انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 38 از 38:  « پیشین  1  2  3  ...  36  37  38

دنیای اقتصاد


مرد

 
مدیریت پیگیری تخلفات سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص پیامک ارسال شده مبنی بر محدودسازی برخی کارگزاری ها در بازه زمانی سه روز، توضیحاتی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، با توجه به سوء تفاهم ایجاد شده در مورد علت محدود کردن برخی کارگزاری ها از معاملات اوراق بهادار؛ به استحضار اهالی بازار سرمایه می رساند که منشا محدودیت های اعمال شده بر معاملات کارگزاری ارسال کننده پیامک، پرونده های تخلفاتی و اجرای آرای محکومیت های انضباطی صادر علیه نهاد مالی مذکور در مرجع رسیدگی به تخلفات بازار سرمایه است، و ارتباطی به شرایط بازار ندارد.
مدیریت پیگیری تخلفات سازمان بورس و اوراق بهادار در روشنگری چرایی محدود سازی برخی کارگزاری ها در بازه زمانی سه روز، دو نکته را به استحضار می رساند:
الف) منشا ارسال پیامک به کارگزاری های یاد شده، دستگاه اجرای احکام انضباطی و مرجع رسیدگی به پرونده های تخلفاتی بوده و هیچگونه ارتباطی با تصمیم نهاد ناظر و شرایط بازار نداشته و ندارد.
ب) شایسته است اشخاص حقیقی، حقوقی و کارگزاری ها در صورت احراز تخلفات در پیشگاه قانون تمکین کرده و از طرح مباحث انحرافی، حاشیه‌سازی و تشویش اذهان عمومی بپرهیزند.
     
  
مرد

 
واکنش ظریف به سخنان بلینکن:
لغو تحریم ها اهرم مذاکره نیست

ظریف وزیر امور خارجه در واکنش به سخنان وزیر خارجه آمریکا در توییتر نوشت:

آنتونی بلینکن، لغو تحریم‌های (دوران) ترامپ یک وظیفه قانونی است و یک اهرم مذاکره نیست

به کار ترامپ نیامد- به کار شما هم نمی‌آید میلیاردها دلار از پول مردم ایران که به واسطه قلدری ایالات متحده در خارج از کشور مسدود شده را آزاد کنید

تاریخ انقضای میراث ترامپ گذشته است. (جو بایدن) رئیس‌جمهور آمریکا، آن را رها کن

وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای گفت: «فکر می‌کنم ایران می‌داند چه کاری برای بازگشت به تعهدات هسته‌ای لازم است انجام دهد و چیزی که هنوز ندیده‌ایم این است که آیا ایران آماده است و تمایل دارد تصمیم بگیرد که کاری را که لازم است، انجام دهد. آزمون این است و ما هنوز جوابی برای آن نداریم».
     
  
مرد

 
سلام وقت بخیر
صحبت کردن در مورد بازار بورس در این شرایط برای همه ما جز یادآوری حس بد ناشی از زیان چیز دیگری در پی ندارد ولی در لابلای این بازار به ظاهر بد ذکر چند نکته ضروری است مخصوصا برای کسانی که در آینده می خواهند در این بازار بمانند .
اول اینکه تمام این روزها را به خاطر بسپاریم و در آینده و در زمانی که سهم ما به سود مورد انتظار و پیش بینی شده ما رسید به راحتی از سهم دل بکنیم و سودمان را سیو کنیم به یاد دارم وقتی سیگنال فروش خودرو را دادیم چقدر انتقاد شد که این سهم در ابتدای راه است .
خرید های پله ای در صف های فروش را ببینیم و بدانیم که بازیگران بزرگ بازار مدلی متفاوت با بقیه دارند ،آنها نمی ترسند و در محدوده قیمتی مناسب خرید می کنند با توجه به اینکه می دانند شاید فردا پایین تر باشد و در محدوده قیمتی مد نظر می فروشند با توجه به اینکه می دانند شاید فردا بالاتر باشد .
به اخبار دولتی و رسانه ها توجهی نکنیم و بدانیم رسانه همیشه در دست دولت است و دولت نیز از بورس به عنوان کوره پولسوزی استفاده می کند و بدانیم دولت ها در اواخر دوره دوم یعنی سال ششم ریاست جمهوری بازار را صعودی می کنند و در نهایت لحظات خداحافظی مردم عادی را به خاک سباه می نشانند .این قصه بازهم تکرار خواهد شد .
بدانیم و آگاه باشیم در هر نقطه ای که خرید کرده ایم اگر صبور باشیم سود بازار بورس از همه بازارها بالاتر خواهد بود و اگر به پولمان نیاز داشته باشیم و پولی را وارد بازار کرده ایم که نگاه بلند مدت به آن نداشته ایم حتی اگر گاهی سودی ببریم در نهایت شکست بدی را تجربه خواهیم کرد .
در این شرایط که اکثر شرکت ها افزایش نرخ های خوب می گیرند و تمام بازارهای موازی یا دارای حباب هستند یا روی ارزش واقعی خود هستند بازار بورس با این عدد شاخص دارای حباب منفی است ولی هنوز بازار صف فروش است .مردم عادی بازار بورس را قبول ندارند یعنی سهم را به عنوان یک دارائی نمی شناسند .حالا هر چی هم بگوئیم این سهم p/eپایین دارد .این سهم هم ارزش افزوده خواهد داشت هم سود مجمع دارد اکثرا خیلی دوست ندارند توجهی کنند و فعلا فقط هر جا صف شکست می فروشند و البته که یک عده هم که در سال ۹۲ و قبل تر ها شکست خورده اند و در بازار مانده اند از این هیجانات فروش بهره خوبی می برند .
به هر حال بازار بورس روی بد خود را هم به بدترین شکل ممکن به مردم نشان داد و هیچکس نمی تواند در این روزها به کسی کمک کند مگر اینکه با هم و با صبوری از این دوره عبور کنیم .
موفق باشید
     
  
صفحه  صفحه 38 از 38:  « پیشین  1  2  3  ...  36  37  38 
علم و دانش

دنیای اقتصاد

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA