انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 41 از 338:  « پیشین  1  ...  40  41  42  ...  337  338  پسین »

پناهندگی


مرد

 
     
  
مرد

 
💢«ماهانه ۵۰۰ پرستار از کشور‌ مهاجرت می‌کنند»

هیئت مدیره نظام پرستاری تهران از مهاجرت ماهانه ۵۰۰ پرستار ایرانی به خارج از کشور خبر داد و گفت: اغلب پرستاران ایرانی به کشور‌های آمریکای شمالی مثل کانادا، دانمارک و سوئددر اروپا و همچنین برخی از کشور‌های حوزه خلیج فارس مهاجرت می‌کنند
     
  
مرد

 
💢امکان ارتباط با پزشکان و اورژانس ترکیه توسط وزارت بهداشت ترکیه

دوستان عزیزی که در ترکیه هستند اگر نیاز به پزشک و درمان بیماری داشتیدوبه زبان ترکی مسلط نیستید ، برای ارتباط با دکتر و اورژانس می توانید از خدمات 24 ساعته مترجمین وزارت بهداشت ترکیه استفاده کنید.

برای گرفتن وقت دکتر، با شماره 4444728 تماس بگیریدو می توانید شرایط و بیماری خود رو توضیح بدید چون وزارت بهداشت ترکیه مترجم فارسی زبان را در اختیارتان خواهد گذاشت ومترجمین این سرویس به زبانهای
فارسی، عربی، آلمانی، روسی فرانسوی و انگلیسی خدمات ارایه می دهند.
#ترکیه
     
  
مرد

 
💢مدل نوردیک / Nordic amodel

این مدل اشاره به سیستمی که دولت‌های اسکاندیناوی برای اداره کشور بکار می‌برند و بارزترین خصوصیت آن ارجحیت نفع عمومی بر نفع فردیست میپردازد.

بگذارید سیستم نوردیک را با کپیتالیسم آمریکایی مقایسه کنیم؛ در امریکا فارغ از درامد، فقیر و غنی ماهانه 13٪ از حقوق خود را بعنوان مالیات به دولت میپردازند. در این نظام قشر ثروتمند دائما پولدارتر و قشر متوسط ضعیف‌تر میشود. بعد از مدتی کم درآمدها که قسمت عمده جمعیت را تشکیل میدهند برای کسب رفاه بیشتر رو به هر کاری، حتی خلاف قانون میآورند! بطورمثال جنبش هایی نظیر جنبش 99درصدی در آمریکا نسبت به این قبیل بی عدالتیها تشکیل شده است.

اما در کشورهای اسکاندیناوی مثل نروژ سوئد و... دولت حتی تا 50٪ از درآمد شما را مشمول مالیات میکند که البته مردم بدون هیچ اعتراضی این مبلغ را میپردازند چون اگر شما پول بیشتری در بیاورید باید مالیات بیشتری هم بدهید. بنابراین در این نظام فاصله طبقاتی ایجاد نمی شود. فقر که نباشد بخش بسیار زیادی از جرم و جنایت هم خود به خود محو می شود. و اینگونه است که در فرهنگ حاکم بر اسکاندیناوی حرص و طمع کمتر است.
     
  
مرد

 
💢دختر ایرانی متولد دانمارک اما بدون اقامت دائم و پاسپورت شهروندی دانمارک

آوا شیرازی ساله متولد دانمارک از یک مادر ایرانی- اوگاندایی که بعد تولد به یک خانواده دانمارکی سپرده شده و با فرهنگ و سنن دانمارک بزرگ شده هنوز موفق به گرفتن اقامت دائم و شهروندی دانمارک نشده است.

آوا میگوید از ۱۳ سالگی تاکنون درگیر گرفتن اقامت دائم و پاسپورت بوده اما موفق نشده است ، چون اداره امور مهاجرت معتقد است او مقررات مربوط به جذب در جامعه و قوانین اخذ شهروندی را رعایت نکرده است.

همچنین پدر و مادر واقعی آوا شهروند دانمارک نیستند ، پس او نمی تواند به طور خودکار شهروندی دانمارک را بگیرد . تصویب قانون اخذ شهروندی در سال ۲۰۱۴ برای متولدین دانمارک توسط مجلس بسیاری از جوانان را امیدوار کرد اما با تغییر در توازن قدرت پارلمانی در سال ۲۰۱۶ اینگه استویبرگ موفق شد دوباره این قانون را لغو کند . اکنون آوا و امثال وی باید ۳۵ سال از ۴ سال آخر را کار دائم داشته باشند تا بتوانند نسبت به اخذ اقامت دائم اقدام کنند.

همچنین داشتن عدم سوء پیشینه کیفری و قبولی در امتحان جامع شهروندی نیز از شروط لازم برای دریافت اقامت دائم است.
#دانمارک
     
  
مرد

 
💢خبر فوری : لاتاری 2021 سفارت ابوظبی در حال انجام مصاحبه برندگان لاتاری در سال مالی 2021 میباشد.

متقاضیان باید منتظر باشند تا در مورد وقت مصاحبه خود اعلانی دریافت کنند لاتاری 2020 متقاضیانی که ویزای لاتاری خود را در سال 2020 دریافت کردند ، میتوانند سريعا وارد ایالات متحده شوند و ابلاغیه ی 10014 شامل آن ها نمیشوند.

از همه ی دارندگان ویزای لاتاری 2020 دعوت میشود تا سریعا خود را به ایالات متحده آمریکا برسانند.

اطلاعات لازم در لینک 👇👇👇

https://ae.usembassy.gov/visas/immigrant-visas/
#آمریکا
#لاتاری
     
  
مرد

 
‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ❌❌❌رد شدن درخواست #ویزا، #پناهندگی و #مهاجرت #کانادا پایان راه نیست.

#قسمت_دوم

📌درخواست تجدید نظر چه برای اسپانسری باشد، یا برای اقامت و یا زمانی که دستور اخراج صادر شده باشد، با ارائه یک ابلاغیه تجدید نظر Notice of Appeal به شعبه فرجامخواهی مهاجرت، آغاز می شود.
. به دنبال ارائه این ابلاغیه، وزیر مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا یک نسخه از رأی و درخواست مربوطه را برای ارسال به طرف های درگیر در پرونده، آماده می کند. براساس مقررات IAD، این سند Record وزیر، باید ظرف ۱۲۰ روز ارسال شود.
· وكيل Counsel نیز می تواند به تنهایی و با ذکر دلایل اینکه چرا فرجام خواهی باید از طریق ADR انجام شود Filterd Into، فرایند این درخواست را آغاز کند.
✅اگر با درخواست پناهندگی شما مخالفت شده است، در این صورت، ممکن است اجازه داشته باشید تا از طریق شعبه فرجامخواهی پناهندگی Refugee Appeal Division - RAD در شورای مهاجرت و پناهندگی Immigration and Refugee Board، فرجام خواهی کنید.
شما میتوانید برای درخواست تجدید نظر خود، شواهد جدیدی ارائه کنید. RAD این اختیار را دارد تا در خصوص درخواست تجدید نظر شما، به شما حمایت پناهندگی اعطا کند و یا اینکه اگر خطایی در رأی اولیه رخ داده باشد، دستور برگزاری جلسه رسیدگی جدیدی به درخواست پناهندگی شما بدهد.
اگر RAD درخواست تجدید نظر شما را رد کند، آنگاه شما میتوانید با درخواست بازبینی قضایی از طریق دادگاه فدرال کانادا، این رأی را مورد چالش قرار دهید.

✅متقاضیان پناهندگی در مدت زمان انتظار برای صدور رأى RAD با رأی دادگاه فدرال، از این حق برخوردار هستند که برای دریافت مجوز کار، درخواست بدهند یا اگر مجوز کار دارند، آن را تمدید کنند.
· آنها همچنین در این مدت، از پوشش برنامه موقت سلامت فدرال، Interim Federal Health Program بهره مند می شوند.
· متقاضیانی که با درخواست پناهندگی آنها مخالفت شده است از حق تعویق اخراج Stay Of Removal در حین انتظار برای فرجامخواهی خود برخوردار هستند. بدین معنی که نمی توان آنها را در هنگام انتظار برای صدور رأی، از کانادا اخراج کرد.

✅اگر درخواست پناهندگی رد شود، دادخواه از تاریخ دریافت رأی به مدت ۱۵ روز مهلت دارد تا درخواست فرجامخواهی Notice of Appeal را به RAD ارائه کند. فرض بر این است که دادخواه، رأى خود را ظرف ۷ روز پس از تاریخ فهرست شدن در اخطاریه صدور رأی، دریافت کرده است.
دادخواه که در مرحله فرجام خواهی، «فرجامخواه Appaellant» نامیده می شود، باید ظرف مدت ۳۰ روز از دریافت رأي عدم پذیرش از سوی RPD، سند فرجام خواهی را ارائه دهد. سند فرجام خواهی شامل فرم تکمیل شده RAD، شهادت نامه فرجامخواه، هرگونه شواهد و مستندات جدید و نیز لایحه ای از فکتها و قوانینی است که خطاهای صورت گرفته توسط RPD را با ذکر جزئیات بیان کرده باشد. اگر فرجامخواه هرکدام از این ضرب الاجلها را رد کند، باید در هنگام ارائه ابلاغیه یا سند فرجام خواهی، یک درخواست مکتوب برای تمدید مهلت ارائه دهد. همچنین، فرجام خواه باید دلایل تاخیر خود را بیان کند.

✅از زمان ارائه فرجام خواهی به RAD، صدور رأی می تواند چیزی بین ۲ تا ۳ سال طول بکشد. RAD در هر زمانی پس از ارائه فرجامخواهی، ممکن است با فرجامخواه یا وکیل او تماس بگیرد و درخواست نماید تا اطلاعات بیشتر با لوایح Sumbissions مكتوب دریافت کند.
با این همه، این برعهده خود فرجامخواه است تا مطمئن شود تمامی اسناد و لوایح مورد نیاز برای تعیین خطاهای رخ داده در رأى RPD و اینکه چه درخواستی از RAD دارند را به شکل واضح ارائه کرده است.منبع:مرجع آمریکا و کانادا

AA
     
  
مرد

 
‍ ‍ ❌❌❌رد شدن درخواست #ویزا، #پناهندگی و #مهاجرت #کانادا پایان راه نیست.

📌رد شدن ویزا، پناهندگی و مهاجرت پایان راه نیست؛ چطور باید درخواست تجدید نظر کرد؟

📌، امکان دارد کانادا درخواست شما را برای ویزا، مهاجرت یا پناهندگی رد کند، اما این به منزله پایان راه نیست و هنوز راههائی وجود دارد که شما می توانید شانس خود را به رسیدن درخواست تان امتحان کنید. البته چندان ساده هم نیست. درخواست تجدید نظر یا همان فرجام خواهی در چنین شرایطی، کلی فوت و فن و ریزه کاری دارد که باید از آنها اطلاع داشته باشید. فرجام خواهی انواع مختلفی دارد ,هر کدام از این موارد نیز، قوانین و راهکارهای خودشان را دارند

📌متناسب با نوع درخواست، می توان برای بسیاری از رأیهای مهاجرتی، از داخل یا خارج از کانادا تقاضای فرجامخواهی یا تجدید نظر کرد..

✅انواع آرای صادرشده که میتوان از دادگاه فدرال کانادا برای آنها تقاضای فرجامخواهی کرد برای رأیهای زیر، میتوان از دادگاه فدرال کانادا، Federal Court of Canada فرجامخواهی نمود که به آن «رسیدگی قضایی Judicial Review» گفته میشود:
1️⃣رد شدن درخواست ویزای گردشگری
2️⃣رد شدن درخواست ویزای تحصیلی
3️⃣رد شدن درخواست مجوز کار
4️⃣رد شدن درخواست مجوز ورود، از جمله به دلایل کیفری و پزشکی
5️⃣رد شدن درخواست به دلايل بشردوستانه و مشفقانه

📌 روش هایی که متقاضی می تواند از افسر ویزا دلایل رد شدن ویزای خود را بخواهد
متقاضی، معمولا رأي عدم پذیرش ویزای گردشگری یا ویزای تحصیلی را از طریق یک نامه رأى Decision Letter که حاوی یک پاسخ کلی است دریافت می کند. متقاضی می تواند به یکی از دو طریق زیر از افسر ویزا Visa Officer بخواهد که به طور کتبی دلایل رد شدن درخواست او را اعلام کند:
1️⃣ارائه درخواست به دادگاه فدرال
2️⃣ارائه درخواست آنلاین دسترسی به اطلاعات.

✅وقتی برای پذیرش اسپانسری از خارج از کشور با تعهدات اقامت Residency Obligation، رای منفی صادر شده باشد، می توان از طریق شعبه استیناف مهاجرت، Immigration Appeal Division یا همان IAD تقاضای فرجامخواهی کرد.
موارد اسپانسری در داخل کانادا را نیز میتوان با درخواست رسیدگی قضایی Judicial Review از دادگاه فدرال کانادا، مورد چالش قرار داد

✅عضو RAD میتواند فرجام خواهی را تأیید کند و حمایت پناهندگی موردنظر را در اختیار فرجامخواه بگذارد میتواند فرجامخواهی را رد کند و بر تصمیم RPD صحه بگذارد یا اینکه می تواند دادخواست فرجامخواه را به RPD برگرداند تا در جلسه رسیدگی جدید، توسط یک عضو دیگر از RPD، دوباره درباره آن حکم داده شود منبع:مرجع آمریکا و کانادا

AA
     
  
مرد

 
❌❌❌آرمین زارعیان، رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران، گفته است که هر ماه ۵۰۰ پرستار #ایرانی به کشورهای اروپایی و آمریکایی مهاجرت می‌کنند.

📌📌آقای زارعیان در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفت که بیشتر این پرستاران به کشورهایی مانند کانادا، سوئد و همچنین بعضی از کشورهای حاشیه خلیج فارس مهاجرت می‌کنند.

او همچنین گفت که این پرستاران بیشتر کارمندان شرکت‌های خصوصی هستند.

آقای زارعیان علت مهاجرت پرستاران را "عدم برخورداری از حق و حقوق کافی و منطقی در ازای کاری که انجام می‌دهند" برشمرد.

او گفت: "دولت کاری برای استخدام پرستاران انجام نمی‌دهد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور هم هیچ اراده‌ای برای استخدام پرستاران ندارد... پرستاران نمی‌آیند حقوق ۵ هزار یورویی دیگر کشور‌ها را رها کنند و با حقوق بخور نمیر فعلی که به آن‌ها پرداخت می‌شود، نمیتوان مانع خروج پرستاران از کشور شد."

پیشتر سازمان نظام پزشکی ایران در توییتی نوشته بود که در ۱۰ ماه اول همه‌گیری کرونا بیش از ۳۰۰۰ پزشک از کشور مهاجرت کردند.

     
  
مرد

 
❌❌❌سفارت #آمریکا در ابوظبی:

📌📌متقاضیان ویزای مهاجرتی که قبلا مصاحبه دادن و ریفیوز شدن (به علت بن ایرانیها که ترامپ درست کرد) ، در اولویت ویزا هستن.

We also prioritize immigrant visa applicants whose petitions remain valid and who were previously interviewed but refused visas due to P.P. 10014 and/or P.P. 9645.  These applicants no longer need to contact us for action on their cases.  We will contact you in the coming weeks to notify you on the status of your case.  Thank you for your patience!
     
  
صفحه  صفحه 41 از 338:  « پیشین  1  ...  40  41  42  ...  337  338  پسین » 
سیاست

پناهندگی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA