انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سکس ضربدری و محارم
  
صفحه  صفحه 37 از 39:  « پیشین  1  ...  36  37  38  39  پسین »

اگه بفهمی که خواهرت دوست پسر داره و با هم .........


مرد

 
Hoomanjooon
چه ربطی به روشنفکری داره؟! شما ظاهرا روابط بسیارنزدیک و صمیمی خواهرا و بردارا رو ندیدی. همیشه یه دیوار در نظر میگیرید بین خواهر و برادر که باعث میشه راجع به علایق جنسی و روابط جنسی‌شون حرف‌نزنن. هیچکس حق نداره به زور به خواهرش بگه به کسی کس نده ، به همون شکل هم حق نداره به زور به خواهرش بگه به کسی کس بده. ولی وقتی میبینه خواهرش بهش میگه فلانی چقدر کیرش بزرگه و چقدر هیجان‌انگیزه براش ، میتونه از خواهرش بپرسه فقط واسه دیدن هیجان‌انگیزه یا دوس داره کیرش رو ببینه و بهش بده؟ و‌ وقتی خواهرش میگه واقعا دوس داره بهش بده خیلی طبیعیه که آدم بره به اون شخص بگه خواهرش دوس داره کیرش رو ببینه و دوس داره بهش بده ، و از اون شخص بپرسه دوس داره با خواهرش دوس بشه و خواهرش رو بکنه یا نه؟ منم دقیقا همین کار رو‌ کردم ، و رضایت خواهرم بعد از سکس اون روزش با اون آدم (و موردای مشابه دیگه) بهم نشون داد کار درستی کردم.
این چیزا به میزان صمیمیت و میزان نزدیکی خواهر و برادرا ربط پیدا میکنه ، نه فقط روشنفکری و اینا.
     
  
مرد

 
من اگه بفهمم، هوای خواهرم رو خواهم داشت که گیر آدم ناطور نیفتاده باشه.

وقتی از پسره خیالم راحت شه، براشون امکانات فراهم می‌کنم که راحت باشن.
     
  
مرد

 
bahador_53
دقیقا کاری که من با خواهرم کردم و میکنم. همیشه حمایتش کردم و کمکش کردم و هواشو داشتم.
از همون اولین بار که دوس‌پسر جدی گرفته بود و قصد سکس داشت و قرار بود بکارتش رو از دست بده ، بهش گفته بودم من نه تنها مشکلی با دوس‌پسر داشتن و سکس کردنت ند‌ارم که کمکت هم میکنم ، ولی بشرطیکه هربار که با پسری دوست شدی و میخواستی باهاش سکس کنی بیاین خونه من ببینمش اگر آدم نرمالی بود و اوکی دادم باهاش سکس کن. و همون شبی که با دوس‌پسرش اومده بود خونه‌م اوکی دادن بهش ولی گفتم باید پیش خودم سکس کنن که موقع از دست دادن بکارتش اذیت نشه یوقت...و از اون موقع تا الان که با هر پسری میخواد برا اولین بار سکس کنه همین روند پیش رفت. حتی یه بار که با یه پسر ناطور آشنا شده بود بهش گفتم این یارو خوب نیس بهش نده و کات کن ، و اون هم چون بهم اعتماد داشت گوش کرد و کات کرد.
تو این شرایط خیالم راحته که هیچوقت با آدم ناجوری دوست نمیشه و با آدم آنرمالی سکس نمیکنه ، و میدونه همه‌جوره هواش رو دارم.
حتی وقتی یه مرتبه باردار شده بود اما نمیدونست از کدوم دوست‌پسرش بود و نمیشد بکه به هیچکدوم‌شون ، واسه همین خودم کمکش کردم برای سقط جنین خودم براش سایتوتک خریدم و نگهداری کردم ازش و قرصها رو جاگذاری کردم براش تا بچه‌ش افتاد و راحت شد...حالا تو چنین شرایطی اگر من باهاش نزدیک نبودم چقدر باید عذاب میکشید و اذیت میشد؟!
هرچی جلوتر میریم بیشتر مطمئن میشم از درست بودن کارم در مورد نزدیکی با خواهرم و کمک بهش برای رابطه‌هاش...
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
واقعیت اینه رابطه جنسی فقط حق مرد نیست و زنها هم باید داشته باشن - ولی خوب ضایع بازی و تابلو شدن بحثش فرق میکنه
     
  
مرد

 
خواهر ندارم ولی سکس خواهر دوستم که مث خواهر خودم بود رو دیدم خیلی بد بود تا یه ماه عذاب وجدان داشتم بهش گفتم آخر دهن دوس پسرش که پخش کرده بود رو سرویس کردم.
     
  
مرد

 
انسانه آزاده اختیار داره اگه خودم سالم زندگی کردمدحق دارم نصیحت کنم و راه و جاه رو نشونش بدم و گرنه حق ندارم جلوگیری کنم ،،،البته الان همه دارن و خانواده ها م میدونن و هیچ کاریم ننیشه کرد
همه عمر برندارم سراز این خمار مستی
     
  
مرد

 
من هم کاملا موافقم و همیشه سعی کردم همینطور باشم هواش داشته باشم و حمایت کنم.آزادي حق همه س.
hamed
     
  
مرد

 
دوس دارم سکس خواهرمو ببینم که البته عکساشو دیدم.خودمم دوس دارم بکنمش
     
  
مرد

 
هرکسی مسئول سرنوشت و زندگی خودش هستش!
     
  
مرد

 
nima102
همیشه سکس خواهرامو مخصوصا یدونه‌شون رو دیدم چندین و‌چندین و چند بار پیش هم سکس کردیم و کنار من که یه دوس‌دخترمو میکردم به دوس‌پسرای مختلفش داد ، همیشه هم برام جذاب بود تماشای خواهرم موقع دادنش و لذت بردن و ارضا شدنش و همینطور ارضا کردن دوس‌پسرش ، جوری که عاشق کیر بوده همیشه و هرچی جلوتر رفتیم بیشتر عاشق کیر شده و درکل میل سیری‌ناپذیری نسبت به کیر و آب‌کیر داره خواهرم ، ولی هیچوقت دلم نخواست خودم بکنمش. دروغ چرا گاهی وقتا شده مثلا سکس با دوس‌دخترم برام لذتبخش نبوده باشه چون خواهرم پیشوون نبود و چند مرتبه‌ش زنگ زدم بیاد با یه پسر که بهش بده و من با تماشای سکس خواهرم لذت بیشتر ببرم از سکس خودم...
با همه اینها ولی هیچوقت به فکر این نبودم که خودم بکنمش. به این فکر کردم همیشه که کردن خواهرم شاید لذت بده بهم ولی باعث میشد این اعتماد متقابلی که به هم داریم و این لذتی‌ که از تماشای سکس همدیگه میبریم از بین بره ، و من اینو دوس نداشتم.
من لذت میبرم وقتی میبینم پسرهای مختلف با فقط دیدن تن لخت خواهرم تا خرتناق راست میکنن و حشر منفجرشون میکنه ، لذت میبرم وقتی میبینم خواهرم میشینه روی کیر طرف و کیرشو تنظیم میکنه دم کسش و جوری بالا و پایین میشه که انگار میخواد اون کیر رو تا بی‌نهایت فرو ببره تو کسش ، لذت میبرم وقتی تو پوزیشن‌های مختلف تماشا میکنم که چطور کیر رو تو وجود خودش قورت میده ، چه وقتی در حال کس‌دادن باشه چه در حال کون‌دادن ، لذت میبرم وقتی میبینم در حال ارضا شدن جوری جیغ میزنه و ناله میکنه که انگار تمام وجودش خلاصه شده دم کسش ، لذت میبرم از تماشای اینکه لحظه ارضا شدن پسر جوری با کیر بازی میکنه و ساک میزنه که انگار جز اون کار دیگه‌ای نداره بکنه و لذت میبرم وقتی خواهرم خیس عرق بعد از سکسه و کیف میکنم وقتی صورت و بدن خواهرم رو درشرایطی میبینم که پر از آب‌کیر دوس‌پسرش شده.
سکس باهاش این لذتها رو ازم میگیره و من دوس ندارم از دست بدم تماشای این صحنه‌های جذاب رو.
     
  
صفحه  صفحه 37 از 39:  « پیشین  1  ...  36  37  38  39  پسین » 
سکس ضربدری و محارم

اگه بفهمی که خواهرت دوست پسر داره و با هم .........

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA