انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 220 از 338:  « پیشین  1  ...  219  220  221  ...  337  338  پسین »

پناهندگی


مرد

 
❌❌❌سه چهارم کارفرمایان #کانادایی به دنبال تداوم دورکاری کارکنان

به نظر می‌رسد مزایای دورکاری کارکنان طی دوره همه‌گیری برای بیشتر کارفرمایان کانادایی آن قدر زیاده بود که بسیاری از آنها خواهان ادامه آن هستند.
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد حدود ۷۴ درصد از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط کانادایی اعلام کردند به دنبال برنامه‌ریزی برای تداوم و نیز گسترش دورکاری پس از پایان همه‌گیری هستند. در این نظرسنجی همچنین مشخص شد ۵۵ درصد از کارکنان نیز تمایل به ادامه دورکاری دارند.
تمایل کارفرمایان به زمینه‌سازی برای دورکاری در بخش تولید از سایر بخش‌های اقتصادی کمتر بود. در مقابل، حدود ۹۰ درصد از شرکت‌های حوزه فناوری اعلام کردند این الگوی نوین را همچنین ادامه خواهند داد.
دورکاری نه تنها می‌تواند به کاهش هزینه‌های کارفرمایان و کارکنان بیانجامد، بلکه در برخی موارد به افزایش بهره‌وری نیز منجر می شود.
     
  
مرد

 
❌❌❌مرز #کبک و انتاریو از چهارشنبه پس از نزدیک به دو ماه به طور کامل بازگشایی خواهد شد.

🔸 وزارت امنیت عمومی کبک در بیانیه ای گفت: این بازگشایی برای هر کسی که مایل به سفر بین دو استان باشد ، بدون استثنا اعمال می شود.

🔹 مرز بین دو استان که به شدت تحت تأثیر بحران و اجرای پروتکل‌های کرونا قرار گرفته بود،در اواخر آوریل به دلیل سفرها بسته شد و حضور پلیس در تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس از هر دو طرف موثر بود.
     
  
مرد

 
❌❌❌پنجاه سال به بالا ها می توانند در صورت تمایل، نوبت دوز دوم خود را هشت هفته جلو بیندازند.

جلو انداختن نوبت دوز دوم به ذخیره واکسن‌های استان مرتبط است و در حال حاضر فقط کسانی که در نوبت اول، واکسن فایزر زده‌اند، می‌توانند نوبت دوم خود را جلو بیندازند و واکسن مدرنا فقط در داروخانه‌ها در دسترس است.
وزارت بهداشت #کبک قرار است امروز بعدازظهر جزئیات بیشتری درباره کسانی که در نوبت نخست واکسن مدرنا یا آسترازنکا زده‌اند، اعلام کند.
برای تغییر نوبت خود به وب‌سایت کلیک سانته (portal3.clicsante.ca) مراجعه یا با تلفن 8776444545 تماس بگیرید. اگر اطلاعات شما ناقص است و نمی‌توانید آنلاین یا تلفنی، نوبت خود را جابجا کنید، به همان مرکزی که تزریق اول را انجام داده‌اید مراجعه کنید. دوز دوم در همان مرکزی تزریق می‌شود، که دوز نخست را دریافت کرده‌اید.
اگر اکنون ۸ هفته از زمان دریافت دوز نخست شما گذشته، می‌توانید با مراجعه به هر یک از کلینیک‌های اختصاص یافته و بدون نوبت، دوز دوم واکسن خود را دریافت کنید.
هر روز ۵ سال از گروه سنی مشمولان تغییر زمان دریافت دوز دوم کم می‌شود. فردا نوبت ۴۵ ساله‌ها است
     
  
مرد

 
‍ ❌❌❌این جملات را به خاطر بسپارید

1 - باﺭﺍﻥ ﮐﻪ ﻣﯿﺒﺎﺭﺩ ﻫﻤﻪ ﭘﺮﻧﺪﻩ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺳﺮ ﭘﻨﺎﻫﻨﺪ ! ﺍﻣﺎ ﻋﻘﺎﺏ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺟﺘﻨﺎﺏ ﺍﺯ ﺧﯿﺲ ﺷﺪﻥ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﺑﺮﻫﺎ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﻣﯿﮑﻨﺪ ! " ﺍﯾﻦ ﺩﯾﺪﮔﺎﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﺭﺍ ﺧﻠﻖ ﻣﯿﮑﻨﺪ ! "

2 - ﺍﻧﺴــﺎﻧﻬﺎﻯ ﺑــﺰﺭﮒ ، ﺩﻭ ﺩﻝ ﺩﺍﺭﻧـــﺪ ! ﺩﻟـﻰ ﮐﻪ ﺩﺭﺩ ﻣﻰ ﮐﺸـــﺪ ﻭ ﭘﻨﻬـﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﻟـﻰ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻨﺪﺩ ﻭ ﺁﺷﮑـﺎﺭ ﺍﺳﺖ !

3 - ﺩﺭ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺑﯿﻦ ﺷﯿﺮ ﻭ ﺁﻫﻮ ، ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺁﻫﻮﻫﺎ ﺑﺮﻧﺪﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ! ﭼﻮﻥ: ﺷﯿﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﻏﺬﺍ ﻣﯽ ﺩﻭﺩ ﻭ ﺁﻫﻮ ﺑﺮﺍﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ! ﭘﺲ: " هدف ﻣﻬﻢ ﺗﺮ ﺍﺯ ﻧﯿﺎﺯ ﺍﺳﺖ

4 - نعره ﻫﯿﭻ ﺷﯿﺮﯼ ﺧﺎﻧﻪ ﭼﻮﺑﯽ ﻣﺮﺍ ﺧﺮﺍﺏ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ ، ﻣﻦ ﺍﺯ ﺳﮑﻮﺕ ﻣﻮﺭﯾﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﻣﯽ ﺗﺮﺳﻢ

5 - ﯾﮏ ﺷﻤﻊ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺷﻤﻊ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺭﺍ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺫﺭﻩ ﺍﯼ ﺍﺯ ﻧﻮﺭﺵ ﮐﺎﺳﺘﻪ ﻧﺸﻮﺩ !

6 - ﻣﺸﮑﻞ ﻓﮑﺮ ﻫﺎﯼ ﺑﺴﺘﻪ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﻫﺎﻧﺸﺎﻥ ﭘﯿﻮﺳﺘﻪ ﺑﺎﺯ ﺍﺳﺖ !

7 - کاش به جای اینکه دستی بالای دست بود ، دستی توی دست بود !

8 - شیر هم که باشی ... جلو جماعت گاو کم میاوری !

9 - اگر تمام شب را در حسرت خورشید گریه کنی فقط خود را از لذت دیدار ستاره ها محروم کرده ای

10 - و اما اخر اینکه خدایا حرف دل هیچ کس را بغض نکن

یادمان باشد با شکستن پای دیگران ، ما بهتر راه نخواهیم رفت

✅1%D8%AA
     
  
مرد

 
💢مرزبانان کشور لیتوانی در مرز با بلاروس

نزدیک شهر کوچک "کاپسیامیستیس"، که در ۱۶۰ کیلومتری پایتخت ویلنیوس، موقعیت دارد به صورت منظم گشت می زنند و مرز را شدیدا تحت کنترل دارند.

مقامات روز دوشنبه (۷ ژوئن ۲۰۲۱) گفتند که ۹ پناهجوی عراقی را که از بلاروس وارد لیتوانی شده بودند، بازداشت کرده اند. مقامات لیتوانی بلاروس را متهم می سازند که آگاهانه گروه های مهاجران با اجازه وارد لیتوانی می کند.
     
  
مرد

 
💢دستگیری پناهجوی افغان به جرم همراه داشتن مدارک جعلی. نوشهیر _ترکیه

پلیس امنیت شهر نوشهیر پس از مشکوک شدن به پناهجوی افغان و بررسی مدارک وی مشخص شد مدارک اقامتی وی جعلی هست.

فرد مذکور به علت جعل مدارک شناسایی و اقامتی به محکمه معرفی شد.
     
  
مرد

 
‍ ‍ ❌❌❌اگرفرزند من تابعیت آلمانی داشته باشد می توانم اجازه اقامت #آلمان را دریافت کنم؟

📌اگر فرزندی با تابعیت آلمانی دارید، طبق ماده ۲۸ بند ۱ قانون اقامت المان می توانید اقامت پیوند خانواده دریافت کنید. حتی اگر در آلمان هستید هم می توانید این مجوز اقامت دریافت کنید. پیش نیاز این است که شما در واقع از کودک مراقبت کنید و با ارائه اظهار نامه حضانت مشترک والدین (این امر را ثابت کنید. داشتن چنین سندی به این معنی است که شما با پدر کودک در حضانت فرزند خود شریک هستید، چون کسی که از حق حضانت برخوردار است مسئولیت مراقبت از کودک را هم میتواند برعهده داشته باشد. اگر پدر و مادر ازدواج رسمی کرده باشند هر دو بصورت مشترک حق حضانت دارند در غیر این صورت تنها مادر حق حضانت دارد. اگر مادر بخواهد که پدر هم ازحق حضانت برخوردار باشد باید با مراجعه به اداره یوگند امت حضانت نامه دریافت کنند. اداره یوگند امت در محل خود را در این وب سایت jugendaemter.de پیدا کنید. برای درخواست اقامت آلمان به دلیل داشتن یک فرزند با تابعیت آلمانی بر علاوه حق حضانت مدارک زیر را هم نیاز دارید:
پاسپورت معتبر
تصدیق تولد فرزند که نام شما در آن به عنوان مادر یا پدر ذکر شده است.
در صورتی که با کودک زندگی نمی کنید نیاز به تائیدی پدر یا مادر کودک و یا مدرکی دیگری دارید که ثابت کند شما از کودک سرپرسی و نگهداری میکنید.

📌لازم نیست ثابت کنید که کار میکنید و یا هزینه های زندگی را خودتان میپردازید. حتی اگر از اداره های جاب سنتر و یا سوسیال کمک دریافت کنید، می توانید این اقامت را بگیرید.
لطفاً توجه داشته باشید: برای به دست آوردن اجازه اقامتی که در بالا ذکر شد، نباید ممنوعیت اقامت در آلمان (مثلاً به دلیل اینکه قبلا از آلمان اخراج شده بودید) برای شما صادر شده باشد.
اگر این اقامت را دریافت کنید، پس از گذشت سه سال زندگی در آلمان با چنین این اقامت، می توانید طبق ماده ۲۸ قانون اقامت آلمان درخواست اقامت دائم کنید. پیش شرط اخذ اقامت دائم در این مورد این است که شما همچنان از کودک مراقبت کنید یک مقدار زبان آلمانی بیاموزید. اگر حق حضانت فرزند خود را ندارید باز هم میتوانید اقامت بگیرد اما شرایطش فرق میکند و باید حتما مشاوره بگیرید

D8%AA
     
  
مرد

 
❌❌❌ایالات متحده قصد دارد ایر #کانادا را به دلیل بازپرداخت کُند مسافران، 25.5 میلیون دلار جریمه کند:

📌📌وزارت حمل و نقل ایالات متحده روز سه شنبه اعلام کرد که به دنبال تأخیر شدید در بازپرداخت به هزاران مسافری که پروازهای آنها از مرز ایالات متحده و کانادا لغو یا برنامه ریزی مجدد شده است، به دنبال جریمه ایر کانادا در حدود 25.5 میلیون دلار است.
     
  
مرد

 
‍ ‍ ❌❌❌افزایش 2.5 درصدی حقوق کارگران در #استرالیا

📌📌کمیسیون کار منصفانه استرالیا از افزایش 2.5 درصدی حداقل حقوق و پاداش حقوق خبرداد.
 
🔹 بر این اساس، حداقل حقوق و دستمزد برای آن دسته از کارگران استرالیایی که کمترین حقوق را دریافت می‌کنند، 20.33 دلار در ساعت و برای کارگران تمام وقت، هفته‌ای 772.60 دلار تعیین شد.

🔹سال گذشته میزان افزایش حداقل حقوق و دستمزد 1.75 درصد بود.
به‌علاوه برای کارگران تمام وقتی که کمترین دریافتی را دارند ، 18.80 دلار در هفته بیشتر پرداخت خواهد شد.

🔹لین راس، رئیس کمیسیون کار منصفانه گفت: "موقعیت اقتصادی فعلی به مراتب از سال گذشته بهتر بوده و عملکرد اقتصادی کشور فراتر از آن چیزی است که پیش‌بینی می‌شد. اجرای برنامه‌های بازسازی اقتصادی نیز به‌خوبی به پیش می‌روند."

🔹این در حالی‌ است که شورای اتحادیه‌های تجاری استرالیا برای افزایش 3.5 درصدی حداقل حقوق تلاش می‌کنند. اما در مقابل بیشتر کارفرمایان به فکر افزایشی کمتر از میزان اعلام شده توسط کمیسیون کار منصفانه هستند.

🔹پیش از آغاز پاندمی به‌طور معمول نرخ افزایش حقوق و پاداش حقوق  بین 3 تا 3.5 درصد بود.
به گزارش ای‌بی‌سی، به دلیل افزایش پاداش حقوق درسال گذشته، کمیسیون کار منصفانه برقراری افزایش جدید در بعضی از بخش ها را به آینده موکول کرد.

     
  
مرد

 
‍ ❌ ❌ ❌ ترامپ برای سرکشی به نواحی مرزی مکزیک می‌رود

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین #آمریکا در یک سخنرانی خبر داد که روز ۳۰ ژوئن به همراه فرماندار تگزاس از مرز ایالات متحده با مکزیک بازدید می‌کند.

پروژه حصارکشی در مرز مکزیک که در زمان ترامپ کلید خورد، با روی کار آمدن جو بایدن متوقف شد. فرماندار جمهوریخواه تگزاس اما اصرار دارد که این عملیات از سرگرفته شود. گرگ ابت پیش‌تر گفته که عملیات احداث دیوار ادامه خواهد یافت.

ترامپ سه‌شنبه ۱۵ ژوئن در یک سخنرانی گفت: «دولت بایدن، قوی‌ترین و امن‌ترین مرزها در تاریخ آمریکا را از دولت من به ارث برد اما اینک شاهد وخیم‌ترین بحران مرزی هستیم.» ترامپ افزود که جهان به "اوضاع بی‌قانون" مرزهای آمریکا به چشم ترحم می‌نگرد.

جو بایدن بلافاصله پس از روی کار آمدن، سیاست مهاجرتی سختگیرانه ترامپ را ترمیم کرد و دستور داد دیوارکشی در مرز مکزیک متوقف شود.

این اقدام اما موجب شده که تعداد مهاجران و بیش از همه، مهاجران آمریکای لاتین به ایالات متحده، افزایش چشمگیری داشته باشد. اداره مرزبانی آمریکا می‌گوید تنها در فاصله دو ماه، از مارس تا مه، جلوی عبور ۵۳۰ هزار مهاجر غیرقانونی را گرفته و آنها را به مکزیک پس فرستاده است.
     
  
صفحه  صفحه 220 از 338:  « پیشین  1  ...  219  220  221  ...  337  338  پسین » 
سیاست

پناهندگی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA