انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 336 از 338:  « پیشین  1  ...  335  336  337  338  پسین »

پناهندگی


مرد

 
‍ ‍ 3⃣

📌احمدی‌نژاد، روحانی، تحریم و سقوط اقتصادی (۱۳۸۸ تا ۱۳۹۶)

فرصتی که با هدر دادن درآمدهای بالای نفتی در دوره محمود احمدی‌نژاد از بین رفت، در دو دوره ریاست‌جمهوری حسن روحانی نیز ادامه یافت. اگرچه با «امضای برجام» اندک امیدی به رونق اقتصادی شکل گرفت، با روی کار آمدن دولت ترامپ در ایالات‌متحده و ادامه لجبازی‌های سیاسی علی خامنه‌ای، جمهوری اسلامی ایران به لبه پرتگاه «اقتصاد مقاومتی» رسید.

آمار بیکاران در این دوره حتی با دستکاری‌های فراوان به بالای ۱۴ درصد رسید.

در یک دوره ۱۰ ساله هزینه خانوارهای ایرانی ۲۲ برابر شد و نرخ تورم به ۴۱ درصد رسید. یک‌سوم روستاییان در فقر به سر می‌بردند و سرعت رشد خط فقر در این مدت بیش از ۲۷ برابر شد. به گفته رئیس وقت کمیته امداد، در سال ۱۳۹۰ پنج میلیون نفر از نیازمندان ایرانی برای گذران زندگی به خدمات کمیته امداد وابسته بودند.

📌خیزش‌های مردمی، مهاجران آبان (۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰)

بر اساس بررسی‌های مرکز پژوهش‌های مجلس، خط فقر خانوار‌های چهار نفره در شهر تهران، از ۲.۵ میلیون تومان در سال ۹۸ به ۴.۵ میلیون تومان در سال ۹۹ رسید؛ یعنی ۸۰ درصد افزایش یافت و ۱۵ میلیون نفر زیر خط فقر رفتند.شرایط سخت اقتصادی نه تنها گزینه مهاجرت را از ذهن بسیاری از ایرانیان پاک کرد بلکه دیگر سفر هم به رویایی دست‌نیافتنی تبدیل شد. در این میان، در کنار پناهجویان سیاسی عقیدتی، اقلیت‌های مذهبی و جنسی، دو گروه جدید به صف آن‌هایی که ایران را برخلاف میل باطنی ترک می‌کردند اضافه شد: مخالفان مهاجرت و معترضان خیابانی.

در میان کسانی که با وجود بالا رفتن افسارگسیخته قیمت ارزهای خارجی و محدودیت‌های سفر هنوز می‌توانستند با ویزای کاری یا دانشجویی ایران را ترک کنند، دسته‌ای هم بودند که در سال‌های قبل با وجود داشتن امکان مهاجرت، در ایران مانده بودند. افرادی که شرایط عاطفی، خانوادگی، بیماری یا تعلقات دیگری آن‌ها را با تمام شرایط سخت اقتصادی باز هم به ماندن در ایران راضی کرده بود. دسته دیگر مهاجران اجباری بودند که اغلب تنها می‌توانستند خود را به کشورهای همسایه مانند ترکیه برسانند؛ شهروندانی عادی که در خیزش‌های اعتراضی دی‌ماه ۹۶ و آبان ۹۸ در خطر دستگیری بودند.

این دسته جدید از پناهجویان اغلب هیچ‌ سابقه فعالیت سیاسی نداشتند. در دهه ۲۰ عمر خود بودند و توان مالی محدودی داشتند. این افراد با تغییر قوانین پناهجویی در ترکیه با دشواری‌های فراوانی روبه‌رو شدند. در برخی موارد، ترکیه با وجود خطر زندان‌های طولانی‌مدت و اعدام آن‌ها را به ایران بازگرداند. دسته دیگری در مرز کشورهای دیگر با قول‌های بی‌اساس قاچاقچیان به دام افتادند و تعدادی دیگری در کشور ترکیه بدون آینده معلوم رها شدند.
مقصد مهاجران این دوره از کشورهای اروپایی به ترکیه تغییر کرده است. با اینکه در حال حاضر پناهجویانی نزدیک به یک دهه در این کشور بلاتکلیف مانده‌اند، هر روز به تعداد این افراد اضافه می‌شود. از طرفی امکان دارد دولت ترکیه علاوه بر ایجاد دیوار مرزی که در حال ساخت آن است، در سیاست روادید بین دو کشور نیز تجدیدنظر کند و آینده این افراد از آنچه اکنون است هم سخت‌تر شود.

(سارا باقری)
     
  
مرد

 
‍ ‍ ❌❌❌روزه «مَرنو» و جشن خاونکاری در میان #یارسان



کلمه «یارسان» از دو کلمه یار و سان تشکیل شده که یار به معنای دوست و سان از اسامی پروردگار (سلطان سهاک) در این آیین است. آیینی که بر اساس ۷۲ شرط و قانون (شرط و شون پردیوری) استوار است.
آیین ادب را بر هر شرطی مقدم می‌شمارد و چهار اصلی (راستکرداری، پاکدامنی، عدم غرور و نیکوکاری) را سرلوحه خود قرار داده است.
در این آیین مراسم روزه‌ای به نام «مرنو» وجود دارد که این روزها پیروان آیین یارسان در تکاپوی این مراسم ویژه بودند.

مراسم روزه مرنو
«مَرْ» کلمه‌ای در کردی، لکی و لری به معنی «غار» است و «مرنو» اسم غاری واقع در کوه «شِنْدر» مرز ایران و عراق در استان کرمانشاه است. مردم یارسان بر اساس متون آیینی و تاریخی نقل می‌کنند که سلطان سهاک و یارانش سه شبانه روز در این غار در محاصره دشمنانش بدون غذا و آب بودنند و پس از آن فاتح و پیروز شدند و آن را روزه مرنو نام نهادند.پس از سه روز روزه‌داری، مردم یارسان در شب روز سوم و یا فردای آن، با انجام مراسم آیینی جشن بر پا می‌کنند، و آن را «جشن خاونکاری» می‌نامند.سه روز روزه #مرنو از واجبات است. بعلاوه اين سه روز روزه كه براى همه پيروان در دوازدهم اولين ماه زمستان كردى، سرماوز( برابر با ششم آذرماه خورشيدى و ٢٧ ماه نوامبر ميلادى آغاز ميشود و روز پانزدهم همان ماه، عيد #خاونكار را جشن ميگيرند، گروهى از مردم #يارسان هستند كه مجددا اين سه روز را زير نام سه روز نيت قولطاسى كه در چهاردهم دومين ماه زمستان )وفرآور( برابر هشتم ديماه سال خورشيدى و ٢٩ ماه دسامبر سال ميلادى آغاز ميشود، روزه گرفته و روز اول ژانويه سال ميلادى برابر ١٧ ماه دوم زمستان )وفرآور بنام روز #عيد ياران جشن ميگيرند



آیین جم در جشن خاونکاری
در جشن خاونکاری، مردم یارسان در مراسمی آیینی که «جم» نامیده می‌شود، به نواختن تنبور به همراه خواندن متون آیینی می‌پردازند، و افراد حاضر در این مراسم با نوای تنبور، متون آیینی را بازگو می‌کنند.



آیین جم در مراسم خاونکاری
در این مراسم، معمولاً خروس قربانی،که قبلاً پخت شده، و برنج در نان مخصوص پیچیده و با عنوان «بش نذری» بین افراد تقسیم می‌شود. همچنین به همراه این نذری، گرده (یک نوع شیرینی آیینی) و میوه (که معمولاً انار است) توزیع می‌شود.
انار در این آیین جایگاه ویژه‌ای دارد، زیرا در این آیین به دلیل فلسفه پیدایش بابایادگار، که یکی از بزرگان یارسان در زمان تشکیل این آیین است، انار مقدس شمرده شده و حتی جایگاه قربانی پیداکرده است.

✅7%D9%86
     
  
مرد

 
برای پناهندگی کانادا .کسی از داخل ایران چطور باید اقدام کنه ؟
     
  
مرد

 
kamrankon1
داداش بستگی داره کجاش بخوای بری

خنده های زندگی را روزگار ازما گرفت
ای خوشا روزی که ماهم روزگاری داشتیم
     
  
مرد

 
Mohamad4267
من پولشو دارم میتونی کمکم کنی تضمینی
sex sport food
     
  
مرد

 
charli1369:
kamrankon1
داداش بستگی داره کجاش بخوای بری

هرکجاش باشه مهم نیست
     
  
مرد

 
ehsan9676
ehsan9676:
من پولشو دارم میتونی کمکم کنی تضمینی

بله عزیزم.هر اطلاعاتی بخوای و هر کمکی بخوای میتونم انجام بدم
     
  
مرد

 
پناهنگی المان چجوریه؟
     
  
مرد

 
❌❌❌قرعه‌کشی‌ برنامه‌های استانی بریتیش کلمبیا و #مانیتوبا

🔹هفته گذشته، مانیتوبا یک قرعه کشی جدید برنامه نامزدی استانی و بریتیش کلمبیا قرعه‌کشی هفتگی برنامه استانی خود را برگزار کردند.

بریتیش کلمبیا

🔹بریتیش کلمبیا معمولاً قرعه‌کشی برنامه استانی خود را به صورت هفتگی برگزار می‌کند.

🔹بیش از 180 نامزد برای درخواست نامزدی استانی در این قرعه‌کشی‌ها دعوت نامه دریافت کردند. این هفته استان از افراد زیر دعوت کرد:

▪️43 مربی کودکان خردسال (ناک 4214) با حداقل امتیاز 70؛
▪️14 کارمند مراقبتهای بهداشتی با حداقل امتیاز 70؛
▪️پنج دستیار مراقبت‌های بهداشتی (ناک 3413) با حداقل امتیاز 70؛ و
▪️پنج تکنسین و دامپزشک حیوانات (ناک 3114 و ناک 3213) با حداقل امتیاز 78.

🔹دعوتنامه‌های مانیتوبا در سه جریان مهاجرت تقسیم شدند:

▪️کارگران ماهر در منیتوبا - 156 دعوت نامه با حداقل امتیاز 739؛
▪️کارگران ماهر در خارج از کشور — 33 دعوت نامه با حداقل امتیاز 683؛ و
▪️جریان تحصیل بین‌المللی - 34 دعوت نامه.

🔹از مجموع افرادی که برای درخواست دعوت شده بودند، 30 نفر دارای پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری بودند.
     
  
مرد

 
❌❌❌شرکت‌های هواپیمایی #بریتانیا ده‌ها پرواز را به دلیل کمبود نیروی انسانی لغو کردند

شرکت‌های هواپیمایی بریتانیا روز دوشنبه ده‌ها پرواز خود را به دلیل کمبود نیروی کار لغو کردند.

از جمله این شرکت‌ها، بریتیش ایرویز بود که اعلام کرد دست‌کم ۶۴ پرواز داخلی یا اروپایی این شرکت در این روز از مبدأ یا به مقصد فرودگاه هیترو لغو شده است.

با وجود اطلاع رسانی به مسافران، لغو این پروازها منجر به سرگردانی جمعیت بسیاری در فرودگاه‌های لندن همچنین ادینبورگ، بیرمنگام، منچستر و نیوکاسل شد.
     
  
صفحه  صفحه 336 از 338:  « پیشین  1  ...  335  336  337  338  پسین » 
سیاست

پناهندگی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA