انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 219 از 338:  « پیشین  1  ...  218  219  220  ...  337  338  پسین »

پناهندگی


مرد

 
💢هواپیمایی لوفت‌هانزا پروازهای خود به ایران را افزایش می‌دهد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش تعداد پروازهای شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا در آینده نزدیک خبر داد و گفت:همچنین پروازهای عبوری شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا که پیش از این بر فراز آسمان ایران قطع شده بود مجددا از سر گرفته خواهد شد.
     
  
مرد

 
❌❌❌بوریس جانسون، نخست وزیر #بریتانیا برنامه لغو کامل محدودیت‌های مقابله باشیوع کرونا را به تعویق انداخت.

آقای جانسون در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که مرحله نهایی برنامه دولت بریتانیا برای برداشتن کلیه محدودیت‌ها که قرار بود از روز ۲۱ ژوئن انجام شود، برای دستکم چهار هفته دیگه ادامه خواهد و فعلا به ۱۹ ژوئیه موکول شده است.

آقای جانسون می‌گوید که چهار شرطی که دولت بریتانیا برای کم کردن محدودیت‌ها در هر مرحله تعیین کرده بود، به طور کامل برآورده نشده و او احساس می‌کند که منطقی است کمی بیشتر صبر کنند.
آقای جانسون گفت که دولت بریتانیا نگران شیوع سویه دلتا ویروس کرونا است.

محدودیت ظرفیت اماکن ورزشی و مسابقات، سینما و رستوران‌ها و میخانه ها باقی می‌ماند و کلوب‌های شبانه همچنان تعطیل خواهد بود.
محدودیت برگزاری مراسم عروسی یا عزاداری با حداکثر سی نفر باقی ماند.
     
  
مرد

 
❌❌❌فقط یک روز دیگر تا قرعه‌کشی بزرگترین جایزه لاتاری در تاریخ کانادا مانده است.

از آنجا که جمعهٔ قبلی جک‌پاتِ لوتومَکس برنده‌ای نداشت، قرعه‌کشی جدید در ۱۵ ژوئن برگزار می‌شود و این بار استخر پولِ این قرعه‌کشی به رقمی باورنکردنی رسیده: ۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰ دلار #کانادا.

جایزهٔ اصلی (جک‌پات) این قرعه‌کشی ۷۰ میلیون دلار است و در کنار آن ۵۸ برندهٔ جوایز Maxmillions هر یک به ارزش ۱ میلیون دلار نیز مشخص می‌شوند.

با اینکه جمعهٔ قبلی جک‌پات برنده‌ای نداشت اما ۲۰ جایزهٔ Maxmillions به افرادی در سرتاسر کانادا رسید.
     
  
مرد

 
❌❌❌حباب قیمت املاک در کانادا کل اقتصاد این کشور را تحت تاثیر قرار داده است

بر اساس اطلاعات آماری #کانادا (Stat Can) ارزش خالص خانوارهای کانادایی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود رسیده است.

املاک و مستغلات در کانادا بیش از سه چهارم افزایش سود را نشان می‌دهد که بسیار بالاتر از حد نرمال و طبیعی است.

داغ شدن بازار مسکن به این معنی است که اکثر شهروندان ثروت خود را در دارایی‌های غیر تولیدی متمرکز کرده است.
     
  
مرد

 
❌❌❌برج #سیدنی ( سیدنی آی تاور ) Sydney Tower Eye

📌📌برج_سیدنی، دومین سازه بلند پس از آسمان خراش کیو1 در گلدکوست، به عنوان نماد این شهر در مرکز تجاری سیدنی در ایالت نیوساوت ولز استرالیا سر به آسمان کشیده است.

بازدید از برج سیدنی که یکی از جاذبه های گردشگری این شهر به شمار می رود، برای عموم آزاد است.

برج سیدنی (#Sydney_Tower) آنقدر بلند است که از سنترال کوست و بلو مانتین به راحتی قابل رویت می باشد. نام رسمی این برج که در میان بسیاری از ساکنان محلی به " سنترپوینت" معروف است، در طول زمان دچار تغییر شده است. بنحوی که پس از افتتاح مرکز خرید سنترپوینت توسط گروه " ای ام پی"، نام رسمی این برج به "ای ام پی" تغییر پیدا کرد.بعدها پس از آنکه "گروه وست فیلد" در دسامبر سال 2001 به عنوان مالک جدید سنترپوینت معرفی شد، نام این برج هم به تبع آن به برج سیدنی( سیدنی تاور) تغییر می کند ‌.
     
  
مرد

 
❌❌❌مایا فورسترتر ، مادر #انگلیسی ، در توئیتر خود نوشت: "یک مرد ترنس نمی تواند یک زن واقعی باشد" به خاطر این توئیت او از کارش اخراج شد

🔹 او پرونده ای را برای احقاق حق خود تنظیم کرد او گفت من یک مادر معمولی هستم ولی با این توئیت حالا قهرمان آزادی بیان شدم

🔹 وی اخیراً پس از نبرد در دادگاه با کمک نویسنده مشهور جی کی رولینگ پرونده خود را برنده شد.
     
  
مرد

 
‍ ‍ ❌❌❌یک فرد مظنون در موضوع مرگ مهاجران ویتنامی در #انگلستان، در میلان دستگیر شد

پلیس ایتالیا می‌گوید که یک فرد مظنون را در رابطه با مرگ مهاجران ویتنامی در انگلستان، در شهر میلان دستگیر کرده است. اجساد ۳۹ مهاجر ویتنامی در اکتبر سال ۲۰۱۹ در یک کامیون یخچالی در نزدیکی لندن پیدا شد.

در خبرنامه‌ای که روز شنبه ۱۲ جون از سوی پلیس ایتالیا منتشر شد گفته شده که ستیفن دامیان دارگوس، شهروند رومانی به درخواست پلیس بریتانیا در شهر میلان دستگیر شد. این فرد به «عضویت در یک شبکه مهاجرت غیرقانونی» و فراهم کردن کامیون یخچالی برای انتقال مهاجران ویتنامی متهم شده است.

اجساد ۳۹ مهاجر ویتنامی در اکتبر ۲۰۱۹ در داخل کامیون یخچالی در نزدیکی لندن کشف و در نتیجه بررسی‌ها اعلام شد که خفگی و سرمازدگی شدید دلیل مرگ مهاجران بوده است.

کشف این اجساد موجودیت شبکه‌های بزرگ قاچاق مهاجران غیرقانونی به انگلستان را آشکار ساخت و نشان داد که این شبکه‌ها، روی مهاجرانی سرمایه گذاری می‌کنند که حاضرند با قبول همه خطرات و صرف مبالغ هنگفت، اقدام به مهاجرت کنند.

دو عضو شبکه قاچاق مهاجران ویتنامی، یک راننده کامیون ۴۱ ساله از ایرلند شمالی و یک شهروند ۴۳ رومانی، به جرم سازماندهی قاچاق مهاجران، در ماه جنوری گذشته به ترتیب به ۲۰ و ۲۷ سال زندان محکوم شدند.

دادگاه یک فرد دیگر را، که هنگام کشف اجساد مهاجران، رانندگی کامیون را به عهده داشت به ۱۳ سال و۴ ماه زندان محکوم کرد.

دادگاه همچنین یک راننده ۲۴ ساله دیگر را که کامیون را به بندر زیبورگ در بلژیک رسانده و از وجود مهاجران در داخل کامیون اظهار بی اطلاعی کرده بود، به ۱۸ سال زندان محکوم کرد.
     
  
مرد

 
❌❌❌ حضور کامالا هریس معاون رییس جمهوری #آمریکا به همراه همسرش در رژه سالانه حمایت از حقوق همجنسگرایان در شهر واشنگتن دی سی (پایتخت) آمریکا
     
  
مرد

 
❌ ❌ ❌ این قرارداد که اولین توافق تجاری #بریتانیا بعد از جدایی از اتحادیه اروپاست در دیدار بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا و همتای استرالیایی او، اسکات موریسون صورت گرفته است.

این توافق البته به نگرانی دامداران بریتانیایی دامن زده؛ در استرالیا به دلیل فراوانی دام و مزارع پرورش آنها این اقلام بسیار ارزانتر در اختیار مشتریان بریتانیایی قرار خواهد گرفت که همین باعث نگرانی آنها درباره آینده شغلی آنها شده است.

بریتانیا بعد از جدایی از اتحادیه اروپا به دنبال شرکای جدید تجاری است و این توافق اولین قدم در این راه محسوب می‌شود.
     
  
مرد

 
❌❌❌وزیر مهاجرت #استرالیا معتقد است اعطای مجوز اقامت به خانواده اهل تامیل، فعالیت قاچاقچیان انسان را بیشتر خواهد کرد.
 
الکس هووک، وزیر مهاجرت #استرالیا گفت اعطای مجوز اقامت دائم به خانواده موروگاپان (پناهجویان اهل تامیل) برای زندگی در خاک استرالیا، موجب خواهد شد تا بر شمار پناهجویانی که با قایق به طور غیرقانونی راهی این کشور می‌شوند، افزوده شود.
     
  
صفحه  صفحه 219 از 338:  « پیشین  1  ...  218  219  220  ...  337  338  پسین » 
سیاست

پناهندگی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA