انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 19 از 22:  « پیشین  1  ...  18  19  20  21  22  پسین »

پسرا اولین روزی كه آبشون اومد چه احساسی داشتن؟



 
من از یازده سالگی کون دادم. اکثرا هم به زور می بردنم. یه پسر همسایه داشتیم که اولین بار اون منو کونی کرد که 15 سالش بود. همیشه یکی دو قطره آب تو کونم تخلیه می کرد. همیشه فکر می کردم این چیه که بعد از هر بار دادن تو کونم لزج می شه و البته یه حس خوب بهم میده. توی همون سن بودم که توی یه ساختمون نیمه کاره دو تا پسر خفتم کردن و ترتیبم رو دادن. آب اونها هم کم بود و نمی دونستم این چیه تو کونم میریزن. بعد رفتن اون دوتا، کارگر اون ساختمون که افغان و نگهبان بود مچم رو گرفت. اون یه مرد کامل سن بود. مجبور شدم به اون هم بدم و اولین بار اونجا بود که فوران آب رو توی کونم احساس می کردم و بهش معتاد شدم. چرا که دوست داشتم توی کونم نگهش دارم تا وقتی برمیگردم خونه با یه خیاری، بادمجونی، دسته پیچ گوشتی بیفتم به جونشو حسابی باهاش حال کنم. آبش رو که از کونم میومد بیرون به کیرم و خایه هامو و کونم می مالیدم و کیف می کردم. آخه همیشه میگفتن اگه می خوای کیرت بزرگ بشه باید بزاری بکنیم توش و آبمون رو خالی کنیم.
تا 14 سالگی همیشه همین کار رو می کردم و دیگه کاملا با آب آشنایی پیدا کرده بودم. توی چهارده سالگی اولین بار بود که ارضا شدم. اونروز دو نفر راننده و یه افغان به زور سه بار کرده بودنم. توی کونم پر از آب منی بود. خونه که برگشتم رفتم حموم و مشغول تخلیه آب اونها شدم و به همه جام می مالیم. وقتی داشتم باهاش کیرم رو می مالیدم یک دفعه احساس کردم کیرم بشدت منقبض داره می شه. دست و پاهام کشیده شدن و کف حموم دراز کشیدم. بعدا فهمیدم که ارضا شدم اما آبی ازم بیرون نیومد. دیگه کارم شده بود جق زدن با آب کسایی که می کردنم. حدودا 15 سالم بود که پسر همسایمون که اسمش داود بود و یک سال از من کوچیکتر بود هر وقت دوس داشت میومد خونمون و منو می کرد و می رفت. همیشه دوست داشت من به شکم بخوابم و اون بیاد روم و تقم رو بزنه تا حشری بشه و بره. یه روز قبل از این که بریم مدرسه اومد و منو تو اتاقم کرد. همینطور که داشت بهم تلمبه می زد در اثر مالش کیرم با تشک تختم یک دفعه به ارگاسم رسیدم و احساس کردم زیرم خیس شد. اونقدر قدرت ارگاسمم زیاد بود که صدای داود در اومد که چیکار می کنی کیرم تو کونت شکست. عضلاتم به شدت منقبض شد و دیگه دوس نداشتم کون بدم. واسه همین خودم رو از زیر داود کشیدم بیرون و دیدم سر کیرم خیسه. روی دلم و تشکم هم خیس شده بود. رنگش به زردی میزد و کمی سفت بود. با دست مالیدمش دیدم کف می کنه و بو میده. اونجا بود که اولین بار آبم اومد. به دو دلیل ناراحت بودم. اول اینکه موقع کون دادن آبم اومد و دوم اینکه نتونستم دیگه ادامه بدم. داود گفت آبت اومد؟ گفتم نه. گفت پس اون چیه گفتم نمی دونم. دیگه نذاشتم داود ادامه بده. بعدا رفته بود به همه گفت بود یه طوری کردمش که آبش زیر کیرم اومد.
بعد از اون هم هر وقت می خواست بیاد منو توی اون حالت بکنه، کیرم رو محکم تو دستم نگه می داشتم و از تشک فاصله می دادم تا در حین دادن، آبم نیاد و بتونم تا آخرش کونم رو بدم و وقتی که داود می خواست ارضا بشه منم باهاش ارضا بشم. جالبه که آب داود هم چند روز بعد از این ماجرا برای اولین بار تو کون من اومد.
در تموم مدت کون دادنم آب کسی رو جز آب خودم و یکی از پسر عموهام نخوردم. از مزه اش خوشم میاد مخصوصا بلافاصله که خارج میشه. گاهی وقتی جق می زنم آبم رو توی یک سرنگ نگه می دارم و وقتی پر می شه، همش رو تو کونم خالی می کنم و به یاد گذشته باهاش حال می کنم.
     
  
مرد

 
اولین بار اصلا نمیدونستم چیه فک کردم شاش کردم😅😅😅😅
     
  

 
nicenightgay
آدمو یاد غارنشینها میندازی😁
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn

 
من و دوستام بعد از اینکه فهمیدیم همچین آپشنی داریم میرفتیم تو باغ بزرگ محلمون، روی یه خط وایمیستادیم و مسابقه می‌ذاشتیم که مال کدوممون بیشتر جهش داره و جلوتر میره. هر کی میباخت باید کیک و نوشابه میخرید.
     
  
مرد

 
پسرعموم انقد کیرمو ساک زد تا ابم اومد حتی،ابمم ندیدم ریخت دهنش رفت تو حوض خالی کرد،ولی دمش گرم کاملا ابمو ریختم دهنش فک کنم 14سالم بود
Ff
     
  
مرد

 
من تو سن هشت سالگی بود که ابم اومد، هرچند ابی نبود ولی اون قلقلکش همیشه تو ذهنمه
کل اگر طبیب بودی.....
     
  
مرد

 
حس ترس و استرسی بود
Very Nasty...
     
  
مرد

 
یادمه با دید زدن پاهای خاله مامانم شق کردم و رفتم اتاق خودم جق زدم و آبم برای اولین بار اومد. لذت بردم ولی نه مثل الان
     
  
مرد

 
سوم راهنمایی رو میخوندم که یه همکلاسی داشتم بهم گفت اگه با کیرت(اون موقع میگفتیم شومبول)ور بری ازش یه مایه سفید رنگ میاد،باورم نشد.هر چی ور میرفتم چیزی نمیومد،یه بار کفری شدم،خیلی ور رفتم بالاخره یه حسی بهم دست داد،ترسیدم دستمو کشیدم،چند قطره پمپاژ شد.نترسیدم برام جالب بود،اون اوایل که کشف کرده بودم روزی چند بار جق میزدم.یادش بخیر😂😂😂
     
  
مرد

 
من رفته بودم حموم داشتم میشستمش با صابون بعد دیدم عهه چه حالی میده همینطور ادامه دادم تا پاهام شل شد افتادم
     
  
صفحه  صفحه 19 از 22:  « پیشین  1  ...  18  19  20  21  22  پسین » 
گفتگوی آزاد سکسی

پسرا اولین روزی كه آبشون اومد چه احساسی داشتن؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA