انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 279 از 338:  « پیشین  1  ...  278  279  280  ...  337  338  پسین »

پناهندگی


مرد

 
💢واکنش رهبر حزب مملکت به ورود مهاجران غیرقانونی افغان به ترکیه

محرم اینجه، رهبر حزب مملکت ترکیه و رقیب اردوغان در انتخابات پیشین ریاست‌جمهوری به ورود مهاجران غیر قانونی افغان به ترکیه واکنش نشان داد.

اینجه در حساب کاربری خود نوشت: مهاجران بدون کنترل فوج فوج از مرزهایمان عبور می‌کنند.

وی افزود: در کوجا الی، یک پدر از غم دخترش فریاد می‌کند. از چهارگوشه کشور خبر حملات مهاجران به گوش می‌رسد. اقتدار ساکت است.

اینجه تاکید کرد: مرز ناموس است! مدیران دولت وظیفه دارند از این ناموس محافظت کنند.
     
  
مرد

 
💢واکنش رهبر حزب مملکت به ورود مهاجران غیرقانونی افغان به ترکیه

محرم اینجه، رهبر حزب مملکت ترکیه و رقیب اردوغان در انتخابات پیشین ریاست‌جمهوری به ورود مهاجران غیر قانونی افغان به ترکیه واکنش نشان داد.

اینجه در حساب کاربری خود نوشت: مهاجران بدون کنترل فوج فوج از مرزهایمان عبور می‌کنند.

وی افزود: در کوجا الی، یک پدر از غم دخترش فریاد می‌کند. از چهارگوشه کشور خبر حملات مهاجران به گوش می‌رسد. اقتدار ساکت است.

اینجه تاکید کرد: مرز ناموس است! مدیران دولت وظیفه دارند از این ناموس محافظت کنند.
     
  
مرد

 
💢سفر به کدام کشورهای خارجی ممنوع است؟

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور:

در حال حاضر محدودیت پروازی به ۳۹ کشور وجود دارد. کشورهای هند، بوتسوانای، برزیل، جمهوری چک، عراق، استونی، ایرلند، لسوتو، مالاوی، موازامبیک، اسلواکی، آفریقای جنوبی و زامبیا در فهرست کشورهای با شرایط ویژه دارای سویه انگلیسی ویروس کرونا قرار دارند.

کشورهای فرانسه، پاکستان، آلبانی، آندورا، بحرین، بولیوی، بوسنی و هرزگوین، کلمبیا، مصر، اکوادور، مجارستان، اردن، کوزوو، لتونی، لبنان، مالت، مولداوی، مونتگرو، مقدونیه شمالی، فلسطین، سنت لوسیا، صربستان، سیشل، اسلوانی، سوئد، سوریه، تانزانیا و امارات متحده عربی در فهرست کشورهای پرخطر با بروز بالای بیماری قرار دارند.

عدم منع تردد مستلزم ارائه تست PCR منفی با اعتبار ۹۶ ساعته در مبدا و انجام تست مجدد پس از ورود به کشور برای مسافران بالای ۸ سال در کشورهای پر خطر است.
     
  
مرد

 
💢وضعیت دشوار در خوابگاه‌های مرزی ترکیه

بخاطر سختگیری پلیس، تعداد زیادی از پناهجویان همچنان در خوابگاههای مرزی در شهر وان، منتظر هستند و امکان انتقال آنها به شهرهای مرکزی ترکیه وجود ندارد.

عده ی زیادی از مردم هم در آنسوی مرز، در خاک ایران منتظر گذر از مرز هستند و گزارشهای زیادی مبنی بر گروگان گرفته شدن تعدادی توسط قاچاقچیان به ما میرسد.

مدتی پیش، پلیس و ژاندارما، در یک عملیات وسیع، بیش از 1400 نفر پناهجویی که به صورت غیرقانونی وارد ترکیه شده بودند و در این خوابگاهها بسر میبردند را دستگیر و مجدد به ایران دیپورت کرده ، و خوابگاهها را تخریب کردند.
#گیم_ایران_ترکیه
     
  
مرد

 
💢اعطای اقامت دائم سوئد دشوارتر شد

قانون جدید مهاجرتی، ماه گذشته در پارلمان سوئد تصویب شد. این قانون جایگزین قانون موقتی شد که از پنج سال پیش و با هدف مقابله با شدت‌گیری موج پناهندگی به اروپا به طور اضطراری اجرایی شده بود. تا پیش از اعمالِ تغییراتِ سال ۲۰۱۶ در قانون مهاجرتی سوئد، از سال ۱۹۸۴، صدور مجوزهای اقامت دائم توسط این کشور اسکاندیناوی به پناهندگان و پناهجویان رویه‌ای رایج و معمول بود.

قانون جدید که بر پایه لایحه پیشنهادی دولت ائتلافی سوسیال دموکرات-سبز در پارلمان تصویب و به مرحله اجرا گذاشته شده، اعطای اجازه اقامت دائم به پناهجویان را مشروط به پابرجا بودن شرایط اضطراری آنها در پایان دوره اقامت کوتاه مدت آنها کرده است. همچنین، پیشرفت آنها در یادگیری زبان سوئدی و انطباق با قوانین و ضوابط اجتماعی زندگی در این کشور از جمله مواردی است که در قالب نتایج آزمون باید مشخص شود.
     
  
مرد

 
💢دولت فرانسه به عنوان بخشی از توافق با بریتانیا در جلوگیری از عبور پناهجویان و مهاجران غیرقانونی از کانال مانش، تعداد ماموران پلیس گشت‌زنی در سواحل خود را به دو برابر افزایش خواهد داد.

دوشنبه گذشته ۴۳۰ پناهجو با عبور غیرقانونی از کانال مانش خود را به سواحل بریتانیا رساندند که بالاترین رکورد از نظر تعداد مهاجر در یک روز رقم خورد.

وزیران کشور فرانسه و بریتانیا با اعلام این توافق گفته‌اند که بریتانیا ۵۴ میلیون پوند را به عنوان کمک به هزینه افزایش گشتی‌های پلیس به فرانسه پرداخت خواهد کرد.
     
  
مرد

 
💢مهاجران خارجی در کدام کشورهای اروپایی در مشاغلی پایین‌تر از توانمندی فردی خود کار می‌کنند؟

تازه‌ترین گزارش اداره آمار کمیسیون اروپا(یورواستات) نشان می‌دهد که اتباع خارجی شاغل در کشورهای عضو اتحادیه اروپا بیش از شهروندان این کشورها با شرایط مازاد صلاحیت و توانمندی فردی یا مهارت یا تحصیل بیش از حد لازم(Over-Qualification) مواجه هستند.

بر پایه این گزارش، در حالی که ۴۱.۴ درصد افرادِ دارای تابعیت کشورهای خارج اتحادیه اروپا طی سال ۲۰۲۰ با برخورداری از مهارت یا تحصیل بیش از میزان مورد نیاز، مشغول به کار بوده‌اند، این نرخ در میان اتباع یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا که در عضو دیگری از اتحادیه شاغل بوده‌اند، ۳۲.۳ درصد و برای شهروندان اتحادیه اروپا که در کشوری که تابعیت آن را دارا هستند، مشغول به کار بوده‌اند، ۲۰.۸ درصد بوده است.

این گزارش را بخوانید: https://bit.ly/3hSzVC1
     
  
مرد

 
#یونان
#گیم_تیکت
#اتوبوس #ترمینال
#قطار #ترن #ایستگاه

✅ شهرهای ذیل در یونان بنظر مناسب گیم تیکتی میباشند.

➖ در صورت دارا بودن ؛ اعتماد بنفس بالا ، مدارک مناسب ، چهره مناسب ، تسلط به زبان‌ ترکی یا انگلیسی ، آراستگی و اشنایی به نقشه خوانی این‌ مکانها جهت گیم تیکتی مناسب میباشند.

➖ احتیاط بفرمایید گرفتار اندیشه های سوداگرانه افراد و گروههای فاقد شرافت و تخصص نشوید.

☑️ اریستیادا ترمینال اتوبوس

Orestiada
162 Αδριανουπόλεως
https://maps.app.goo.gl/yD8ypNchsZjKMR8Z7

☑️ اریستیادا ایستگاه قطار

Orestiada
https://maps.app.goo.gl/1KnRCWy1VpdjPBeK7

☑️ دی دی موتیچو ترمینال اتوبوس

KTEL Evrou - Didymoteicho
https://maps.app.goo.gl/B6Y959D7jPjmyGLU9

☑️ دی دی موتیچو ایستگاه قطار

Epar.Od. Didimotichou
https://maps.app.goo.gl/G6KH92w251rF6iML8

☑️ صوفلای ایستگاه قطار

Soufli
https://maps.app.goo.gl/sqNwViv5DpS2VFe76

☑️ الکساندرپلیس ترمینال اتوبوس

34 El. Venizelou
https://maps.app.goo.gl/dSNJUR42yi7zU5ZF6
     
  
مرد

 
❌❌❌#کبک کمترین میزان ازدواج را طی 100 سال گذشته به ثبت رسانده است

بر اساس داده های جدید منتشر شده توسط Institut de la statistique du Québec، کبک در سال 2020 کاهش چشمگیری در ثبت ازدواج داشته و در حقیقت این کمترین میزان ازدواج در بیش از 100 سال گذشته بوده است.

بر اساس داده ها، این کمترین ازدواج در استان از سال 1903 است.

علت این کاهش همه گیری COVID-19 و محدودیت های دولتی عنوان شده است.
     
  
مرد

 
‍ ❌❌❌روز دوشنبه هشتمین سالگرد اجرا برنامه بازداشت پناهجویان در مراکز برون مرزی دولت #استرالیا است. این سالگرد بار دیگر موجب شده است تا بسیاری از افراد در کشور خواستار آزادی پناهجویانی شوند در بازداشت به سر می برند.
لقمان سواری ۱۷ ساله بود که برای نخستین بار وارد شبکه بازداشتگاهی اداره مهاجرت استرالیا شد.

اکنون هشت سال بعد از آن زمان، او هنوز در آنجا است.
وی در گفتگو با SBS News از مرکز اسکان ترانزیتی اداره مهاجرت در بریزبن (BITA) گفت: "این موضوع دردناک است. این هشت سال از زندگی من بوده است که گذشته است. این زمان دیگر از بین رفته است."

آقای سواری عضو جامعه اقلیت عرب زبان اهوازی در ایران است. او در سال ۲۰۱۳ پس از هدف قرار گرفتن خانواده اش توسط نیروهای دولتی در ایران، از این کشور فرار کرد. برادران او توسط نیروهای امنیتی در ایران دستگیر و به زندان افتاده بودند و یک پسر عموی او نیز خود را حلق آویز کرده بود.

در ۱۹ جولای سال ۲۰۱۳، یک روز قبل از اینکه آقای سواری از اندونزی به قصد استرالیا سوار قایق شود، دولت وقت کارگر در استرالیا قانون جدیدی را در خصوص پناهجویانی که با قایق خود را به این کشور می رسانند، اعلام کرد.
وقتی آقای سواری در روز ۲۴ جولای به جزیره کریسمس رسید، از اینکه همه چیز تغییر کرده است، اطلاع نداشت.

وی شش سال پس از این روز را در جزیره مانوس و پورت مورسبی در بازداشت گذراند.

در خلال این دوران، او شاهد قتل رضا براتی در فوریه ۲۰۱۴ بود. او در آن زمان هجده ساله بود گفت که همچنین هدف حمله خشونت آمیز آشوبگرانی قرار گرفته است که به بازداشتگاه در جزیره مانوس حمله کرده بودند. در این حمله یک آجر به سر او پرتاب شد.

وی گفت: "افراد محلی به ما حمله کردند. آنها حصار را شکستند و وارد شدند."
وی گفت: "حتی به خاطر آوردن آن لحظه هم بسیار ترسناک است. قلب من واقعاً سریع می تپد زیرا ما شاهد بسیاری از مواردی بودیم که قرار نبود آنها را ببینیم."

آقای سواری در سال ۲۰۱۹ طبق قانون medevac که اکنون لغو شده است، به استرالیا منتقل شد. او ابتدا به یک متل بازداشتگاهی در Kangaroo Point در بریزبن و سپس به BITA منتقل شد.
او اگرچه اکنون فقط یک آرزو دارد: «اسکان در یک کشور ثالث».

وی گفت: "من به دنبال آزادی و مکانی امن هستم، هر کجای دنیا که باشد، مهم نیست - مکانی امن که کسی بتواند به هویت من احترام بگذارد و به شخص من احترام بگذارد."

این آرزو اگرچه سال گذشته پس از توافق نامه اسکان مجدد پناهجویان استرالیا در سال ۲۰۱۶ بین ایالات متحده و استرالیا نزدیک بود تحقق پیدا کند.

کنترل های پزشکی آقای سواری و سایر الزامات قانونی به پایان بود و حتی تاریخ پرواز او به ایالات متحده در روز ۱۷ دسامبر نیز تعیین شده بود.

اما این امر هرگز رخ نداد.
آقای سواری گفت: "تاریخ پرواز من مشخص شده بود. به دوستم در آمریكا گفتم كه می خواهم بروم ، همه چیز روشن بود ... اما من هنوز اینجا هستم."

'فصل تاریک تاریخ استرالیا'
اکنون هشت سال از اجرایی شدن برنامه بازداشت پناهجویان در مراکز بازداشتگاهی برون مرزی دولت استرالیا می گذرد.

با فرا رسیدن این سالگرد اکنون بسیاری از افراد در کشور بار دیگر خواستار آزادی پناهجویانی (مانند آقای سواری) شده اند که در شبکه بازداشتگاهی دولت استرالیا به سر می برند.
ایان رینتول از ائتلافی موسوم به اقدام برای پناهندگان می گوید سیاست بازداشتگاهی استرالیا در خارج از این کشور مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

وی گفت: "۱۹ جولای ۲۰۱۳ آغاز یکی از تاریک ترین فصل های تاریخ مهاجرت استرالیا بود."
وی افزود: "دولت استرالیا از هر ابزاری که در اختیار دارد استفاده می کند تا زندگی را برای افرادی که وظیفه محافظت از آنها را دارد، دشوارتر کند."

حداقل ۹۶۲ نفر از پناهندگان مستقر در شبکه بازداشتگاهی استرالیا تا کنون در ایالات متحده اسکان داده شده اند.

و این امر در حالی رخ می دهد که بحث و گفتگوها بر سر پیشنهاد سال ۲۰۱۳ کشور نیوزیلند برای اسکان ۱۵۰ پناهجو در سال همچنان ادامه دارد.

خانم کارن اندروز وزیر کشور استرالیا ماه گذشته گفت که مذاکرات در مورد این توافق از سر گرفته شده است.

بنا به اعلام شورای پناهندگان استرالیا، پردازش پناهجویان در خارج از کشور برای استرالیا ۸.۳ میلیارد دلار بین سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ هزینه داشته است.

دولت فدرال بارها اعلام کرده است که پناهجویانی که با قایق به استرالیا می رسند در استرالیا اسکان نخواهند یافت.
     
  
صفحه  صفحه 279 از 338:  « پیشین  1  ...  278  279  280  ...  337  338  پسین » 
سیاست

پناهندگی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA