انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 4 از 4:  « پیشین  1  2  3  4

آیا دنیا در حال نابودیه؟؟؟


زن

 
بررسی علمی نظریه نابودی جهان در سال 2012

حمله موجودات بیگانه

از زمانی که هربرت جرج ولز کتاب جنگ دنیاها را در سال 1898 / 1277 منتشر کرد، حمله موجودات فضایی سوژه بسیاری از آثار تخیلی در سراسر جهان شد. ترس از چنین حملاتی از جاهایی مانند مریخ یا توسط موجوداتی خارج از کهکشان ما و حتی از ابعاد دیگر هر از چندگاهی مانند جزر و مد دنیای ناامید کره زمین را درمی‌نوردد.
فضایی ها

محققان متوجه شدند ترس از حمله موجودات فرازمینی در حال افزایش است. بسیاری معتقدند حادثه روزول در سال 1947 در اثر برخورد یک بشقاب پرنده با زمین رخ داده است. علاوه بر آن تصاویر و ویدیوهای معتبری که تاکنون از اشیای پرنده موجود در آسمان تهیه شده نیز رو به افزایش است و می‌‌تواند به گونه‌ای تاییدکننده این واقعیت باشد که احتمال حمله از جانب موجودات فضایی رو به افزایش است.

شواهد: انتشار تصاویر، ویدیوها و اسناد رسمی که ادعا می‌کند کشورهایی در جهان در طول 50 سال گذشته فعالیت اشیای پرنده ناشناس را مشاهده کرده‌اند، داستان‌هایی که افراد گروگان گرفته شده و برخی دیگر مطرح کرده‌اند.

احتمال: 1 درصد

برخورد سیاره ناشناخته نیبیرو به زمین

در هزاران سایت و بلاگ اینترنتی ادعا شده که در سال‌های اولیه قرن 21 ، سیاره‌ای کشف نشده با زمین برخورد کرده یا از فاصله بسیار نزدیک آن عبور می‌کند و این اتفاق یا منجر به نابودی تمامی تمدن‌های روی زمین می‌شود یا دگرگونی‌های بسیار بزرگی در سراسر این سیاره به وجود می‌آورد.

نام نیبیرو در اواخر دهه 1960 / 1340 توسط زکریا سیچین در کتابش مطرح شد. به اعتقاد سیچین، نیبیرو سیاره‌ای در منظومه شمسی ماست که در مداری نامنظم می‌چرخد و هر 3700 سال به محدوده داخلی وارد می‌شود. اما سیچین هیچ‌گاه نگفت که این سیاره زمین را تهدید خواهد کرد. برخی دیگر هم معتقدند نیبیرو خواهر کوتوله قهوه‌ای رنگ خورشید ماست و برای اولین بار در انتهای سال جاری دیده خواهد شد.
برخورد سیاره ناشناخته نیبیرو به زمین

شواهد: شواهد بسیار کمی در این مورد موجود است. در این بین برخی به کشف سال 2005 / 1384 ناسا استناد می‌کنند که دهمین سیاره در حاشیه خارجی منظومه شمسی را به ما معرفی کرد. بسیاری معتقدند این سیاره در سال 2012 از فاصله نزدیک به زمین عبور خواهد کرد، اما حقیقت این است که حرکت این سیاره به احتمال زیاد به سمت داخل منظومه شمسی نخواهد بود.

احتمال: 2 درصد

فاجعه خورشیدی

این هم یکی از نظریه‌های فرا رسیدن آخرالزمان مطابق با تقویم مایا است که البته شاید بر اساس شواهد علمی درست هم باشد. در این نظریه در دسامبر 2012 / آذر 1391 فوران‌های عظیم و گازهای دفع شده از خورشید، زمین را احاطه کرده و بشریت و تمام اکوسیستم‌ها را نابود خواهند کرد. البته هیچ شواهدی وجود ندارد که بتوان با کمک آن‌ها رویدادهای مشابه با این را در گذشته اثبات کرد.

شواهد: ممکن است ارتباطاتی بین چرخه‌های 11 ساله خورشیدی و چرخه‌های زمانی دیده شده در تقویم مایا وجود داشته باشد، اگرچه این شواهد بسیار ضعیف هستند. اما به هر حال فوران‌های خورشیدی می‌توانند مشکلاتی مانند آسیب‌دیدگی ماهواره‌ها یا آسیب رسیدن به فضانوردان و حتی قطع برق در سطح گسترده را باعث شوند. اما قطعا این فوران‌ها آن‌قدر قدرتمند نخواهند بود که بتوانند زمین را در سال 2012 نابود کنند.
فاجعه خورشیدی

به اعتقاد دانشمندان در آینده بسیار دور و زمانی که سوخت خورشید به پایان می‌رسد، این ستاره به یک غول سرخ تبدیل شده و زمین را در برخواهد گرفت، اما این اتفاق نه در سال 2012 بلکه حداقل تا 5 میلیارد سال دیگر رخ نخواهد داد. سال گذشته آپولینایو شیلی پیسکتان از ریش‌سفیدان مایایی این ادعا را رد کرد و گفت: «جهان در سال 2012 به پایان نخواهد رسید. من سال گذشته از انگلستان بازگشتم و شنیدن مداوم این حرف‌ها و سوالات در مورد آخرالزمان مرا دیوانه کرد». ناسا هم اعلام کرده که جهان در 21 دسامبر 2012 به پایان نخواهد رسید.

احتمال: 3 درصد

تغییر قطب‌های مغناطیسی زمین

تعداد زیادی از معتقدان به آخرالزمان باور دارند که در آینده، قطب‌های مغناطیسی زمین معکوس شده و به این ترتیب جهت چرخش زمین برعکس می‌شود که این موضوع می‌تواند باعث بروز وقایع فاجعه‌باری شود. در این بین آن‌ها به شواهدی در مورد تغییر قطب‌های زمین در گذشته اشاره کرده و ادعا می‌کنند می‌توان این ادعا را با مطالعه لکه‌های خورشیدی و نظریه میدان مغناطیسی اثبات کرد. بسیاری معتقدند مایاها و مصریان باستان شواهدی در مورد تغییر قطب‌های زمین در آینده پیدا کرده‌اند و امروزه اسرار مربوط به آن یافته‌ها توسط دولت‌های جهان مخفی نگه داشته می‌شود.
تغییر قطب‌های مغناطیسی زمین

شواهد: مطالعات انجام شده توسط دانشمندان دانشگاه پرینستون و پاول ساباتی در تولوس فرانسه نشان می‌دهد که زمین در 800 میلیون سال پیش تعادل خود را بازیابی کرده است. آن‌ها مواد معدنی مغناطیسی را در سنگ‌های رسوبی نروژ مطالعه کرده و متوجه شدند قطب شمال در طول 20 میلیون سال گذشته نزدیک به 50 درجه جابجا شده که تقریبا معادل یک‌چهارم فاصله بین دو قطب زمین است. دانشمندان دیگر هم متوجه شدند جابجایی‌های فصلی در مناطق هر دو قطب می‌تواند در موقعیت آن‌ها تاثیرگذار باشد. اما چیزی که دانشمندان و معتقدان به آخرالزمان در 2012 در آن توافق ندارند، زمان وقوع این تغییرات است. در حالی که بسیاری از این افراد معتقدند این جابجایی قطب می‌تواند در دوره زمانی بسیار کوتاهی رخ دهد، دانشمندان معتقدند این اتفاق حداقل به یک میلیون سال زمان نیاز دارد.

احتمال: 10 درصد

ابرآتشفشان‌ها

یک ابرآتشفشان می‌تواند از فوران هر آتشفشان دیگری در تاریخ مدرن بزرگ‌تر باشد. محققان معتقدند این واقعه زمانی اتقاق می‌افتد که مواد مذاب به پوسته زمین برسند اما نتوانند از آن عبور کنند. در ابتدا بخش زیادی از زمین در اثر فشار فوق‌العاده‌ای که بر اثر این رویداد به وجود می‌آید، نابود می‌شود و پس از آن، مواد آتشفشانی در مقیاسی عظیم به آسمان فوران خواهند کرد و میلیون‌ها تن مواد مذاب و گازهای سمی در جو زمین منتشر می‌شود. این رویداد می‌تواند جهان را در یک زمستان اتمی یا عصر یخبندان فرو ببرد که در بدترین وضعیت می‌تواند به پایان حیات در بخشی از زمین یا تمام آن منجر شود.
ابرآتشفشان‌ها

شواهد: اکثر نگرانی‌ها از وقع ابرآتشفشان‌ها به پارک یلواستون در آمریکا محدود می‌شود. تصاویر ماهواره‌ای در طول چند سال گذشته نشان از تغییراتی در حرکت سنگ‌های گداخته در فاصله 16 کیلومتری زیر زمین دارد. وین تاچر از تحقیقات زمین شناسی آمریکا اخیرا در نشریه نیچر نوشت:«ما می‌دانیم که ابرآتشفشان یلو استون تا چه میزان ناآرام است. هیچ کس نمی‌داند که آیا این آتشفشان فوران خواهد کرد و در صورت وقوع این اتفاق زمان دقیقش کی خواهد بود».

احتمال: 10 درصد

جنگ جهانی سوم

تقریبا درست در زمانی که جنگ جهانی دوم در سال 1945 / 1324 به پایان رسید، نگرانی‌ها در مورد شروع جنگی دیگر آغاز شد. زمانی که روسیه اولین بمب اتمی خود را دو سال بعد آزمایش کرد، رقابت سلاح‌های اتمی بین شرق و غرب آغاز شد. اختراع تسلیحات هیدروژنی باعث شتاب گرفتن این رقابت‌ها شد که در بحران تسلیحاتی کوبا در سال 1962 / 1341 به اوج خود رسید. ساخت این سلاح‌ها در بین دهه‌های 1970 / 1350 و 1980 / 1360 ادامه پیدا کرد، اما گفتگوهای خصوصی بین کرملین و کاخ سفید و دیگر کشورها، تهدید یک جنگ اتمی تصادفی را کاهش داد. این تهدیدها در نهایت در دهه 1990 / 1370 و با فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به کم‌ترین حد خود رسید. اما برخی نگران جنگ بین دو کشور کره شمالی و کره جنوبی هستند.
جنگ

شواهد: امروزه ترس‌ها از یک مرکز تبادلات اتمی همراه با افزایش قدرت چین و پاسخ آمریکا و هم‌چنین احتمال جنگ بین هند و پاکستان و کره شمالی و جنوبی می‌تواند باعث بروز درگیری‌هایی در سطح جهان شود.

احتمال: 15 درصد

ترورهای گسترده

از واقعه 11 سپتامبر 2001 که به کشته شدن 3هزار نفر در نیویورک انجامید، ترس از القاعده و دیگر شبکه‌های تروریستی افزایش یافته است. بسیاری معتقدند این گروه‌ها به دنبال تسلیحاتی برای نابودی و تخریب گسترده در شهرهای بزرگ غربی هستند و حتی ممکن است دست به حمله شیمیایی یا بیولوژیکی بزنند.

اظهارات دولت‌ها در مورد چنین خطراتی فقط به میزان کمی توانسته است ناامیدی را در کشورهای آمریکا و انگلستان کاهش دهد. گفته می‌شود دیک‌ چنی معاون رییس‌جمهور سابق ایالات متحده بارها از یک حمله اتمی به این کشور اظهار نگرانی کرده است.
ترور

در بسیاری از نظریات، خصوصا آن‌هایی که معتقدند حملات 11 سپتامبر در اصل توسط عناصر داخلی در دولت آمریکا طراحی و پیاده‌سازی شده، این اعتقاد وجود دارد که یک حمله گمراه کننده اتمی دیگر نیز اتفاق خواهد افتاد تا توجهات را از بحران‌های غرب منحرف کرده و زمینه را برای ایجاد دولتی یکه تاز در جهان فراهم کند.

شواهد: اسامه بن لادن چند سال پیش ادعا کرد سازمان‌هایش به تاسیسات و تجهیزات اتمی دسترسی دارند، اگرچه این ادعاها فقط برای ترساندن مردم بود؛ اما در این بین نگرانی‌هایی در مورد تسلیحات اتمی متعلق به اتحادیه جماهیر شوروی وجود دارد که به خوبی نیز محافظت نمی‌شوند. به هر حال هیچ شواهدی که نشان دهد القاعده یا هر کس دیگری به سلاح‌های اتمی دسترسی دارند به دست نیامده است. البته در این بین نگرانی‌های زیادی در مورد عدم ثبات رژیم پاکستان وجود دارد که کشوری مجهز به تسلیحات اتمی است. شاید القاعده بتواند از این موقعیت استفاده کرده و به سلاح‌های اتمی دست بیابد.

احتمال: 20 درصد

نظریه Peak oil

کاهش ارزش سهام‌های جهانی نفت واقعا نشان دهنده فروپاشی اقتصادی جهان است حتی با وجودی که میزان طلای سیاه جهان نسبت به گذشته افزایش داشته است. اما بر طبق نظریه پیک اویل (peak oil) که در مورد منابع، تقاضا و قیاس منطقی آنهاست، در مقطعی زمانی تقاضای مصرف نفت بیش‌تر از ظرفیت منابع نفتی خواهد شد. اما این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد؟ عده‌ای معتقدند از چندی قبل این اتفاق آغاز شده و عده‌ای دیگر نیز فاصله بین زمان حال تا سال 2020 را برای وقوع آن محتمل می‌شمارند.

در این بین برخی از سایت‌های آخرالزمان این نظریه را مرتبط با رویداد مههم تقویم مایا در سال 2012 می‌دانند. افزایش تقاضا نسبت به منابع موجود نفت می‌تواند عواقب بسیار بدی در جهان داشته باشد؛ چرا که اقتصاد اکثر کشورهای دنیا به این ماده وابسته است. کشاورزی نیز به طور کامل به کودهای شیمیایی بستگی دارد و صنعت پلاستیک نیز یکی از وابستگان اصلی به نفت است. به این ترتیب می‌توان منتظر فروپاشی نظم اجتماعی جهان در آینده نزدیک باشیم.
نظریه peak oil

شواهد: مطمئنا زمان فرا رسیدن نظریه Peak oil نزدیک است، اما دو سوال مهم در این بین باقی می‌ماند: این اتفاق چه وقت رخ خواهد داد و در آن زمان چه جایگزین‌هایی برای نفت وجود خواهد داشت؟

کینگ هابرت با استفاده از نظریه Peak oil نظریه دیگری را در سال 1956 / 1335 مطرح کرد که بر اساس آن توانست به درستی زمان اوج تولید نفت آمریکا را در بین سال‌های 1956 تا 1970 پیش‌بینی کند. هم‌چنین این نظریه توانست کاهش منابع و مناطق نفتی را نیز به درستی پیش‌بینی کند.

هرچند برخی افراد خوش‌بین‌تر معتقدند این اتفاق تا قبل از سال 2020 رخ نخواهد داد، اما برخی دیگر معتقدند کارخانه‌های نفتی در مورد منابع موجود در زیر زمین اغراق کرده‌اند و Oil peak چندی پیش رخ داده یا زمان رسیدن به آن نزدیک است. کاهش سرمایه‌گذاری در میدان‌های جدید نفتی در حین بحران جهانی نیز نشان می‌دهد ما به طور کامل به منابع محدود خود وابسته هستیم.

احتمال: 40 درصد

نابودی کلونی زنبورها

نزدیک به یک سوم کندوهای تجاری زنبور عسل در کشور آمریکا بر اثر سندروم نابودی کلونی زنبورهای عسل (CCD) در زمستان سال 2008 / 1386 از بین رفتند. در این سندروم تمام زنبورهای کارگر یک کلونی به طور ناگهانی می‌میرند و به این ترتیب ملکه تنها در کندوی عسل رها می‌شود. این سندروم تاکنون در اروپا و در کشورهای فرانسه، بلژیک، ایتالیا، پرتغال و اسپانیا دیده شده است.

دانشمندان معتقدند عواملی مانند انگل واروآ مایت، برخی حشره‌کش‌ها، ویروس فلج حاد اسرائیلی، تغییرات آب‌وهوایی و امواج تلفن‌های همراه می‌تواند در این بین موثر باشند، اگرچه که هنوز هیچ کدام به عنوان مقصر اصلی اثبات نشده‌اند.

هنوز هیچ درمانی برای این بیماری یافت نشده و در عین حال موارد جدیدی نیز در کشورهای دیگر جهان گزارش شده است. همه این‌ها نشان می‌دهد این سندروم در حال تبدیل شدن به یک بیماری فراگیر جهانی است و می‌تواند باعث نابودی زنبورها در آینده شود.
نابودی کلونی زنبورها

شواهد: به غیر از نابودی زنبورها، برخی محصولات کلیدی برای بشر مانند پنبه، لوبیای سویا و چند نوع دانه شامل گردوی برزیلی و بادام، انگورها، سیب‌ها و گل‌های آفتاب گردان که منبع بخش عظیمی از روغن‌های گیاهی است نابود خواهند شد. تقریبا یک سوم غذای جهان وابسته به فعالیت زنبورهای عسل است. اگر این حشره منقرض شود، قحطی، خشونت و شورش جهان را در بر خواهد گرفت.

احتمال: 70 درصد

فروپاشی زیست‌محیطی

ثیر مخرب انسان روی محیط زیست قابل انکار نیست و تغییرات آب‌وهوایی از مهم‌ترین عوارض حیات بشر روی کره زمین به شمار می‌آید. اما در این بین برخی معتقدند گرم شدن زمین یک دسیسه روشنفکرانه است و در اصل، زمین در طول یک دهه گذشته سردتر شده است.

فروپاشی زیست محیطی در اثر عواملی مانند گرم شدن کره زمین، سمی و آلوده شده دریاها و نابودی برخی از گونه‌های بسیار مهم مانند زنبورهای عسل اتفاق می افتد و می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی تمدن بشری داشته باشد و حتی قسمت‌هایی از جهان را غیر قابل سکونت کند.

البته دنیا در تلاش است که با این عوامل مبارزه کند و نتایج اجلاس کپنهاگ در دانمارک و کانکون در مکزیک، بشر را به کاهش میزان تولید گازهای گل‌خانه‌ای امیدوار کرده است.

شواهد: عده‌ای از دانشمندان بالا رفتن دمای کره زمین را حداقل برای یک قرن باور ندارند. البته این برخلاف گزارش هیئت بین دولتی تغییرات آب و هوایی (IPCC) در مورد افزایش دمای کره زمین و هم‌چنین بسیاری از مجادلاتی علمی است که به تغییرات آب و هوایی باور دارند.
فروپاشی زیست‌محیطی

البته تعدادی از ای‌میل‌هایی که در این بین به بیرون درز کرد، این شک را به وجود آورد که دانشمندان دانشگاه ایست آنجلیا اطلاعات آب و هوایی را تغییر داده‌اند و از آن زمان بحث‌ها در مورد تغییرات آب و هوایی بالا گرفته است. اما پروفسور جان بدینگتون مشاور ارشد دولتی در این بین پافشاری می‌کند که تردیدها در مورد تغییرات آب و هوایی نباید بهانه‌ای برای کم‌کاری‌ها در این زمینه باشد. دانشمندان ناسا گزارش داده‌اند که دهه گذشته گرم‌ترین دهه کره زمین بوده و اثبات می‌کند که دمای کره زمین در حال افزایش است. موسسه تحقیقات فضایی گدارد ناسا نیز اعلام کرده که دمای زمین از سال 1880 تاکنون نزدیک به 0.8 درجه افزایش یافته است.
     
  
مرد

 
کلا محیط زیست در خطره
تو عصر ما
148036
     
  
زن

 
دنیا در حال نابودیه موافقم
     
  

 
     
  

 
مهم ترین چیزی که ذهنم رو به سمت نابودی کره زمین و نسل بشر میکشونه تغییرات آب و هوایی و گرمایش زمین هست
یه مقاله میخوندم درمورد باطری ها و سلول های خورشیدی و ماشین های برقی که میگفت برای تولید این ها میزان زیادی دی اکسید کربن تولید میشه و مثلا از استخراج لیتیوم میگفت که باعث آسیب به محیط زیست میشه
اما فکر نمیکنم بخاطر این چیزا دنیا نابود بشه. بیشتر گسترش تولید سلاح های هسته ای و جنگ افزارهای مدرن مثل سلاح های ضد ماهواره و.. به این موضوع میخوره
     
  
مرد

 
من می‌دونم گالیور،هممون میمیریم
     
  
مرد

 
متاسفانه در 100 سال اخیر بشر قدرت نابودیِ کامل خودش رو به دست اورده
ﺍﮔﺮ ﺧﺪﺍﯾﯽ هم ﺑﺎﺷﺪ، ﻻﯾﻖ ﻣﺤﺎﮐﻤﻪ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺖ، ﻧﻪ ﻣﺤﺎﮐﻤﻪ ﮐﺮﺩﻥ!
     
  
صفحه  صفحه 4 از 4:  « پیشین  1  2  3  4 
علم و دانش

آیا دنیا در حال نابودیه؟؟؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA