انجام شده که نشان می‌دهد اجرای این طرح در پنج سال اولیه، سالانه حدود ۹۰ میلیارد دلار خرج روی دست کشور خواهد گذاشت، نسبت به عواقب مطالعه نشده‌ی چنین طرحی و میلیون‌ها کانادایی نیازمندی که همچنان محروم باقی خواهند ماند، تذکر داده است.
     
  
مرد

 
💢سفارت امریکا در ابوظبی:

متقاضیان ویزای مهاجرتی که قبلا مصاحبه دادن و ریفیوز شدن (به علت بن ایرانیها که ترامپ درست کرد) ، در اولویت ویزا هستن.

We also prioritize immigrant visa applicants whose petitions remain valid and who were previously interviewed but refused visas due to P.P. 10014 and/or P.P. 9645.  These applicants no longer need to contact us for action on their cases.  We will contact you in the coming weeks to notify you on the status of your case.  Thank you for your patience!

https://ae.usembassy.gov/visas/immigrant-visas/
#ویزا_آمریکا
     
  
مرد

 
💢سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت که احتمال دارد پروازهای انگلستان از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه از سر گرفته شود.
این مقام سازمان هواپیمایی کشوری افزود: "بر اساس وضعیت شیوع کرونا در کشورهای مختلف، پروازهای خارجی مورد بازنگری قرار می‌گیرد."

محمد حسن ذیبخش در گفت‌وگو با ایسنا اظهارداشت: "با توجه به اینکه وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور انگلستان رو به بهبود و کنترل شده است، احتمال از سرگیری پروازها به این مقصد وجود دارد."

او افزود: "شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) پیش‌فروش بلیت پروازهای خود را از ۱۶ اردیبهشت ماه به مقصد لندن انجام خواهد داد و امیدواریم بتوانیم با توجه به شرایط موجود، مجوزهای لازم را از ستاد ملی مقابله با کرونا برای این پروازها بگیریم.
     
  
صفحه  صفحه 40 از 338:  « پیشین  1  ...  39  40  41  ...  337  338  پسین » 
سیاست

پناهندگی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA