انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 7 از 16:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  15  16  پسین »

دوست دارید كسی شما رو در حال سكس ببینه؟


زن

 
شاید دوست داشته باشم مطمئن نیستم...اما اگه بفهمم کسی نگاهمون میکنه قطعا خجالت میکشم و ادامه نمیدم...
     
  
↓ Advertisement ↓
↓ Advertisement ↓
↓ Advertisement ↓
مرد

 
ehsan198000
سلام احسان جان میتونم ایدی تلگرامتو داشته باشم
     
  
زن

 
اینکه کسی بخواد سکسم رو دید بزنه نه،متنفرم و همه تلاشم رو میکنم که همچین اتفاقی نیوفته،ولی اگه یهو اتفاقی یکی مثلا بیاد داخل اتاق یه لحضه چیزی ببینه،اتفاقه اشکال نداره
پیش میاد،مثل دستشویی که یهو یکی درو باز میکنه
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
منم خیلی دوست دارم. وقتی موقع سکس تصور میکنم که دارم تماشا میشم خیلی زود ارضا میشم.
     
  

 
اولین بار یازده سالم بود که دیدم یه نفر رو جلوی بقیه می کنن. همه پسرای محل یکی از بچه های محل رو که از همه کوچیکتر بود برده بودن تو خونه یکی از پسرای محل به اسم امیر و براش هواپیمای کاغذی درست می کردن. اونم شلوارش رو می کشید پایین و میذاشت بقیه بچسبونن درش. فقط دوتا از پسرای محل که از بقیه بزرگتر بودن می دونستن دارن چیکار می کنن و هر بار فرو می کردن بهش. از این کار خیلی خوشم اومده بود. ما اسمش رو دودول بازی گذاشته بودیم.
اما دیگه مادر اون پسره نذاشت بیاد تو کوچه که ما هم براش هواپیما درست کنیم. بعد از اون همون پسره که اسمش امیر بود منو توی کوچه دید و شروع کرد با آب و تاب از کردن اون پسره تعریف کردن و حس و حال خوبی که کرده بود. منم چون مالیده بودمش با هیجان به حرفاش گوش می کردم و تحریک شده بودم. آخه آخرین باری که دودول بلزی کرده بودم مربوط به سه یا چهار سال قبلم بود که با بابک داشتم و داود. وقتی حرفای امیر تموم شد گفت کاشکی الان اینجا بود دوباره می بردیمش و می کردیمش. من معنی کردنو نمی فهمیدم. اما با اشتیاق توی صحبتهاش مشارکت می کردم و می گفتم منم می مالوندمش. امیر گفت مالوندن فایده نداره باید بکنی توش. بدون اینکه بدونم چه بلایی سرم میاد، بهش پیشنهاد دادم خودمون دوتا بریم دودول بازی و همو بمالونیم. امیر هم تو هوا پیشنهاد منو زد و بلافاصله منو برد توی پارکینگ خونشون و دوبار منو کرد. از اون به بعد من شدم کونی امیر و تقریبا تا دو هفته هر روز منو می کرد گاهی در روز دو تا سه بار می برد منو و تو پارکینگشون می کردم. از همون اول هم تو سوراخم می کرد. آخه کیرش بزرگ نبود. به اندازه یه انگشت بود و به من حس خوبی می داد. بعد از دو هفته یک نفر دیگه هم به ما اضافه شد. اسمش عبدالله بود که 16 سالش بود و اولین بار اون کونم رو پاره کرد. کیرش خیلی بزرگتر از کیر امیر بود و جلوی امیر کونم رو جر داد. امیر همیشه منو قنبل می کرد و بعد کونم میذاشت. اما عبدالله منو به پشت خوابوند و پاهامو داد دست امیر. بعد کل کیرش سیاهش رو کرم مالی کرد و یه ضرب تا ته چپوند تو کون من بیچاره. دیگه ازش می ترسیدم و بهش نمی دادم. همین موضوع باعث شد تا بقه پسرهای محل هم داستان کونی شدن منو بفهمن و برای مالوندن و کردنم با هم برنامه بریزن. اما از امیر و عبدالله جرات نمی کردن. هر بار که امیر منو با دوچرخه میبرد بکنه، دو سه نفر از بچه ها تعقیبمون می کردن و یواشکی کون دادن من به امیر رو نگاه می کردن. امیر هم که این موضوع رو می دونست یه طوری منو قنبل می کرد که بقیه راحت بتونن کیرش رو که تو کونم عقب جلو می کرد ببینن.
امیر دیگه خیلی راحت جلوی بقیه می گفت بریم بکنمت. منو سوار می کرد جلوی دوچرخش و تو کوچه های خلوت با پاش و دستش کونم رو می مالید تا یه ساختمون خالی یا خرابه خلوت پیدا کنه و ببرتم اون تو و ترتیبمو بده.
همین مسئله باعث شده بود حس بدی از دادن جلوی دیگران نداشته باشم. حتی از این که می دونستم چند نفر از بچه ها دارن کون دادنم رو می بینن و با کیراشون ور می رن و از این که نمی تونن منو بکنن چه حالی دارن، لذتم رو چند برابر می کرد.
بعد از اون هم اکثر وقتایی که می دادم، حداقل دو نفر با هم حضور داشتن که جلوی همدیگه منو می کردن. منم دوست داشتم یه طوری بدم که هر کی میبینه حشری بشه و بهم رحم نکنه.

فقط یبار خیلی خجالت کشیدم. آخرین باری که امیر منو کرد، توی پارکینگش خونشون بود. بعد از کردن گفت جایی نرو می خوام بیام دوباره بکنمت و رفت دستشویی. بعد رفتنش خواهرش رسید. و متوجه موضوع شد. در حقیقت مچم رو گرفت. قبلا یبار بهم گفته بود همه می دونن که پسرا تو رو می برن تو ساختمونای خلوت و باهات کارای بد می کنن. اما من انکار کرده بودم. اما اونروز دیگه راه فرار نبود. با کنایه بهم فهموند که ماجرا را می دونه. بهش گفتم الان امیر برمیگرده. اونم رفت. اما وقتی امیر برای بار دوم داشت منو می کرد، متوجه شدم خواهرش پشت اثاثیه های توی پارکینگ پنهون شده و داره تقه زدن دادشش تو کون منو دید می زنه.
     
  
مرد

 
منم خوشم میاد و دوبار اتفاق افتاده یبار جلوی دختر خاله زنم سکس کردیم یبارم جلوی دوست خانمم و دوس دارم بازم امتحان کنم البته خانم باشه و خانمم هم مخالفتی نداره
     
  
مرد

 
اگه بدونم که دارن منو دید میزنن حال میکنم
اسکایپ
     
  

 
آره خیلی باحاله
     
  
مرد

 
نه اصلا دوس ندارم
love
     
  
مرد

 
منکه خیلی دوس دارم موقع کون دادنم کسی نگام کنه
binam
     
  
صفحه  صفحه 7 از 16:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  15  16  پسین » 
گفتگوی آزاد سکسی

دوست دارید كسی شما رو در حال سكس ببینه؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA