انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 44 از 57:  « پیشین  1  ...  43  44  45  ...  56  57  پسین »

چرا آقایان متاهل به سمت سکس با زن های دیگر میروند؟


مرد

 
یه دلیلشم تنهایی و خلا عاطفی در مرد و زنه
     
  
مرد

 
من متأهل نیستم، اما چیزی که من میبینم اینه که در ازدواج سنتی عشق آنچنان اهمیت نداشته و صرفاً یجور قرارداد بوده که خانم یسری وظایف انجام میداد و آقا هم همینطور زیاد بلند پروازی و شیطنت و هیجان و تنوع طلب و در کل انسانی متواضع فروتن بودن و جاه طلبی و طمع خیلی کمی داشتن (اغلب). از اون طرف ازدواج های نسل جدید با عشقه و آگاهی بسیار بیشتر دو طرف نسبت به جهان اطرافشون و دو تا آدم بشدت روشنفکر تر و نقطه ای مقابل اون سنتی ها یچیزی مثل مقایسه ای حزب جمهوری خواه و دموکرات توی امریکاس ، دموکرات ها آدم های عامی ترن و جمهوری خواهان انسان های تند رو تر و خشک تر و بدنبال پیشرفت کشور خودشون به هر روشی هستن.
در این بین یه مرز بین ازدواج سنتی و مدرن هست که اکثرا باعث طلاق و خیانت و اختلاف زوجین شده بشدت در ازدواج دهه شصتی ها که یجورایی مرز تغییر فرهنگ بودن چون دو نفر مدرن بصورت سنتی با هم اشنا میشن یا بدون عشق یا ینفر تفکر مدرن داره و ینفر سنتی.
حالا یه جوون یاد گرفته که باید زندگی کنه و آزاد باشه با هرکی میخواد باشه تا هر وقت دوست داره و اگر تفاهم نداشتن تمومش کنه(مدرن) و در عین حال تو نمیتونی با دختر مردم باشی و کامل بشناسیش با این همه محدودیت در‌ جامعه که بهت میگه حداکثر تا ۳۰ سالگی ازدواج کن برا خانوما که کمتر و اگه میخوای کامل یکی رو بشناسی باید باهاش ازدواج کنی ، یجورایی دچار عشق اولیه میشه و ازدواج میکنه با کسی که کلا تو کافه و حداکثر چند ساعت تو خونه و یهو نامزد میکنه و کمی بعد ازدواج که برای یه ادم مدرن حداقل چند سال در برهه های مختلف زندگی اون فرد تا رسیدن به ثبات در زندگیش رو باید ببینه و قبولش کنه، ما همه حق انتخاب داریم.
     
  
مرد

 
مردا عاشقه سکسن..زنهای ایرانی هم ک همش مریضو بیحالن..جونشون میخواد در بره ی کس بدن
39ساله..عاشقه بوی شورت و چت کردن با مردای سن بالای ۵۵ سال اگه پولدام باشه عالی میشه..هی..
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
سلام سکس چیزی که تمام موجودات از آن لذت میبرم البته بنوعی مختلف انسان صاحب درک و شعوره سکس فقط ارضای جسمی نیست ارضای روحی هم هست در اینمورد باتوجه به اینکه بنده یک مرد هستم هم آقایون مقصد و هم خانمها وقتی خانمی با بدنی که بوی عرق میده و فقط میخواد زوو مرد کارش بکنه بره یا برعکس قطعا اون خانم یا آقا جذب دیگران میشن باید فرهنگ سکس رو از ابتدا آموزش بدن واموزش وفاداری به یکدیگر چیزهایی که الان ما در موردش کمبود داریم
     
  

 
کسشره
     
  
مرد

 
بقولی، گوگوش و جنیفر لوپزم که باشی بهت خیانت میشه.
خیلی ربطی به سردی و گرمی نداره. ربطی هم به عشق و عاشقی نداره.
مرد اگر تنوع‌طلب باشه همیشه دنبال کُس مردمه.

ابدا منظورم این نیست که همه‌ی مردا خیانت میکنند. تا جایی که من دیدم و میفهمم اکثر مردا نه وقتشو دارند و نه دلشون کُس دیگه‌ای میخواد. سرشون تو زندگی خودشونه.
اما خوب اون عده‌ای که تنوع‌طلب هستند، هیچ فرقی نمیکنه زنشون خوشگل و گرمه یا نه. آخرش جایی موقعیت گیر بیارند دریغ نمیکنند.

خودم شخصا دوستی دارم (خانم متاهل). بسیار زیبا، شاید سرآمد خانم‌های شهرمونه. بسیار حشری. شخصا خانمی رو اینقدر حشری و خوش‌سکس ندیدم. از اینا که تا سوراخ کون شوهرشونم میخورند. اما اطلاع دارم که شوهرش بهش خیانت میکنه.

بین کاربران لوتی هم، خانم استریت‌واکر که لطف میکنه تجربیاتش رو به اشتراک میزاره، ظاهرا به ایشون خیانت شده.

بنابراین فکر میکنم اگر شوهر کسی بهش خیانت کرد، خیلی دنبال این نگرده که شاید خودش نتونسته نیازهای شوهر رو برآورده کنه. خیر. اصل بد نیکو نگردد چون‌که بنیادش بد است.
به زَن سَخت نگیرید؛
مگر به هِنگامِ دَر آغوش کشیدنش...
     
  
مرد

 
همه این چیزایی که دوستان فرمودن درسته بنظرم
ولی بیاید از یه جهت دیگه بررسیش کنیم که مغز انسان به شدت به دوپامین (هورمون لذت)میل داره و اگه کنترلش نکنیم تا ابد محرک و بهانه ای رو میخواد که این هورمون رو ترشح کنه!
حالا خیانتم بی ربط به این موضوع نیست حالا میخواد بخاطر انتقام با خیانت اون هورمون رو ترشح کنه یا تنوع یا قدرت یا هزارتا دلیل دیگه که در آخر موجب ترشح اون هورمون ها به شکل های مختلف میشه.درواقع مغز انسان اول تو یه دوراهی قرار میگیره و همینطوری نیست که یهویی با اولین فکر خیانت بره خیانت کنه،اول تجزیه و تحلیل میکنه کدوم لذت بیشتری میده برم خیانت کنم(به هر دلیلی که مدنظرشه) یا مثل یه قهرمان نکنم؟کدومش دوپامین بیشتری بهم میده؟حس رضایت بعد خیانت یا حس رضایت دراز مدت بعد کنترل خود؟
و این طوری مثل یه ترازو عمل میکنه و در آخر تصمیم خودشو میگیره و جوری این روال انجام میشه خودتونم نمیفهمید!
برای همینه اغلب توصیه میشه که کاری کنید طرف مقابلتون با شما احساس شادی بکنه تا اون دوپامین وامونده ترشح شه و تو اون ترازوه به نفع شما باشه!خب بعضیا هستن میگن ما هزار نوع کار و فداکاری کردیم تا شاد شه ولی بازم بهمون خیانت کرد باید بگیم دو دلیل داره۱-بعضی لذتا بعد مدتی از چشم آدم میفته و مغز به نفع کنجکاوی عمل میکنه و مهم نیست چقدر چقد شما خوب باشین و اونیکی باهاشه بد ،مهم متاسفانه اینه اون شادی با شما براش مثل اول نیست و با کنجکاویش میره دنبال یه جدیدتر۲-این دلیل دیگه (برای من یکی این مهمتره)به طرف مقابل ربط داره که روی خودش کنترل نداره واسه همینه بعضیا رژیم دوپامین میگیرن میدونم برای منم عجیب بود این جمله!قضیه این رژیم اینه مثلا اینا چن روز هر نوع شادی که باعث ترشح اون هورمون بی صاحاب میشه متوقف میکنن از خوردن نوشیدنی و غدا خوشمزه بگیر تا گوش دادن به موسیقی که عاشقشنو و اخبار و رقص و رابطه و... بازم الان تعجب کردین نه؟که مگه میشه مگه داریم؟بله داریم و میشه اینجوری به دوپامین میگید بیا پایین بچه کنترل دست منه!اینطوری هم سطح تسلط خودتون رو تو اون دوراهی بالا میبرید و هم به لذتای کم هم قانعید که صد البته این قضیه فارغ از بحث خیانت به درد کارای دیگه میخوره.

ببخشید طولانی شد این فقط یه نظر شخصیه ممکنه برا همه صدق نکنه
     
  
مرد

 
Arash2346
پس با توجه به نکته ۲ فرد خودش مسئول تنظیم هورمون های مغزش هست با کارها وفعالیت هایی که انجام میده یا نمی ده
     
  ویرایش شده توسط: Ameeer   
مرد

 
Ameeer:
پس با توجه به نکته ۲ فرد خودش مسئول تنظیم هورمون های مغزش هست با کارها وفعالیت هایی که انجام میده یا نمی ده

ممنون از سوال خوبتون دوست عزیز
در بحث تنظیم هورمون بزارید بگیم که فرد با عوامل محیطی میتونی روش تاثیر بزاره وگرنه اون کار کاملا غیرارادیه مثل ضربان قلب.
برای سوالتون باید بگم برای بعضی افراد بله درسته ولی برای همه خیر!
ممکنه تحت تاثیر کارهایی باشه که دیگران یا شریکش انجام میدن یا نمیدن که صد البته اینم برای همه صدق نمیکنه برای تعداد خاصیه!
مثلا یکی همه نوع فداکاری واسه زندگی و خانواده‌ش میکنه ولی شریکش به یه جور اذیتش میکنه خانواده شریکش به یه جور دیگه دیگران به یه جور و ... بلاخره این آدم تا حدی میتونه خودشو کنترل کنه تا حدی میتونه تلاش کنه واسه اصلاح اگه همه اینا جواب نداد در آخر یا جدا میشه یا اگه نتونست میره آرامش و لذتشو جور دیگه تامین میکنه که خیانتم یه نوعشه.
در کل ما میتونیم این موضوع رو برای هر زوج یک جوری تعریف کنیم من فقط کلیتشو گفتم عذر میخوام اگه باعث برداشت بدتون شدم.
     
  
مرد

 
سلام. فقط آقایون نیستند که اینجوری باشن خانمها هم هستند که تمایل دارم فقط روشون نمیشه و از غیرت مردشون میترسن. ولی منو خانمم با هم کنار اومدیم. با دوستش صحبت کرد و الان یک ساله من و خانمم و دوستش و شوهرش سکس داریم. میخواستم بگم خانمها هم دوست دارن روشون نمیشه
     
  
صفحه  صفحه 44 از 57:  « پیشین  1  ...  43  44  45  ...  56  57  پسین » 
گفتگوی آزاد سکسی

چرا آقایان متاهل به سمت سکس با زن های دیگر میروند؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA