انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 70 از 70:  « پیشین  1  2  3  ...  68  69  70

Puzzle | معما


مرد

 
سلام دوستان براتون چند تا معما دارم کی میتونه جواب بده
💥💥💥💥💥

معما *1*
با وجود داشتن چهار پا، اما نمی تواند حرکت کند! آن چیست؟

معما *2*
 آن چیست که سه چشم و یک پا دارد؟

معما *3*
 آن چیست که همه آن را دارند!

معما *4*
 گربه ای در یک اتاق شش گوشه خوابیده است این گربه چند زاویه می بیند؟

معما *5*
 کدام پرنده پر دارد اما پرواز نمی کند؟

معما *6*
 چه چیزی باید قبل از استفاده شکسته شود؟

معما *7*
 من وقتی جوان هستم قد بلندی دارم و وقتی پیر هستم قد کوتاه دارم. من چی هستم؟

معما *8*
کدام ماه از سال 28 روز دارد؟
     
  
مرد

 
Saeedmom858:
معما *2*
 آن چیست که سه چشم و یک پا دارد؟

چراغ راهنمایی رانندگی
     
  
مرد

 
معما ۱:میز
معما۲:چراغ راهنمایی
معما ۳:اسم
معما ۴: گربه خوابیده چیزی نمیبینه
معما ۵:شتر مرغ
معما۶:تخم مرغ
معما ۷:شمع
معما ۸:همه ماه های سال ۲۸ روز رو دارند
یکم سخت ترش کنید حیفه
احسان
     
  
مرد

 
ehsanshzzzzt
باشه داداش براتون یه سری معما سخت طرح کردم..
حالا هر کی میتونه جواب بده
💖💖💖💖💖💖💖💖💖
معمای شماره 1

بعضی از هنرمند ها که سوغاتی می‌سازند می‌توانند یک قایق را داخل بطری جای دهند. آیا روشی سراغ دارید که بتوان یک عدد خیار را بدون خرد کردن داخل بطری قرار داد؟





معمای شماره 2

یه استخر داریم که هر روز 2 برابر روز قبل آب میریزند داخلش؛ مثلا اگه امروز 1 لیتر میریزند فردا 2 لیتر و پس فردا 4 لیتر و روز بعد 8 لیتر و به همین ترتیب 16 ، 32 لیتر در روزهای بعدی داخل استخر آب می‌ریزنند و اینکه تو مدت 30 روز این استخر کاملا پر میشه. حالا سوال اینه که در چه روزی از مدت این 30 روز، حجم این استخر نصفه است؟!





معمای شماره 3

 سه نفر به ساعت فروشی رفتند و یک ساعت 30 هزار تومنی خریدند. نفری 10 هزار داد. فروشنده به آنها تخفیف داد 5 تومن را به شاگرد داد تا به آنها بدهد اما شاگرد 2 تومن را برای خود برداشت و سه تومن پس داد نفری هزار تومن رسید یعنی آنها هر کدام 9 تومن دارند. سوال اینه که اگر این سه نفر 3*9=27 تومن دارند و شاگرد 2 تومن، پس هزار تومن دیگه کجا رفت؟





معمای شماره 4

 شخصی دریک اتاق به ابعاد 5×20×20 متر، خودش را با یک ریسمان دومتری از سقف آویزان می کند و دار می زند. وقتی به در اتاق او می آیند و می بینند از او صدایی شنیده نمی شود، نگران می شوند و در را می شکنند با کمال تعجب می بینند، او از سقف خودش را دار زده است و در اتاق را از درون قفل کرده و کلید را در جیبش گذاشته است. با اینکه میز، صندلی، نردبام یا چیز دیگری در اتاق نبوده است، او چگونه خود را دار زده است؟





معمای شماره 5

100 جعبه قند داریم که در هر کدام 100 حبه قند موجود است و وزن هر حبه قند a گرم است. اگر یکی از جعبه های قند شامل حبه هایی به وزن a-1 گرم باشد چگونه می توان با یکبار وزن کردن،جعبه شامل حبه های دارای وزن کمتر را یافت؟
     
  
مرد

 
بقیه معما ها
💖💖💖💖💖

معمای شماره 6

حکم اعدام متهمی را صادر می کنند و مضمون «بخشش لازم نیست، اعدامش کنید.» را به امضا، دادستان می رسانند. پس از امضاء دادستان، مأمور اجرای حکم، با تغییری در مضمون، جمله را به صورتی در می آورد که جلو اعدام متهم را می گیرد، او چه تغییری در جمله بوجود می آورد؟





معمای شماره 7

یک نفر با تفنگ به سوی پرنده ای تیری انداخت و او را نقش بر زمین ساخت. پرنده بلافاصله درگذشت. حالا از کجا بدانیم بچه ای که پرنده در شکم دارد حلال است یا حرام؟





معمای شماره 8

روزی یک فردی که اهل منطق بود به شهری رفت و قصد داشت که به سلمانی برود . در آن شهر بیشتر از دو سلمانی وجود نداشت . به سراغ سلمانی اول که رفت او را بسیار ژولیده و نامرتب دید و پس از آن به سراغ سلمانی دوم که رفت او را با ظاهری بسیار آراسته یافت . سپس او تصمیم گرفت که به نزد سلمانی اول برود . به نظر شما چه دلیلی داشت ؟





معمای شماره 9

کسی که آن را می‌سازد احتیاجی به آن ندارد. کسی که آن را می‌خرد از آن استفاده نمی‌نماید و کسی که از آن استفاده می‌نماید اصلا نمی‌داند که در حال استفاده از آن است. آن چیست؟





معمای شماره 10

جسد یک خانم در حیاط یک ساختمان چند طبقه پیدا می شود. به نظر میرسد که او خودش را از یکی از طبقات به پایین پرت نموده است. زمانی که پلیس از راه می رسد به طبقه اول می رود و در پنجره را باز می نماید و یک سکه به بیرون پرت می نماید. سپس او همین کار را در طبقات دیگر تکرار می نماید و در نهایت نتیجه می گیرد که این خودکشی نبوده بلکه یک قتل اتفاق افتاده است. چرا؟
     
  ویرایش شده توسط: Saeedmom858   
مرد

 
ا یکم بد نیست
معما ۱:خیار را زمانی که هنوز نرسیده و ریز است داخل بطری قرار میدیم تا رشد کنه
معما ۲:روز ۲۹ اب استخر نصفه است
معما ۳:این معما خودش مشکل داره پول رو اینا به فروشنده دادن و باید از ۳۰ تومن حساب بشه و منهای ۳ تومن بشه نه ۲ دومن شاگرد افتابه دزدش
معما ۴:زیر پاش میتونه چیزهایی که از بین میرن مثل بادکنک یا یخ گذاشته باشه و با از بین رفتن یا اب شدنش خودشو دار زده باشه و اون هم از بین رفته باشه
معما۵:جعبه ها را به ترتیب چیده و از 1 تا 100 شماره گذاری می کنیم، سپس از هر جعبه به تعداد شماره جعبه حبه هایی بر می داریم (مثلا از جعبه شماره 1 یک حبه، از جعبه 2 دو حبه و ...و از جعبه 100 صد حبه) بعد از آن کل حبه های انتخاب شده را وزن می کنیم و وزن آنرا m گرم فرض می کنیم. اگر m‌ را از 5050 a کم کنیم شماره جعبه شامل حبه های سبکتر به دست می آید.
معما ۶:پدر سوخته جای ویرگول رو عوض کرده بیاریدش تا فارسی رو یادش بدیم
معما ۷:کدوم پرنده زنده زایی سراغ دارید?
معما۸:بدبخت سلمونی اولی سر این دومی رو هم کوتاه میکنه ولی اون دومی اونقدر کارش بده که این اولی سراغش نمیره
معما ۹:تابوت
معما ۱۰:دو تا دلیل یکی محل افتادن سکه ها مشخص میکنه که کجا میوفته فرد (البته در واقع عروسک با وزن پرت میکنن)اما اینجا میگه رفته همه پنجره ها رو باز کرده پس پنجره بسته بوده پس خودشو ننداخته
احسان
     
  
مرد

 
بزرگه میگه نمیدونم، پس عدد وی 16 نیست چون اگر 16 بود با توجه به حاصلضرب اعلام شده فقط عدد 1 برای پسر کوچک باقی می ماند و در آن صورت می توانست به راحتی عدد پسر کوچک را بگوید. .....
B- کوچیکه میگه نمیدونم، پس عدد وی 1 و 16 نیست. چون اگر 1 بود فقط عدد 8 ، و اگر 16 بود فقط عدد 1 برای بزرگه باقی می ماند. .....
C- بزرگه میگه نمیدونم، پس عدد وی 1 و 8 نیست. .....
D- کوچیکه میگه نمیدونم، پس عدد وی 2 و 8 نیست. .....
در این لحظه که از بزرگه سوال میشود ، او تنها عدد باقی مانده برادرش را که 4 می باشد، میتواند اعلام کند!
امروز تو نتیجه افکار دیروز توست
     
  
مرد

 
31 اسب سفید، روی یک تپه قرمز، اول بالا میان، بعد جابجا میشن، بعد می ایستن... و جواب؟!
The Search for Freedom
درک کردن سخته، درک نشدن سخت تر
     
  
مرد

 
Hosein777:
31 اسب سفید، روی یک تپه قرمز، اول بالا میان، بعد جابجا میشن، بعد می ایستن... و جواب؟!

دندان های شیری بالا میان و با دندانهای اصلی جابجا میشن و می ایستن
     
  
صفحه  صفحه 70 از 70:  « پیشین  1  2  3  ...  68  69  70 
گفتگوی آزاد

Puzzle | معما

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA