انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سکس ضربدری و محارم
  
صفحه  صفحه 36 از 41:  « پیشین  1  ...  35  36  37  ...  41  پسین »

خانوماي متاهل اگه شوهرتان نتونه تو سكس انتظارات شما را بر آورده كنه، حاضريد با يه مرد ديگه ...؟


مرد

 
Streetwalker:
بارها و بارها اینکار رو کردم اما نه بخاطر ناتوانی جنسیش.
هرچند زود انزال بود و هست ولی جور زود انزالیش رو زبونش میکشه.
اما علت اصلی روابط آزادم این بود که هیچوقت من رو از لحاظ روحی و احساسی و عاطفی ارضا نکرد.
بعلاوه خودش و خانوادش خاطرات تلخی برام ساختند.
رفتم دنبال دلم و با هر کی بودم رابطم صرفا و صرفا و صرفا دلی بود و بس.

البته درک این موضوع ممکنه سخت باشه
برای نوجوانان صابون به دست
و آلتهایی که دست و پا در آوردن

کاملا درکتون میکنم عزیزم.
     
  
مرد

 
nargeskhanom
دمت گرم واقعا طرز فکر خوبی داری یعنی مثل شما هست احساسی و روشن فکر
     
  
مرد

 
لازم یه موضوعیو بگم و اینکه زن و مرد از لحاظ روحی یکسان نیستن . مردها از ته دل به دنبال رابطه با زنهای دیگه هستن . اگر نمیرن بخاطر اعتقادات یا تعهدشون هست .و توو سکس اصلا نیازی به علاقه و امنیت طرف مقابل ندارن و کارشونو میکنن و نهایت لذت هم میبرن. در صورتی که زنها تا امنیت و علاقه نداشته باشن سکس براشون عذاب اوره . و اما بععد
دوم اینکه مرد غیرت داره .چیزی که هیچوقت زنها درکش نمیکنن .چون توو فطرتشون نیست . خانمها لطفا نگن که ما غیرت داریم .نه ندارین . شماها فقط حسودین . اگر شوهرتون با یکی دیگه سکس کنه فقط از روی حسادته که دیگه نمخایین شوهرتون باهاتون باشه . قبول داری؟ زنها توو این شرایط همش خودشونو با اون زنه مقایسه میکنن و میگن " من از اون کمتر بودم که رفتی سراغ اون؟" و این مقایسه عذابشون میده . و این یعنی حسادت میکنن به اون زنه . ولی اما
مردها اگر زنشون خیانت کنه از روی غیرت دیگه قبولش نمیکنه. چجوری؟؟...... اینکه مرد همش توو فکرش اینه که چطور زن من که متعلق به من بود توو بغل یکی دیگه رفته؟ چطور بدنشو به یکی دیگه داده؟ و ناراحتی مرد اینجا از دست دادنه چیزیه که متعلق بهش بوده .
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
nargeskhanom
هزارمرحبا
به مسئله خیلی خیلی بااهمیتی اشاره کردی که کمتر کسی حتی اصلا به ذهنش خطور نکرده
این مطلبو ازعموی دوستم که هفتادوچندسال داشت شنیدم،خیلی هم به این مسئله تاکید می‌کرد
مرسی
     
  
مرد

 
sina66218
این جمله که مردان نیاز به امنیت و علاقه طرف مقابل ندارند و کار خودشان را می کنند درست نیست دوست عزیز، این یک توهین بزرگ به شخصیت یک مرد است و انسان اینجوری با یک بز فرقی نداره، مثل تمام بزهایی که در جامعه دیده میشن و از جنس مذکر فقط نرینگی به ارث بردند،نه می‌دانند جنس زن چیه نه می‌دانند چطور با یک انسان از جنس مخالف با عشق و احترام برخورد کنند، بهتره در افکارتان تجدید نظر کنید و این خصوصیات را راجع به مردان بسط ندهید، ضمن اینکه کلمه غیرت مرد یک کلمه کاملا اشتباه است تفکری عقیم که چند هزار ساله در این مرز و بوم دارن به خورد مردان می‌دهند، زنان ملک مردان نیستند که روی آنان غیرت داشته باشند، اینجا با یک انسان طرفیم، چرندیاتی که در رسانه ملی هر روز داره به خورد این جامعه داده میشه و باعث ایجاد قتل های مختلف شده، غیرت روی زن! غیرت اینه که یک زن را در آغوش بگیری، براش امنیت فراهم کنی، به اون عشق بورزی نه اینکه اونو متعلق و ملک خودت بدونی،بهتره از این قالب های قدیمی رها شید، این جامعه به مردانگی نیاز داره تا نرینگی، چیزی که هیچ وقت در این خراب شده به مردان آموزش داده نشده.
     
  
مرد

 
BadBoy9
حق نداره دوست عزیز، هیچ کس این حق را به اونا نداده، نه قوانین شرعی نه قوانین حقوقی، شما در یک تعهد زناشویی هستید و بهتره با این چرندیات برای خودتان حق قائل نشید، دو نفر به درد هم نخورن باید اصلاح بشن یا اینکه در نهایت از هم جدا بشن.
     
  
مرد

 
Nasim44
شما نباید ازدواج می‌کردید دوست عزیز، هم به خودتان خیانت کردید هم به طرف مقابل تان!
     
  
مرد

 
mahdi51
این تفکرات را از کجا بهش رسیدید؟ هدف ازدواج این نیست دوست عزیز،فکر می‌کنم بهتره بجای بسط دادن به کل جامعه روی حرف هایتان بیشتر فکر کنید! و اینکه چی دارید میگید!
     
  
مرد

 
کار درستی نیست
     
  
مرد

 
مهم اینه که تو صحبت های قبل ازدواج هر دو طرف رو راست حالات رو حس روانی جنسیشونو بگن تا از این داستان ها پیش نیاد
     
  
صفحه  صفحه 36 از 41:  « پیشین  1  ...  35  36  37  ...  41  پسین » 
سکس ضربدری و محارم

خانوماي متاهل اگه شوهرتان نتونه تو سكس انتظارات شما را بر آورده كنه، حاضريد با يه مرد ديگه ...؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA