انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 9 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین »

?Where Is The Border Of Treason | مرز خیانت کجاست؟



 
Raha62: میگن دروغه..اولین دروغ نشانه خیانته .هر چقدر هم ک اوپن مایه باشید با اولین دروغ ک میشنوید بهتون داره خیانت میشه پس رابطه رو باید تمام کنید
هرچند خودم با شنیدن دروغ هیچوقت اینکارو نکردم و نمیکنم (کات کردن منظورمه)شروع میکنم خودمو گول زدن و فرصت دادن به طرف مقابل ولی ب مرور باعث شده آسیب ببینم و یا برای پیشگیری از صدمه خوردنم خودم با شخص دیگه وارد رابطه عاطفی بشم و یا اگر عاشق طرف مقابلم باشم جنگ اعصاب بینمون راه افتاده ودرنهایت از هم متنفر شدیم
با اینکه بهت میاد کم تجربه باشی ولی ، حرفات واقعا درسته و آزموده شده...
     
  
مرد

 
King05:
مرز خیانت کجاست؟

مطلب زیر اقتباس از یک پایان نامه دانشجویی است که چون بلحاظ ارتباط با موضوع این تاپیک، در اینجا نقل می کنم.

خیانت در مفهوم عرفی آن از جایی شروع می شود که به امنیت حاکم بر رابطه میان همسران، خدشه ای وارد شود. به عبارت هر نوع فعالیت یا رابطه ای که در آن شخص لذتی را که باید با همسرش تجربه کند، با شخص سوم باشد، خیانت تلقی می شود. حال شروع آن می تواند لفظی باشد یا عملی.

در مجموع، مصادیق خیانت به سه دسته تقسیم میشود:

اول) خیانت ذهنی

هر آنچه به مرحله نمود و بروز می رسد، ابتدا در ذهن شکل می گیرد و پرورش میابد. خیانت ذهنی فعل و انفعالات ذهنی است در جهت آنچه که در جملات بالا ذکر شد. به عبارت دیگر خیانت عاطفی یا همان احساس ورزیدن به غیر همسر در تصورات یک فرد، تجربة روانی هیجانات و فانتزی های ذهنی را در بر می گیرد. و این مرحله ای است که هنوز بالفعل نگشته است و بروز عینی ندارد.

دوم) خیانت کلامی و رفتاری

هرگاه بروز عواطف، احساسات و هیجانات از مرحلة ذهنی فراتر رفته و به بروز کلامی و برقراری دیالوگ میان غیر همسران بیانجامد، تعریف خیانت کلامی را نمود بخشیده است. در این خصوص منظور از ارتباط کلامی، گفتگو و دیالوگ با مضمونی است که عرفاً میان همسران برقرار می گردد و مباحث و تبادل نظر های کاری، حرفه ای و اجتماعی میان همکاران و یا سایر تعاملات اجتماعی افراد جامعه را شامل نمی شود. امروزه به دلیل وجود اینترنت، ارتباط جنسی کلامی و حتی ویدئویی وجود دارد که این هم به نوعی، خیانت محسوب می‌شود. در این زمینه، در مرحله ای که چه ارتباط کلامی ابتداً برقرار شده باشد و چه سابقة صحبت کردن وجود نداشته باشد، اما ابراز احساسات و هیجانات به صورت رفتار و فعل عینی بروز یابد، مشمول خیانت رفتاری است.

سوم) خیانت جنسی

خیانت جنسی متداول ترین مفهوم در مسئله خیانت همسران است. اگرچه خیانت جنسی خود یکی از نمودهای خیانت رفتاری است، اما به لحاظ درجة اهمیت، در یک دسته بندی جداگانه ارزیابی می شود. در تبیین خیانت جنسی گفته شده است که اگر نمود آنچه که در ذهن و خیانت ذهنی رخ می دهد، بصورت رفتار و ارتباط جنسی نسبت به غیر همسر ابراز شود، این امر در حکم خیانت جنسی خواهد بود. در اینجا ممکن است مراحل قبلی ذهنی، کلامی و رفتاری به صورت سریع طی شده باشد ( که اصطلاحاً خیانت اتفاقی تلقی می شود ) یا به مرور زمان این مرحله شکل گرفته باشد.
ببین چــه آسون زدی قلبمو شکستی
     
  

Streetwalker
 
خیانت کشور نیست که مرز داشته باشه.
ظرف نیست که حجم داشته باشه.
زمین نیست که سطح داشته باشه.

ما تو خیانت به دنیا می‌آییم.
تو خیانت زندگی میکنیم.
و تو خیانت میمیریم.

پسرها اولین شریک جنسی خیالیشون مادرشون هست.
دخترها اولین مرد زندگیشون تو خیالاتشون پدرشون هست.
جایی خوندم نود درصد مردان متاهل تا آخر عمرشان خودارضایی دارند.شریک خیالاتشون کیه؟
چهل درصد زنان متاهل مرتبا خودارضایی میکنند.تو خیالاتشون به کی فکر میکنند؟

لویی فردینان سلین نویسنده مورد علاقه من میگه خیانت مثل سوراخ کردن دیوار زندانه.همه دوست دارند ولی کمتر موفق میشند.

برای من خیانت یک مسکن مخدر قوی هست.
وقتی دارم از درد میمیرم میندازمش بالا تا یکم نفس بگیرم.
یکیم میسوزه و میسازه.حالا یا دارو گیرش نمیاد یا میترسه صورتش جوش بزنه...


خیانت مثل سیگار کشیدنه
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   

Streetwalker
 
میگن تکلیف عشق چی میشه؟

عشق چیه،جز اینکه برای کسی بهترینها رو بخواییم؟

کداممون عشقمون اینجوریه؟
جز اینه که عشقمون همون خودخواهیمونه که با دروغ و فریب بزک کردیم و طلبکارانه عرضه میکنیم؟

واقعا این مرده یا زنه رو واسه چی میخواهیم؟
جز اینها که پشتش فکر میکنی چقدر پول در میاره؟ وضعش چطور؟ چقدرا ارث و میراث داره؟ شکل و قد و قیافه چطوره؟ چقدر دهن پر کن و چشم کور کن و در آوردنیه؟

ما مردم عجیبی هستیم!
خیلی عجیب!
ما مردمی هستیم که عشقمون خودخواهانه و خیانتمون عاشقانه هست!

اسم بزرگترین خودخواهی زندگیمون رو عشق میزاریم و بزرگترین عشق زندگیمون رو خیانت
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   
مرد

 
مدتی طولانی است که در مورد ابعاد مختلف پدیده ی روابط فرا زناشویی مطالعه می کنم. این اصطلاح را که معادل extramarital affair است به واژه خیانت ترجیح می دهم چون بار منفی کمتری دارد و یک پیشداوری ذهنی ایجاد نمی کند. در هر صورت، نتایج دو پایان نامه ای که اخیرا مطالعه کردم را در اینجا برایتان نقل می کنم. نکته هم در این زمینه آن است که هر دو پایان نامه بر اساس تحقیقات میدانی صورت گرفته است. بطور کلی در این پژوهشها، روابط فرازناشویی به مفهوم برقراری ارتباط جنسی یا حتی عاطفی با فردی از جنس مخالف خارج از چارچوب خانواده تعریف شده است.

یافته های یک پایان نامه در دانشگاه الزهرا در سال 1393 در خصوص عوامل اجتماعی موثر بر روابط فرازناشویی، به بررسی نقش رضایت زناشویی، نقش رسانه، دین، و متغیرهای زمینه ای اختصاص یافته است. این پژوهش نتایج زیر را نشان داده است:
- بین رضایت زناشویی و تمایل به روابط فرازناشویی رابطه معنی دار و خطی منفی نسبتا خوبی وجود دارد. یعنی با افزایش رضایت زناشویی، روابط فرازناشویی کاهش می یابد.
- بین رسانه و روابط فرازناشویی رابطه معنی داروخطی مثبت نسبتا خوبی وجوددارد. یعنی با افزایش استفاده از رسانه، روابط فرازناشویی هم زیاد می شود.
- بین دین و تمایل به روابط فرازناشویی رابطه معنی دار وخطی منفی وجود دارد. به عبارتی با کاهش میزان دینداری فرد، روابط فرازناشویی افزایش می یابد.
- بررسی متغیرهای زمینه ای، همچنین بین زنان و مردان ، از لحاظ تمایل به روابط فرازناشویی تفاوت معناداری پیدا نشد.
- میان نوع شغل و تحصیلات از نظر تمایل به روابط خارج از زناشویی رابطه معناداری بدست نیامد، درصورتی که میان میزان مصرف الکل ، ارتباط با دوستان و میزان ارتباط با نفرسوم با تمایل به روابط فرازناشویی رابطه خطی مثبت و معناداری وجود دارد. به طور کلی هر چه مصرف الکل و ارتباط صمیمانه با نفرسوم وارتباط با دوستان زیاد شود، تمایل به این روابط نیز افزایش پیدا می کند
(صالح آبادی، لیلا؛ بررسی عوامل اجتماعی موثر بر روابط فرازناشویی زوجین مراجعه کننده به مراکز مشاوره مناطق شهر تهران، 1393، دانشگاه الزهرا)

پژوهش بعدی، پایان نامه ای است که در سال 1396 در دانشگاه علامه طباطبایی ارائه شده و به بررسی مقایسه ای روابط فرازناشویی، احقاق جنسی و سبک دلبستگی در زنان متقاضی طلاق و زنان متاهل عادی پرداخته است. چکیده نتایج این پژوهش نیز به شرح زیر است:
- میزان روابط فرازناشویی در زنان متقاضی طلاق در مقایسه با زنان عادی بیشتر است. با توجه به نتایج تجزیه تحلیل داده ها در فصل چهارم این فرضیه تایید می گردد به این صورت که میزان روابط فرازناشویی در زنان متقاضی طلاق بیشتر از زنان عادی است.
- نقش ارضاء نیازها: رابطه زناشویی می تواند به زوجین کمک کند که هفت نیاز را از طریق رابطه زناشویی ارضا کنند: نیازهای جنسی، نیازهای صمیمیت، نیاز به همراهی، نیازهای فکری، نیازهای عاطفی، نیاز به امنیت، نیازهای احساس ارزشمندی. اگر رابطه زناشویی نتواند هر یک از نیازها را برآورده کند احتمال این وجود دارد که هر یک از زوجین دست به برقراری رابطه فرازناشویی بزند.
- تحصیلات بالاتر در وقوع رابطه فرازناشویی دخیل بودند که این موارد در این پژوهش در افرادی که طلاق گرفته بودند نیز کاملا مشهود بود می توان ادعا کرد که هر کدام از متغیرهای روابط فرازناشویی و متغیر طلاق، می توانند عامل مهم پیش بینی برای همدیگر باشند.
(رحیمی پویا، محمد؛ مقایسه روابط فرازناشویی، احقاق جنسی، و سبک دلبستگی در زنان متقاضی طلاق و زنان متاهل عادی، 1396، دانشگاه علامه طباطبایی)
ببین چــه آسون زدی قلبمو شکستی
     
  
مرد

 
Streetwalker:
برای من خیانت یک مسکن مخدر قوی هست.

پتدین هم جواب میده !!!
To Live Is To Die
     
  
مرد

 
سلام دوستان
من یه مشکلی دارم فقط خواهش میکنم کسایی که می تونن راهنماییم کنن
امروز کتوجه شدم همسرم بعد ار 5 سال زندگی بهم خیانت کرده پدر و مادرش در جریان گداشتم و خودشم پیش اونا اعتراف کرد و قبول کرد اشتباه کرده و حالا نمیدونم چیکار کنم ببخشم یا نه؟
     
  
مرد

 
bardia_69:
امروز کتوجه شدم همسرم بعد ار 5 سال زندگی بهم خیانت کرده

خووب 5 سال کنارت دوام آورده والا ! دیگه رفتی رسواش کردی تو بوق و کرنا همه فهمیدن چیو ببخشی خاک بر سرت !!

مثلن نبخشی میخوای چیکار کنی؟ جرات داری دس روش بلند کن تا ازت شکایت بکنه !!

راش اینه طلاقش بدی الان که هم ابروی خودتو بردی هم ابروی اونو .
To Live Is To Die
     
  ویرایش شده توسط: Nemesiss   

Streetwalker
 
Nemesiss
آبروی طرف رو برده بعد میگه ببخشم؟
همه پلهای پشت سر خودت و خودش رو خراب کردی رفت.
حالا میتونی بدیش دست پدر بابک خرمدین و خیال خودت رو راحت کنی.
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   
زن

 
از نظر من خیانت به رابطه ای میگن که بدون هماهنگی و اجازه همسر یا شریک جنسیت باشه.
     
  
صفحه  صفحه 9 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین » 
گفتگوی آزاد

?Where Is The Border Of Treason | مرز خیانت کجاست؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA