انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 209 از 338:  « پیشین  1  ...  208  209  210  ...  337  338  پسین »

پناهندگی


مرد

 
‍ 💢حدود ۱۸۰ مهاجر از طریق کانال مانش به انگلستان رفتند

مقام‌های بریتانیایی می‌گویند که حدود ۱۸۰ مهاجر از طریق کانال مانش به انگلستان رفته‌اند. با بهبود آب و هوا، شماری مهاجرانی که تلاش می‌کنند از سواحل شمال فرانسه خود را به انگلستان برسانند پیوسته در حال افزایش است.

به گفته وزارت داخله انگلستان، روز چهارشنبه ۹ ژوئن ۱۷۹ مهاجر در ۶ کشتی از کانال مانش عبور کردند و وارد این کشور شدند.

مقام‌ها این مهاجران را از سواحل بریتانیا به شهر دوور انتقال دادند.

بر اساس تازه ترین آمار منتشر شده، در ماه ژوئن ۹۹۸ مهاجراز طریق کانال مانش وارد بریتانیا شده‌اند.

منابع وزارت داخله می‌گویند که که از آغاز سال ۲۰۲۱ تا کنون بیشتر از ۴۰۰۰ مهاجر با کشتی‌های کوچک به بریتانیا رفته‌اند. به این گفته این منابع، نیروهای امنیتی مانع ورود ۴۰۰۰ مهاجر دیگر به انگلستان شده‌اند.

در اوایل هفته جاری، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، در یک تماس تلفنی در مورد مهاجرت‌های غیرقانونی از سواحل شمال فرانسه با هم تبادل نظر کردند.

مقام‌های بریتانیایی چندی پیش اعلام کرده بودند که مبارزه علیه مهاجرت غیرقانونی از طریق کانال مانش را تشدید خواهند کرد.

بوریس جانسون در گفتگو با امانوئل مکرون بر «ضرورت افزایش تلاش‌ها برای جلوگیری از مسافرت‌های پر مخاطره مهاجران» در کانال مانش تاکید کرد.
#انگلیس
#پناهجویان_پناهندگان_کاله
     
  
مرد

 
‍ 💢میلیون‌ها کودک در اتحادیه‌ اروپا در فقر زندگی می‌کنند

بیش از ۱۸ میلیون کودک در اتحادیه اروپا با فقر و محرومیت اجتماعی روبه‌رو هستند. این آمار که مربوط به سال ۲۰۱۹ است، حدود ۲۲ و نیم درصد جمعیت کودکان اروپا را در بر می‌گیرد. انتظار می‌رود این وضعیت با همه‌گیری ویروس کرونا بدتر شده باشد.

البته میزان فقر کودکان در کشورهای مختلف اروپا متفاوت است. بیشترین تعداد کودکانی که با فقر روبه‌رو هستند در بلغارستان و رومانی گزارش شده است، دو کشوری که از هر سه کودک یک نفر در فقر زندگی می‌کند. کمترین میزان در اسلوونی، هلند و فنلاند است که از هر ده کودک، یک نفر در فقر زندگی می‌کند.

حدود ۶۰ درصد کودکان ساکن رومانی در محرومیت شدید مادی زندگی می‌کنند و ۸۰ درصد آن‌ها در معرض خطر فقر یا محرومیت اجتماعی قرار دارند.

اثرات طولانی مدت فقر کودکان

کودکانی که در فقر رشد می‌کنند در مقایسه با هم‌سن و سال‌های برخوردارتر، به احتمال زیاد در مدرسه فعالیت کمی دارند و در آینده در یافتن شغل مناسب مشكل پیدا خواهند کرد.

هشدار سازمان ملل نسبت به افزایش شمار کودکان کار؛ ۱۶۰ میلیون کودک در سال ۲۰۲۰ کار اجباری کردند

همچنین پیش‌بینی می‌شود که آن‌ها در بزرگسالی از ضعف سلامت رنج ببرند. از همین رو ادامه این وضعیت می‌تواند باعث ایجاد چرخه‌ای از آسیب ها در میان نسل‌های آینده شود.

حفاظت از کودک اروپایی

کمیسیون اتحادیه اروپا از کشورهای عضو این اتحادیه‌ خواسته است تا با مشکلات ساختاری فقر کودکان یا محرومیت اجتماعی آنان مقابله کنند.

بر اساس برنامه «حفاظت از کودک اروپایی»، کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید اطمینان حاصل کنند هر کودکی که در معرض فقر است از آموزش رایگان و مراقبت‌های بهداشتی و همچنین یک وعده‌ غذای سالم در مدرسه برخوردار است.

این برنامه همچنین از ضرورت برنامه‌ریزی برای ورزش رایگان در مدرسه‌ها و مسکن مناسب برای کودکان در معرض فقر در اروپا تأکید کرده است.

یکی از اهداف برنامه «حفاظت از کودک اروپایی»، بیرون کشیدن حداقل پنج میلیون کودک از موقعیت فقر تا سال ۲۰۳۰ است. از همین رو از کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواسته شده است تا برای تحقق برنامه «حفاظت از کودک اروپایی» اقدام‌ها مورد نیاز را انجام دهند.
     
  
مرد

 
‍ ❌❌❌روش اقامت دائم خرید ملک #فرانسه چیست؟

📌📌یکی از موارد مهم برای اقامت دائم در فرانسه، خرید ملک در این کشور است. اگر قصد مهاجرت به فرانسه را دارید و به دنبال یک روش مناسب هستید، ما به شما خرید ملک را پیشنهاد می کنیم. اما چگونه می توان این کار را انجام داد؟ آیا خرید ملک مستقیما باعث اخذ ویزای دائم این کشور می شود؟

🔹در سال های گذشته، تنها خرید ملک در فرانسه می توانست باعث اقامت یک ساله و سپس تبدیل آن به اقامت دائم و پاسپورت کشور فرانسه شود. اما در 2 سال اخیر خرید ملک به تنهایی در فرانسه باعث اقامت دائم متقاضی و یا اقامت اروپا نخواهد شد.

🔹در حال حاضر هیچ محدودیتی برای مهاجرت به فرانسه از طریق خرید ملک برای غیر اروپایی ها وجود ندارد. در این رابطه اگر متقاضی با یک فرد آشنا به امور املاک و مستغلات اقدام به خرید کند، این فرآیند را راحت تر و با اطمینان بیشتر می تواند انجام دهد در صورتی که اگر بخواهد به طور مستقیم از صاحب ملک خریداری کند، این امکان وجود دارد که قیمت اعلام شده توسط وی، واقعی نبوده و یا حتی قیمت ملک را تا دو برابر آن چه به یک فرانسوی می گوید به یک فرد خارجی اعلام کند. این موضوع را بخاطر داشته باشید که اخذ پاسپورت از طریق خرید ملک به طور مستقیم حاصل نمی شود ولی این کار روند اخذ پاسپورت از کشور فرانسه را سرعت می بخشد.

🔹بهتر است بدانید که کشور فرانسه ویزای افراد را برای مدت طولانی تمدید نمی کند. بنابراین اتباع کشورهای خارج از اتحادیه اروپا برای اقامت طولانی تر می بایست جهت اخذ یک مجوز اقامتی درخواست دهند. همچنین این مجوزها عموما برای 1 سال اعتبار دارند و می توانند اقامت افراد را سال به سال به صورت متوالی تمدید کنند. به منظور تمدید هر نوع مجوز اقامتی، متقاضی باید نشان دهد که در جامعه فرانسه، مشغول به کار، تحصیل، مشارکت در سازمان های خیریه و باشگاه ها است و همچنین فرد می بایست سطح زبان فرانسوی خود که ماحصل تحصیل در کالج زبان در فرانسه است را ارتقا داده باشد.

✅مدارک مورد نیاز:

🔹گذرنامه با اعتبار حداقل 2.5 سال

🔹قطعه عکس رنگی پاسپورتی

🔹اصل ترجمه مدارک کاری نظیر روز نامه رسمی شرکت ، معرفی نامه کاری ، جواز کسب و غیره

🔹بیمه مسافرتی 90 روزه

🔹اصل ترجمه شناسنامه فرد اصلی و کلیه اعضای خانواده با تایید دادگستری و وزارت امورخارجه

🔹اصل ترجمه اسناد مالکیت با تایید دادگستری و وزارت امورخارجه

🔹گواهی مانده حساب شخصی با مانده قابل قبول زبان انگلیسی

🔹گردش 3 یا 6 ماهه به حساب بانکی شخصی قوی به زبان انگلیسی

🔹شایان ذکر است بر اساس قوانین کشور فرانسه کنسولگری سفارت در ایران حق دریافت تکمیلی بیشتر را داراست.

🔹پرداخت 60 یورو هزینه درخواست ویزا به سفارت فرانسه برای هر یک اعضا خانواده

@
     
  
مرد

 
❌❌❌مشکل آژانس مهاجرت #سوئد با تابعیت دادن به کردها

گزارشی که امروز توسط اکوت رادیوسوئد منتشر شد نشان داد که اداره مهاجرت سوئد از افرادی که در سازمان‌های کرد فعال بودند تابعیت سوئد را دریغ می‌کند زیرا این سازمان‌ها "تخلفات سیستماتیک" انجام داده اند.

یکی از این افراد بدون تابعیت به اکوت گفت: "اگر من مرتکب جرمی شده بودم ، تصمیم را می‌فهمیدم." اما اینطور نیست ، اداره مهاجرت فقط دلسوزی سیاسی من را نشان می‌دهد. " "ما از این تصمیم ناراحت و شوکه شده ایم. نمایندگان سوئد و کردها هر روز دور هم می‌نشینند چرا آنها مشکل را حل نمی‌کنند ؟! چرا باید بهای آن را من بپردازم ؟! »

اداره و دادگاه مهاجرت این تصمیمات را توجیه می‌کنند که "سازمان‌های کرد ارتباط نزدیک با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) دارند ، که به عنوان تروریست نامگذاری شده است" ، و آنها به دلیل نقض سیستماتیک گسترده و جدی مقصر هستند.

@
     
  
مرد

 
‍ ‍ ❌❌❌شناسایی ۳۹۰۰ کودک که با دستور ترامپ در مرز مکزیک و ایالات متحده از والدینشان جدا شدند

دولت بایدن روز سه‌شنبه اعلام كرد كه بیش از ۳۹۰۰ كودک را که در چهارچوب سیاست «تحمل صفر» دونالد ترامپ در مرز آمریكا و مکزیک از والدینشان جدا کرده بودند، شناسایی كرده است.

انتشار گزارش جدید دولت که یکی از کاملترین گزارش‌های تهیه شده در موضوع وضعیت مهاجران در این کشور است، محکومیت‌های گسترده‌ای را در پی داشته است.

در گزارش کارگروه «ادغام خانواده» در دولت بایدن آمده است که تا کنون ۳۹۱۳ کودک که از اول ژوئیه ۲۰۱۷ میلادی تا پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ از والدینشان جدا شده بودند، شناسایی شده‌اند. با این وجود اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا شمار این دست کودکان را بسیار بیشتر از این رقم می‌‌داند و در گزارش‌های خود به دادگاه‌ها، از جدایی اجباری بیش از ۵۵۰۰ کودک سخن می‌گوید.

به نظر می‌رسد این اختلافات آماری، بیشتر ناشی از حکم دادگاه فدرال در سن دیه‌گو است که در بخشی از آن آمده بود جدایی ۱۷۲۳ کودک از والدین به دلایل دیگری غیر از سیاست «تحمل صفر» ترامپ روی داده است مانند در خطر بودن جان کودک یا عدم اطمینان از هویت واقعی والدین آنها.

گزارش همچنین اعلام می‌دارد که تا کنون از ۳۹۱۳ کودک شناسایی شده، تعداد ۱۷۸۶ نفر بار دیگر به والدینشان بازگردانده شده‌اند؛ با والدین ۱۶۹۵ کودک دیگر نیز تماس گرفته شده و محل نگهداری ۳۹۱ نیز هنوز مشخص نشده است.

دولت بایدن متعهد شده است والدینی که هنوز جدا از فرزندانشان هستند را دوباره به هم پیوند دهد؛ با این وجود سرعت اجرای این برنامه کند است و هنوز روشن نیست که اجرای این ماموریت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. والدین این کودکان عمدتا مهاجرانی از کشورهای گواتمالا، هندوراس، السالوادور و مکزیک همچنین برزیل و رومانی بوده‌اند.

در چهارچوب این برنامه، به خانواده‌ها اجازه داده می‌شود که بطور موقت در ایالات متحده باقی بمانند؛ با این وجود سازمان‌های غیردولتی فعال در امور بشردوستانه از دولت می‌خواهند که راه حل پایدارتری را برای این موضوع پیدا کند.

اگرچه همه‌گیری ویروس کرونا روند اتحاد کودکان و والدین را برای مدتی متوقف کرد اما با تسریع روند واکسیناسیون عمومی این برنامه بار دیگر اجرا شد.

بنا بر گزارش دولت ایالات متحده، در ماه فوریه هفت کودک از این مسیر به والدینشان پیوستند و قرار است اعضای ۲۹ خانواده دیگر نیز طی هفته‌های پیش‌رو به هم بپیوندند.

جو بایدن که جدایی فرزندان از والدینشان را در مناطق مرزی یک «تراژدی انسانی» خوانده بود، پس از ورود به کاخ سفید فرمانی را صادر کرد و گروه ویژه‌ای را برای اتحاد دوباره اعضای خانواده‌های مهاجران تشکیل داد.

@
     
  
مرد

 
❌❌❌‍ روز سه شنبه 8 ژوئن سال2021 گروهی از ایرانیان و افغانها جهت جلوگیری از دیپورت یک پناهجوی افغان به نام رامین سیفی به افغانستان در شهر هاله لایپزیگ تجمع کردند
قابل ذکر است این پناهجو جهت ترمین فراخوانده شده بود که بدون اطلاع قبلی بازداشت شده و برای دیپورت به کشوری که تا کنون در آنجا نبوده به فرودگاه برده شده است
رامین سیفی متولد ایران با خانواده در آلمان به سر میبرد
امیدواریم با کمک انجمن های حقوق بشری و همیاری و کمک هموطنان عزیز
از دیپورت این پناهجو جلوگیری شود

@
     
  
مرد

 
❌❌❌ مراحل ثبت‌نام در نرم افزار e_Nabız
#ترکیه

📌در این برنامه شما میتوانید تمام پرونده پزشکی خود را مشاهده کنید برای دریافت راندوو پزشکی و همچنین ثبت نام واکسن کووید _19 اقدام کنید.

1⃣ برنامه e_Nabız را از GooglePlay یا AppStore دانلود کنید

2⃣ پس از دانلود برنامه ، روی ایجاد گذرواژه از صفحه ضربه بزنید

3⃣ صفحه "رابط وب e-Nabız" که باز می شود ، روی دکمه "ثبت نام از طریق دولت الکترونیکی یا همان ای دولت " ضربه بزنید

4⃣ با شماره T.C ( شماره کیملیک) و رمز ورود دولت الکترونیکی وارد سیستم شوید

5⃣ با پر کردن قسمتهای مورد نیاز در صفحه ثبت نامی که باز می شود ، رمز عبور e-Nabız خود را ایجاد کنید.

6⃣ کد تأیید پیام کوتاه دریافت شده در تلفن خود را وارد کنید

7⃣ ثبت نام شما کامل شد

8⃣ در آخر ، با رمز ورود خود و شماره شناسه TR ( شماره کیملیک ) خود وارد برنامه تلفن همراه e-Nabız شوید

📌 بعد از این اطلاعات سلامتی شما همیشه در دسترس است
     
  
مرد

 
‍ ‌ ‌ ❌❌❌ #بیومتریک


سیستم های بیومتریک از خصیصه‌های فیزیولوژیکی و رفتاری انسان جهت شناسایی استفاده می کنند.
علاوه بر ادارات و شرکتهای دولتی و خصوصی

📌فرودگاهها و مبادی ورودی کشورها
📌سیستم قضایی و زندانهای کشورها
📌سامانه های مربوط به چکهای امنیتی ورود پناهندگان و دارندگان انواع ویزا و... از یک یا چند نوع از فناوریهای بیومتریک(مالتی بیومتریک )بهره میبرند
برای وسایل بیومتریک دو نوع کاربرد امنیتی تعریف می‏شود:
شناسایی
تصدیق هویت
که می تواند با بررسی اثر انگشت، امضا، عنبیه چشم، اسکن چهره و صدا اتفاق افتد. 
فناوري بیومتریک یک فناوري خودکار است وتشخیص هویت بیومتریکی، بسیار سریع و در بسیاري از موارد بصورت بلادرنگ انجام می شود.
در زیر به فناوري هاي بیومتریک مطرح یعنی فناوري هاي که در کاربردهاي واقعی، عملیاتی شده اند میپردازیم

📌📌اسکن انگشت:
کاربر انگشت خود را روي سطح سنسور بیومتریک سیلیکونی یا نوري با ابعاد یک تمبرپستی، قرار می دهد. مدت زمان
استاندارد براي تصدیق هویت از زمان اعلان سیستم، دو تا سه ثانیه است.

📌📌اسکن چهره:
کاربر در مقابل یک دوربین با فاصله ترجیحاً شصت سانتی متر از صورت خود، قرار می گیرد.سیستم، چهره فرد را سریعاً پیدا میکند مدت زمان استاندارد براي تصدیق هویت از زمان اعلان سیستم، سه تا چهار ثانیه است.

📌📌اسکن عنبیه:
کاربر در مقابل سخت افزار خاصی نظیر دوربین ویدیویی قرار میگیرد. بسته به نوع دستگاه، کاربر باید به اندازه پنج تابیست سانتیمتر با آن فاصله داشته باشد. مدت زمان استاندارد براي تصدیق هویت از زمان اعلان سیستم، سه تا پنج
ثانیه است.

📌📌اسکن شبکیه:
با قرارگیري چشم کاربر در یک مکان مشخص، یک دسته نور ماوراء قرمز با طول موج کوتاه به شبکیه چشم تابیده می شود و بازتاب آن توسط یک دوربین اندازه گیري میشود.

📌📌اسکن دست:
دراین سیستم دست در یک مکان مشخص قرار می گیرد. سپس با استفاده از یک دوربین دیجیتال مطلوب 32000 پیکسل تصویر دست از دو نماي فوقانی و کناري گرفته می شود. که یک تصویر 3بعدي از دست تولیدمی کند. از تصویر بدست آمده حدودا 17 قسمت دست اندازه گیري می شود، منجمله :انگشتان( طول، پهنا، ضخامت،
انحنا ) و پارامترهاي هندسی دیگر . مدت زمان استاندارد براي تصدیق هویت از زمان اعلان سیستم، چهار تا شش ثانیه است.

📌📌اسکن صدا:
کاربر در مجاورت یک دستگاه ضبط صدا نظیر میکروفن یا تلفن قرار می گیرد. مدت زمان استاندارد براي تصدیق هویت از زمان اعلان سیستم، چهار تا شش ثانیه است.

📌📌اسکن امضا:
کاربر تنها نام و امضا خود را بر روي تخته مخصوص، امضا میکند. مدت زمان استاندارد براي تصدیق هویت از زمان اعلان سیستم، چهار تا شش ثانیه است.

📌📌اسکن تایپ:
در این فناوري، کاربر تنها نام کاربري و کلمه عبور خود را تایپ میکند. مدت زمان استاندارد براي تصدیق هویت از
زمان اعلان سیستم، دو تا سه ثانیه است.

📌📌نمودار حرارتی چهره:
نمودارترموگرام در برابر گذشت زمان [تا مدت محدودي]، آرایش و اصلاح کردن مقاوم است، حتی جراحی پلاستیک نیز
باعث بروز آسیب به نمودار ترموگرام نمی شود. جهت تصویر برداري از چهره از یک دوربین مادون قرمزبا طول موج 3
الی 5 میکرون یا 8 الی 12 میکرون بدین صورت که تا عمق 4 سانتی متر زیر پوست را حس کند استفاده می شود.

📌📌شناسایی از روي نحوه راه رفتن:
معمولا این روش در جاهایی که ارتباط مستقیم با افراد میسر نیست کاربرد دارد خصوصا در فرودگاهها و معابرامنیتی. ( این سیستم شناسایی تقریبا یک سیستم شناسایی مخفی است) در این روش یک تصویر از شخص در هنگام
راه رفتن بدست می آید که معرف نمودار جابجایی و زمان براي وي است .در هنگام راه رفتن افراد حرکت پاها و سر
افراد با یکدیگر متفاوت است(البته حرکت دستان نیز در برخی موارد کاربرد دارد) که الگوي بدست آمده از این قسمتهامی باشد

✅D8%AA
     
  
مرد

 
‍ ❌❌❌پاسپورت #بیومتریک چیست ؟

این پاسپورت که به عنوان استاندارد پایه مدارک مسافرتی در نظر گرفته شده است حاوی یک تراشه الکترونیکی می باشد که امنیت ویژگیهای پاسپورتهای کنونی را افزایش می دهد.

شکل این نوع پاسپورت عادی است ولی مختصات امنیتی جدیدی دارد که حتی امکان  دستکاری  وجعل آنرا سخت تر می کند:

این پاسپورت حاوی یک تراشه الکترونیکی می باشد که درون پوشش پشتی جاسازی شده است و همان اطلاعاتی را ذخیره کرده است که شما می توانید در صفحه دو پاسپورت  مشاهده نمایید( به استثنای امضاء ) ، عکس و ویژگیهای  امنیتی دیجیتال که ثابت می کند پاسپورت توسط دولت شماصادر شده است.

حفاظت از اطلاعات شما :

وقتی اطلاعات ، نخست در تراشه الکترونیکی ذخیره  می شود ؛ این تراشه بصورت الکترونیک قفل می شود. بنابراین، اطلاعات غیر قابل دستکاری است. هیچ گونه اطلاعات دیگری درباره شما یا سفرهای شما در این تراشه ذخیره نخواهد شد.  اطلاعات شخصی ذخیره شده درون تراشه الکترونیکی قابل خواندن نمی باشد مگر اینکه پاسپورت در حدود 10 سانتیمتری یک دستگاه پاسپورت خوان نگهداشته شود ، بنابراین احتمال خوانده شدن اطلاعات شخصی شما که در تراشه الکترونیکی ذخیره شده است، بدون اطلاع شما بسیار کم خواهد بود.

در محلهای عبور از مرز ، دستگاه پاسپورت خوان  وجود دارد. پاسپورت در اسکنری قرار می گیرد تا قسمتی را بخواند که قابل خواندن توسط ماشین می باشد و تراشه الکترونیکی نیز خوانده می شود. همچنین ماشین دیگر خصیصه های امنیتی را چک می کند ، مانند نشان خاص کشور. مقامات مرزی ای که به دستگاه پاسپورت خوان مجهز نیستند ، همانند گذشته پاسپورتهای مسافران را بازبینی خواهند نمود و به دیگر ویژگیهای امنیتی مانند تصاویر هولوگرافیک توجه می نمایند.

📌آیا تراشه الکترونیکی درون پاسپورت دستگاه شنود و ردیابی است؟

خیر هیچ ارتباطی ندارد

✅8%AA
     
  
مرد

 
❌❌❌در واشنگتن واکسن کرونا بزنید، ماریجوانای رایگان بگیرید

ایالت واشنگتن #آمریکا در تازه‌ترین اقدام نوآورانه برای ترغیب جوانان آمریکایی، اعلام کرده است در ازای تزریق واکسن کرونا به آنها ماریجوانا می‌دهد.

فروش و مصرف ماری‌جوانا در مقیاس تفریحی از سال ۲۰۱۲ در این ایالت آمریکا قانونی شده است و حالا داروخانه‌هایی که واکسن کرونا به افراد تزریق می‌کنند در ازای آن به افراد ماریجوانا ارائه می‌دهند.
     
  
صفحه  صفحه 209 از 338:  « پیشین  1  ...  208  209  210  ...  337  338  پسین » 
سیاست

پناهندگی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA