انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexy Movies - فیلم سکسی خارجی
  
صفحه  صفحه 11 از 13:  « پیشین  1  ...  10  11  12  13  پسین »

Celebrity Movies - فیلم های سكسی افراد معروف


زن

 
     
  
زن

 
عکس ها و کلیپ صحنه های سکسی Diane Lane

لینک دانلود صحنه:
https://mixloads.com/mumdttittvhn

عکس ها (برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید):

     
  
زن

 
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
زن

 
عکس ها و کلیپ صحنه های سکسی Aya Sugimoto

لینک دانلود صحنه:
https://mixloads.com/ru4b0zwirin7

عکس ها (برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید):

     
  
زن

 
     
  

 
Kim Kardashian Superstar (2007) Sex Tape

فیلم سکس معروف (Kim Kardashian) کیم کارداشیان و دوست پسرش (Ray J) ری جی

توضیحات جالب این فیلم رو بخونید: این فیلم معروف سال 2002 در مکزیک ضبط شد و چند سال بعد با انتشارش باعث شد کیم کارداشیان خیلی معروف بشه و اسمش به زبان ها بیفته. این فیلم توسط کمپانی Vivid Entertainment در سال 2007 از یک شخص ثالث و به شکل مخفیانه به قیمت 1 میلیون دلار خریده شد ولی یکماه قبل از انتشار، کارداشیان از این کمپانی به دادگاه شکایت کرد و تونست سر 5 میلیون دلار برای پس گرفتن شکایت باهم توافق کنند، گفته شده این یک نقشه بوده و اون شخص ثالث در واقع Kris Jenner مادر کارداشیان بود که با کارداشیان بر سر اجرای این ایده نقشه کشیده بودن. از نکات جالب این فیلم میشه به این موضوع اشاره کرد که این فیلم فقط به قصد شهرت گرفته شد و چیز مخفیانه ای نبود و ایده ی این کار از پاریس هیلتون (Paris Hilton) بود که قبلا به کارداشیان گفته بود: "اگر میخوای معروف بشی یه فیلم سکسی راهش هست." چون خود پاریس هیلتون به همین سبک معروف شده بود. تو این فیلم کارداشیان 22 و ری جی 21 سالش هست و برای جشن تولد 22 سالگیش به سکونت گاهی لاکشری در مکزیک رفتن که دوست پسرش هم یه دوربین دستشه و از هر صحنه ای که دوست داره فیلم میگیره و کارداشیان براش ساک میزنه و با هم ور میرن و سکس میکنن، همچنین سال 2018 کارداشیان اعتراف کرد که در زمان ضبط این فیلم اکستازی مصرف کرده بود.

زمان: 40 دقیقه (نسخه اصلی)، حجم 444 مگ
پسورد: looti






لینک دانلود (مگا) :
https://ouo.io/Y4gaJW
     
  ویرایش شده توسط: poverdose   

 
Monica Bellucci Brutal Rape Anal Sex Scene Taken From Irreversible (2002)

معروف ترین صحنه از فیلم Irreversible (جبران ناپذیر) با کیفیت HD محصول سال 2002 سینمای فرانسه با بازی مونیکا بلوچی که مورد تجاوز آنال سکس یک منحرف جنسی قرار میگیره

توضیحات جالب این فیلم رو بخونید: این فیلم نامزد دریافت جایزه نخل طلایی جشنواره کن بود. جو پرستیا Jo Prestia یا همون همکار بازیگرش که بهش تجاوز میکنه یه بازیگر ایتالیایی-فرانسوی هست که کیک بوکسور کار حرفه ای بوده و درگذشته چندین مسابقه شرکت کرده و برای ضبط این صحنه با مونیکا دو شب زمان گذاشتن که توی 6 برداشت بالاخره موفق شدن تا چیزی که میخوان رو بازی کنن. به گفته کارگردان کنترل صحنه تجاوز در تونل دست خود مونیکا بوده و اون خودش تصمیم میگرفته که چکار کنه و چقدر ادامه بده. گاسپار نوئه Gaspar Noé کارگردان قبل از فیلمبرداری فقط یک پیش نویس سه صفحه ای داشت و تمام دیالوگ های این فیلم از جمله صحنه تجاوز بصورت بداهه هست. همچنین در جایی گفته بود برای فیلمبرداری صحنه های هیجانی این فیلم توی کلوپ همجنس گرایان که نیاز به جا به جایی دوربین های بزرگ داشت کوکایین مصرف کرده چون خیلی خسته شده بود و روز بعد نمیتونسته دستش رو تکون بده! این فیلم توی استرالیا و نیوزیلند توسط هیئت بازبینی فیلم و ادبیات بن شد و نمایش داده نشد.

برای دیدن تصاویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید




زمان: 11 دقیقه (نسخه کامل)، حجم 140 مگ

لینک دانلود (مدیافایر):
https://ouo.io/5dXFSm

لینک دانلود کمکی:
https://ouo.io/K8npdqi

پسورد: looti
     
  ویرایش شده توسط: poverdose   
مرد

 
     
  ویرایش شده توسط: amirrazm   
مرد

 
     
  ویرایش شده توسط: amirrazm   
مرد

 
     
  
صفحه  صفحه 11 از 13:  « پیشین  1  ...  10  11  12  13  پسین » 
Sexy Movies - فیلم سکسی خارجی

Celebrity Movies - فیلم های سكسی افراد معروف

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA