انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 67 از 72:  « پیشین  1  ...  66  67  68  ...  72  پسین »

Medical Content | مطالب پزشکی


مرد

 
🔹دانشمندان در تلاش هستن تا از حس بویایی سگ برای تشخیص سرطان استفاده کنند!

شیوه کار به این صورته که سگ با یک گردونه حاوی ادرار مردان سالم و مردانی که سرطان پروستات دارن روبرو میشه و تشخیص میده که نمونه ادرار فرد سرطانی کدوم یکی هست.
حقیقتا بشر از این بویایی قوی سگ تا جا داشته استفاده کرده، فقط مونده برق بگیریم ازش!

📚 📡 مردان بی مو 2.5 برابر مردان پرمو به کرونا مبتلا می‌شوند.
۳۳۵ فوتی ‌‎، در مجموع قربانیان کرونا در کشور از ۷۴ هزار نفر گذشت/ شناسایی ۱۷۰۷۶ بیمار جدید
     
  
مرد

 
♦️فوق تخصص ریه: #ماسک یک‌بار مصرف سه‌لایه را بعد از سه تا چهار ساعت عوض کنید

حمید سهراب‌پور فوق تخصص ریه و متخصص داخلی:
🔹ماسک جراحی سه‌لایه به منظور استفاده روزانه سه تا چهار ساعت قابل استفاده بوده و در صورت مرطوب شدن باید بلافاصله تعویض شود.
🔹ماسک پارچه‌ای باید به صورت روزانه، پس از یک‌بار مصرف شسته شود، مرطوب نباشد و پس از شست وشو با اتو و... خشک و سپس استفاده شود.
🔹ماسک‌های یک‌بار مصرف سه‌لایه جراحی به منظور استفاده روزانه بهترین گزینه جهت جلوگیری از انتقال آلودگی است اما حضور در اماکن عمومی پرازدحام و آلوده نظیر بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت و درمان که آلودگی عفونی شدید است، مستلزم استفاده از ماسک پارچه‌ای بر روی این ماسک است.
📚 💊دوز بالای ویتامین D تاثیری بر درمان نوع شدید #کرونا ندارد ‼️

📌محققان دانشکده پزشکی دانشگاه سائوپائولو در برزیل در پژوهشی بالینی به بررسی نقش ویتامین D بر بیماران بستری با نوع شدید کووید ۱۹ پرداختند و دریافتند که تجویز دوز بالای این ویتامین به این بیماران، تاثیری بر روند بیماری ندارد.این مطالعه از نوع کارآزمایی بالینی تصادفی، دوسوکور و کنترل شده با دارونما است که به دنبال تاثیر ویتامین D در مبارزه با بیماری کووید ۱۹ بود

📌این گروه از محققان به دنبال پاسخ به یک سوال اساسی بودند، اینکه «آیا ویتامین D میتواند به جلوگیری از عوارض کووید ۱۹ در بیماران بستری با نوع شدید بیماری کمک کند؟» با توجه به نتایج به دست آمده، به نظر می رسد پاسخ منفی است. ⬅️این مطالعه نشان داد که دوزهای بالای ویتامین D که به بیماران بستری در بیمارستان با حالت متوسط تا شدید بیماری تزریق شود، بر روند بیماری تأثیر نمیگذارد
     
  
مرد

 
مطالعه محققان دانشگاه آکسفورد انگلیس: استفاده بیش از حد از فناوری و ابزار ارتباطی در مقایسه با نوجوانان دهه۱۹۹٠ با تلویزیون بر سلامت روان نوجوانان تأثیری ندارد.
این مطالعه بر روی ۴۳٠،٠٠٠نوجوان بین ۱٠تا ۱۵سال انجام شد.

نتیجه گیری مطالعه: فناوری هیچ ارتباطی با افسردگی یا تمایل به خودکشی ندارد.
📚 🔺 افرادی که دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند هنوز ایمن نیستند و در مخاطره بیماری کرونا قرار دارند

🔹علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران: در دریافت کنندگان واکسن کرونا امکان بیماری کرونا خفیف است ولی می توانند ناقل بیماری کرونا باشند
     
  
مرد

 
مسواک زدن صحیح از روماتیسم مفصلی جلوگیری می‌کند

🔹دیلی‌میل: پژوهش‌های اخیر حاکی است، مسواک زدن صحیح دندان‌ها می‌تواند از ابتلا به آرتریت روماتوئید و حتی آرتروز جلوگیری کند.
🔹به گفته محققان، سهل‎انگاری در مسواک زدن روزانه باعث می‌شود باکتری‌های دهان وارد جریان خون شوند و زمینه را برای ایجاد آسیب در ناحیه مفاصل فراهم کنند.

📚 @فرضیه جنجالی درباره ویروس #کرونا!

🔺یک تیم از دانشمندان برجسته ادعا کردند به شواهدی دست یافتند که ثابت می کند، بیت های ژنتیکی ویروس کرونا می توانند در کروموزوم های ما ادغام شوند و مدتها پس از پایان عفونت باقی بمانند
🔺همچنین می تواند ماهها بدون ادغام ژن های آن در فرد باقی بماند.
🔺اگر این فرضیه جنجالی اثبات شود، کلیه واکسن های حال حاضر بی اثر خواهند بود! /کاپوچینو پلاس
     
  
مرد

 
⚠️احتمال ابتلای مجدد بهبودیافتگان به #کرونای_آفریقایی

🔺 حسن رودگری، متخصص ژنتیک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفته پیدایش موارد عفونت مجدد توسط سوش آفریقای جنوبی پس از ابتلا به کووید ۱۹ با ویروس نوع اولیه ایده احتمال فرار این سوش از ایمنی بدن را در ذهن برانگیخت و به عنوان مثال در ژانویه ۲۰۲۱ گزارشی از یک عفونت مجدد ۱۲۹ روز پس از عفونت اولیه گزارش شد که اتفاقا شدیدتر از عفونت خفیف اول بود و آزمایش‌ها ابتلا به نوع B.۱.۳۵۱ را تایید کردند
.
🔺 گزارش‌های دیگری نیز از ابتلا به این سوش با وجود سطح آنتی بادی بالا وجود دارد که نگران کننده بود البته در مجموع گزارش‌ها می گویند که ابتلا به سوش آفریقای جنوبی تابلوی بالینی بدتر و نتیجه اسفبارتر نداشته است، اما این نوع ویروس قطعا قدرت سرایت بالاتر دارد و می تواند یک جمعیت بزرگ را در زمان کوتاه مبتلا کند و موجب فشار مضاعف به سیستم‌های خدمات درمانی شده است و به دنبال آن موارد ابتلا، زمین گیری، بستری و مرگ و میر بیشتر خواهد شد.
📚 🔰 تصور اشتباه درباره حواس پنجگانه انسان

💢 این تصور همواره وجود داشته است که انسان تنها دارای ۵ حس است، البته برخی به حس ششم نیز معتقد هستند، اما یافته‌های علمی نشان می‌دهد که ما در واقع بیش از ۲۰ حس دیگر داریم. طبق تحقیقات اخیر حواس برجسته دیگری از جمله احساس درد، توانایی احساس درد، حس تعادل و ترموپسیشن، حس دما وجود دارد.

💢آنچه جالب است بدانید این است که حواس بیشتری در حیوانات وجود دارد مانند الکتروپسیس، توانایی احساس محرک‌های الکتریکی طبیعی، برداشت مغناطیسی، حس میدان مغناطیسی زمین و نور قطبی، توانایی استفاده از نور قطبی برای جهت یابی؛ آیا ممکن است چنین حس‌هایی در انسان نیز وجود داشته باشد؟
     
  
مرد

 
متوسط مدت زمان پلک زدن انسان ۲۵ صدم ثانیه ست

🔹حالا ببینید با یک چشم بهم زدن در جهان هستی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

📚 کفش مخصوص نابینایان موانع را تشخیص و به کاربر هشدار می‌دهد

استارتاپ اتریشی «Tec-Innovation» موفق به طراحی کفش مخصوص نابینایان شده که مجهز به دوربین و حسگر فراصوت است و می‌تواند موانع احتمالی تا فاصله ۴ متری را تشخیص داده و به کاربر هشدار بدهد.
     
  
مرد

 
🥱دلایل #سرفه کردن خون

◼️مهمترین دلایل سرفه کردن خون، تحریک مجاری تنفسی ناشی از سرفه یا عفونت است. برخی از دلایل احتمالی خلط دارای رگه خون عبارتند از: التهاب و تحریک مجاری تنفسی در اثر سرفه‌های مکرر، برونشیت و برونشکتازی.

♦️سرطان ریه: تقریباً ۲۰ درصد از افراد مبتلا به سرطان ریه در دوره‌ای از بیماری خود دچار سرفه خونی می‌شوند و سرطان‌های قفسه سینه (از جمله سرطان ریه) حدود ۲۵ درصد موارد هموپتیزی را دارند.
♦️لخته شدن خون در ریه‌ها (آمبولی ریه): با آمبولی ریوی، افراد اغلب به دلیل ترومبوز ورید عمقی دچار درد، قرمزی یا تورم در گوساله‌های خود می‌شوند.
♦️سل: شایعترین علت سرفه خون در سراسر جهان است.
♦️اختلالات خونریزی: این موارد می‌تواند به صورت ارثی یا به دلیل دارو‌ها یا مکمل‌هایی باشد که مدت زمان لخته شدن خون را افزایش می‌دهد.
📚 آنچه باید درباره مردان بدانید

💞خانم‌ها باید بدونن که مردان در نیاز به قدردانی، آسیب‌پذیرترند.
💞اگر مردی مورد تقدیر و ستایش قرار نگیره، انگیزه‌های خودشو از دست میده، حالت انفعالی می‌گیره، ضعیف، وابسته و متزلزل میشه.
💞قدردانی هم به مرد انگیزه میده و هم قدردانی رو به او می‌آموزه و همین امر مرد رو به سوی صمیمیت بیشتر هدایت می‌کنه
     
  
مرد

 
🚫به کودکان آسپرین ندهید🚫

⚠️برای پایین آوردن #تب به کودکان آسپرین ندهید. بزرگسالان می‌توانند آسپرین مصرف کنند، اما این احتمال وجود دارد که دادن آسپرین به کودکان یا نوجوانان در صورت ابتلا به عفونت ویروسی منجر به یک بیماری بالقوه کشنده به نام سندرم ری شود.

⬅️ سندرم ری یک اختلال نادر است که باعث آسیب مغزی و کبدی می‌شود. این بیماری اغلب در کودکان دیده می‌شود، اگرچه ممکن است در هر سنی رخ دهد.
📚 ⚠️مراقب خال های گوشتی باشید

💢بیشتر خال‌های گوشتی بی ضرر هستند، اما برخی از انواع آنها می‌توانند به سرطان پوستی تبدیل شوند. در معرض آفتاب قرار گرفتن برای مدت طولانی می‌تواند منجر به این بیماری شود.

💢بسیار حائز اهمیت است که مراقب خال‌های گوشتی خود باشید تا به سرطان پوستی دچار نشوید. اگر هر یک از خال گوشتی رشد کنند و یا تغییر ظاهر دهند باید به دکتر مراجعه کنید.
اگر خال‌ گوشتی دارید باید از خاراندن یا گرفتن آن پرهیز کنید. کوتاه کردن ناخن کودکان می تواند به آنها کمک کند تا از خاراندن خال گوشتی آنها خودداری کنند.

💢اگر خال گوشتی شما در یک ناحیه آسیب پذیر است که ممکن است به آن ضربه وارد شود باید از آن محافظت کنید.
     
  
مرد

 
☕️برای خلاصی از شر #خستگی قهوه بنوشید

🔸قهوه تقویت کننده کامل #انرژی است، می‌توانید از این ماده به عنوان دارویی برای خلاص شدن از شر خستگی، #بی_حالی و #تنبلی استفاده کنید.

🔸مطالعات نشان داده است مقدار کافئین موجود در قهوه در مبارزه با خستگی و همچنین در بهبود هوشیاری و مهارت‌های شناختی شما بسیار مفید باشد. وقتی قهوه می‌نوشید، هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی شارژ می‌شوید.

🔸برای این کار کافی است یک فنجان آب برداشته و حدود ۱ قاشق غذاخوری پودر قهوه را در آن اضافه کنید. آن را جوشانده و بگذارید مدتی دم بکشد و در صورت نیاز مقداری شکر به آن اضافه کنید. روزانه ۱-۲ فنجان قهوه بنوشید تا دوباره شارژ شوید. با این حال، بیش از ۲ فنجان ننوشید، زیرا مصرف زیاد قهوه ممکن است در بسیاری از موارد منجر به اختلال در خواب شود.
📚 🔹چاپ سه بعدی و بیولوژیک غضروف بینی

👤محققان دانشگاه آلبرتا موفق به ساخت چاپگر سه بعدی غضروف بینی شدند،این فناوری جایگزین روش قدیمی برداشتن غضروف از بین استخوان دنده خواهد شد
روش قدیمی عوارض خطرناکی داره مثل عفونت ریه ،زخم شدن شدید محل براشتن غضروف و حتی گاهی منجر به مرگ می شه
🔺روش دیگر هم استفاده از پروتز های مصنوعی مانند کورتکس و سیلیکونی است احتمال پس زدن غضروف های مصنوعی توسط بدن وجود داره
🔺هدف از این کار کمک به بیماران مبتلا به سرطان پوست هست که غضروف بینی خود را از دست دادند یا افرادی که در حادثه غضروف بینی خود را از دست میدهند
در این روش ساخت غضرف بینی حدود چهار هفته طول می‌کشه که با نمونه‌برداری از بینی فرد و سپس ساخت سلول‌های غضروفی به گونه‌ای که مثل یک سلول زنده باشند
درضمن غضروف بینی فقط جنبه زیبایی نداره وبرای بهبود تنفس هم ضروریه!
     
  
مرد

 
اگر بچمون علائم رشدش کنده چه کنیم⁉️

👶 در مورد بچه‌هایی که اختلال رشد دارن، تقویت نقاط قوتشون خیلی مهمه چون به اونا کمک می‌کنه بر چالش‌هاشون پیروز بشن.
👈🏼 بچه‌هایی که اختلال رشد دارن خیلی مستعد ابتلا به افسردگی و ضعف اعتمادبه‌نفس هستند. پرورش توانمندی‌ و علاقه‌مندی‌هاشون می‌تونه به ایجاد اعتمادبه‌نفس و خودباوری تو اونا کمک بزرگی بکنه.
🔸بچه شما هر چقدر هم که کوچیک باشه حتماً نقاط قوت و توانمندی‌هایی داره. شما باید نقاط قوتش رو همیشه تشویق کنین و فرصت تقویت اونا رو بهش بدید. پس قدرت و شور و هیجان بچتون رو بشناسید و تشویقش کنید، اونم زیاد!
     
  
صفحه  صفحه 67 از 72:  « پیشین  1  ...  66  67  68  ...  72  پسین » 
علم و دانش

Medical Content | مطالب پزشکی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA