انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 37 از 40:  « پیشین  1  ...  36  37  38  39  40  پسین »

اگه آمریکا یا اسراییل یا هر کشور دیگه ای به ایران حمله کنه،چیکار میکنی!؟


مرد

 
مهاجرت میکنم و از کشور میرم.
     
  
مرد

 
اون موقع کسایی که الان با سهمیه سر کارن زحمت بکشن برن بجنگن. به ما هیچ ربطی نداره. کسی براش مهمه که منفعتش ایجاب کنه من که چیزی ندارم از دست بدم. من که مهاجرت میکنم چون بعد ازجنگم این مملکت درست بشو نیست حتی اگه آخوندها و حکومت هم بره باز یه عده دیگه میان اونا هم به فکر خودشون هستن و چند صباحی خوبه اما بعدش دوباره فاسد میشن. ایران هیچ وقت سوییس نمیشه دانمارک نمیشه کانادا نمیشه و... چون مشکل فرهنگی بسیار عمیقی داره که با تغییر حکومت هم سالها طول میکشه که رو به بهبود بره. مثلا تو خیابون یارو آشغالشو میندازه یا به حیوانات و طبیعت آسیب میزنن یا با آب لوله کشی میان در حیاط میشورن و هزاران هزار مورد دیگه اینا ربطی به نوع حکومت نداره. مشکل فقر فرهنگی دارن. کسی که ماشینشو روی پل مردم پارک میکنه حکومت هر چی باشه این درست بشو نیست.
درست بشو نیست. نمیفهمه و نخواهد فهمید من از جنگ استفاده میکنم برای مهاجرت به یک کشور پیشرفته و پناهندگی که بتونم بقیه عمرم در کنار خانوادم و در تمدن زندگی کنم. نه ویرانه های باقی مانده از یک جنگ گه قطعا سالها با توجه به وسعت ایران و وجود نیروهایی مبارز ایديولوژیک دیوانه طول میکشه. ایران در صورت وقوع جنگ از افغانستان بدتر میشه هر روز بمب گذاری میکنن یه عده میمیرن بخاطر این دین مزخرف اسلام و بهشت و مزخرفات دینی یه عده دست نمیکشن فقط باید رفت که راحت زندگی کنی. منظورم از راحت زندگی کردن آرامشه نه لزوما پولدار بودن. تو این کشور حتی نمیشه یه ماشین ساده و استاندارد داشت. فقط مهاجرت والسلام.
     
  
مرد

 
lotus2607:
اون موقع کسایی که الان با سهمیه سر کارن زحمت بکشن برن بجنگن.

چقدر زیبا و متین فرمایش کردی
     
  
مرد

 
از ایران میرم و مهاجرت میکنم
     
  

Streetwalker
 
lotus2607:
حکومت هر چی باشه این درست بشو نیست.
درست بشو نیست. نمیفهمه و نخواهد فهمید

جامعه ای که تعداد گاوها و گوسفند هاش از تعداد انسان هاش بیشتر باشه مشکل اساسی داره.
به نظرم پیش از انقلاب گاو ها و گوسفند ها بیشتر در اقشار پایین و ضعیف جامعه بودند که انقلاب هم شاهکار همین ها بود.
اما متاسفانه بعد از انقلاب گاو ها و گوسفند ها از اقشار پایین و ضعیف جامعه به طبقه متوسط و بالای جامعه مهاجرت کردند که مشکل جامعه ایرانی را هزار بار وخیم تر کرد.
متاسفانه با اینهمه گاو و گوسفند تحصیل کرده و ثروتمند و وزیر و وکیل که در اقشار متوسط و بالای جامعه خانه کردند اصلاح و بهبود جامعه و کشور غیر ممکن شده.
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   
مرد

 
Streetwalker
دقیقا درسته.
     
  

 
اگه قول بدن بعد دستشویی باسنشون رو بشورن نمیکشمشون
     
  
مرد

 
مسلما در جنگی که قطعا پیروزیم شرکت می کنم!!
     
  
مرد

 
به نظرم بیشترین اشتباه رو ترامپ کرد که با خروجش از برجام افساری که اوباما به اینا زده بود رو رها کرد و با فشار تحریمهای بیشترش باعث هاری بیشتر اینا شد و در نهایت اینا رو تبدیل کرد به یه کمربند انتحاری، حالا با حمله اسرائیل یا آمریکا اینا ضامن اون کمربند رو میکشن و هم خودشون هم ما هم هر جا رو که بتونن به نابودی میکشن
مرد لوتی
     
  
مرد

 
با دشمن علیه ایران میجنگم
بزرگترین آرزو سرنگونی و فلاکت و بدبختی اخوندهای عرب پرست
     
  
صفحه  صفحه 37 از 40:  « پیشین  1  ...  36  37  38  39  40  پسین » 
گفتگوی آزاد

اگه آمریکا یا اسراییل یا هر کشور دیگه ای به ایران حمله کنه،چیکار میکنی!؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA